Je wilt antwoord op korte termijn, dat is snel bedoel ikquote:Op zaterdag 13 september 2008 00:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat snap ik niet. Hoe kan mijn vraag een snel antwoord zijn?
[..]
Ja en in wel opzicht?
[..]
Ik zou niet weten wie. Zwarte Piet mischien omdat ik geen sinterklaas cadeautjes heb gehad, maar da's dan ook alles.
Huh he o zo ik snappem. En wat is nu het antwoord op mijn vraag? Of moet je daar nog meer kaarten voor leggen?quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:02 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Je wilt antwoord op korte termijn, dat is snel bedoel ik
Sinterklaas cadeaus niet krijgen wil niet zeggen dat jij als persoon niet ok bent toch?
....
Algemeen?quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:01 schreef MASD het volgende:
[..]
Dit is zo fakking algemeen dat het mij perfect omschrijftdankje!
Hee, da's ook mijn omschrijving.quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:01 schreef MASD het volgende:
[..]
Dit is zo fakking algemeen dat het mij perfect omschrijftdankje!
die kaarten zijn op, maar ik geef je een goede kans dat er na 300 reacties een slotje op komt, zomaar uit mijn duimquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:28 schreef Fha het volgende:
Ik wil nog steeds antwoord op mijn vraag wanneer dit topic dicht gaat
quote:Op zaterdag 13 september 2008 09:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die kaarten zijn op, maar ik geef je een goede kans dat er na 300 reacties een slotje op komt, zomaar uit mijn duim
Hm ik zie een kaart met prikkeldraad!quote:Op zaterdag 13 september 2008 10:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik ben ook paranormaal begaafd. Zo kan ik zondermeer voorspellen dat het morgen zondag wordt.
Whehehequote:Op zaterdag 13 september 2008 22:28 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Hm ik zie een kaart met prikkeldraad!
Ben je soms prikkelbaar vandaag?
Ik ga nu alleen nog maar het beeld geven dat op de kaart staat hoor, zonder intuitieve uitleg erbij...quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Whehehe
Nee, helaas niet. Ik kan je geen gelijk geven.
Vertel me eens of ik toch niet uit had moeten gaan vanavond zoals gepland?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |