Pardon, wat zei u wandluissig stuk fossiel?quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:14 schreef static het volgende:
Daar is dat achterlijke stuk smerig scheurbuik ook weer.
Ik hoop dat je een vraag hebt? Anders vraag ik een ban aan voor uw nare opmerkingen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:14 schreef static het volgende:
Daar is dat achterlijke stuk smerig scheurbuik ook weer.
Tjah als niemand een vraag heeft?quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:15 schreef Fha het volgende:
Hoe lang duurt het voor dit topic sluit?
Dat je de tepel van je teckel in je aars moet frommelen om hem vervolgens via je luchtpijp naar buiten te trekken.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:15 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Pardon, wat zei u wandluissig stuk fossiel?
Eerst een tarot kaartje leggen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:15 schreef Fha het volgende:
Ik wil een vraag!!!!quote:
Nee ik ben zo!quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:17 schreef Suga_Mama het volgende:
Je hebt zeker naar Astro TV zitten kijken, TS?
Ik krijg het getal '12' door...quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:15 schreef Fha het volgende:
19 augustus toen was ik niet online hier...quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:18 schreef ATi. het volgende:
wat een utwol na aap topic zeg.
Laat je hier live adviseren door een tarot kaart legger.
Okee.quote:
Ik heb geen tekkel?????quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:20 schreef Snakey het volgende:
[..]
Okee.
Moet ik eerst de tepel van je teckel in je aars frommelen om hem vervolgens via je luchtpijp naar buiten te trekken?
Wat wil je dan lieverd?quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:19 schreef TC_Artemis het volgende:
IK WIL IK WIL
Dat was mijn vraag..quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:17 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Tjah als niemand een vraag heeft?
Meteen?
Hihi open je eigen voorspel topic danquote:
Een echt semi-paranormaalbegaafde zou het kunnen wetenquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:21 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Wat wil je dan lieverd?
Zeg het eens aan mama Zhe....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |