Wat voor cursus doe je dan?quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Niks speciaals Manu, heb er wel plezier in dat mijn Italiaanse les vruchten af begint te werpen.
"Snel en vlot Italiaans leren spreken en begrijpen in zes weken"quote:
Is daar een speciale reden voor en zo ja, zou je dan niet beter naar de nonnen kunnen gaan?quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
"Snel en vlot Italiaans leren spreken en begrijpen in zes weken"![]()
Ach welnee, ik had vroeger Italiaanse buren/ vrienden en vond het altijd al een mooie taalquote:Op zaterdag 13 september 2008 00:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is daar een speciale reden voor en zo ja, zou je dan niet beter naar de nonnen kunnen gaan?
Is dat een nieuw idee van Agnes Kant ofzo, verplichte inburgering voor Nederlanders in het eigen landquote:Op zaterdag 13 september 2008 00:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dacht jij ook al aan 'Turks voor beginners'?
Ja, het project gaat nog dit jaar in proef in regio Eindhoven.quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is dat een nieuw idee van Agnes Kant ofzo, verplichte inburgering voor Nederlanders in het eigen land
One more time!quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:27 schreef APK het volgende:
We’ll meet beyond the shore
We’ll kiss just as before
Die kankerhoeren ook.quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:27 schreef APK het volgende:
We’ll meet beyond the shore
We’ll kiss just as before
Mooi, versta ik die schreeuwerd voor me dinsdag in het stadion ook niet meerquote:Op zaterdag 13 september 2008 00:28 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja, het project gaat nog dit jaar in proef in regio Eindhoven.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:28 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja, het project gaat nog dit jaar in proef in regio Eindhoven.
Oh jongen, ga even iets doen waar je verstand van hebt ofzo.quote:
Sleep tight manu.quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:32 schreef Manu82 het volgende:
ik ga maar eens slapen
Slaap lekker en tot morgenochtend![]()
Als je zo achterlijk blijft posten kan je beter ophouden.quote:
Precies op tijd 00,00 uur !quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
ER IS ER ÉÉN JARIG HOERA HOERA
[ afbeelding ]![]()
![]()
FAN VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!
![]()
![]()
Ah zo. Dan had jij beter helemaal weg kunnen blijven, is het niet?quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:34 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Als je zo achterlijk blijft posten kan je beter ophouden.
In het Nederlands en in het Engels.
Buona notte Manu e a tutti.quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:32 schreef Manu82 het volgende:
ik ga maar eens slapen
Nee, dacht het niet.quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:35 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ah zo, Dan had jij beter helemaal weg kunnen blijven, is het niet?
Uhuh. Jij komt met veel zinnigere dingen aanzetten. Als APK het maar heeft begrepen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:37 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, dacht het niet.
Ik roep namelijk niets over kankerhoeren.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:35 schreef CarOnline het volgende:
Gefeliciteerd Fan en nog vele jaren.
Dat is het punt toch helemaal niet?quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
Uhuh. Jij komt met veel zinnigere dingen aanzetten.![]()
Yup, 00:00 vanheteersteuur he?quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Precies op tijd 00,00 uur !![]()
Dank je wel skattie en mijn andere vriendjes en vriendinnetjes ook, was even weg,
Griekje stond ineens in de kamer, had ik niet verwacht want hij moet om 5 uur op.
Dus die is onder de douche gedoken nu om écht wakker te worden en dan gaan we een wijntje drinken......
![]()
![]()
Wat? Maar dan mis je het feestelijke sfeertje hier.quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
Thx ik ga lekker aan de drank
quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dacht jij ook al aan 'Turks voor beginners'?
Voor problemen moet je elders wezen geloof ik.quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:40 schreef APK het volgende:
En Tipsch, leg eens uit wat jouw probleem is?
Skatje, sorry te laat, hoop dat je lekker slaapt.quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:32 schreef Manu82 het volgende:
ik ga maar eens slapen
Als ik droom over jou is het toch altijd goedquote:Op zaterdag 13 september 2008 00:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Skatje, sorry te laat, hoop dat je lekker slaapt.![]()
Wij ook.quote:
Let's do what, dear?quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:51 schreef Lobasca het volgende:
Mooi Kurt is far and away... let's do it!!!
Zullen we dat 2de dan een keer doen, maar dan niet over de telefoon?quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Rellen, neuken, vloeken..
Zolang het maar geen lappen songtekst zijn.
Neuken over de telefoon? Zouden ze dat doen, verborgen boodschappen en hidden agenda's?quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:04 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zullen we dat 2de dan een keer doen, maar dan niet over de telefoon?![]()
Deze songtekst heb ik al een keer of 3 langs zien komen, ken het nu wel zo'n beetje.
Nee hoor, mag ik ook eens lèkker eten? Pizzaria dan maar?quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:07 schreef Lobasca het volgende:
Deze week maar weer eens samen aan de shoarma?
Die hebben toch ook shoarma?quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nee hoor, mag ik ook eens lekker eten? Pizzaria dan maar?
Nee anders, die Irakezen hebben op de eerste plaats shoarma en kebab. Ze verkopen ook pizza's, maar die zijn wel zo schraal belegd dat ze nauwelijks pizza te noemen zijn.quote:
Kijk nog eens.quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
De joetroep en lap tekst ontbreken, vriend![]()
Hoeveelste fles?
Ik lees Vino.quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nee anders, die Irakezen hebben op de eerste plaats shoarma en kebab. Ze verkopen ook pizza's, maar die zijn wel zo schraal belegd dat ze nauwelijks pizza te noemen zijn.
We rijden een keer naar Alkmaar volgende week, zit een heel aardige Italiaan. Daar serveren ze ook wijn enzo.
Oehhh.. uhh..waarnaar?quote:
Hee, Play on staat ook online. Die's nog veel beter.quote:
quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee, Play on staat ook online. Die's nog veel beter.![]()
[ afbeelding ]
Hee... zullen we het relaxt houden? Ja Gert.quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Oehhh.. uhh..waarnaar?
Een slavin heeft de link en de lap voor je gepost? Wat lief.. van haar.
Ja Gert.quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee... zullen we het relaxt houden? Ja Gert.
Oeh auw, je kwetst me hoor.quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Oehhh.. uhh..waarnaar?
Een slavin heeft de link en de lap voor je gepost? Wat lief.. van haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |