Popstars #5: met maar 1 Hepie?quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:44 schreef Ole het volgende:
Nu nog een pakkende TT
roep jij even een mod?quote:
Om haar totaal af te kattenquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:52 schreef Greys het volgende:
Nou, die koffer met make-up heeft weinig uitgemaakt
Wat zit Patries d'r geïnspireerd bij
wat een doos HAHAHA!quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:54 schreef Greys het volgende:
Nou jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, wat een rotmens!
"Ze geven me geen kans"
Inderdaad geen zak aanquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:55 schreef Liquidootje het volgende:
Vind het slecht, maar ze laten haar wel door... denk ik..
Wat heb je eigenlijk met conleche gedaan? Komt ze soms haar bed niet meer uit na al die tips van je?quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:58 schreef Greys het volgende:
Barbie kon wel zingen
En deze meneer heeft ook een fijne stem!
quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:00 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Wat heb je eigenlijk met conleche gedaan? Komt ze soms haar bed niet meer uit na al die tips van je?
I will not! Thank you.quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:00 schreef BVO het volgende:
Die neger die ken ik.
Waarvan?.
Ja Liquidootje kop hem maar in, maar ik ben serieus.
Ik zal zometeen dat topic wel weer kicken als ik tijd heb.quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
En ze is nog even aan het koken (gewoon, met eten enzo) en ze komt (wederom:
) zo!
Ja! Echt!quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:05 schreef dronkeykong het volgende:
Die gozer lijkt net Edwin Evers alleen dan met lang haar
Die ene die 'geen commentaar' zei?quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:10 schreef Liquidootje het volgende:
Die jongen heeft dezelfde kapsel als ik!
quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Die ene die 'geen commentaar' zei?
Om met Frank B te spreken:
Zeg me... dat het niet zo is....
Niet een beetje laat? Of duurde de kip zolangquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Witlof met een korstje en kip uit de oven
Mmmm rrrr witlof... mmm rrr korstjes.. oohh yeah... kip.... ohhh mmmquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Witlof met een korstje en kip uit de oven
Was de tijd een beetje vergeten.quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:21 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Niet een beetje laat? Of duurde de kip zolang
quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Was de tijd een beetje vergeten.
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:25 schreef conleche het volgende:
Meneer C. zei dat ze wel 2 andere talenten had
Soms denk ik dat ze in de studio iets heel anders horen dan wij via de tv.quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:28 schreef dronkeykong het volgende:
Because of you....zette ik me tv zachter
deze?quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:36 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhhhh! Ik zag die mooie meneer, die donkere jongen!
Ik was zo'n fan van hem bij X-factor
Nee! Die ene die ik bedoel lijkt een beetje op een jonge McS... je ziet hem zo!quote:
Ik wist niet dat je een instrument mee mag nemenquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:38 schreef dronkeykong het volgende:
Gitaar overstemd wederom de zang.
Ow spannend!quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee! Die ene die ik bedoel lijkt een beetje op een jonge McS... je ziet hem zo!
Hoi Tong!! Brompotquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:41 schreef tong80 het volgende:
Geweldig Henk Jan Smits. Je snapt het niet.
Je zou Kurt Cobain ook weg stemmen.
Hij deed het geweldig.
Wat een uitstraling heeft die jongen.
Jim Morrison zouden ze verneuken.
Snappen die mensen het wel ?
Hebben ze ooit naar de Lemonheads geluisterd
Van Morisdon stond met zijn rug naar het publiek.
Is er eindelijk een talenmt kraken ze hem af
Ja ik schakel net pas in.
Hoi Verder gaat het goed hoor.quote:
Hij lijkt ook op de soafransoos!quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:56 schreef Greys het volgende:
Co, X-factor Ruben, waarvan ik dacht dat ik hem langs zag komen (alleen was ie een beetje aangekomen volgens mij)
[ afbeelding ]
Dat klopt, want de soafransoos vond ik ook al een tikkie op McS lijkenquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Hij lijkt ook op de soafransoos!Maar Ruben was toch een ander joch?
quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:02 schreef Roi het volgende:
Neem dat kind tegen zichzelf in bescherming.
Inderdaadquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:02 schreef Adelante het volgende:
mijn god, hoe kun je Amy nog verder verkrachten dan dat ze al heen is...
Geloof niet dat dat de reden isquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:11 schreef Ronaldsen het volgende:
oh nee geven ze haar nog een kans, alleen omdat ze zo'n stereo type blond uiterlijk heeft
Nee ze zong echt mooi op de trapquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:11 schreef Ronaldsen het volgende:
oh nee geven ze haar nog een kans, alleen omdat ze zo'n stereo type blond uiterlijk heeft
dat je op blonde breezers valt die niet kunnen koken, omdat ze het toch niet opvreten?quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:11 schreef conleche het volgende:
Ik vind 'r leuk, wat zegt dat over mij
Dat je smaak hebtquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:11 schreef conleche het volgende:
Zou het? Dat moek meneer C. even vertellen dan!quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
dat je op blonde breezers valt die niet kunnen koken, omdat ze het toch niet opvreten?
quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:11 schreef conleche het volgende:
Hij is 14 jaar jonger dan McS!quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:22 schreef conleche het volgende:
Greys, Greys dat was McS!!
quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:22 schreef Greys het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Ruben![]()
Maar de jury zal het wel flauw vinden dat ie weer komt
Come to mama
Zeiden ze nou 'Stomme Barbietrut' over Patries?quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:26 schreef dronkeykong het volgende:
wtf....stomme trut, waarom dat dan
Ze was erg aardig juist.
Ze heeft dan ook op haar rug carriere gemaaktquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:24 schreef dronkeykong het volgende:
Patries zat het plafond te bestuderen
heb je die familie gezien?quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:26 schreef Ronaldsen het volgende:
Zo hey die heeft echt mental problems
quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze heeft dan ook op haar rug carriere gemaakt
En het ergste is... ik woon gewoon samen enzoquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:30 schreef dronkeykong het volgende:
De hormonen gieren in het rond bij Greys
Dat mag je gewoon hardop zeggen, want ik zei dit ookquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:31 schreef conleche het volgende:
Greys, hij is niet heel goed toch?
Zei zij heeeeel voorzichtig
quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:30 schreef Greys het volgende:
Nou oke, zo best is het niet, maar goed genoeg voor een popgroepje.
Inpakken hoeft niet, ik eet hem zo wel op.
Ach mijn vriendin vind het ook wel wat en die zit naast me op de bankquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
En het ergste is... ik woon gewoon samen enzo![]()
Maar hij is niet thuis
quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat mag je gewoon hardop zeggen, want ik zei dit ook
[..]
Meisjes waren het nogquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:34 schreef tong80 het volgende:
Die wijven waren net geweldig.
Ik zal wel een slecht gehoor hebben.
Ik heb drie kwarier verspeeldquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:39 schreef bluejean het volgende:
Ik heb gewoon dat hele programma gekeken. Wat een troosteloze vrijdagavond.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ben voor Ruben.
It's Ruuuuubennnnnnn time!
Ik ook! Maar dat was wel duidelijk he?quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ook niet, daarom gun ik hem nu een tweede kans
Ja kloptquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook! Maar dat was wel duidelijk he?
Snapte ook niet dat ze hem altijd zo arrogant vonden, ik vond het gewoon een lekker zelfverzekerd ventje.
Had hij toen niet vaak kralenkettingen om?
Bweh, wat ís dát?quote:Op zaterdag 13 september 2008 11:08 schreef Tabloid het volgende:
http://www.sbs6.nl/web/sh(...)3/media=25980/page=1![]()
Wauw!quote:Op zaterdag 13 september 2008 11:18 schreef Adelante het volgende:
kijkcijfers
abs: 1.602.000
madl: 25,4%
D'r was ook echt he-le-maal niks andersquote:
Net de herhaling helemaal gekeken, wat een gare woensdagmiddag.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:39 schreef bluejean het volgende:
Ik heb gewoon dat hele programma gekeken. Wat een troosteloze vrijdagavond.
ik geloof het wel ja... ik dacht ook gelijk van huh??quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:38 schreef Silenus het volgende:
Haha, wat een sugadude. Te nat voor woorden.
tof kapsel ookquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:39 schreef MissJ het volgende:
[..]
dat dacht ik ook gelijk. Hij past perfect in het sm44tjes etc-topic op lifestyle
Wat een heldquote:
Gerard woont in Aalsmeer hoorquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:44 schreef Adelante het volgende:
Die Gerard speelt ie dat nou of zou ie echt zo'n gastje van 17 meenemen naar Blaricum?
je moet toch wat tijdens de reclamequote:Op vrijdag 19 september 2008 20:50 schreef Silenus het volgende:
Goor woont in Laren, zijn buurmeisje is een vriendin van me, maargoed. Offtopic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |