Zullen we dat 2de dan een keer doen, maar dan niet over de telefoon?quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Rellen, neuken, vloeken..
Zolang het maar geen lappen songtekst zijn.
Neuken over de telefoon? Zouden ze dat doen, verborgen boodschappen en hidden agenda's?quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:04 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zullen we dat 2de dan een keer doen, maar dan niet over de telefoon?![]()
Deze songtekst heb ik al een keer of 3 langs zien komen, ken het nu wel zo'n beetje.
Nee hoor, mag ik ook eens lèkker eten? Pizzaria dan maar?quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:07 schreef Lobasca het volgende:
Deze week maar weer eens samen aan de shoarma?
Die hebben toch ook shoarma?quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nee hoor, mag ik ook eens lekker eten? Pizzaria dan maar?
Nee anders, die Irakezen hebben op de eerste plaats shoarma en kebab. Ze verkopen ook pizza's, maar die zijn wel zo schraal belegd dat ze nauwelijks pizza te noemen zijn.quote:
Kijk nog eens.quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
De joetroep en lap tekst ontbreken, vriend![]()
Hoeveelste fles?
Ik lees Vino.quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nee anders, die Irakezen hebben op de eerste plaats shoarma en kebab. Ze verkopen ook pizza's, maar die zijn wel zo schraal belegd dat ze nauwelijks pizza te noemen zijn.
We rijden een keer naar Alkmaar volgende week, zit een heel aardige Italiaan. Daar serveren ze ook wijn enzo.
Oehhh.. uhh..waarnaar?quote:
Hee, Play on staat ook online. Die's nog veel beter.quote:
quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee, Play on staat ook online. Die's nog veel beter.![]()
[ afbeelding ]
Hee... zullen we het relaxt houden? Ja Gert.quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Oehhh.. uhh..waarnaar?
Een slavin heeft de link en de lap voor je gepost? Wat lief.. van haar.
Ja Gert.quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee... zullen we het relaxt houden? Ja Gert.
Oeh auw, je kwetst me hoor.quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Oehhh.. uhh..waarnaar?
Een slavin heeft de link en de lap voor je gepost? Wat lief.. van haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |