Damwoude, kom maar halenquote:Op zaterdag 13 september 2008 11:37 schreef Metalfreak het volgende:
Gefeliciteerd Dean!
Waar staat het bier?
Geen Frysk Hynder?quote:Op zaterdag 13 september 2008 11:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Damwoude, kom maar halen
Ook nog fles Jack Daniels
quote:
Dankje!quote:
gecondeleerd dan maarquote:Op zaterdag 13 september 2008 09:31 schreef The_Dean het volgende:
Jarig
Kouwe drukte allemaal, ben daarom maar lekker gaan werken
Dat is pas heavy metalquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:13 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik had woensdag bij het laatste nummer m'n vinger opgehaald, en er zat nu een klein korstje op. Maar gisteren bij het eerste nummer alweer open. Het hele optreden met een bloedend gespeeld. Op m'n duim, precies op het plekje waar je ook de pinch harmonics doet.
M'n hele gitaar d'r onder. Gelukkig is hij grotendeels rood.
Goed zo!quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:31 schreef EvilWasp het volgende:
Binnenkort maar eens P90's in m'n SG stoppen
Humbuckers vind ik toch te ongedefinieerd eigenlijk. Ik speel versterkt bijna alleen nog op m'n Tele.
Blink 182quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:58 schreef Jorikjet het volgende:
vanmiddag een poppunkrock projectje in de oefenruimte(blink 182 achtig)
owjah dire straits is vet. santana heb ik van gehoord maar kan ik wel zoeken jah, en rush ken ik nog niet.quote:
quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:02 schreef Deansensitized het volgende:
Genoeg punkers die op Tele's en/of P90's spelen hoor, dus
Jimi was dan ook maar gewoon een gemiddelde gitaristquote:Op zondag 14 september 2008 00:02 schreef Wouzerlicious het volgende:
Jimi hendrix nog niet eens voorbij gekomen....
Hmm.. ben ik het niet met je eens... jimi hendrix was wel degelijk een goeie gitarist die performance en muziek goed voor elkaar had... en dan ook nog eens knetter onder de invloed staat te rocken...quote:Op zondag 14 september 2008 00:17 schreef Thijsssss het volgende:
[..]
Jimi was dan ook maar gewoon een gemiddelde gitarist
Veel plezierquote:Op zaterdag 13 september 2008 15:33 schreef Trigalti het volgende:
Dean gefeliciteerd![]()
Verders.. was vanochtend pas 6u thuis van werk (Aangenomen trouwens), en ga om 5 uur weer beginnen tot 1..
Dan ff slapen en naar Bobbejaanland.. dus, tot maandag![]()
Ff 2 daagies geen gitaartje dus![]()
Doe hem de groetenquote:
Nee, dat is heel onwaarschijnlijkquote:Op zondag 14 september 2008 10:09 schreef matjuhhh007 het volgende:
Gisteravond op een feestje gespeeld bij het kampvuur, 1e akkoestische gitaar was van mij, snaar knapt na 20 minuten spelen, ik denk gewoon oudheid, andere gitaar opgehaald, knapt ook na ongeveer 20 minuten spelen
,
ik denk gewoon 2 oude setjes snaren erop al met al toch nog 40 minuten gespeeld, het lijkt me niet dat de snaren knappen van heet bij het kampvuur en koud in de buitenlucht (ongeveer 10 graden).
teken van god dat je moest stoppenquote:Op zondag 14 september 2008 10:09 schreef matjuhhh007 het volgende:
Gisteravond op een feestje gespeeld bij het kampvuur, 1e akkoestische gitaar was van mij, snaar knapt na 20 minuten spelen, ik denk gewoon oudheid, andere gitaar opgehaald, knapt ook na ongeveer 20 minuten spelen
,
ik denk gewoon 2 oude setjes snaren erop al met al toch nog 40 minuten gespeeld, het lijkt me niet dat de snaren knappen van heet bij het kampvuur en koud in de buitenlucht (ongeveer 10 graden).OF TOCH WEL??
Fak jouquote:
Moet je inmiddels niet meer vreemd zijn, opblaasunits.quote:Op zondag 14 september 2008 10:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]![]()
Gister stonden we voor beemster met een gigantische opblaaskaas
Waar had je het feestje? In huis? Garage? Zaaltje?quote:Op zondag 14 september 2008 11:14 schreef Aresdreams het volgende:
gister het slagingsfeestje van de zanger gehad met optredentje er bij, het geluid was ruk, de politie klaagde over het volume, maar het spelen ging vet, gave show van gemaakt
nu weer stijvere nek en gaarzijntheid
Let voor al op de smilie die aan het eind van mijn vorige reactie staatquote:Op zondag 14 september 2008 00:31 schreef Wouzerlicious het volgende:
[..]
Hmm.. ben ik het niet met je eens... jimi hendrix was wel degelijk een goeie gitarist die performance en muziek goed voor elkaar had... en dan ook nog eens knetter onder de invloed staat te rocken...
dat doen onze di-rect boysz niet hoor
Mooi laten klagenquote:Op zondag 14 september 2008 11:14 schreef Aresdreams het volgende:
gister het slagingsfeestje van de zanger gehad met optredentje er bij, het geluid was ruk, de politie klaagde over het volume, maar het spelen ging vet, gave show van gemaakt
nu weer stijvere nek en gaarzijntheid
zaltje, in een straat met restaurantjes, die hebben dus waarschijnlijk lopen klagenquote:Op zondag 14 september 2008 11:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Waar had je het feestje? In huis? Garage? Zaaltje?
stoer ding ja!quote:Op zondag 14 september 2008 12:23 schreef Deansensitized het volgende:
Kijk, dit is dan een Tele die ik ook nog wel kan waarderen:
Ziet er best aardig uit ja en in het zwart valt de gayness van de headstock wat minder op.quote:Op zondag 14 september 2008 12:23 schreef Deansensitized het volgende:
Yngwie Malmsteen - Gates Of Babylonquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:27 schreef Nastyman het volgende:
Yngwie Malmsteen - Far Beyond the sun!
Die wil ik zooo graag!quote:Op zondag 14 september 2008 12:23 schreef Deansensitized het volgende:
Gruwelijkquote:Op zondag 14 september 2008 12:23 schreef Deansensitized het volgende:
quote:Op zondag 14 september 2008 14:15 schreef Witchfynder het volgende:
"You're gay aren't you? You're so far in the closet you're having adventures in Narnia".
Jimmy Carr.
Dat het een tele met p90's is bevalt me wel, ik vind alleen de afwerking een beetje te patserig... Tele met p90's rockt!quote:Op zondag 14 september 2008 12:23 schreef Deansensitized het volgende:
Geen vlakke top, helaas. Dat vind ik toch kenmerkend voor een Tele, dus deze word het niet. EMG's erin sleutelen kan ik altijd nog zelf wel doenquote:Op zondag 14 september 2008 14:56 schreef TeleluvR het volgende:
Wellicht iets voor de metaalhoofden die wel een coole tele aandurven:
http://link.marktplaats.nl/193466000
wat een gedrocht!quote:Op zondag 14 september 2008 15:02 schreef TeleluvR het volgende:
Dean aan de tele? Het moet niet veel gekker worden!
Als jij nou een dikke tele koopt, dan koop ik deze:
[ afbeelding ]
*kwijl*
That's what she said...quote:
Uit zichzelf?quote:Op zondag 14 september 2008 15:51 schreef Deansensitized het volgende:
Speeltie wat Menno?
Dean!quote:Op zondag 14 september 2008 15:08 schreef Deansensitized het volgende:
Nja, zit er al wel een tijd aan te denken hoor... moet er alleen nog wel even goed over nadenken... en eerst nog wat andere dingen, wat gitaren afmaken, draadloos setje, andere versterker enzo, die dingen zijn eerst nodig.
En naast dat alles een auto rijdende houden, en straks op mezelf wonen
Hij speelt echt heerlijk maar Fender speelt vrijwel altijd heerlijkquote:Op zondag 14 september 2008 15:51 schreef Deansensitized het volgende:
Speeltie wat Menno?
Is zo.quote:
Chill nummertjequote:Op zondag 14 september 2008 16:31 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Dean!
Sorry voor de late reactie maar alsnog GEFELICITEERD!!!!
Als verjaardagcadeautje hebben we een nieuw liedje op onze hyves gezet: High Heels.....
Pardon?quote:Op zondag 14 september 2008 21:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik doe even een slotje en laat deze mergen met het gitaristentopic.
deze dusquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:42 schreef jef666 het volgende:
hallo,
Ik ben een "gevorderde" gitarist en ik zoek artiesten of bands die mooie gitaarliedjes spelen. Zodat ik ze mee kan spelen of na kan spelen. Ik heb al wat liedjes van Eric Clapton en nirvana en metallica een paar dingen gespeeld. Maar ik zoek meer artiesten en bands.
alvast bedankt.
Zo is datquote:Op zondag 14 september 2008 21:57 schreef TeleluvR het volgende:
Ja lekker is dat... wij kunnen hier ook niet spelen, alleen zeuren over gitaarmeuk!
" Boom boom"? (want dat is toch wel HET JLH-nummers).quote:Op zondag 14 september 2008 22:56 schreef SNArky het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer van John Lee Hooker heet dat regelmatig op Arrow langskomt?
Wat noem je " mooie gitaarliedjes"? Als je mooi en technisch wil, speel dan eens wat van Iron Maiden.quote:
Sinds wanneer ben jij blij met PaintShopsquote:Op zondag 14 september 2008 23:33 schreef Witchfynder het volgende:
[..]![]()
heb je nog that "other than that.." linkje ergens?
Sinds ze cool zijn.quote:Op zondag 14 september 2008 23:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij blij met PaintShops
Goedemorgen....quote:Op maandag 15 september 2008 06:50 schreef Moozze het volgende:
Goedemorgen
draadloos setje... heb ik nog wel liggenquote:Op zondag 14 september 2008 15:08 schreef Deansensitized het volgende:
Nja, zit er al wel een tijd aan te denken hoor... moet er alleen nog wel even goed over nadenken... en eerst nog wat andere dingen, wat gitaren afmaken, draadloos setje, andere versterker enzo, die dingen zijn eerst nodig.
En naast dat alles een auto rijdende houden, en straks op mezelf wonen
Cynic houdt niet van liedjesquote:Op maandag 15 september 2008 13:23 schreef Cynic het volgende:
zo, waar komt al dat nieuwe volk vandaan?
En waarom moeten die de hele tijd filmpjes plaatsen van liedjes?
We zijn gemerged met een ander topic waar iemand vroeg wat hij moest gaan spelen geloof ik.quote:Op maandag 15 september 2008 13:23 schreef Cynic het volgende:
zo, waar komt al dat nieuwe volk vandaan?
En waarom moeten die de hele tijd filmpjes plaatsen van liedjes?
ok, ik zie het al, gemerged met een ander topic. Ik kon me al die filmpjes al niet herinneren.quote:
dat valt me idd ook nu pas op jaquote:Op maandag 15 september 2008 13:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
We zijn gemerged met een ander topic waar iemand vroeg wat hij moest gaan spelen geloof ik.
Waarom was je dan nooit hier?quote:Op maandag 15 september 2008 13:37 schreef MarMar het volgende:
[..]
dat valt me idd ook nu pas op ja![]()
maarreh HOI!
Ik ben Marrit en ik heb ook een gitaar!
Die is wel tamelijk geniaal inderdaadquote:Op maandag 15 september 2008 13:31 schreef brother52 het volgende:
Jerry Cantrell is toch wel een aardige gitarist?
Omdat gitaarspelen mannenwerk is!quote:
Er schijnt een nieuw album van Alice in Chains te komen met dezelfde zanger die ze in 2006 mee hadden op tour.quote:Op maandag 15 september 2008 13:50 schreef Cynic het volgende:
[..]
Die is wel tamelijk geniaal inderdaad
Klopt, vrouwen horen bas te spelen.quote:
Tja, dat hoeft van mij dan weer niet zo nodig.quote:Op maandag 15 september 2008 13:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Er schijnt een nieuw album van Alice in Chains te komen met dezelfde zanger die ze in 2006 mee hadden op tour.
Als het in het verlengde ligt van het solowerk van Jerry hoor je mij niet klagen.quote:Op maandag 15 september 2008 13:55 schreef Cynic het volgende:
[..]
Tja, dat hoeft van mij dan weer niet zo nodig.
quote:Op maandag 15 september 2008 15:22 schreef ikheetmartijn het volgende:
Hey jongens, succes he:
[ afbeelding ]
Nee, maar mooi istie ook niet.quote:Op maandag 15 september 2008 15:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik zal ze vanavond eens proberen.....
Maar die laatste is toch niet zo moeilijk?
Die eerste??? Hoe groot moeten je handen wel niet zijn om dan de duim nog op de lage E-snaar te krijgenquote:Op maandag 15 september 2008 16:27 schreef Witchfynder het volgende:
De eerste en laatste zijn goed te doen, derde lukte mij ook wel. De tweede is echt onmogelijk. De anderen lukken me wel, maar klinken nergens naar, dus what's the point?.
Huu wat ?quote:Op maandag 15 september 2008 17:28 schreef Deansensitized het volgende:
Welke kneus mod heeft er hier weer zo'n bende van gemaakt?
Dat andere topic heeft hier niks mee te maken man, sukkel
ja het pedaal is gewoon echt NIET transparant!! enige goede is dat het leuk kleurt op me pedalboardquote:
Een of andere halve heeft hier een of ander gitaristenfilmpjetopic tussen gegooidquote:
Ik heb mijn duim niet gebruikt, maar twee snaren per vinger.quote:Op maandag 15 september 2008 18:22 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Die eerste??? Hoe groot moeten je handen wel niet zijn om dan de duim nog op de lage E-snaar te krijgen
Zie schema, dat klopt dus niet... En zo'n dikke vingers heb ik ook nietquote:Op maandag 15 september 2008 19:55 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik heb mijn duim niet gebruikt, maar twee snaren per vinger..
Hoezo? Ik maak zelf wel uit welke vingers ik gebruik.quote:Op maandag 15 september 2008 20:25 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Zie schema, dat klopt dus niet... En zo'n dikke vingers heb ik ook niet
quote:Op maandag 15 september 2008 21:21 schreef Jorikjet het volgende:
wie? een van die vliegtuig pioniers ofzo?
quote:
ik niet, maar ik denk dat je beter voor een epiphone achtig iets kunt gaan, je betaalt hiervoor denk ik veels te veel voor de naam gibson alleen (wat overigens bij alle modellen wel is stiekem, ik ben er ook ingetraptquote:Op maandag 15 september 2008 21:55 schreef KaMo het volgende:
http://www.thomann.de/nl/gibson_melody_maker_ww.htm
Iemand ervaring mee?
(niet denken dat dit mijn eerste gitaar zou worden. Het is meer als verzamelaar een lekker spelende gitaar willen (liefst Les Paul of SG) voor in m'n collectiequote:Op maandag 15 september 2008 22:11 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
ik niet, maar ik denk dat je beter voor een epiphone achtig iets kunt gaan, je betaalt hiervoor denk ik veels te veel voor de naam gibson alleen (wat overigens bij alle modellen wel is stiekem, ik ben er ook ingetrapt). vergelijk het met de instap fender gitaren van 300 euro nieuw (mex std)
Wow we hebben een echte verzamelaarquote:Op maandag 15 september 2008 22:31 schreef KaMo het volgende:
[..]
(niet denken dat dit mijn eerste gitaar zou worden. Het is meer als verzamelaar een lekker spelende gitaar willen (liefst Les Paul of SG) voor in m'n collectie
Ik zou een LTD Eclipse kopen.quote:Op maandag 15 september 2008 22:31 schreef KaMo het volgende:
[..]
(niet denken dat dit mijn eerste gitaar zou worden. Het is meer als verzamelaar een lekker spelende gitaar willen (liefst Les Paul of SG) voor in m'n collectie
En vergeet niet de tonale differentie die je bij goedkopere modellen krijgt door de kwaliteit van de bouw. Hierdoor klinken akkoorden al snel minder zuiver.quote:Op maandag 15 september 2008 23:53 schreef ikheetmartijn het volgende:
Ik zou minstens een Gibson Les Paul kopen, met die goedkope gitaartjes kun je echt bepaalde grepen niet pakken
Ik heb wel eens gehoord dat je geen barré akkoorden kan spelen op een gitaar van minder dan 800 euroquote:Op maandag 15 september 2008 23:53 schreef ikheetmartijn het volgende:
Ik zou minstens een Gibson Les Paul kopen, met die goedkope gitaartjes kun je echt bepaalde grepen niet pakken
En je e-penis wordt ook 10 cm langer als je een SG koopt... ik zit nu ook ineens aan de 21 cmquote:Op dinsdag 16 september 2008 00:22 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord dat je geen barré akkoorden kan spelen op een gitaar van minder dan 800 euro
wordt ie iedere gibson 10 cm langer?!?quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:52 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
En je e-penis wordt ook 10 cm langer als je een SG koopt... ik zit nu ook ineens aan de 21 cm
Vroeg beginnen, ik kom er ooit welquote:Op maandag 15 september 2008 22:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wow we hebben een echte verzamelaar
Heb je gewoon veel Gibsons of probeer je ons te werven voor je homo-erotische tuinfeesten?quote:Op dinsdag 16 september 2008 03:56 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
wordt ie iedere gibson 10 cm langer?!?
Dan zou ik hung-like-a-horse zijn
Yay!quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:03 schreef Doodkapje het volgende:
Volgende zomermeet een bbqik heb hier wel de ruimte voor eigenlijk
Gemarineerd met soyasaus en misoquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:04 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Yay!. Met jamsessie! (aardbei, abrikoos...
).
Yakitori.
Duurt laaaaaaaaaang!quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:17 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Gemarineerd met soyasaus en misoen natuurlijk allerlei Indische satés
Waarom moeten we nou een jaar wachten
quote:Op maandag 15 september 2008 23:44 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik zou een LTD Eclipse kopen..
Wat gaaf!quote:
Haha oké.. ik had je inderdaad verkeerd begrepen..quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:16 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wat gaaf!.
.
Ging mij meer om dat het een 12-snarige banjo is..
It happens.quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:32 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Haha oké.. ik had je inderdaad verkeerd begrepen..
Net nieuwe snaren?quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:45 schreef --H-I-M-- het volgende:
Grr, leg ik net snaren op mijn meesterlijke akoestische gitaar, ben ik half uur aan het spelen, springt de D-snaar![]()
En ik was zo aan het genieten...............................
WTFquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:24 schreef --H-I-M-- het volgende:
Ja dat is idd balen.....en het is ook echt mn favoriete akoestische gitaar dus dat is dubbel balen omdat ik net zo aan het genieten was
Ik had 'iris' van de googoodolls omgezet zodat ik deze ook in een e-stemming kon spelen, maar dan zitten er wel een paar rare grepen bij
Vet!quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:28 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
WTF
Ik was vanochtend Iris en Bulletproof aan het spelen
http://www.ultimate-guita(...)ls/iris_ver5_crd.htm
Die is in A maj 7quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:06 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Vet!
Ik zag trouwens net deze solo op VH1: misschien eens leuk om te oefenenHeel andere stijl dan de slash/ac/dc dingen die ik nu doe
wel vrolijk trouwens
Met zulke solo's voel je je ook maar een part-time zanger in zo'n band...quote:
En dit?quote:
Geloof me, hij doet live meer dan genoeg.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:05 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Met zulke solo's voel je je ook maar een part-time zanger in zo'n band...
ja onzin natuurlijk, maar een echte gibson speelt wel fijner! ook al zit het tussen de oren, maar als je vindt dat je op een super vette gitaar speelt, dan speel je wel beter dan als je weet dat je op een crappie one speeltquote:Op maandag 15 september 2008 23:53 schreef ikheetmartijn het volgende:
Spoilsport.quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:39 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
ja onzin natuurlijk, maar een echte gibson speelt wel fijner! ook al zit het tussen de oren, maar als je vindt dat je op een super vette gitaar speelt, dan speel je wel beter dan als je weet dat je op een crappie one speelt
Je bent niet de enige hoor.quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:33 schreef brother52 het volgende:
Voor mij maakt het weinig uit of ik op een echte gibson speel of op een kopie.
Op beide speel ik even beroerd, maar dat ben ik. Ik ben de uitzondering op de regel.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:03 schreef Doodkapje het volgende:
Volgende zomermeet een bbqik heb hier wel de ruimte voor eigenlijk
Zoiets?quote:
Het is ook maar goed dat ie fijner speelt (en wmb beter klinkt,... en er beter uitziet) want anders is dat een beetje zonde van je geld.quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:39 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
ja onzin natuurlijk, maar een echte gibson speelt wel fijner! ook al zit het tussen de oren, maar als je vindt dat je op een super vette gitaar speelt, dan speel je wel beter dan als je weet dat je op een crappie one speelt
Maar dat ding ziet er gewoon zooo gelikt uit... ...en je e-penis wordt daar 15 cm langer door ipv de 10 cm van Gibsonquote:Op woensdag 17 september 2008 10:00 schreef Cynic het volgende:
Vertel dat maar eens aan de mensen van PRS
Een Epiphone SG testen in een winkel is meestal vrij kansloos. Die dingen komen uit de fabriek met een action waar je nog een gitaar tussen kunt proppen. Alleen de betere zaak stelt die dingen af. Bij de feedbacks van de wereld doen ze dat alleen maar met 1500+ euro instrumenten.quote:Op woensdag 17 september 2008 10:12 schreef brother52 het volgende:
Dat valt zeker mee.
Afgelopen zaterdag heb ik een epiphone SG getest maar dat viel behoorlijk tegen. Dan speelt mijn Samick toch wel een stukje lekerder.
De gitaar was op zich wel goed afgesteld. Maar hij speelde gewoon minder dan de anderen die ik getest heb.quote:Op woensdag 17 september 2008 11:14 schreef Witchfynder het volgende:
Een Epiphone SG testen in een winkel is meestal vrij kansloos. Die dingen komen uit de fabriek met een action waar je nog een gitaar tussen kunt proppen. Alleen de betere zaak stelt die dingen af. Bij de feedbacks van de wereld doen ze dat alleen maar met 1500+ euro instrumenten.
Kijk, een Dean komt gewoon goed afgesteld uit de fabriek. Enkel van een Dean heb ik gehoord dat iemand de standaard action te laag vond. "Maar het zal wel zo horen met die snelle metalbassen..."
.
Met0l!!!quote:Op woensdag 17 september 2008 11:55 schreef Witchfynder het volgende:
Ah ok. Nou, dat kan..
Heb je weleens op een Viper gespeeld? Onze SG-fan is gebrand er een te proberen. Tot ons plezier, want er zitten EMG's in en die zijn wat beter voor metal..
Nee, nog niet op gespeeld, zou eigenlijk nog wel eens moeten. Maar ik denk dat de keuze dan weer lastiger wordt.quote:Op woensdag 17 september 2008 11:55 schreef Witchfynder het volgende:
Ah ok. Nou, dat kan..
Heb je weleens op een Viper gespeeld? Onze SG-fan is gebrand er een te proberen. Tot ons plezier, want er zitten EMG's in en die zijn wat beter voor metal..
Maar wel EMH-HZ's volgens mij, die zijn toch minder.quote:Op woensdag 17 september 2008 13:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, nog niet op gespeeld, zou eigenlijk nog wel eens moeten. Maar ik denk dat de keuze dan weer lastiger wordt.
De body Viper zier er trouwens wel uit als een half gesmolten SG.
Ik vond het jammer dat ze de Lag Arkane 200 niet hadden hangen, daar zitten ook EMG's in.
Goed gebouwd, zwaar, dus veel sustain en klinken wel goed, maar standaard erg topzwaar, waardeloze balans. Gewoon oncomfortabel irritant.quote:Op woensdag 17 september 2008 11:55 schreef Witchfynder het volgende:
Ah ok. Nou, dat kan..
Klopt, ik heb net even op harmony central gekeken en daar lees ik erg tegenstrijdige dingen.quote:Op woensdag 17 september 2008 13:23 schreef Cynic het volgende:
[..]
Maar wel EMH-HZ's volgens mij, die zijn toch minder.
Schijnt per uitgave wel te verschillen. Bij de goedkopere modellen verplaatst men de strapholder naar de achterkant van de hals, waar hij bij een SG ook zit.quote:Op woensdag 17 september 2008 13:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Goed gebouwd, zwaar, dus veel sustain en klinken wel goed, maar standaard erg topzwaar, waardeloze balans. Gewoon oncomfortabel irritant.
LAG zijn sowieso prima dingenquote:Op woensdag 17 september 2008 14:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
Klopt, ik heb net even op harmony central gekeken en daar lees ik erg tegenstrijdige dingen.
De één vindt ze super en de ander vindt het helemaal niets.
Ze zullen ongetwijfeld beter zijn dan de pups die in de Arkane 100 zitten, al vielen die niet tegen.
Clean waren die iets aan de magere kant vergeleken met de pups van een Ibanez RG370 maar met overstuurd deden ze niet voor elkaar onder.
Die Arkane 100 voelde ook erg goed aan. En dat voor minder dan ¤450.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:17 schreef Cynic het volgende:
LAG zijn sowieso prima dingen
Maar voor 800-900 euro hadden er best "echte" EMG's in gekund, bij LTD is dat bijvoorbeeld wel zo.
hm, hier staan ze voor een dikke 800 euro...quote:Op woensdag 17 september 2008 14:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die Arkane 100 voelde ook erg goed aan. En dat voor minder dan ¤450.
De 200 moet geloof ik iets van ¤500 kosten.
voor het eerst dat een linkshandig model goedkoper isquote:Op woensdag 17 september 2008 14:38 schreef Cynic het volgende:
hm, hier staan ze voor een dikke 800 euro...
http://www.peterverspuy.nl/cgi-bin/x/12456.html
Je hebt het haar iig al wel meequote:Op woensdag 17 september 2008 14:18 schreef Cynic het volgende:
Misschien vanavond toch maar eens met Rock Discipline beginnen.
Ik heb zowaar een gitaar in E gevonden dus dan wordt het net even wat makkelijker.
Volgens mij heeft John tegenwoordig zijn haar eraf.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:57 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Je hebt het haar iig al wel mee
Kan je ofenen met rechts rukkenquote:Op woensdag 17 september 2008 14:57 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Je hebt het haar iig al wel mee
Heb zonet een Hepatitis B prik gehad... dat wordt een paar dagen afzien met mijn linkerarm
http://www.bachmusik.com/quote:Op woensdag 17 september 2008 14:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Kan je ofenen met rechts rukken
Maar heeft iemand de link naar de Bach site ? Zit niet thusi dus kan niet bij m'n favorieten =(
Ik wil nog steeds zo'n explorer.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Kan je ofenen met rechts rukken
Maar heeft iemand de link naar de Bach site ? Zit niet thusi dus kan niet bij m'n favorieten =(
Zien we eruit als bassisten?quote:Op woensdag 17 september 2008 15:44 schreef bierbart het volgende:
Heeft iemand hier de bass tabs van Leaf - New Song ?
Ik vraag het alleen maarquote:Op woensdag 17 september 2008 16:01 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zien we eruit als bassisten?
En Leaf
Maar die chick is wel lekker
Dat is toch geen serieuze vraag man idiootquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 september 2008 15:39 schreef Dribbel_ het volgende:
Die witte SG zit niet meer in het assortiment volgens die síte
Op zulke vragen worden mensen op basgitaarforum er ook uit gegooid.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:01 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
En Leaf
dan moet ik er maar een middag voor gaan zittenquote:Op woensdag 17 september 2008 17:00 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Op zulke vragen worden mensen op basgitaarforum er ook uit gegooid..
Google gewoon op <artiest> <titel> bass tab. Als je dan niks vindt, moet je het echt zelf doen..
Alleen als ze met z'n 32-en zijn.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:57 schreef Moozze het volgende:
Leaf is best wel leuk
Gadverdamme, wat een lelijk wijf is dat. Ik heb echt een schurfthekel aan Leaf trouwens, heb ze deze zomer nog een keer live gezien hier op 200m van mijn huis, sjezus wat een ongeïnspireerde 13 in een dozijn crap is dat...quote:Op woensdag 17 september 2008 16:01 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
En Leaf
Een gitarist naar basstabs vragen is als een drummer vragen een leuk deuntje te slaan... some shit just don't work son!quote:
Slimme jongenquote:Op woensdag 17 september 2008 19:26 schreef Jorikjet het volgende:
sinds dean die varken met de dean gitaar heeft gepost met een hartje erbij negeer ik al zijn berichtjes over chicks
Ik vind r wel wat hebbenquote:Op woensdag 17 september 2008 18:57 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Gadverdamme, wat een lelijk wijf is dat. Ik heb echt een schurfthekel aan Leaf trouwens, heb ze deze zomer nog een keer live gezien hier op 200m van mijn huis, sjezus wat een ongeïnspireerde 13 in een dozijn crap is dat...Veel teveel opgehypet door 3FM...
weet enkel dat je met de Boss DS-1 zeer lekker geluid krijgtquote:Op woensdag 17 september 2008 20:15 schreef EvilWasp het volgende:
Ik zoek trouwens een beetje een Marshally-distortion pedaal.
Jullie nog tips?
Doe mij maar een Metal Zone, maar ja, wie ben ikquote:Op woensdag 17 september 2008 20:56 schreef KaMo het volgende:
[..]
weet enkel dat je met de Boss DS-1 zeer lekker geluid krijgt
is dat ook niet.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:08 schreef Trigalti het volgende:
Live was leaf inderdaad niet echt geweldig...
"Live" daarentegen ..
Die komen toch op Night of The Proms?quote:Op woensdag 17 september 2008 21:08 schreef Trigalti het volgende:
Live was leaf inderdaad niet echt geweldig...
"Live" daarentegen ..
quote:Op woensdag 17 september 2008 21:52 schreef brother52 het volgende:
Ik heb 'live' 4x gezien en dat was 3 keer te veel.
De eerste keer dat ik ze zag was het best wel aardig (goed genoeg om het een optreden lang uit te houden).
De keren daarna was het net of ik naar een dvd stond te kijken van het eerste optreden met de nummers in andere volgorde.
Waarom ben je dan die laatste keer nog gegaan?quote:Op woensdag 17 september 2008 21:52 schreef brother52 het volgende:
Ik heb 'live' 4x gezien en dat was 3 keer te veel.
De eerste keer dat ik ze zag was het best wel aardig (goed genoeg om het een optreden lang uit te houden).
De keren daarna was het net of ik naar een dvd stond te kijken van het eerste optreden met de nummers in andere volgorde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |