abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61685984
Ik vond in een lade nog een hele berg oude Total Guitar cd's, die bij het gelijknamige gitaarblad hoorden. Daar staan best coole backingtracks op. Daar mist de gitaar dus maar ook de zang. Nou kan ik best een lekker moppie gitaarspelen maar zingen doe ik niemand aan. Dus heb ik mijn scheurijzer gepakt en ben volledig uit m'n plaat gegaan op Crossroads van Clapton en Sweet child of mine van Guns n roses.

Ik heb het in 1 2 keer opgenomen, verder geen enkele edits of andere truukjes. Echte rock n roll met soms ook wat (flinke) missers.

Het enige wat er nog mist is een volvet scheurende en klagende dames- dan wel herenstem om de compositie compleet te maken. Of misschien vind je wel dat er een piano of mondharpsolo mist, of heeft mijn versie nodig een remix nodig. Leef je uit, zolang je het resultaat maar hier post. Anderen kunnen daar misschien op voortborduren.

De links:

Crossroads
(Helaas heb ik hier in mijn enthousiasme het derde couplet van de zang gejat, ik begon te snel met soleren, maar je hebt als gitarist een imago hoog te houden he )

Sweet child of mine

Aanr de mensen die denken: "die Farenji moet opzouten met zijn teringlelijke snarengepiel, ik kan dat veel beter!!": laat maar horen!
Hieronder staan de kale backing tracks:

Crossroads backing track
Sweet child of mine backing track

In dezelfde map staan nog wat andere coole backing tracks, leef je uit!
pi_61687344
Guns 'n Roses.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_61689154
waarmee open je dat soort files?
Ik ben gitarist en heb dus totaal geen verstand van computers
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_61689511
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 22:35 schreef Cynic het volgende:
waarmee open je dat soort files?