Relaxedquote:Op zaterdag 13 september 2008 15:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
Hallo heren, hoe is het hier?
quote:
thanks allen, ben blij weer terug te zijn!quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:47 schreef DR34M3R het volgende:
BX
Welkom terug
Heb je ons een beetje gemist? En hoe is het geweest?
Oh, dat heb ik ook nog gedaan tussen de bedrijven doorquote:
fijn te horen dat je het naar je zin gehad hebt. En nu? Terug naar de oude sleur?quote:
kamer/huisje zoeken, baan zoeken, studie afronden en dat soort gebeurenquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
fijn te horen dat je het naar je zin gehad hebt. En nu? Terug naar de oude sleur?
BXquote:Op zaterdag 13 september 2008 15:34 schreef BrandX het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
halloooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nergens last vanquote:
quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
fijn te horen dat je het naar je zin gehad hebt. En nu? Terug naar de oude sleur?
quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]Ik denk niet dat je Klonk hier nog wegkrijgt.
Ik vroeg me hetzelfde af inderdaadquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar hangt Klonk eigenlijk uit momenteel?
Hij kwam ons heel streng in de gaten houden en nu is ie verslaafdquote:
ik heb Klonk net achter gesproken, maar die zei niets over KSC-er geworden zijnquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar hangt Klonk eigenlijk uit momenteel?
Hij wou je vast verassen door ineens te voorschijn te komenquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik heb Klonk net achter gesproken, maar die zei niets over KSC-er geworden zijn
Misschien hebben ze een levenquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik vroeg me hetzelfde af inderdaad![]()
net als PeZu trouwens.. dies ook kwijt
we kijken vol verwachting naar De Kast.quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:47 schreef Fha het volgende:
Hij wou je vast verassen door ineens te voorschijn te komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:49 schreef crossover het volgende:Ik heb het gewoon hier staan anders hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Oh myquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Misschien hebben ze een leven
quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hij kwam ons heel streng in de gaten houden en nu is ie verslaafd
zou zomaar kunnenquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij wou je vast verassen door ineens te voorschijn te komen
quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:49 schreef crossover het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lolwut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |