Blijft vreemd dat de bushies goeie vrienden waren met de binladentjes..........quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar hij mag zich wel schamen voor de zoon die hij heeft voortgebracht
Que?quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:16 schreef hondjes het volgende:
dat ik net scene hebt lopen maken bij the good old appie heyn
omdat ,als zij een fout maken, ik niet snap waarom ik dan weer ergens anders heen moet, uren in de rij moet staan , om 2 euro terug te krijgen.en er ook nog eens geen ,,chef.was.
pffff denk ik nu, echt iets om uit je dak te gaan.
Osama zag het licht --> de machts matrix van satan noem ik het huidige wereldbeleid ook wel, maar das te ver doorgetrokken voor de meeste!quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:13 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Blijft vreemd dat de bushies goeie vrienden waren met de binladentjes..........
Vertel het hele verhaal evenquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:16 schreef hondjes het volgende:
omdat ,als zij een fout maken, ik niet snap waarom ik dan weer ergens anders heen moet, uren in de rij moet staan , om 2 euro terug te krijgen.en er ook nog eens geen ,,chef.was.
Ehhh........welke pillen heb jij op?quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:17 schreef neo567 het volgende:
[..]
Osama zag het licht --> de machts matrix van satan noem ik het huidige wereldbeleid ook wel,
Heb je een scene gemaakt?quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:16 schreef hondjes het volgende:
quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:16 schreef hondjes het volgende:
Die zitten hier aan de overkantquote:
Zit je 'loge'?quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:22 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Die zitten hier aan de overkantAls ik rechtop in bed ga zitten kijk ik de vrijmetselaarstempel in!
Sommige pillen kun je maar beter nemen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:19 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ehhh........welke pillen heb jij op?
Echt geweldig wat een genootschap!quote:
Of mijn loge zit? Ik had vanacht geen loge, en als ik die had kon 'ie na het ontbijtquote:
Oh dat vinden ze ook goed.quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:24 schreef hondjes het volgende:
[..]
nee,![]()
wil deze traumatische ervaring zo snel mogelijk kwijt.![]()
ga wel naar de c1000
Het is allemaal unileverworst uiteindelijkquote:
Wel lief van je dat hij nog ontbijt krijgtquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:25 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Of mijn loge zit? Ik had vanacht geen loge, en als ik die had kon 'ie na het ontbijt
vertrekken!!
(PeterNB is van de short-night-dates)
WOP tochquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:34 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wel lief van je dat hij nog ontbijt krijgt
Ja zo'n flessie drinkontbijt, meer niet hoor!quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:34 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wel lief van je dat hij nog ontbijt krijgt
Krijgt de gast nog een zeepje mee voor onder de douche of valt dat buiten het arrangement?quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:35 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja zo'n flessie drinkontbijt, meer niet hoor!
Enne douchen mag maar niet langer dan 5 minuten. Dan wordt het hoog tijd om mijn
huis uit te rotten! Als ik gezelschap wil koop ik wel een hond![]()
![]()
![]()
Nou zeg, niet eens lekkere verse croissantjes met een glaasje jus?quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:35 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja zo'n flessie drinkontbijt, meer niet hoor!
Enne douchen mag maar niet langer dan 5 minuten. Dan wordt het hoog tijd om mijn
huis uit te rotten! Als ik gezelschap wil koop ik wel een hond![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:36 schreef Dementor het volgende:
Krijgt de gast nog een zeepje mee voor onder de douche of valt dat buiten het arrangement?
Zeeppies? Croissantjes? Jus? Jaaaaa DAAAHAAAAG.........afspoelen, aankleden en oprotten!quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:37 schreef -Blurk- het volgende:
Nou zeg, niet eens lekkere verse croissantjes met een glaasje jus?
Dat is toch wel het minste na een nacht vol passie
Waarom laat je die lui uberhaupt nog slapen eigenlijkquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:48 schreef PeterNB het volgende:
[..]
[..]
Zeeppies? Croissantjes? Jus? Jaaaaa DAAAHAAAAG.........afspoelen, aankleden en oprotten!
Oh in principe mogen ze na 'het hoogtepunt' al oprotten van me hoorquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waarom laat je die lui uberhaupt nog slapen eigenlijk
Vind de overgang van VM naar het sexleven van PNB wel grappig, maar niet interresant eigenlijk,maar zoals BQ zegt: de scrollknop zit in het middenquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waarom laat je die lui uberhaupt nog slapen eigenlijk
Dat is ook het handigst bij short-night dingen enzo, 's morgens vallen die dingen toch altijd tegenquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:56 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Oh in principe mogen ze na 'het hoogtepunt' al oprotten van me hoor![]()
Of zoals PeterNB altijd zegt: [ALT] + [F4]quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:57 schreef neo567 het volgende:
niet interresant eigenlijk,maar zoals BQ zegt: de scrollknop zit in het midden
Als de alcohol uitgewerkt is heb je inderdaad vaak zoiets van "ehhhh.......shit"quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat is ook het handigst bij short-night dingen enzo, 's morgens vallen die dingen toch altijd tegen
Dat denk ik zoms voor het slapen gaanquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:00 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Of zoals PeterNB altijd zegt: [ALT] + [F4]
quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:03 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Hoi Mark, en bye iedereen, ik ben er even vandoor.....
ga je er heen ?quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:06 schreef Manu82 het volgende:
Ik ga me ook even voorbereiden op voetbal
quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:14 schreef neo567 het volgende:
[..]
Hij gaat vast op z'n PSV vlag bidden
Grappig toch zelfspot enzo, anders doen andere dat met jequote:
Nee, is te duur als de treinkosten er ook nog bij komenquote:
Dat pak je dan niet goed aan.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, is te duur als de treinkosten er ook nog bij komen
Noekie zei dat ze nooit last heeft van PMS, maar dat is ook logisch, ze is een kloon van Kelly.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die heeft PMS, da's nog veel dramatischer
gefeliciteerd leandraquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:08 schreef Soury het volgende:
Leandra ook een jaartje ouder... Oef heb ff gegoogled en vond iests moois voor Leandra (mijn akela )
Nog van harte meis[ afbeelding ][ afbeelding ]
Moet vaak om je lachen, met serieuze ondertoon hoor!quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:33 schreef Copycat het volgende:
Leandra! Gefeliciteerd!
[ afbeelding ]
Dus Neo, jij neemt mij nooit serieus?
Noekie is heel logisch, dat zie je iedere dagquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Noekie zei dat ze nooit last heeft van PMS, maar dat is ook logisch, ze is een kloon van Kelly.
Welk meisjequote:Op zaterdag 13 september 2008 19:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Meisjes plagen kusjes vragen.
NMNS tegen Noekie, maar jij zat er tussenquote:
Oh sorry hoorquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
NMNS tegen Noekie, maar jij zat er tussen.
Tegen mij? Dan zou ik daar toch iets van moeten voelen? Neh, gevoelsdood. Kelly is mijn kloon, jeweets.quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
NMNS tegen Noekie, maar jij zat er tussen.
quote:
quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Noekie is heel logisch, dat zie je iedere dag
Tja ... goed maar ik baal van die twee krukken. Voel me zo onhandig. Dat was ik al zonder.quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
The reborn Soury! Hoe gaat het met je eerste stapjes?
Daar is het nog te vroeg voor blommetjequote:Op zaterdag 13 september 2008 20:29 schreef blomst het volgende:
goedenavond ieder.![]()
Vertel heb ik nog wat gemist?
nog te vroeg voor relletjesquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar is het nog te vroeg voor blommetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |