Ik kan geen suiker eten/verdragen maar toch maak ik het, vind het maken het leukstequote:Op vrijdag 26 september 2008 20:43 schreef nein het volgende:
Ik zit al sinds het eerste topic mee te lezen..het ziet er allemaal ZO leuk uit!! Ik wil t ook een keertje (of vaker..) proberen, maar da's funest voor mn dieet, dus ik wacht nog even af![]()
Ja ik vind het maken eigenlijk ook het leukst, maar ik ken mezelf wel..quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:59 schreef Trusten het volgende:
[..]
Ik kan geen suiker eten/verdragen maar toch maak ik het, vind het maken het leukste
Leuk.quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:14 schreef Lishe het volgende:
Ik weet niet of de volgende link hier al eens voorbij is gekomen maar ik heb me er vreselijk mee vermaakt:
http://cakewrecks.blogspot.com
Hilarisch!
Mooi!quote:Op zondag 28 september 2008 17:57 schreef ColdFeet het volgende:
Die link is idd leuk
Ik heb een nieuw experimentje uitgevoerd, wat saaier, maar ook wat fraaier dan de vorige
Biscuitdeeg gevuld met perzik-passievruchtenjam met creme de peche en frambozenjam met creme de mures, afgesmeerd met botercreme. En drie verschillende tinten roze fondant
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ik vond bij de Delhaize een leuke aardbeien-stift. Echtgenoot moet nog wat meer oefenen
[ afbeelding ]
Ik wil trouwens nu wel echt een taartzaag; zien jullie hoe scheef die lagen gesneden zijn?
cc = cupcakequote:Op zondag 28 september 2008 20:24 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wat betekent cc? En hoe maak je die botercreme?
www.deleukstetaartenshop.nlquote:Op zondag 28 september 2008 20:57 schreef lesley het volgende:
waar halen jullie die marseppijnlaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |