quote:
Mocht vertellen? Ik heb het net koud op msn aan je gemeld, en er was al een topic!quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dankje dat ik het mocht vertellen, de eer
Nogmaals gefeliciteerd beide
Welk topic? Ik open over een paar maanden wel ff een topic in FF, over dat Baloe wegmoet, oke?quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:02 schreef Armageddon het volgende:
Beetje jammer dit topic. Gaan we nu mijn topic imiteren?
Nee geintje! Gefeliciteerd.
Gaaf
Armageddon 2.0 op komst! Beware!! 8-)quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Welk topic? Ik open over een paar maanden wel ff een topic in FF, over dat Baloe wegmoet, oke?
quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Feli!
* Papierversnipperaar deelt sigaren uit.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:07 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Armageddon 2.0 op komst! Beware!! 8-)
Ik kwam er pas in FF achter dat je vriendin zwanger is, nooit een topic gezien. Gefeliciteerd aslnog thoquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:07 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Armageddon 2.0 op komst! Beware!! 8-)
Dank je.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik kwam er pas in FF achter dat je vriendin zwanger is, nooit een topic gezien. Gefeliciteerd aslnog tho![]()
Waar heb ik je mongool genoemd? En ik in OUD posten? Hahahaha! NEVER!quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Dus die feliciteer ik pas bij zijn eerste paniekerige post in OUD over een nachtvoeding of luier ofzo.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:24 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Waar heb ik je mongool genoemd? En ik in OUD posten? Hahahaha! NEVER!
Maar nog gefeliciteerd he. Ze is zo'n beetje op de helft nou?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:36 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Never will!
Ik ga ook nooit en te nimmer in OUD posten. Dat is voor mongolen.
En dank je!
Ja Sorry Swets, jij bent geen mongool natuurlijk. Maar ik heb daar wel eens gekeken en dan zie ik vragen in de trant van: "M'n kind is gevallen in de box. Owww my fokking god. Misschien heeft ie wel hersenbeschadiging! Ow my god!"quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
[..]
Maar nog gefeliciteerd he. Ze is zo'n beetje op de helft nou?
quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Feli!
* Papierversnipperaar deelt sigaren uit.
Het kan natuurlijk dat Qwea altijd al twee kinderen heeft willen hebben.quote:Op zaterdag 13 september 2008 02:40 schreef Bluezz het volgende:
Sterkte nu er ook nog een baby bij komt en gefeliciteerd.
Ik ben al druk aan het F5-en daar sinds gisterquote:Op zaterdag 13 september 2008 08:48 schreef Loena-tik- het volgende:
Feli!!!
Je komt toch zeker ook gezellig meekletsen in [OUD]
![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:40 schreef SHE het volgende:
Ik heb mijn kin ook van de grond geraapt, maar wilde je absoluut feliciteren
Maar 1 ding he? We gaan wel gezonder eten he, nu je die worm moet voeden!Babies
Mhaw, dat gaat de laatste dagen erg goed moet ik zeggen. Ik heb gisteren heel niks gecheckt. En eergisteren en die gisteren daarvoor ook nietquote:Op zaterdag 13 september 2008 02:40 schreef Bluezz het volgende:
Sterkte nu er ook nog een baby bij komt en gefeliciteerd.
Hormonenquote:Op zaterdag 13 september 2008 09:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mhaw, dat gaat de laatste dagen erg goed moet ik zeggen. Ik heb gisteren heel niks gecheckt. En eergisteren en die gisteren daarvoor ook niet
Het kan dus wel
quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:02 schreef yvonne het volgende:
*Van stoel afplettert*
Maar...GEFELICITEERD!
*pinkt traantje weg*quote:Op zaterdag 13 september 2008 09:46 schreef Qwea het volgende:
[..]Gezonder eten ftw. De fituurpan ligt al in de vuilnis emmer, en ik heb een mooi kookboek gekocht
check check dubbel checkquote:Op zaterdag 13 september 2008 03:17 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk dat Qwea altijd al twee kinderen heeft willen hebben.
thnxquote:Op zaterdag 13 september 2008 12:52 schreef shmoopy het volgende:
Tjee, Kwee, gefeliciteerd.
Zo, ga je lekker?quote:Op zondag 14 september 2008 21:26 schreef Klonk het volgende:
okee stelletje kneuzen, ik heb een pokkehumeur, heb het topic net geruimd van wat geflame van wat kleuters die denken grappig te zijn, de eerst volgende grappige reactie is voor mij een reden om het topic keihard op slot te pleuren en naar de digitale jachtvelden te schoppen.
ik denk dat ik wel duidelijk genoeg ben nu
quote:Op zondag 14 september 2008 21:26 schreef Klonk het volgende:
okee stelletje kneuzen, ik heb een pokkehumeur, heb het topic net geruimd van wat geflame van wat kleuters die denken grappig te zijn, de eerst volgende grappige reactie is voor mij een reden om het topic keihard op slot te pleuren en naar de digitale jachtvelden te schoppen.
Mooi, opgelost slotje.quote:Op maandag 15 september 2008 07:07 schreef Qwea het volgende:
Doe dan maar mooi niet.
I couldn't care fucking less. Machtsgeile mods in mn topic hoef ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |