Ik denk dat ze dan nog eerder lesbisch zijnquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:10 schreef appelsjap het volgende:
Ik heb het mensen niet zien doen, maar als ze het doen zijn ze echt gay
Jij bent mijn moeder nietquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:13 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Inderdaad, de dominante blik van je moeder is fascinerend.
Hoezo dan? Er zitten daar toch voldoende spiegels? Of stuur je die meteen door naar je hyves ofzo?quote:
Zeker een foto in je nieuwe stringetje?quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:15 schreef Daniane het volgende:
Dat deed ik ook....
maar ik heb het toen wel gekocht.
Pics babe, or it didn't happenquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:15 schreef Daniane het volgende:
Dat deed ik ook....
Dat klopt maar ik kan ze wel hosselen hoor. Ik heb genoeg blauwtjes opgelopen maar vorige week zaten ze met mij te dansenquote:
Lees: het sarcasme in mijn vraagquote:
Ik heb het ook gedaan, maar toen ik het prijskaartje zag heb ik dat toffe jurkje met dezelfde rotgang weer in het kledingrek gehangenquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:15 schreef Daniane het volgende:
Dat deed ik ook....
bijdehand...quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:18 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Lees: het sarcasme in mijn vraag
cool, ook nog wat geneuqt dan, of weer alleen maar je handpalm?quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:18 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Dat klopt maar ik kan ze wel hosselen hoor. Ik heb genoeg blauwtjes opgelopen maar vorige week zaten ze met mij te dansen
foto van TSquote:
Jij hebt geeneens een moeder, jij bent gemaakt uit delen van dooie users.quote:
Handpalm doe ik niet aan. Ik heb ook niet geneukt maar zoals ik het zie ben ik niet de kleun die ik vroeger wasquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:20 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
cool, ook nog wat geneuqt dan, of weer alleen maar je handpalm?
wat ben jij erg!!!quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:20 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
cool, ook nog wat geneuqt dan, of weer alleen maar je handpalm?
Jij snapt 'em.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:16 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Zeker een foto in je nieuwe stringetje?
Dat is heel kut!quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:19 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik heb het ook gedaan, maar toen ik het prijskaartje zag heb ik dat toffe jurkje met dezelfde rotgang weer in het kledingrek gehangen.
klopt. nog ergerquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:22 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Handpalm doe ik niet aan. Ik heb ook niet geneukt maar zoals ik het zie ben ik niet de kleun die ik vroeger was
Dat komt er van als ik geen leraar Nederlands meer heb. Ze zijn al 2 weken bezig om een leraar Nederlands te zoeken.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:22 schreef Bootje84 het volgende:
pas hokken..?
het is pashokje.. 1 woord.. lastig hè?
quote:
idemquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:20 schreef Smash-it het volgende:
Ik dacht trouwens dat het topic over van die hokjes ging waar je pasfoto's laat maken. En dat meisjes dan met duizend tegelijk zichzelf erin proppen en alleen de voorste twee staan vervolgens op de foto.
Maar goed, dat gaat het dus niet over.
Nee, ik verzamel geen Joyces ze vallen gewoon uit de lucht hier in Roermond. Maar het zijn dan wel de lekkerste van allemaalquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:25 schreef Alexxxxx het volgende:
3 Joyces in je vriendenkring? Verzamel je Joyces of zo?
En waarom heet de map waar ze instaan 'Veldjmuus'? Oh laat maar, volgens google is het een carnavalsvereniging.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:25 schreef Alexxxxx het volgende:
3 Joyces in je vriendenkring? Verzamel je Joyces of zo?
en dr maar bij staan kijken als je neef ze neuqtquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:27 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Nee, ik verzamel geen Joyces ze vallen gewoon uit de lucht hier in Roermond. Maar het zijn dan wel de lekkerste van allemaal
Leuk hequote:Op vrijdag 12 september 2008 22:28 schreef Smash-it het volgende:
[..]
En waarom heet de map waar ze instaan 'Veldjmuus'? Oh laat maar, volgens google is het een carnavalsvereniging.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:28 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
en dr maar bij staan kijken als je neef ze neuqt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |