quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:28 schreef Sirolf het volgende:
Roger Sanchez - Another Chance
Leuke plaat.
Dat dus!quote:
Altijd. En als je er niet gelijk op komt.. Zo frustrerend..quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:34 schreef Sirolf het volgende:
Altijd erg irritant, wel na 3 tonen het nummer kennen, maar dus niet de artiest en titel...
Moet je eigenlijk ff geluid wegdraaien en doorneuriėn tot het refrein. Dat wil nog wel eens helpen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:34 schreef Sirolf het volgende:
Altijd erg irritant, wel na 3 tonen het nummer kennen, maar dus niet de artiest en titel...
Me 2 ! behoorlijk dansbaar liedjequote:Op vrijdag 12 september 2008 23:35 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
* Litton-Lane staat te dansen in zijn huis
Van Duffy wordt ik ook altijd duffyquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:38 schreef Marc63 het volgende:
Tja... als je zo kijkt, dan zou ik ook een rustig plaatje opzetten.
[ afbeelding ]
Raar begint te praten?quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:38 schreef Litton-Lane het volgende:
Ieew, van speciaal bier naar gewoon bier (simpelweg omdat het op is)
Als ik raar begin te praten, dan weten jullie het....
Ik heb het ook niet over spelling en taalquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:40 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik begin
Jij begint
Niks raars aan.... toch
Intonatie is erg belangrijk in deze.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:40 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik begin
Jij begint
Niks raars aan.... toch
BBC weet nog hoe je radio en tv moet maken (imo)quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:36 schreef Sersjee het volgende:
Toch QI gaan kijken... Ik ben verslaafd aan panelshows van de BBC
Poing...quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over spelling en taal
Ik moet nog steeds de radio-versie van Flight of the Conchords luisteren. Las dat Neil Finn daar ook aan meegewerkt heeft.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:42 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
BBC weet nog hoe je radio en tv moet maken (imo)
Pak het maar weer gauw op. Voor je het weet neemt je buurman het mee en staat die BMW weer voor de deur.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:43 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Poing...
Het 500 euro biljet dwarrelt op de grond......
tien punten voor Hans!quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:44 schreef -Hans- het volgende:
Zou het de stagiaire zijn van Rabradio? volgens mij is die wat blonder
Dat is ook bij daglicht. Had ze Loes niet mee kunnen nemen?quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:44 schreef -Hans- het volgende:
Zou het de stagiaire zijn van Rabradio? volgens mij is die wat blonder
Kevin![]()
Meen je niet?! ooh dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht maar leuk dat het klopt. Zal de 10 punten op een mooie plaats bewaren.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:45 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
tien punten voor Hans!
Yup. Heb het wel, moet het alleen nog luisteren...quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds de radio-versie van Flight of the Conchords luisteren. Las dat Neil Finn daar ook aan meegewerkt heeft.
Had van mij ook wel gemogenquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat is ook bij daglicht. Had ze Loes niet mee kunnen nemen?
Ik heb de eerste 2 series al helemaal binnen. Alleen de derde nog.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:46 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Yup. Heb het wel, moet het alleen nog luisteren...
zeg dat welquote:
Ik geloof je voor geen meter!!quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:48 schreef -Hans- het volgende:
Geloof het of niet maar de nieuwe single van Snow Patrol vind ik best aardig.
Check ook You're all I have, Run en Chocolate.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:48 schreef -Hans- het volgende:
Geloof het of niet maar de nieuwe single van Snow Patrol vind ik best aardig.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Check ook You're all I have, Run en Chocolate.
De vraag over Michiel al gevonden?quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:46 schreef Sirolf het volgende:
Ah, de verslaggever loopt door de Plastic Beker Selection?
Ga ik zeker doen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Check ook You're all I have, Run en Chocolate.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:53 schreef -Hans- het volgende:
DiedjeeJ
Laatste plaat van het uur is niet echt mijn ding.. Zometeen alweer het laatste uur van MYA.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |