Observatie, persoonlijke ervaringquote:Op zondag 14 september 2008 11:04 schreef MLI het volgende:
[..]
Nee hoor. Hoe kom je erbij dat het een hypocriete illusie is?
Loopt dit topic nou nog steeds jongens?quote:Op zondag 14 september 2008 10:59 schreef Sowflow het volgende:
[..]
Hee, dit is heb ik gisteren niet getypt...Hoe kan dit nou??!?!?
Dit was mijn tekst:
...XXXX..... ;-)
Wie heeft het ge-edit? Mystery mystery -Frons-
In elk geval: Goeiemorgen Michael!
Dat eerste ben ik niet helemaal met je eens. Omstandigheden kunnen veranderen en dingen (relaties) kunnen raar lopen. En bovendien bij een relatie die wel 'zuiver' start is die kans ook vrij groot.quote:[b]Op zondag 14 september 2008 11:23 schreef
if she does it to him, she'll probably do it to you too.. enzo
wat je man/vrouw verschil betreft in je denkwijze: vrouwen zijn net mensen!
En om te zeggen dat zij fout zat en jij niet, omdat zij degene in een relatie was en jij niet vindt ik het ontlopen van verantwoordelijkheden en eigenlijk gewoon heel erg laf. Ik durf te wedden dat als je een relatie hebt en een van je maten neukt je vriendin, dat je er opeens heel anders over denkt.
Hmm, dus als je iemand niet kent is het oké?quote:Op zondag 14 september 2008 11:55 schreef Michael16000 het volgende:
[..]
Dat eerste ben ik niet helemaal met je eens. Omstandigheden kunnen veranderen en dingen (relaties) kunnen raar lopen. En bovendien bij een relatie die wel 'zuiver' start is die kans ook vrij groot.
En welke verantwoordelijkheden heb ik dan ontlopen? Kijk dat voorbeeld dat jij geeft dat een vriend van me dat flikt vind ik persoonlijk toch een iets andere situatie dan bij iemand die ik nooit gesproken dan wel gezien heb.
Tuurlijk zou ik het niet leuk vinden, maar ik zou mn verlies (met heel veel pijn) accepteren.quote:Op zondag 14 september 2008 12:08 schreef MarMar het volgende:
[..]
Hmm, dus als je iemand niet kent is het oké?
Dat vind ik nou echt hypokriet.
Je zou dus niet boos zijn als een wildvreemde je hypotetische vriendin zou neukten terwijl hij weet van jouw bestaan?
Had ik ook niet al gezegd dat er een verschil was tussen GEbruik en MISbruik?quote:Op zondag 14 september 2008 12:09 schreef Michael16000 het volgende:
[..]
Tuurlijk zou ik het niet leuk vinden, maar ik zou mn verlies (met heel veel pijn) accepteren.
Tja het leven is hard af en toe hoor.
En had jij het er eerder niet over dat jij in je leven altijd een verbruiker was..dat strook niet helemaal met deze brave post.
Op dit gebied komt gebruik en misbruik (van liefde) al snel op hetzelfde neer.quote:Op zondag 14 september 2008 12:19 schreef MarMar het volgende:
[..]
Had ik ook niet al gezegd dat er een verschil was tussen GEbruik en MISbruik?
Je hoeft niet per se braaf te zijn om wel eerlijk te zijn..
Het leven is inderdaad hard af en toe en dus ook voor de persoon die jouw vriendin heeft geneukt terwijl hij wist van jouw bestaan. Met andere woorden: ik zelf zou wraak nemen. Waarom je verlies accepteren als je de mogelijkheid hebt om je te wreken?quote:Op zondag 14 september 2008 12:09 schreef Michael16000 het volgende:
[..]
Tuurlijk zou ik het niet leuk vinden, maar ik zou mn verlies (met heel veel pijn) accepteren.
Tja het leven is hard af en toe hoor.
Hoe kun jij, met jouw bijzonder ver ontwikkelde normen en waardenpatroon nou spreken over wraak?quote:Op zondag 14 september 2008 12:23 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Het leven is inderdaad hard af en toe en dus ook voor de persoon die jouw vriendin heeft geneukt terwijl hij wist van jouw bestaan. Met andere woorden: ik zelf zou wraak nemen. Waarom je verlies accepteren als je de mogelijkheid hebt om je te wreken?
Ben je moslim?quote:Op zondag 14 september 2008 12:23 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Het leven is inderdaad hard af en toe en dus ook voor de persoon die jouw vriendin heeft geneukt terwijl hij wist van jouw bestaan. Met andere woorden: ik zelf zou wraak nemen. Waarom je verlies accepteren als je de mogelijkheid hebt om je te wreken?
Totaal niet!quote:Op zondag 14 september 2008 12:22 schreef Michael16000 het volgende:
[..]
Op dit gebied komt gebruik en misbruik (van liefde) al snel op hetzelfde neer.
dat laatste ben ik uiteraard met je eens.
Begonnen met sociologie, niks voor mij. Volgend jaar Communicatiemanagement want ik weet niet wat ik na de studie wil gaan doen.quote:Op zondag 14 september 2008 12:30 schreef Michael16000 het volgende:
[..]
heel erg off-topic maar ben even nieuwsgierig, wat doe jij in Brussel?
Oh. Waarom doe je dan zo raar over 'wraak nemen' enzo? Je spreekt jezelf volledig tegen met je praatjes over 'terug naar de moraal'. Ik zie niet in hoe wraak nemen past in zulke strenge normen en waarden. Over een gevaar voor de samenleving gesproken: eerwraak.quote:Op zondag 14 september 2008 12:34 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Nee, joh! Ik ben een atheïst.
Maar je bent Nederlandse? aparte keuze Brussel..quote:Op zondag 14 september 2008 12:38 schreef MLI het volgende:
[..]
Begonnen met sociologie, niks voor mij. Volgend jaar Communicatiemanagement want ik weet niet wat ik na de studie wil gaan doen.
Iemand die achter je rug om je op die manier onderuit haalt (ik vind vreemdgaan één van de meest verschrikkelijke dingen) mag er wat mij betreft niet ongestraft mee wegkomen. Natuurlijk bij voorkeur niet eerwraak en bij voorkeur wel overspel maken tot een strafbaar feit. Waar het mij om gaat is dat ik me door niemand laat besodemieteren.quote:Op zondag 14 september 2008 12:41 schreef MLI het volgende:
[..]
Oh. Waarom doe je dan zo raar over 'wraak nemen' enzo? Je spreekt jezelf volledig tegen met je praatjes over 'terug naar de moraal'. Ik zie niet in hoe wraak nemen past in zulke strenge normen en waarden. Over een gevaar voor de samenleving gesproken: eerwraak.
Ondertussen neem je jezelf wel flink in de maling.quote:Op zondag 14 september 2008 12:43 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Iemand die achter je rug om je op die manier onderuit haalt (ik vind vreemdgaan één van de meest verschrikkelijke dingen) mag er wat mij betreft niet ongestraft mee wegkomen. Natuurlijk bij voorkeur niet eerwraak en bij voorkeur wel overspel maken tot een strafbaar feit. Waar het mij om gaat is dat ik me door niemand laat besodemieteren.
Hoe danquote:Op zondag 14 september 2008 12:45 schreef MLI het volgende:
[..]
Ondertussen neem je jezelf wel flink in de maling.
Waarom is Brussel dan een aparte keuze? Brussel roeleert als je van een leuke uitdaging houdt.quote:Op zondag 14 september 2008 12:41 schreef Michael16000 het volgende:
[..]
Maar je bent Nederlandse? aparte keuze Brussel..
Door jezelf voor te liegen over je zogenaamde normen en waarden. Die heb je helemaal niet, man!quote:
Brussel roeleert ongetwijfeld heel hard, maar veel steden in Nederland ook. Dus daarom was ik even verbaasd, maar daar kom ik wel overheen.quote:Op zondag 14 september 2008 12:47 schreef MLI het volgende:
[..]
Waarom is Brussel dan een aparte keuze? Brussel roeleert als je van een leuke uitdaging houdt.
Dat is jouw mening. Ik vind dat ik erg consequent ben als ik van mening ben dat overspel niet gedoogd moet worden, maar bestraft. Als je iets voelt voor een ander, wat natuurlijk heel goed kan en ook niets mis mee is, dan handel je dat eerst netjes af. Speel open kaart, maar ga niet als een achterbakse slet achter de rug om van je vriend het bed in duiken met een ander.quote:Op zondag 14 september 2008 12:47 schreef MLI het volgende:
[..]
Door jezelf voor te liegen over je zogenaamde normen en waarden. Die heb je helemaal niet, man!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |