heb niet eens aan weird gedacht, in bbs.keyhole is er een verzameling met dit soort fouten, maar vlgs mij zat ie daar niet tussen:quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:00 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
En ik heb nog gezocht in Mapia met 'weird' in de USA, maar na die "weird Bear sitting on a Bench' en 'Weird House with Hundreds of Chickens', vond ik het wel genoeg. Had moeten zoeken met 'weird road'.... (heb ik wel gedaan met google)
Iemand er nog achter gekomen wat die witte dingen (het leken wel amoebes) nou eigenlijk zijn?
Er is alleen zo ontzettend veel 'weirds' in de USA.quote:
Redunzl + 1quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:42 schreef redunzl het volgende:
dus voluit: Daniel Webster Western Beltway in Florida (vlakbij Harlem Heights)
helemaal goedquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:54 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
Iglesia de santa sofia in colombia, plaats Santa Sofia
Ja nou zie ik het ook...was een beetje druk met Serendip....heb alles dus gemistquote:Op zondag 12 oktober 2008 18:18 schreef redunzl het volgende:
[..]
dacht het wel![]()
nu met petje:
[ afbeelding ]
moet je eerlijk zeggen dat die eerste foto mij ook niet bekend was maar het was het proberen waardquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:46 schreef Maizena het volgende:
[..]
Ja nou zie ik het ook...was een beetje druk met Serendip....heb alles dus gemist
Daar ben ik geweest.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:03 schreef Maizena het volgende:
[..]
Jeetje...nu pas
Ga ook maar eens in Nederland Colorado kijken...n.a.v. een Serendip vraag. Klein vierkantje in rechter grote vierkant.
Hmm nee, ik wist er van tevoren helemaal niet van. Zat in Denver met een vriend van me en we zijn gewoon gaan rondtoeren door de Rockies. Kan me alleen nog een bar herinneren in Nederland waar die vriend van me (kalend en toen 28!) werd gevraagd om zijn ID, of ie wel 21 was...quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:39 schreef Maizena het volgende:
[..]
Wat leuk...de Frozen dead guy ook bezocht?
een amazone natuurlijk!!!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:10 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
wat is nou een vrouw op een paard? een rivier!
Was dat dan Salinero?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:12 schreef redunzl het volgende:
ik was al bezig om de stamboom van Salinero uit te pluizen![]()
kaukasus idd!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:29 schreef El_Matador het volgende:
@ Redunzl:
Een ommuurde Oosters-orthodoxe kerk? Ergens in de Kaukasus/Turkije/Iran?
Heb daar gezocht, maar niets past...
Een hint?
helemaal goed!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:58 schreef Maizena het volgende:
Svetitskhoveli Cathedral, It is the second largest church building in the country, after the recently consecrated Tbilisi Sameba Cathedral, and is listed as an UNESCO World Heritage Site along with other historical monuments of Mtskheta.
Georgië.
http://en.wikipedia.org/wiki/Svetitskhoveli_Cathedral
Met "kaukasus church" bij google-images eerste paginaquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:29 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
Nou Matador, je zat er dichter bij dan ik! Ik had echt geen flauw idee waar ik moest zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |