Damwoude, kom maar halenquote:Op zaterdag 13 september 2008 11:37 schreef Metalfreak het volgende:
Gefeliciteerd Dean!
Waar staat het bier?
Geen Frysk Hynder?quote:Op zaterdag 13 september 2008 11:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Damwoude, kom maar halen
Ook nog fles Jack Daniels
quote:
Dankje!quote:
gecondeleerd dan maarquote:Op zaterdag 13 september 2008 09:31 schreef The_Dean het volgende:
Jarig
Kouwe drukte allemaal, ben daarom maar lekker gaan werken
Dat is pas heavy metalquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:13 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik had woensdag bij het laatste nummer m'n vinger opgehaald, en er zat nu een klein korstje op. Maar gisteren bij het eerste nummer alweer open. Het hele optreden met een bloedend gespeeld. Op m'n duim, precies op het plekje waar je ook de pinch harmonics doet.
M'n hele gitaar d'r onder. Gelukkig is hij grotendeels rood.
Goed zo!quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:31 schreef EvilWasp het volgende:
Binnenkort maar eens P90's in m'n SG stoppen
Humbuckers vind ik toch te ongedefinieerd eigenlijk. Ik speel versterkt bijna alleen nog op m'n Tele.
Blink 182quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:58 schreef Jorikjet het volgende:
vanmiddag een poppunkrock projectje in de oefenruimte(blink 182 achtig)
owjah dire straits is vet. santana heb ik van gehoord maar kan ik wel zoeken jah, en rush ken ik nog niet.quote:
quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:02 schreef Deansensitized het volgende:
Genoeg punkers die op Tele's en/of P90's spelen hoor, dus
Jimi was dan ook maar gewoon een gemiddelde gitaristquote:Op zondag 14 september 2008 00:02 schreef Wouzerlicious het volgende:
Jimi hendrix nog niet eens voorbij gekomen....
Hmm.. ben ik het niet met je eens... jimi hendrix was wel degelijk een goeie gitarist die performance en muziek goed voor elkaar had... en dan ook nog eens knetter onder de invloed staat te rocken...quote:Op zondag 14 september 2008 00:17 schreef Thijsssss het volgende:
[..]
Jimi was dan ook maar gewoon een gemiddelde gitarist
Veel plezierquote:Op zaterdag 13 september 2008 15:33 schreef Trigalti het volgende:
Dean gefeliciteerd![]()
Verders.. was vanochtend pas 6u thuis van werk (Aangenomen trouwens), en ga om 5 uur weer beginnen tot 1..
Dan ff slapen en naar Bobbejaanland.. dus, tot maandag![]()
Ff 2 daagies geen gitaartje dus![]()
Doe hem de groetenquote:
Nee, dat is heel onwaarschijnlijkquote:Op zondag 14 september 2008 10:09 schreef matjuhhh007 het volgende:
Gisteravond op een feestje gespeeld bij het kampvuur, 1e akkoestische gitaar was van mij, snaar knapt na 20 minuten spelen, ik denk gewoon oudheid, andere gitaar opgehaald, knapt ook na ongeveer 20 minuten spelen
,
ik denk gewoon 2 oude setjes snaren erop al met al toch nog 40 minuten gespeeld, het lijkt me niet dat de snaren knappen van heet bij het kampvuur en koud in de buitenlucht (ongeveer 10 graden).
teken van god dat je moest stoppenquote:Op zondag 14 september 2008 10:09 schreef matjuhhh007 het volgende:
Gisteravond op een feestje gespeeld bij het kampvuur, 1e akkoestische gitaar was van mij, snaar knapt na 20 minuten spelen, ik denk gewoon oudheid, andere gitaar opgehaald, knapt ook na ongeveer 20 minuten spelen
,
ik denk gewoon 2 oude setjes snaren erop al met al toch nog 40 minuten gespeeld, het lijkt me niet dat de snaren knappen van heet bij het kampvuur en koud in de buitenlucht (ongeveer 10 graden).OF TOCH WEL??
Fak jouquote:
Moet je inmiddels niet meer vreemd zijn, opblaasunits.quote:Op zondag 14 september 2008 10:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]![]()
Gister stonden we voor beemster met een gigantische opblaaskaas
Waar had je het feestje? In huis? Garage? Zaaltje?quote:Op zondag 14 september 2008 11:14 schreef Aresdreams het volgende:
gister het slagingsfeestje van de zanger gehad met optredentje er bij, het geluid was ruk, de politie klaagde over het volume, maar het spelen ging vet, gave show van gemaakt
nu weer stijvere nek en gaarzijntheid
Let voor al op de smilie die aan het eind van mijn vorige reactie staatquote:Op zondag 14 september 2008 00:31 schreef Wouzerlicious het volgende:
[..]
Hmm.. ben ik het niet met je eens... jimi hendrix was wel degelijk een goeie gitarist die performance en muziek goed voor elkaar had... en dan ook nog eens knetter onder de invloed staat te rocken...
dat doen onze di-rect boysz niet hoor
Mooi laten klagenquote:Op zondag 14 september 2008 11:14 schreef Aresdreams het volgende:
gister het slagingsfeestje van de zanger gehad met optredentje er bij, het geluid was ruk, de politie klaagde over het volume, maar het spelen ging vet, gave show van gemaakt
nu weer stijvere nek en gaarzijntheid
zaltje, in een straat met restaurantjes, die hebben dus waarschijnlijk lopen klagenquote:Op zondag 14 september 2008 11:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Waar had je het feestje? In huis? Garage? Zaaltje?
stoer ding ja!quote:Op zondag 14 september 2008 12:23 schreef Deansensitized het volgende:
Kijk, dit is dan een Tele die ik ook nog wel kan waarderen:
Ziet er best aardig uit ja en in het zwart valt de gayness van de headstock wat minder op.quote:Op zondag 14 september 2008 12:23 schreef Deansensitized het volgende:
Yngwie Malmsteen - Gates Of Babylonquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:27 schreef Nastyman het volgende:
Yngwie Malmsteen - Far Beyond the sun!
Die wil ik zooo graag!quote:Op zondag 14 september 2008 12:23 schreef Deansensitized het volgende:
Gruwelijkquote:Op zondag 14 september 2008 12:23 schreef Deansensitized het volgende:
quote:Op zondag 14 september 2008 14:15 schreef Witchfynder het volgende:
"You're gay aren't you? You're so far in the closet you're having adventures in Narnia".
Jimmy Carr.
Dat het een tele met p90's is bevalt me wel, ik vind alleen de afwerking een beetje te patserig... Tele met p90's rockt!quote:Op zondag 14 september 2008 12:23 schreef Deansensitized het volgende:
Geen vlakke top, helaas. Dat vind ik toch kenmerkend voor een Tele, dus deze word het niet. EMG's erin sleutelen kan ik altijd nog zelf wel doenquote:Op zondag 14 september 2008 14:56 schreef TeleluvR het volgende:
Wellicht iets voor de metaalhoofden die wel een coole tele aandurven:
http://link.marktplaats.nl/193466000
wat een gedrocht!quote:Op zondag 14 september 2008 15:02 schreef TeleluvR het volgende:
Dean aan de tele? Het moet niet veel gekker worden!
Als jij nou een dikke tele koopt, dan koop ik deze:
[ afbeelding ]
*kwijl*
That's what she said...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |