abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61618620
quote:
Op zondag 14 september 2008 13:11 schreef Michael16000 het volgende:

[..]

Daar hebben mijn ouders geen 5 jaar collegegeld voor neergeteld.

Bovendien is het zondag, dan is mijn juristenpraktijk zoiezo gesloten.
zoiezo?
Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
pi_61618626
quote:
Op zondag 14 september 2008 13:13 schreef MLI het volgende:
Ga niet doen alsof mijn interpretatie het probleem is hier. Het is duidelijk dat jij moeite hebt met je denkbeelden helder uiteen te zetten, en al helemaal om een ander daarvan te overtuigen.
Ik heb daar absoluut geen moeite mee. En ik verwacht ook niet dat ik je overtuig, dat verwacht ik nooit op FOK!. Net alsof jij wel van mij verwacht dat jij mij van jouw denkbeelden overtuigt . Zal nooit gebeuren.
pi_61618653
quote:
Op zondag 14 september 2008 13:15 schreef PP. het volgende:

[..]

zoiezo?
correct Nederlands volgens de Van Dale.
pi_61618659
quote:
Op zondag 14 september 2008 13:17 schreef Michael16000 het volgende:

[..]

pi_61618707
quote:
Op zondag 14 september 2008 13:17 schreef Michael16000 het volgende:

[..]

Vast.
http://www.onzetaal.nl/advies/sowieso.php
Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
pi_61618713
quote:
Op zondag 14 september 2008 13:16 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Ik heb daar absoluut geen moeite mee. En ik verwacht ook niet dat ik je overtuig, dat verwacht ik nooit op FOK!. Net alsof jij wel van mij verwacht dat jij mij van jouw denkbeelden overtuigt . Zal nooit gebeuren.
Toch blijf je je mening verkondigen. Als je niemand probeerde te overtuigen, dan zou je er allang over opgehouden zijn. Misschien zelf nog niet overtuigd?
pi_61618721
quote:
oh. verrassend zeg.
pi_61618730
quote:
Ik kan trouwens nooit begrijpen waarom dat woord zo vaak verkeerd wordt gespeld. Ik denk dat 80% van de gevallen dat ik iemand dat woord zie schrijven, het verkeerd is gespeld.
pi_61618762
quote:
Op zondag 14 september 2008 13:20 schreef MLI het volgende:

[..]

Toch blijf je je mening verkondigen. Als je niemand probeerde te overtuigen, dan zou je er allang over opgehouden zijn. Misschien zelf nog niet overtuigd?
Dat doe jij toch ook? Dat doet iedereen hier. Mensen blijven voortdurend op elkaar reageren. Maar ik heb zelden iemand van standpunt zien veranderen door hetgeen een ander aandraagt. Discussies op FOK! zijn in feite zinloos. Het is in de eerste plaats dan ook gewoon vermaak. En natuurlijk zou het mooi zijn wanneer ik mensen van mijn denkbeelden zou kunnen overtuigen, maar die verwachting koester ik echt niet hoor .
pi_61618768
Grappig dat mensen door gaan met proberen hun smoel te redden terwijl het enige waardige wat ze nog zouden kunnen doen is hun verlies bekennen en weglopen.
pi_61618878
quote:
Op zondag 14 september 2008 13:23 schreef MarMar het volgende:
Grappig dat mensen door gaan met proberen hun smoel te redden terwijl het enige waardige wat ze nog zouden kunnen doen is hun verlies bekennen en weglopen.
'verlies bekennen'
pi_61618945
Ben je een kloon of wat ?
pi_61619024
quote:
Op zondag 14 september 2008 13:30 schreef Michael16000 het volgende:

[..]

'verlies bekennen'
Als je beweert universitair opgeleid te zijn (en dan ook nog eens in Nederlands recht) en je maakt de ene spelfout na de andere waarbij je dan ook nog eens beweert dat het volgens de Van Dale klopt en vervolgens niet in staat blijkt om een juridische verhandeling te verstrekken over de wettelijke strabaarheid van overspel (waar je naar eigen zeggen wel heel diep over hebt nagedacht), tja...

[ Bericht 4% gewijzigd door servus_universitas op 14-09-2008 13:44:59 ]
pi_61619039
quote:
Op zondag 14 september 2008 13:30 schreef Michael16000 het volgende:

[..]

'verlies bekennen'

Alleen echte mannen hebben daar de ballen voor.
pi_61619092
quote:
Op zondag 14 september 2008 13:22 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Dat doe jij toch ook? Dat doet iedereen hier. Mensen blijven voortdurend op elkaar reageren. Maar ik heb zelden iemand van standpunt zien veranderen door hetgeen een ander aandraagt. Discussies op FOK! zijn in feite zinloos. Het is in de eerste plaats dan ook gewoon vermaak. En natuurlijk zou het mooi zijn wanneer ik mensen van mijn denkbeelden zou kunnen overtuigen, maar die verwachting koester ik echt niet hoor .
Leer lezen: ik heb mijn mening in een stuk of 4 posts verkondigd, daarna reageer ik slechts op jou. Jij blijft echter je onzin-argumenten herhalen.
pi_61619111
quote:
Op zondag 14 september 2008 13:43 schreef MLI het volgende:

[..]

Leer lezen: ik heb mijn mening in een stuk of 4 posts verkondigd, daarna reageer ik slechts op jou. Jij blijft echter je onzin-argumenten herhalen.
Omdat jij mij er steeds om vraagt. Je vraagt mij steeds om input. Die geef ik je. Moet je dat niet opeens tegen mij gaan gebruiken.

pi_61619124
quote:
Op zondag 14 september 2008 13:44 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Omdat jij mij er steeds om vraagt. Je vraagt mij steeds om input. Die geef ik je. Moet je dat niet opeens tegen mij gaan gebruiken.

Ik vraag steeds wat anders maar uiteindelijk kom je steeds met dezelfde argumenten, maar dan anders verpakt.
pi_61619166
quote:
Op zondag 14 september 2008 13:45 schreef MLI het volgende:

[..]

Ik vraag steeds wat anders maar uiteindelijk kom je steeds met dezelfde argumenten, maar dan anders verpakt.
Nee, het komt in principe steeds op hetzelfde neer. Zie je hoe consequent ik ben ?
pi_61619199
* MarMar deelt popcorn uit
pi_61619873
quote:
Op zondag 14 september 2008 13:47 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Nee, het komt in principe steeds op hetzelfde neer. Zie je hoe consequent ik ben ?
Ik zie dat eerder als onmacht om je mening te verduidelijken en nuanceren.
pi_61619990
quote:
Op zondag 14 september 2008 14:21 schreef MLI het volgende:

[..]

Ik zie dat eerder als onmacht om je mening te verduidelijken en nuanceren.
Mijn mening is heel duidelijk geformuleerd, maar zoals gezegd heb jij een probleem met begrijpend lezen. En daarnaast vind ik helemaal niet dat ik mijn mening moet nuanceren. Ik zeg het precies zo, zoals ik het bedoel.
pi_61620102
quote:
Op zondag 14 september 2008 14:26 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Mijn mening is heel duidelijk geformuleerd, maar zoals gezegd heb jij een probleem met begrijpend lezen. En daarnaast vind ik helemaal niet dat ik mijn mening moet nuanceren. Ik zeg het precies zo, zoals ik het bedoel.
Ja, dat trucje kun je best weer proberen. Je dénkt dat je duidelijk bent maar feitelijk bewijst dit gedeelte van de discussie al uit dat je dat blijkbaar niet was. Dan zouden posts als 'begrijpend lezen' al niet aan de orde zijn. Bovendien is mij nog altijd niet duidelijk waarom precies stabiele relaties de hoeksteen van de samenleving zijn en waarom mensen die dat ondermijnen, gestraft moeten worden.

Overigens, vreemdgaan is niet het enige waarmee je stabiele relaties kunt ondermijnen. Wil je ook mensen die bijvoorbeeld ineens psychotisch worden (ook geen beheersing) gaan straffen als ze daarmee hun stabiele relatie ondermijnen?
pi_61620215
quote:
Op zondag 14 september 2008 14:30 schreef MLI het volgende:

[..]

Ja, dat trucje kun je best weer proberen. Je dénkt dat je duidelijk bent maar feitelijk bewijst dit gedeelte van de discussie al uit dat je dat blijkbaar niet was. Dan zouden posts als 'begrijpend lezen' al niet aan de orde zijn. Bovendien is mij nog altijd niet duidelijk waarom precies stabiele relaties de hoeksteen van de samenleving zijn en waarom mensen die dat ondermijnen, gestraft moeten worden.

Overigens, vreemdgaan is niet het enige waarmee je stabiele relaties kunt ondermijnen. Wil je ook mensen die bijvoorbeeld ineens psychotisch worden (ook geen beheersing) gaan straffen als ze daarmee hun stabiele relatie ondermijnen?
Wederom bewijs je het punt te missen. Je verdraait mijn woorden op zo'n manier dat het lijkt alsof ik vind dat je een stabiele relatie moet vormen of anders gestraft moet worden. (Over trucjes gesproken.) Dat is onzin. Een stabiele relatie kun je als buitenstaander niet afdwingen en dat is ook niet gezond. Maar dat betekent niet dat je een stabiele relatie kunt profileren als het ideaal.
pi_61620320
Dan zul je je mening duidelijker moeten verwoorden. En beter moeten lezen. Je hebt het over stabiele relaties als de hoeksteen van de samenleving, vervolgens beweer je dat vreemdgaan de maatschappij in gevaar kan brengen als het geaccepteerd zou zijn. Daarna begin je over wraak, en na doorvragen blijkt dat je een voorstander bent van wraak nemen als iemand je bedriegt en bestraffing uitblijft.

Dan vraag ik me af wat je antwoord is op andere zaken die de hoeksteen van de maatschappij kunnen ondermijnen.

En wat is je antwoorden op mensen zoals ik, mensen die gewoon eerlijk zijn over neukintenties om te voorkomen dat iemand anders gekwetst wordt? Als TS z'n chick nou eerlijk was geweest, dan hadden we deze discussie niet gehad.
pi_61620386
quote:
Op zondag 14 september 2008 14:39 schreef MLI het volgende:
Dan zul je je mening duidelijker moeten verwoorden. En beter moeten lezen. Je hebt het over stabiele relaties als de hoeksteen van de samenleving, vervolgens beweer je dat vreemdgaan de maatschappij in gevaar kan brengen als het geaccepteerd zou zijn. Daarna begin je over wraak, en na doorvragen blijkt dat je een voorstander bent van wraak nemen als iemand je bedriegt en bestraffing uitblijft.

Dan vraag ik me af wat je antwoord is op andere zaken die de hoeksteen van de maatschappij kunnen ondermijnen.
Mijn mening IS duidelijk verwoord. Jij begrijpt er alleen niet zoveel van. Moet ik nu speciaal voor jou mijn mening herformuleren? Daar zou ik overigens nog best bereid toe zijn, ware het niet dat jij erg belerend jegens mij doet. De dingen die jij opsomt spreken elkaar niet tegen, maar zijn fragmenten van een consistent geheel. De fragmenten zijn het resultaat van jouw specifieke vragen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')