abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 19:49:57 #1
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_60961670
Ik UTWOL , zal voor jou de kaarten lezen.
kom dat zien , kom dat zien.
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 19 augustus 2008 @ 19:50:36 #2
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_60961687
Kom maar op
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_60961693
Doe mij maar!
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 19:51:04 #4
224798 superXmacho
Hou je bek! Ken je plek!
pi_60961700
haha wat is dit weer voor onnuttige topic
Don't hate me because I am a blonde!
pi_60961711
lees eens wat kaarten voor mij
pi_60961727
komt u maar
"Isaac Newton invented gravity because some asshole hit him with an apple"
  Moderator dinsdag 19 augustus 2008 @ 19:52:44 #7
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_60961744
ik heb geen kaarten
F.K.A. SuperwormJim
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 19 augustus 2008 @ 19:52:52 #8
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_60961750
Komt er nog wat van???
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_60961759
Kommaarop
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 19:54:19 #10
pi_60961795
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 19:50 schreef RacerDKB het volgende:
Doe mij maar!
Kaart 1:

Je hebt een punt bereikt waar je alle verzet tegen verandering loslaat. Je geeft je over aan het lot en staat toe dat er moet gebeuren wat er moet gebeuren, je bent er van door drongen dat, wat er ook gebeurt, je over voldoende wijsheid en kracht beschikt om op een voor jouw juiste wijze te reageren. Je staat op een punt de onderwereld te betreden, de kaart maakt van alles mogelijk.

Raad:
Sta ook inderdaad toe dat er van alles gebeurt, verzet je er niet tegen. Volg daarbij je gevoel en leg praktische overwegingen terzijde. Je staat aan de vooravond van een belangrijke transformatie in leven. Verzet je er niet tegen. Maak een sprong in het diepe.

Kaart 2

Drie van Pentagrammen

Er komt een uitdagende kans naar je toe. Je droomde er al een tijdje van en nu lijkt het er eindelijk van te komen. Deze kans biedt je de mogelijkheid om te laten zien wat je waard bent, je kunt de wereld laten zien wat je kunt. Over het algemeen werkt deze kaart letterlijk op het terrein van je werk. Soms echter kan de betekenis abstracter worden geduid.
Raad:
Zeg ja tegen de kans. Wat er ook op je pad komt, wie je wat aanbiedt, de kans is te mooi om te laten liggen. Eindelijk hebt je de kans om te laten zien wat je in je mars hebt.

Kaart 3

Eén Aas van Kelken

Je hebt een tijd van beklemming achter de rug. Nu voel je je opgelucht, je hebt het gevoel weer vrij te kunnen ademhalen. In eens sta je weer open voor alle mooie dingen in het leven. Het lijkt wel of je alles door een roze brilletje ziet: de wereld lijkt mooier, frisser en prettiger dan een tijdje geleden. Hierdoor heb je een houding waarmee je ook goede en prettige dingen naar je toe trekt. Je legt in deze tijd de basis voor de resultaten die je later graag wilt en zult behalen.
Raad:
Geniet van deze tijd en sta open voor alle prettige dingen. Vertrouw er maar op dat wat je nu bezighoudt, de moeite van je tijd en aandacht waard is. Koester je ideaal, het is van jou en jou alleen.

succe svoor jou RacerDKB, voor in de toekomst en nu.
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 19:56:25 #11
pi_60961847
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 19:50 schreef Netsplitter het volgende:
Kom maar op
Kaart 1:

Vijf van Staven

Een belangrijke wens komt dichter in de buurt. Je krijgt de kans om ergens in verder te gaan, waar je allang van droomde. Dit maakt je wat angstig, want in dromen kun je het zo mooi maken als je wilt. Nu het echter werkelijkheid dreigt te worden, ben je bang dat het allemaal een luchtkasteel blijkt te zijn geweest. Je bent bang dat het op een teleurstelling zal uitlopen. Toch ga je de confrontatie met jezelf aan. De concurrentie zit hem vooral in jezelf en het is dus je zelf dat je moet en zult overwinnen. Wat je ook wilt, je kunt het. Het kost alleen moeite om daar achter te komen.
Raad:
Zorg ervoor de je je faalangst overwint en vecht, ondanks je angsten, voor de verwezenlijking van je ideeën. Durf daarbij de confrontatie met jezelf aan te gaan. Ontdek wat je waard bent. Dit hele proces gaat om het vechten, meer dan om het winnen. Zet je voor honderd procent in en ga het gevecht aan.

Kaart 2:

]Twee van Kelken

Je maakt een genezingproces door, waar je zelf eigenlijk heel weinig van merkt. Hoogstens voel je je aanvankelijk wat moe, in de war of innerlijk verdeeld. Maar gaandeweg word je milder voor jezelf, je kunt jezelf nemen zoals je bent. Dat straal je vervolgens ook uit, zodat anderen, vaak eerder dan jijzelf, aan je zien dat het goed met je gaat. Je voelt uiteindelijk een innerlijke rust.
Raad:
Bouw zoveel als je kunt een tijd van rust voor jezelf in. Doe geen spannende of veeleisende dingen. Veroordeel jezelf niet te veel, je mag zijn zoals je bent.

Kaart 3:

Het lijkt wel of je steeds meer de goede kant uitgaat, er zit schot in, je hebt alweer een volgend treetje op de ladder genomen. Maar juist als succes verzekerd lijkt, heb je de neiging om het te laten afweten. Je staat op het punt om iets te bereiken waar je lange tijd aan gewerkt hebt en nu het erop aankomt, zou je je het liefste terugtrekken. Angst voor succes kan je blokkeren als je niet uitkijkt en voor je er erg in hebt, werk je jezelf tegen door (onbewuste) slordigheid of nonchalance.
Raad:
Laat je niet door jezelf afschrikken. Je succes heb je verdiend, zet ook nog die laatste stappen die nodig zijn om je doelen te bereiken. Ga stevig verder, want je kunt het.

Succes met je verdere toekomst, ik voorspel dat het iets goed gaat worden.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 19:58:34 #12
pi_60961907
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 19:51 schreef bbaadd het volgende:
lees eens wat kaarten voor mij
Kaart 1:
De Hogepriesteres

Je zit in het algemeen in een tijd van groeien, om meer bewust van je zelf te worden en om een beter inzicht te krijgen. Informatie komt op een onbewuste of spirituele manier binnen, via plotseling inzicht, via dromen of via gekke toevalligheden. Er gebeuren dingen met jou en met je directe omgeving die je op iets willen wijzen.
Raad:
Sta open voor onverklaarbare gebeurtenissen binnen of buiten je zelf, vertrouw op je intuïtie en probeer bewust te maken wat zich op een onbewuste manier aan je opdringt. Wees er niet bang voor.

Kaart 2:

De maan

Je bent op dit moment sterk bezig met je gevoelens en verlangens. Je bent op zoek naar je idealen. Je brengt je gevoelens onder woorden. Dat is niet gemakkelijk, omdat je daardoor kwetsbaar wordt. Het is tijd om niet langer in je gevoel te blijven steken, maar om actief het land op te gaan. Vervolgens beloop je het middenpad, zoekend, uitproberend, experimenterend. Je beschouwt jezelf en accepteert wat je ziet.
Raad:
Ga het land op: maak je verlangens zichtbaar, praat erover, maak ze concreet voor jezelf, probeer vervolgens de middenweg te vinden: overdrijf noch naar de ene noch naar de andere kant. Je wilt een hoog doel bereiken, pas je aan waar nodig, behoud je vrijheid waar mogelijk. Weet wie je bent, wat voor jou haalbaar is, houd jezelf een spiegel voor en bekijk die in alle eerlijkheid. Accepteer vervolgens wat je daar ziet en heb daar vrede mee.

Kaart 3: De Gehangene

Je hebt een punt bereikt waar je alle verzet tegen verandering loslaat. Je geeft je over aan het lot en staat toe dat er moet gebeuren wat er moet gebeuren, je bent er van door drongen dat, wat er ook gebeurt, je over voldoende wijsheid en kracht beschikt om op een voor jouw juiste wijze te reageren. Je staat op een punt de onderwereld te betreden, de kaart maakt van alles mogelijk.
Raad:
Sta ook inderdaad toe dat er van alles gebeurt, verzet je er niet tegen. Volg daarbij je gevoel en leg praktische overwegingen terzijde. Je staat aan de vooravond van een belangrijke transformatie in leven. Verzet je er niet tegen. Maak een sprong in het diepe.

dinsdag 19 augustus 2008 @ 19:58:57 #13
pi_60961916
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 19:51 schreef superXmacho het volgende:
haha wat is dit weer voor onnuttige topic
De kaarten voorspellen voor jou een puntkin.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 19 augustus 2008 @ 20:00:01 #14
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_60961947
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 19:58 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:

[..]

Leuk topic
Tof
pi_60961959
Komt mijn buikpijn door het saucijzenbroodje of door iets anders?
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 20:01:03 #16
pi_60961994
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 19:52 schreef SuperwormJim het volgende:
ik heb geen kaarten
Kaart 1:

Vier van Staven

Je bent met anderen aan het praten over je plannen. Anderen helpen en stimuleren je om vooral verder te gaan. Dit maakt dat je zelf ook steeds meer in jezelf en in je mogelijkheden gaat geloven. Door met anderen te praten, word je ook op steeds nieuwe mogelijkheden gewezen. Je ontvangt steun van gelijkgestemde mensen die je inspireren en op weg helpen.
Raad:
Luister naar adviezen en ideeën van anderen. Je hoeft niet alles in je eentje te bedenken. Maak zoveel mogelijk gebruik van de kennis en kunde van anderen en ga er vervolgens mee aan de slag.

Kaart 2:

Negen van Zwaarden

Er is veel verdriet dat je in de loop van de tijd hebt weggestopt. Nu is het tijd om dat verdriet eruit te gooien, het is tijd om te rouwen. De kaart geeft je de kans om je te reinigen van al het opgekropte verdriet en de blokkades die je daarmee in jezelf hebt geworpen. De kaart geeft je de kans om weer de zonnige kant van het leven te zien als het je eenmaal is gelukt om jezelf te ontladen.
Raad:
Werk zoveel je kunt mee aan dit verwerkingsproces. Huil maar. Hoe meer je meewerkt aan dit proces, hoe eerder je weer vrij en opgelucht kunt ademhalen. Je zult je zoveel lichter voelen en het gevoel hebben de hele wereld weer aan te kunnen, als je maar eerst de moed kunt opbrengen om je door al je oude zeer heen te werken.

Kaart 3:

De kaart van de Duivel is een heel bijlangrijke kaart. Hij kondigt een dieptepunt aan, maar hoe dieper het dal, tot hoe grotere hoogte je kunt stijgen. En na zo'n dieptepunt kun je alleen nog maar omhoog. De kaart heeft een grote psychologische werking. Je bent bezig te veranderen, te vernieuwen en in dat proces kom je angstblokkades tegen. Aan de ene kant dringen angsten, die je tot nu toe zo zorgvuldig onder controle had, zich aan je op. Aan de andere kant ben je als de dood om dat aan jezelf toe te geven, want dan moet je er wat mee doen. En daar ben je nu juist zo bang voor. Als de kaart valt, dan is dat een aankondiging dat de duivel (je angsten) in je wakker wordt. Dit is het moment om eraan te gaan werken.
Raad:
Ga het niet uit de weg. Moeilijk als het is, en veel als het van je zal vragen, ga er doorheen. Daal de trap naar je onderbewuste af. Doe het voorzichtig en met zorg voor jezelf. Vraag steeds maar kleine beetjes van jezelf. Maak dat wat je wilt bereiken zo concreet mogelijk en doe het stapsgewijze. Zoek veiligheid buiten jezelf, in je directe omgeving, ter ondersteuning van de woelingen binnen in je.

Desondanks de duivel, denk ik wel dat het goed met je gaat komen!
pi_60962005
astroschijt
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 20:02:04 #18
173558 Viswijfje
OF JE VIS LUST!!
pi_60962023
lees mij!! over de liefde!!
[b]ben jij die lekkere vent? bewijs me maar!!!![/b]
zaterdag [b]11 maart[/b] 2007 [b]13:22[/b] schreef BerenDD: Ik vind VW lief :Y Want ze vind mij lief!
woensdag [b]17 oktober[/b] 2006 [b]14:12[/b] schreef yvonne: viswijfje (L)
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 20:03:16 #19
pi_60962075
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 20:00 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Komt mijn buikpijn door het saucijzenbroodje of door iets anders?
Ik heb een lelie kaart getrokken, dit betekent dat je je lichaam moet zuiveren. Je moet je lichaam ontgiften.

dinsdag 19 augustus 2008 @ 20:06:56 #20
pi_60962190
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 20:02 schreef Viswijfje het volgende:
lees mij!! over de liefde!!
Voor jou lief viswijf heb ik deze kaarten getrokken:

Voor het heden : de maan.

De liefde is voor u een illusie.

Mogelijkheden:

Bekers zes

Je kijkt teveel terug naar het verleden.

Uzelf:

De dood.

U zult afscheid moeten nemen, immers niets is duurzaam.

De toekomst:

De Hierofant

U moet trouw blijven aan uw voornemens.

Dus visje, wacht af, blijf trouw aan jezelf en aan je principes en het komt allemaal goed.
pi_60962281
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 19:58 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:

[..]

Whehe .

Sorry, ik geloof niet in die astrozooi.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 20:12:36 #22
pi_60962366
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 19:53 schreef PluisigNijntje het volgende:
Kommaarop
Voor jou gebruik ik de keltische kruis toepassing.

Kaart 1
Ridder van Zwaarden

Je gaat over tot de aanval. In welke situatie je ook komt, je laat zien dat er met jou niet te spotten valt. Je gaat op problemen af, je gaat ze niet uit de weg. Misschien levert dit wel nieuwe conflicten op, maar ook die schuw je niet. Jij bent degene die de initiatieven neemt, die de eerste klappen uitdeelt als dat nodig is. Dat geeft je een voorsprong. Je bent de situatie goed de baas.
Raad:
Ga de confrontatie niet langer uit de weg. Neem initiatief en laat van je horen.

Kaart 2:
De Dwaas

Je hebt het gevoel is dit het nu! Het wordt tijd om het kind in de volwassene de baas te worden. De kaart laat zien dat het tijd is om te gaan dromen.
Raad:
Kijk alleen naar wat je zou willen, wat je echt leuk vind, sta open voor je verlangens, zonder na te denken hoe je je verlangens zou kunnen realiseren. Het is tijd om te gaan dromen en kijk later achter welke droom je aan wilt gaan.

Kaart 3:
Acht van Staven

Je verkeert in een situatie waarin je vast bent gaan zitten. Nu breekt een tijd aan waarin er van alles op je pad komt. Het is belangrijk om te onderkennen dat dat zo is en dat je er wat mee kunt doen om je uit de eerder ontstane impasse te bevrijden. Je moet ervoor zorgen dat je alles rustig overweegt en op zijn merites bekijkt. Wanneer je je openstelt voor nieuwe impulsen, sta je er versteld van hoeveel er eigenlijk te doen valt.
Raad:
Zie wat er allemaal aan mogelijkheden voor je ligt, kijk om je heen en doe er wat mee. Laat je niet door je ongeduld weerhouden om iedere mogelijkheid rustig te onderzoeken.

Kaart 4:
Vijf van Pentagrammen

Je bent een aantal zekerheden kwijt. Het is heel verleidelijk voor je om achterom te kijken en om terug te verlangen naar wat je allemaal hebt gehad. Je zou je misschien graag willen vastklampen aan de tijd ervoor. Het prettige echter is dat je je langzaam aan gaat realiseren dat je, met het verlies van je zekerheden, ook je beperkingen en dat wat je inperkte bent kwijtgeraakt. Je mag dan wat verloren hebben, je hebt er vrijheid voor in de plaats gekregen.
Raad:
Ga niet bij de pakken neerzitten en kijk niet achterom. Hoogstens om voor jezelf duidelijk te maken dat je niet langer ingeperkt wordt. Je was een beetje ingeslapen, nu gaat je bloed weer stromen. Sta weer open voor je dromen en idealen. Hulp is onderweg.

Kaart 5:
Vier van Staven

Je bent met anderen aan het praten over je plannen. Anderen helpen en stimuleren je om vooral verder te gaan. Dit maakt dat je zelf ook steeds meer in jezelf en in je mogelijkheden gaat geloven. Door met anderen te praten, word je ook op steeds nieuwe mogelijkheden gewezen. Je ontvangt steun van gelijkgestemde mensen die je inspireren en op weg helpen.
Raad:
Luister naar adviezen en ideeën van anderen. Je hoeft niet alles in je eentje te bedenken. Maak zoveel mogelijk gebruik van de kennis en kunde van anderen en ga er vervolgens mee aan de slag.

Kaart 6:
Het Oordeel

Je hebt al heel veel bereikt, je hebt hard gewerkt en het is tijd om uit te rusten. Toch rest je nog een laatste opdracht. Ook al heb je je doel bereikt, je merkt dar er nog aan je getrokken wordt. Het is tijd om je verleden te evalueren. Dit is nodig om er helemaal vrij van te worden. Door het verleden te herbeleven, hef je de laatste blokkades op en gooi je de laatste ballast van je schouders. Het verleden nog eens dunnetjes overdoen kan pijnlijk zijn, maar het zal ook heilzaam zijn, want je komt er zo los van.
Raad:
Doorleef je verleden, wat je hebt meegemaakt en wat eventueel nog pijn doet. Doe dit rustig aan, verlang niet te veel tegelijk van jezelf. Geef jezelf daar praktische taken in en probeer zoveel mogelijk om de positieve kanten van deze opdracht te zien.

Kaart 7:
De Gehangene

Raad:

Kaart 8:
Negen van Zwaarden

Er is veel verdriet dat je in de loop van de tijd hebt weggestopt. Nu is het tijd om dat verdriet eruit te gooien, het is tijd om te rouwen. De kaart geeft je de kans om je te reinigen van al het opgekropte verdriet en de blokkades die je daarmee in jezelf hebt geworpen. De kaart geeft je de kans om weer de zonnige kant van het leven te zien als het je eenmaal is gelukt om jezelf te ontladen.
Raad:
Werk zoveel je kunt mee aan dit verwerkingsproces. Huil maar. Hoe meer je meewerkt aan dit proces, hoe eerder je weer vrij en opgelucht kunt ademhalen. Je zult je zoveel lichter voelen en het gevoel hebben de hele wereld weer aan te kunnen, als je maar eerst de moed kunt opbrengen om je door al je oude zeer heen te werken.

Kaart 9:
Acht van Kelken

Je hebt je weten te bevrijden van alle ilusies, valse hoop heb je opgegeven. Dat is niet niets. Dat heeft veel van je gevraagd en nu loop je het gevaar om de moed op te geven en verbitterd te worden. De verleiding is er om het verleden te idealiseren. Je zakt weg in zelfmedelijden en zou het liefst ergens in een hoekje zielig willen zijn.
Raad:
Probeer je gevoelens van onvrede de baas te worden, gooi ze van je af, ga mopperen, schelden desnoods, maar blijf er niet in vastzitten. Trek jezelf terug, maar blijf actief.

Kaart 10:
De Magiër

Je voelt je tot alles instaat. Je bent vervuld van een krachtige energie. Je straalt enthousiasme uit en hebt een enorme creatieve ideeënkracht. Je bent zover om je dromen uit te laten komen en naar buiten te brengen. Je kunt het wel van de daken schreeuwen Wereld hier ben ik en dit ga ik doen.
Raad:
Laat maar zien wie je bent, dat je belangrijk bent, praat over je ideeën, over wat je bezig houd, over welke plannen je wilt verwezenlijken.

Lieg pluisignijntje, je hebt veel meegemaakt en je hebt veel te verwerken gehad, desondanks heb ik het gevoel dat zo'n jonge frisse meid niet veel kan gebeuren.
Heel veel succes.
pi_60962398
do me do me!
"Isaac Newton invented gravity because some asshole hit him with an apple"
pi_60962494
Ik ook ik ook!!
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 20:16:54 #25
pi_60962514
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 20:13 schreef Maarten1 het volgende:
do me do me!
Kaart 1 :
Koning van Kelken

Je bent ervan vervuld dat gevoelswaarden belangrijk zijn, belangrijker dan de ratio en koud verstand. Je staat open voor wat je hart je ingeeft. Je vertrouwt op je intuïtie en richt je persoonlijke betrekkingen en op alternatieve onderwerpen. Je straalt idealisme uit en kunt mensen als volgelingen aan je binden.
Raad:
Vertrouw op je gevoel, laat je idealen de boventoon voeren en laat je niet door de scepsis en het ongeloof van anderen weerhouden.

Kaart 2:
Schildknaap van Pentagrammen

De kaart kan in twee verschillende situaties vallen ofwel hij komt na een periode waarin de boel aardig op zijn kop heeft gestaan. In dat geval zorgt deze page ervoor dat je je voeten weer op de grond krijgt, dat je weer houvast krijgt door je te richten op kleine, alledaagse, praktische dingen. De kaart kan ook vallen vlak voor je een belangrijke beslissing moet nemen. In dat geval zorgt de page ervoor dat je duidelijkheid krijgt en je je kunt voorbereiden op datgene dat nodig is om de beslissing te nemen. Dit doe je op een rustige en nuchtere manier, waardoor je concrete en praktische resultaten zult halen.
Raad:
Doe geen roekeloze dingen. Pak waar je mee bezig bent op een rustige en praktische manier aan en zorg ervoor dat je meer duidelijkheid krijgt over de situatie waarin je je bevindt.

Kaart 3:
Twee van Zwaarden

Je hebt iets op gang gebracht en nu moet je wachten op de resultaten. Tot die tijd sta je onder druk. Je wilt weten hoe de uitkomsten van je eerdere inspanningen zullen uitpakken en voelt je gefrustreerd dat sommige zaken nu eenmaal tijd nodig hebben.
Raad:
Je ontkomt er niet aan dat je geduld moet hebben, gebruik de tijd van wachten niet door je aandacht op dat wachten te focussen, maar leid jezelf af met andere dingen. Doe van alles wat je leuk vindt, wat je ontspant en verwen jezelf maar. Als je dan toch moet wachten, kun je dat net zo goed op een aangename manier doen.

Gezien je laatste en 2e kaart, moet je wachten totdat je homo-koning wordt.
Ik wens jou veel succes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')