Tuurlijk wel. En later ophalen op de opvang, en zorgen dat ze eten krijgen, douchen en toch op tijd in bed liggen...quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan hoef je de kids niet naar school te brengen of zo?
maar waarom dan zo boos?quote:
Omdat ik nu meteen grote schoonmaak en het houden ben, en al teveel stof gezien heb en meteen alles in excel aan het gooien ben. Terwijl ik eigenlijk een scriptie moet schrijvenquote:
14de en 15dequote:Op zaterdag 13 september 2008 14:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat doen ze?Weer boem boem op mekaar?
Graag gedaan!quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:10 schreef marcb1974 het volgende:
DaMart, je wordt bedankt hoor, echt heel fijn
Het is de boekentop 100! En je eigen top 30quote:
Dus ik zet je nog aan tot nuttige dingen ookquote:Op zaterdag 13 september 2008 15:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat ik nu meteen grote schoonmaak en het houden ben, en al teveel stof gezien heb en meteen alles in excel aan het gooien ben. Terwijl ik eigenlijk een scriptie moet schrijven
Die post ga ik niet multiquoten, jij verdient gewoon een eigen welkom terug BX!-postquote:Op zaterdag 13 september 2008 15:34 schreef BrandX het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
halloooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BrandXquote:Op zaterdag 13 september 2008 15:34 schreef BrandX het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Graag gedaan!
[..]
Het is de boekentop 100! En je eigen top 30.
[..]
Dus ik zet je nog aan tot nuttige dingen ook.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:34 schreef BrandX het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die post ga ik niet multiquoten, jij verdient gewoon een eigen welkom terug BX!-post.
quote:
Wij jou niet echt namelijkquote:Op zaterdag 13 september 2008 15:47 schreef DR34M3R het volgende:
Heb je ons een beetje gemist?
Relaxedquote:Op zaterdag 13 september 2008 15:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
Hallo heren, hoe is het hier?
quote:
thanks allen, ben blij weer terug te zijn!quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:47 schreef DR34M3R het volgende:
BX
Welkom terug
Heb je ons een beetje gemist? En hoe is het geweest?
Oh, dat heb ik ook nog gedaan tussen de bedrijven doorquote:
fijn te horen dat je het naar je zin gehad hebt. En nu? Terug naar de oude sleur?quote:
kamer/huisje zoeken, baan zoeken, studie afronden en dat soort gebeurenquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
fijn te horen dat je het naar je zin gehad hebt. En nu? Terug naar de oude sleur?
BXquote:Op zaterdag 13 september 2008 15:34 schreef BrandX het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nergens last vanquote:
quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
fijn te horen dat je het naar je zin gehad hebt. En nu? Terug naar de oude sleur?
quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]Ik denk niet dat je Klonk hier nog wegkrijgt.
Ik vroeg me hetzelfde af inderdaadquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar hangt Klonk eigenlijk uit momenteel?
Hij kwam ons heel streng in de gaten houden en nu is ie verslaafdquote:
ik heb Klonk net achter gesproken, maar die zei niets over KSC-er geworden zijnquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar hangt Klonk eigenlijk uit momenteel?
Hij wou je vast verassen door ineens te voorschijn te komenquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik heb Klonk net achter gesproken, maar die zei niets over KSC-er geworden zijn
Misschien hebben ze een levenquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik vroeg me hetzelfde af inderdaad![]()
net als PeZu trouwens.. dies ook kwijt
we kijken vol verwachting naar De Kast.quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:47 schreef Fha het volgende:
Hij wou je vast verassen door ineens te voorschijn te komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:49 schreef crossover het volgende:Ik heb het gewoon hier staan anders hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Oh myquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Misschien hebben ze een leven
quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hij kwam ons heel streng in de gaten houden en nu is ie verslaafd
zou zomaar kunnenquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij wou je vast verassen door ineens te voorschijn te komen
quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:49 schreef crossover het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lolwut
Bij m'n ouders hebben ze (op dit moment) alleen vies bierquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon hier staan anders hoor
Wat denk je nou zelf?quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Misschien hebben ze een leven
Wat moet ik me daarbij voorstellen? Lauwe heineken?quote:
Euroshopperquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen? Lauwe heineken?
Niet als je het vergelijkt met een A-merk..quote:
Nee, misschien niet dan. Maar op zich is het prima binnen te houden. Je bent gewoon verwendquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:53 schreef crossover het volgende:
[..]
Niet als je het vergelijkt met een A-merk..
Ach ja, deel van de opvoeding als je bij Bavaria werkt hequote:Op zaterdag 13 september 2008 16:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, misschien niet dan. Maar op zich is het prima binnen te houden. Je bent gewoon verwend
Wanneer komt er weer 8*6 in de handel?quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:57 schreef crossover het volgende:
[..]
Ach ja, deel van de opvoeding als je bij Bavaria werkt he
Mazzel Brandyquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:57 schreef BrandX het volgende:
nou jongens, ik kap er ff mee, ik heb de nodige post door te lezen en zulks
laters!![]()
Ja. Poffertjes eten aan de dajk met mijquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:57 schreef es70 het volgende:
Volgens mij kan ik nu iets leuks gaan doen.
Vind ik ook, heb wel een uurtje 'vrij' verdiend dacht ik zoquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:00 schreef Fha het volgende:
Doeg Brand![]()
Hey esklinkt wel alsof je nu iets leuks mag gaan doen ja
Wel lekker...quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Poffertjes eten aan de dajk met mij
Ja, maar USB geeft soms problemen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:52 schreef BrandX het volgende:
oh btw iemand nog een laptopje op pc'tje staan die ik een tijdje kan lenen? of overkopen voor max 150?
Het is op zich wel zo'n typische rosé middag jaquote:
Is dat eruit dan? Je kan altijd naar Frankrijk om te halenquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wanneer komt er weer 8*6 in de handel?
Kut fransequote:Op zaterdag 13 september 2008 17:19 schreef crossover het volgende:
[..]
Is dat eruit dan? Je kan altijd naar Frankrijk om te halendaar wordt een boel naar geexporteerd.
Geen rosé in de koelkast staan helaas.quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is op zich wel zo'n typische rosé middag ja
Rennen naar de winkelquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Geen rosé in de koelkast staan helaas.
Dat kan hequote:Op zaterdag 13 september 2008 17:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb hier nog Rosé staan. Maar vind bier vandaag lekkerder.
Wat valt daar niet aan te begrijpen?quote:
Gewoonquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Wat valt daar niet aan te begrijpen?
Terwijl ik eigenlijk had voorgenomen om wat minder pils te drinkenquote:
Wat niet, thee is gewoon geweldig.quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
GewoonWat vind je daar op dit moment zo geweldig aan?
![]()
Ik zal stoppen te proberen je te begrijpen, goed?quote:
Ja dat lijkt me het beste.quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zal stoppen te proberen je te begrijpen, goed?
Oh ja, frituurquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:48 schreef Sjowhan het volgende:
Ga zo maar even langs de buurman, even wat frituur eten ophalen.
Ik geef me 't zelf cadeau, heb 2 belangrijke doelpunten gemaakt. Dus 't mag dit keer welquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja, frituur![]()
Oh nee, frituur
Ah zo, geniet er maar van danquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:58 schreef Sjowhan het volgende:
Ik geef me 't zelf cadeau, heb 2 belangrijke doelpunten gemaakt. Dus 't mag dit keer wel
quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:06 schreef DR34M3R het volgende:
Ik heb zulke geweldige kinderen.. mogen ze kiezen wat we eten, kiezen ze voor mosselen!
Inderdaadquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze zijn niet wijs.
Kinderen horen in zo'n geval te kiezen voor dat restaurant met de grote gele M, waarna hun mama daar een overheerlijke salade nuttigt
Hahaha, dat doen ze nou altijd. Of ze kiezen voor witte bonen in tomatensaus, of boeremoes (boerenkoolstamppot voor de Hollanders onder onsquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze zijn niet wijs.
Kinderen horen in zo'n geval te kiezen voor dat restaurant met de grote gele M, waarna hun mama daar een overheerlijke salade nuttigt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |