Als je zo achterlijk blijft posten kan je beter ophouden.quote:
Precies op tijd 00,00 uur !quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
ER IS ER ÉÉN JARIG HOERA HOERA
[ afbeelding ]![]()
![]()
FAN VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!
![]()
![]()
Ah zo. Dan had jij beter helemaal weg kunnen blijven, is het niet?quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:34 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Als je zo achterlijk blijft posten kan je beter ophouden.
In het Nederlands en in het Engels.
Buona notte Manu e a tutti.quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:32 schreef Manu82 het volgende:
ik ga maar eens slapen
Slaap lekker en tot morgenochtend![]()
Nee, dacht het niet.quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:35 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ah zo, Dan had jij beter helemaal weg kunnen blijven, is het niet?
Uhuh. Jij komt met veel zinnigere dingen aanzetten. Als APK het maar heeft begrepen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:37 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, dacht het niet.
Ik roep namelijk niets over kankerhoeren.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:35 schreef CarOnline het volgende:
Gefeliciteerd Fan en nog vele jaren.
Dat is het punt toch helemaal niet?quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
Uhuh. Jij komt met veel zinnigere dingen aanzetten.![]()
Yup, 00:00 vanheteersteuur he?quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Precies op tijd 00,00 uur !![]()
Dank je wel skattie en mijn andere vriendjes en vriendinnetjes ook, was even weg,
Griekje stond ineens in de kamer, had ik niet verwacht want hij moet om 5 uur op.
Dus die is onder de douche gedoken nu om écht wakker te worden en dan gaan we een wijntje drinken......
![]()
![]()
Wat? Maar dan mis je het feestelijke sfeertje hier.quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
Thx ik ga lekker aan de drank
quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dacht jij ook al aan 'Turks voor beginners'?
Voor problemen moet je elders wezen geloof ik.quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:40 schreef APK het volgende:
En Tipsch, leg eens uit wat jouw probleem is?
Skatje, sorry te laat, hoop dat je lekker slaapt.quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:32 schreef Manu82 het volgende:
ik ga maar eens slapen
Slaap lekker en tot morgenochtend![]()
Als ik droom over jou is het toch altijd goedquote:Op zaterdag 13 september 2008 00:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Skatje, sorry te laat, hoop dat je lekker slaapt.![]()
Wij ook.quote:
Let's do what, dear?quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:51 schreef Lobasca het volgende:
Mooi Kurt is far and away... let's do it!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |