Ik denk dat ze dan nog eerder lesbisch zijnquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:10 schreef appelsjap het volgende:
Ik heb het mensen niet zien doen, maar als ze het doen zijn ze echt gay
Jij bent mijn moeder nietquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:13 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Inderdaad, de dominante blik van je moeder is fascinerend.
Hoezo dan? Er zitten daar toch voldoende spiegels? Of stuur je die meteen door naar je hyves ofzo?quote:
Zeker een foto in je nieuwe stringetje?quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:15 schreef Daniane het volgende:
Dat deed ik ook....
maar ik heb het toen wel gekocht.
Pics babe, or it didn't happenquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:15 schreef Daniane het volgende:
Dat deed ik ook....
Dat klopt maar ik kan ze wel hosselen hoor. Ik heb genoeg blauwtjes opgelopen maar vorige week zaten ze met mij te dansenquote:
Lees: het sarcasme in mijn vraagquote:
Ik heb het ook gedaan, maar toen ik het prijskaartje zag heb ik dat toffe jurkje met dezelfde rotgang weer in het kledingrek gehangenquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:15 schreef Daniane het volgende:
Dat deed ik ook....
bijdehand...quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:18 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Lees: het sarcasme in mijn vraag
cool, ook nog wat geneuqt dan, of weer alleen maar je handpalm?quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:18 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Dat klopt maar ik kan ze wel hosselen hoor. Ik heb genoeg blauwtjes opgelopen maar vorige week zaten ze met mij te dansen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |