Waarom laat je die lui uberhaupt nog slapen eigenlijkquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:48 schreef PeterNB het volgende:
[..]
[..]
Zeeppies? Croissantjes? Jus? Jaaaaa DAAAHAAAAG.........afspoelen, aankleden en oprotten!
Oh in principe mogen ze na 'het hoogtepunt' al oprotten van me hoorquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waarom laat je die lui uberhaupt nog slapen eigenlijk
Vind de overgang van VM naar het sexleven van PNB wel grappig, maar niet interresant eigenlijk,maar zoals BQ zegt: de scrollknop zit in het middenquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waarom laat je die lui uberhaupt nog slapen eigenlijk
Dat is ook het handigst bij short-night dingen enzo, 's morgens vallen die dingen toch altijd tegenquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:56 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Oh in principe mogen ze na 'het hoogtepunt' al oprotten van me hoor![]()
Of zoals PeterNB altijd zegt: [ALT] + [F4]quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:57 schreef neo567 het volgende:
niet interresant eigenlijk,maar zoals BQ zegt: de scrollknop zit in het midden
Als de alcohol uitgewerkt is heb je inderdaad vaak zoiets van "ehhhh.......shit"quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat is ook het handigst bij short-night dingen enzo, 's morgens vallen die dingen toch altijd tegen
Dat denk ik zoms voor het slapen gaanquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:00 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Of zoals PeterNB altijd zegt: [ALT] + [F4]
quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:03 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Hoi Mark, en bye iedereen, ik ben er even vandoor.....
ga je er heen ?quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:06 schreef Manu82 het volgende:
Ik ga me ook even voorbereiden op voetbal
quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:14 schreef neo567 het volgende:
[..]
Hij gaat vast op z'n PSV vlag bidden
Grappig toch zelfspot enzo, anders doen andere dat met jequote:
Nee, is te duur als de treinkosten er ook nog bij komenquote:
Dat pak je dan niet goed aan.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, is te duur als de treinkosten er ook nog bij komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |