Collegegeld: 500 per jaar.quote:Op zondag 14 september 2008 12:49 schreef Michael16000 het volgende:
[..]
Brussel roeleert ongetwijfeld heel hard, maar veel steden in Nederland ook. Dus daarom was ik even verbaasd, maar daar kom ik wel overheen.
Denk je dat het me iets doet dat jij mij een grote grap noemtquote:Op zondag 14 september 2008 12:48 schreef Michael16000 het volgende:
[..]
gozer, je bent één grote grap man. Heb je dat zelf niet door.
Ik kan niet anders zeggen dan dat je dat slim bekeken hebt.quote:Op zondag 14 september 2008 12:51 schreef MLI het volgende:
[..]
Collegegeld: 500 per jaar.
Boekengeld: 150 per jaar.
Huur hier: nog geen 400 incl., in Amsterdam iets vergelijkbaars zou me 1200 euro kosten.
Het interesseert me eigenlijk weinig wat je met die informatie doet.quote:Op zondag 14 september 2008 12:51 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Denk je dat het me iets doet dat jij mij een grote grap noemt?
Overspel bestraffen is iets anders dan wraak nemen. En die bestraffing is niet aan onwetende burgers zoals jij.quote:Op zondag 14 september 2008 12:50 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Ik vind dat ik erg consequent ben als ik van mening ben dat overspel niet gedoogd moet worden, maar bestraft. Als je iets voelt voor een ander, wat natuurlijk heel goed kan en ook niets mis mee is, dan handel je dat eerst netjes af. Speel open kaart, maar ga niet als een achterbakse slet achter de rug om van je vriend het bed in duiken met een ander.
ah, een ECHTE Nederlandse, op de centen! Maar je hebt wel gelijk hoor.quote:Op zondag 14 september 2008 12:51 schreef MLI het volgende:
[..]
Collegegeld: 500 per jaar.
Boekengeld: 150 per jaar.
Huur hier: nog geen 400 incl., in Amsterdam iets vergelijkbaars zou me 1200 euro kosten.
Hoe zie jij bestraffing van overspel voor je? 5 jaar zitten, taakstraf, TBS?quote:Op zondag 14 september 2008 12:50 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Ik vind dat ik erg consequent ben als ik van mening ben dat overspel niet gedoogd moet worden, maar bestraft. Als je iets voelt voor een ander, wat natuurlijk heel goed kan en ook niets mis mee is, dan handel je dat eerst netjes af. Speel open kaart, maar ga niet als een achterbakse slet achter de rug om van je vriend het bed in duiken met een ander.
Ik mag hopen dat hij niet in de meisjesplassert zat.quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:21 schreef santax het volgende:
Eerste keer? Is fijn he, zo een warme vochtige meisjesplassert
zou daarom het contact wat afgezwakt zijn?quote:Op zondag 14 september 2008 12:57 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat hij niet in de meisjesplassert zat.
Leer lezen: ik had het over wraak nemen bij gebrek aan bestraffing. Waar het om gaat is dat boontje om zijn loontje komt, heel eenvoudig, volstrekt in lijn met de moraal die ik hoog houd.quote:Op zondag 14 september 2008 12:52 schreef MLI het volgende:
[..]
Overspel bestraffen is iets anders dan wraak nemen. En die bestraffing is niet aan onwetende burgers zoals jij.
Bestraffen is idd verregaand, je komt jezelf toch wel een keer tegen.quote:Op zondag 14 september 2008 12:55 schreef Michael16000 het volgende:
[..]
Hoe zie jij bestraffing van overspel voor je? 5 jaar zitten, taakstraf, TBS?
oh ja en het bewijs zal ook leuke momenten in de rechtzaal opleveren.
Waarom neem je dan de moeite om mij er op te wijzen?quote:Op zondag 14 september 2008 12:52 schreef Michael16000 het volgende:
[..]
Het interesseert me eigenlijk weinig wat je met die informatie doet.
Dat hangt er van af, daar moet goed over worden nagedacht.quote:Op zondag 14 september 2008 12:55 schreef Michael16000 het volgende:
[..]
Hoe zie jij bestraffing van overspel voor je? 5 jaar zitten, taakstraf, TBS?
Dit was echt anders hoor.quote:Op zondag 14 september 2008 12:59 schreef MarMar het volgende:
[..]
Bestraffen is idd verregaand, je komt jezelf toch wel een keer tegen.
Maar iemand anders wat flikken wat je jezelf niet toe zou wensen vind ik per definitie verkeerd. Hoe je je ook in bochten lult in "ja maar dit was anders" gejank.
Dat bedoelde je misschien, maar dat schrijf je niet.quote:Op zondag 14 september 2008 12:59 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Leer lezen: ik had het over wraak nemen bij gebrek aan bestraffing. Waar het om gaat is dat boontje om zijn loontje komt, heel eenvoudig, volstrekt in lijn met de moraal die ik hoog houd.
Aangezien ik jurist ben heb ik dat gedaan, en het lijkt mij niet verstandig. Case closed.quote:Op zondag 14 september 2008 13:00 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Dat hangt er van af, daar moet goed over worden nagedacht.
Die kans bestaat.quote:Op zondag 14 september 2008 12:58 schreef Michael16000 het volgende:
[..]
zou daarom het contact wat afgezwakt zijn?
Dat je een jurist bent, wil niet zeggen dat je een goede jurist bent. Dat je als het ware een autoriteit op je vakgebied bent. Bovendien heb je mij nog niet bepaald overtuigd van je capaciteiten om diep na te denken of überhaupt dat je universitair bent opgeleid. Maar grijp deze kans aan om het tegendeel te bewijzen, zou ik zeggen. Post eens een uitvoerige verhandeling over waarom het in principe onmogelijk is om overspel wettelijk te bestraffen.quote:Op zondag 14 september 2008 13:02 schreef Michael16000 het volgende:
[..]
Aangezien ik jurist ben heb ik dat gedaan, en het lijkt mij niet verstandig. Case closed.
Dat ligt een jouw, kennelijk verkeerde, manier van interpreterenquote:Op zondag 14 september 2008 13:02 schreef MLI het volgende:
[..]
Dat bedoelde je misschien, maar dat schrijf je niet.
Daar hebben mijn ouders geen 5 jaar collegegeld voor neergeteld.quote:Op zondag 14 september 2008 13:09 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Dat je een jurist bent, wil niet zeggen dat je een goede jurist bent. Dat je als het ware een autoriteit op je vakgebied bent. Bovendien heb je mij nog niet bepaald overtuigd van je capaciteiten om diep na te denken of überhaupt dat je universitair bent opgeleid. Maar grijp deze kans aan om het tegendeel te bewijzen, zou ik zeggen. Post eens een uitvoerige verhandeling over waarom het in principe onmogelijk is om overspel wettelijk te bestraffen.
Sure...quote:Op zondag 14 september 2008 13:11 schreef Michael16000 het volgende:
[..]
Daar hebben mijn ouders geen 5 jaar collegegeld voor neergeteld.
Bovendien is het zondag, dan is mijn juristenpraktijk zoiezo gesloten.
Waar schrijf je dan over wraak als vervanging voor bestraffing?quote:Op zondag 14 september 2008 13:10 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Dat ligt een jouw, kennelijk verkeerde, manier van interpreteren.
Ga niet doen alsof mijn interpretatie het probleem is hier. Het is duidelijk dat jij moeite hebt met je denkbeelden helder uiteen te zetten, en al helemaal om een ander daarvan te overtuigen.quote:Op zondag 14 september 2008 12:59 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Leer lezen: ik had het over wraak nemen bij gebrek aan bestraffing. Waar het om gaat is dat boontje om zijn loontje komt, heel eenvoudig, volstrekt in lijn met de moraal die ik hoog houd.
Had ik het niet al gezegd, LAFJESquote:Op zondag 14 september 2008 13:11 schreef Michael16000 het volgende:
[..]
Daar hebben mijn ouders geen 5 jaar collegegeld voor neergeteld.
Bovendien is het zondag, dan is mijn juristenpraktijk zoiezo gesloten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |