Little bootsquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:01 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf heeft tijdens het nieuws geluisterd naar een nummer wat waarschijnlijk nooit op 3FM gedraaid gaat worden (helaas).![]()
En daar mag jij gebruik van maken?quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:03 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
hihi, het is de stagaire van een ander 3FM-programma (echt waar!)
quote:
Na dat verhaal over je buurman klinkt die vraag opeens erg vreemd...quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:05 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
En daar mag jij gebruik van maken?
quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Na dat verhaal over je buurman klinkt die vraag opeens erg vreemd...
Ik zou zeggen: stuur de link naar Michiel en/of Corton en wie weet. Nooit geschoten is altijd misquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:01 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf heeft tijdens het nieuws geluisterd naar een nummer wat waarschijnlijk nooit op 3FM gedraaid gaat worden (helaas).![]()
Ben nu toch wel benieuwd naar de vraag.quote:Michiel Veenstra: Blijkbaar was ik vanavond een vraag in Per Seconde Wijzer. Vind ik best leuk :-)
quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:01 schreef Sirolf het volgende:
Die had ik hier een tijdje geleden al gepost.quote:
Zie mijn laatste link.....quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:08 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: stuur de link naar Michiel en/of Corton en wie weet. Nooit geschoten is altijd mis
-edit- klinkt trouwens erg goed![]()
DJ's van Serious Request misschien?quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:08 schreef Sirolf het volgende:
Just in from Twitter:
[..]
Ben nu toch wel benieuwd naar de vraag.
Zou ik eerder op NoordpoolFM gokkenquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:10 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
DJ's van Serious Request misschien?
Zou best kunnen inderdaad, of anders misschien over z'n Noordpool-avontuur.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:10 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat apparaat wil ik ook best zijn... hebbenquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die had ik hier een tijdje geleden al gepost.
Maar die cover is wel erg goed idd.
Al is het een maf muziekinstrument.
Of welke dj maakte radio vanaf de noordpool.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:10 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Bij de break, als het bijna mis gaat.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die had ik hier een tijdje geleden al gepost.
Maar die cover is wel erg goed idd.
Al is het een maf muziekinstrument.
Waar?quote:
Dat gaat 'm ook niet meer worden denk ik..quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:15 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAADizzee Rascal ft Calvin Harris - Dance Wiv Me
![]()
Nog steeds geen 3FM Meeeeeeeeeegahit.
Daar ben ik ook erg bang voor.. echt jammer want het zijn de 2 beste singles van het moment, imo. Gelukkig zometeen nog The Kings Of Leon.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:16 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat gaat 'm ook niet meer worden denk ik..![]()
Hetzelfde geldt voor Kings of Leon vrees ik..
Heei, jij zit op de Youtube - Live Loungequote:
Wie weet brengen ze 'm nog een keer opnieuw uitquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:16 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat gaat 'm ook niet meer worden denk ik..![]()
Hetzelfde geldt voor Kings of Leon vrees ik..
Eenschquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Daar ben ik ook erg bang voor.. echt jammer want het zijn de 2 beste singles van het moment, imo. Gelukkig zometeen nog The Kings Of Leon.
3fm kennende is hij volgende maand megahitquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Wie weet brengen ze 'm nog een keer opnieuw uit
quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:19 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Heei, jij zit op de Youtube - Live Lounge
quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Daar ben ik ook erg bang voor.. echt jammer want het zijn de 2 beste singles van het moment, imo. Gelukkig zometeen nog The Kings Of Leon.
Inderdaadquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Wie weet brengen ze 'm nog een keer opnieuw uit
Zoek maar eens op live lounge op youtube.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:22 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
Live Lounge??
![]()
kwam gewoon bij toeval dit filmpje tegen
deze is trouwens ook cool:
Me2.. nieuwe werk van die gasten spreekt mij niet onwijs aan maar het wat oudere werk blijft toch wel bijzonder fijn om te horen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:24 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vind em leuker dan het nieuwere werk. Basket Case en Good Riddance zijn ook erg fijn.![]()
![]()
KoL
![]()
![]()
The Vervequote:Op vrijdag 12 september 2008 23:23 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt trouwens ook nog voor The Verve..
![]()
[..]
InderdaadCowbell er in en het maakt weer kans
Thanksquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:25 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Zoek maar eens op live lounge op youtube.
BBC Radio 1 laat artiesten live een ander nummer doen, van een andere artiest en dat klikt vaak echt zooo goed.
http://www.youtube.com/results?search_query=live+lounge&search_type=&aq=0&oq=live+loun
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |