Pak het maar weer gauw op. Voor je het weet neemt je buurman het mee en staat die BMW weer voor de deur.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:43 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Poing...
Het 500 euro biljet dwarrelt op de grond......
tien punten voor Hans!quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:44 schreef -Hans- het volgende:
Zou het de stagiaire zijn van Rabradio? volgens mij is die wat blonder
Dat is ook bij daglicht. Had ze Loes niet mee kunnen nemen?quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:44 schreef -Hans- het volgende:
Zou het de stagiaire zijn van Rabradio? volgens mij is die wat blonder
Kevin![]()
Meen je niet?! ooh dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht maar leuk dat het klopt. Zal de 10 punten op een mooie plaats bewaren.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:45 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
tien punten voor Hans!
Yup. Heb het wel, moet het alleen nog luisteren...quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds de radio-versie van Flight of the Conchords luisteren. Las dat Neil Finn daar ook aan meegewerkt heeft.
Had van mij ook wel gemogenquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat is ook bij daglicht. Had ze Loes niet mee kunnen nemen?
Ik heb de eerste 2 series al helemaal binnen. Alleen de derde nog.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:46 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Yup. Heb het wel, moet het alleen nog luisteren...
zeg dat welquote:
Ik geloof je voor geen meter!!quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:48 schreef -Hans- het volgende:
Geloof het of niet maar de nieuwe single van Snow Patrol vind ik best aardig.
Check ook You're all I have, Run en Chocolate.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:48 schreef -Hans- het volgende:
Geloof het of niet maar de nieuwe single van Snow Patrol vind ik best aardig.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Check ook You're all I have, Run en Chocolate.
De vraag over Michiel al gevonden?quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:46 schreef Sirolf het volgende:
Ah, de verslaggever loopt door de Plastic Beker Selection?
Ga ik zeker doen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Check ook You're all I have, Run en Chocolate.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:53 schreef -Hans- het volgende:
DiedjeeJ
Laatste plaat van het uur is niet echt mijn ding.. Zometeen alweer het laatste uur van MYA.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |