abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61940516
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 20:43 schreef nein het volgende:
Ik zit al sinds het eerste topic mee te lezen..het ziet er allemaal ZO leuk uit!! Ik wil t ook een keertje (of vaker..) proberen, maar da's funest voor mn dieet, dus ik wacht nog even af
Ik kan geen suiker eten/verdragen maar toch maak ik het, vind het maken het leukste
pi_61941211
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 20:59 schreef Trusten het volgende:

[..]

Ik kan geen suiker eten/verdragen maar toch maak ik het, vind het maken het leukste
Ja ik vind het maken eigenlijk ook het leukst, maar ik ken mezelf wel..
Misschien moet ik ze maar vullen met piepschuim
(:
pi_61941456
Allez, ik ga er morgen weer eentje maken... Volgende week wil ik een echt mooie maken, dus nu nog even oefenen!
Heb nu ook rode en gele kleurstof, nu nog even bedenken wat ik nog meer nodig heb aan vormpjes enzo. Oh ja, en ik heb een rode gebaksstift met aardbeiensmaak gekocht
  vrijdag 26 september 2008 @ 23:14:45 #129
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_61943988
Ik weet niet of de volgende link hier al eens voorbij is gekomen maar ik heb me er vreselijk mee vermaakt:
http://cakewrecks.blogspot.com
Hilarisch!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_61944072
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 23:14 schreef Lishe het volgende:
Ik weet niet of de volgende link hier al eens voorbij is gekomen maar ik heb me er vreselijk mee vermaakt:
http://cakewrecks.blogspot.com
Hilarisch!
Leuk.
pi_61948239
Misschien dat ik een poging ga wagen om dat marshmellowfondant spul te maken ...
  zaterdag 27 september 2008 @ 21:45:49 #132
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_61959727
Lishe, hartelijk dank voor die link! Ik heb hem helemaal doorgenomen vanmiddag en me meer dan kostelijk vermaakt!
Ik vond die leeuwenman wel een giller, evenals die witte bruidstaart met groene lijnen.

En al die foute teksten, waarbij de aanwijzingen gewoon 1 op 1 overgenomen zijn, daar is echt geen verstand bij komen kijken!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_61975312
Die link is idd leuk

Ik heb een nieuw experimentje uitgevoerd, wat saaier, maar ook wat fraaier dan de vorige
Biscuitdeeg gevuld met perzik-passievruchtenjam met creme de peche en frambozenjam met creme de mures, afgesmeerd met botercreme. En drie verschillende tinten roze fondant

En ik vond bij de Delhaize een leuke aardbeien-stift. Echtgenoot moet nog wat meer oefenen

Ik wil trouwens nu wel echt een taartzaag; zien jullie hoe scheef die lagen gesneden zijn?
pi_61975378
Die is leuk, CF!
pi_61975444
quote:
Op zondag 28 september 2008 17:57 schreef ColdFeet het volgende:
Die link is idd leuk

Ik heb een nieuw experimentje uitgevoerd, wat saaier, maar ook wat fraaier dan de vorige
Biscuitdeeg gevuld met perzik-passievruchtenjam met creme de peche en frambozenjam met creme de mures, afgesmeerd met botercreme. En drie verschillende tinten roze fondant

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En ik vond bij de Delhaize een leuke aardbeien-stift. Echtgenoot moet nog wat meer oefenen
[ afbeelding ]

Ik wil trouwens nu wel echt een taartzaag; zien jullie hoe scheef die lagen gesneden zijn?
Mooi!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_61975558
die is echt tof CF
pi_61975578
wederom prachtig allemaal
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_61975585
Thanks, dames Ik geloof dat ik er klaar voor ben... Wil volgende week een taart maken voor een vriendin.
pi_61977112
M`n broer werd 30, dus kreeg hij 30 cupcakes van me
Vanillecc gevuld met aardbeienvlaaivulling, met een toef aardbeienbotercreme en chocoladecc, gevuld met dulce de leche, met een toef chocoladebotercreme.
Gadverdamme

en ja het zijn er echt 30, de 4 die niet op de standaard pasten kwamen los mee in een doosje
Saartje
pi_61977461
Ohhh die zien er superschattig uit!
pi_61977536
Wow, Coldfeet en Maneki, jullie zijn echt goed

Ik heb van de week wat geprobeerd met cupcakes en de MMF.
De cupcakes bleven te laag en de MMF vond ik nog een (plakkerig) gedoe. Ik heb gelukkig wel 2 voorraadjes MMF over en doe van de week nog een poging want mijn dochtertje gaat donderdag trakteren op de creche omdat ze 2 wordt en dan lijkt het me zo leuk om zelfgemaakt kleine cupcakes met een 2 erop te maken.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_61977608
Weet iemand van jullie trouwens hoe je van die 'slagroom' maakt zoals je die wel eens op oranjekoek aantreft? Van die harde slagroom? Soort boterspul ofzo?
pi_61977881
soort icing toevallig?

Gelijk even een vraag of iemand daar al eens mee gewerkt heeft?
pi_61979152
CF ziet er mooi en lekker uit!

Maneki ziet er echt super uit! Wat betekent cc? En hoe maak je die botercreme? Ik kan alleen de simpele, maar lekkere poedersuiker glazuur maken. En met chocolade.
Vandaag geprobeerd MMF te maken. Wilde niet best lukken. Eens kijken of de foto gelukt is. Ziet er niet zo fraai uit als bij jullie!
pi_61979326
quote:
Op zondag 28 september 2008 20:24 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wat betekent cc? En hoe maak je die botercreme?
cc = cupcake

Botercreme kan je met speciale mix maken of door het mixxen van 250 gram roomboter met 500 gram (bakkers)poedersuiker. Belangrijk is het bij beide om eerst de boter heel goed en lang te mixxen (+- 5 minuten), vervolgens de suiker toevoegen en daarna nogmaals 5 minuten mixen
pi_61979697
Maneki, waar moet hij die dertig dingen laten? Volgens mij heb je bij de combi chocolade-botercreme en dulce de leche na twee happen je dagelijkse calorie-inname binnen

Wel supermooi trouwens, en leuk gepresenteerd ook! Which reminds me; ik wil een gebaksplateau.
pi_61980283
tvp voor simpel werk, waar halen jullie die marseppijnlaag? of rol je die zelf?
pi_61981719
quote:
Op zondag 28 september 2008 20:57 schreef lesley het volgende:
waar halen jullie die marseppijnlaag?
www.deleukstetaartenshop.nl
pi_61982252
Nog een boekentip voor marsepein:
http://www.bol.com/nl/p/b(...)005009186/index.html
Sanity is (not) statistical
pi_61983132
Sjek dit dan een heuse taartdecoratiebeurs volgende maand in Hilversum:

http://www.deleukstetaart(...)php?products_id=2292