is goed hoor!quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:16 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
Sorry, tikfoutje, het is natuurlijk de basilique van Lourdes
[ afbeelding ]
Dochter van Madonna heet Lourdes (mooie hint!)
dan ben je al een eind op weg, dit was ook niet de allerkleinste eruptie ...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:32 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
Ik kom niet verder dan iets militairs in de buurt van een vulkaan....
Zat net hier in de omgeving te zoeken... http://en.wikipedia.org/wiki/Mount_Pinatuboquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:37 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
En wel hier:
San Fernando City is a 3rd-class city in the province of La Union, Philippines. It is the capital city of La Union and the regional center of the Ilocos Region (Region I). According to the 2000 census, it has a population of 115,650 people in 20,755 households.
edit: en dat puntje heet Barangay Poro
edit 2: nog een plaatje
[ afbeelding ]
Ja tis tijdquote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:05 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
't Is wel een eind van Mount Pinatubo vandaan, een heel stuk noordelijk, gisteren heb ik juist zuidelijker gezocht.
Morgen een nieuwe![]()
![]()
helemaal goed!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:31 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
Wallace airbase ergens op de philipijnen
helemaal goed!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:02 schreef Maizena het volgende:
Sigiriya , Sri Lanka
a world heritage
fortress built by king Kashyapa
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/Sigiriya
Weird hè...........quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:58 schreef redunzl het volgende:
dacht even dat ik dubbel zag
geen idee nog...
vraag me af wat die rare zand-eilandjes zijn...quote:
Schitterend...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:24 schreef redunzl het volgende:
[..]
vraag me af wat die rare zand-eilandjes zijn...
misschien vinden jullie deze nog leuk om tussendoor te doen: chimney
Jeetje...nu pasquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:45 schreef redunzl het volgende:
[..]
ik zie nu pas dat je in wikimapia ook zelf foto's kunt toevoegen
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:03 schreef Maizena het volgende:
[..]
Jeetje...nu pas
Ga ook maar eens in Nederland Colorado kijken...n.a.v. een Serendip vraag. Klein vierkantje in rechter grote vierkant.
En met plezier en heel veel lachen gemaakt...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:07 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
't Was idd een hele leuke Serendip vraag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |