deze?quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:36 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhhhh! Ik zag die mooie meneer, die donkere jongen!
Ik was zo'n fan van hem bij X-factor
Nee! Die ene die ik bedoel lijkt een beetje op een jonge McS... je ziet hem zo!quote:
Ik wist niet dat je een instrument mee mag nemenquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:38 schreef dronkeykong het volgende:
Gitaar overstemd wederom de zang.
Ow spannend!quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee! Die ene die ik bedoel lijkt een beetje op een jonge McS... je ziet hem zo!
Hoi Tong!! Brompotquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:41 schreef tong80 het volgende:
Geweldig Henk Jan Smits. Je snapt het niet.
Je zou Kurt Cobain ook weg stemmen.
Hij deed het geweldig.
Wat een uitstraling heeft die jongen.
Jim Morrison zouden ze verneuken.
Snappen die mensen het wel ?
Hebben ze ooit naar de Lemonheads geluisterd
Van Morisdon stond met zijn rug naar het publiek.
Is er eindelijk een talenmt kraken ze hem af
Ja ik schakel net pas in.
Hoi Verder gaat het goed hoor.quote:
Hij lijkt ook op de soafransoos!quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:56 schreef Greys het volgende:
Co, X-factor Ruben, waarvan ik dacht dat ik hem langs zag komen (alleen was ie een beetje aangekomen volgens mij)
[ afbeelding ]
Dat klopt, want de soafransoos vond ik ook al een tikkie op McS lijkenquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Hij lijkt ook op de soafransoos!Maar Ruben was toch een ander joch?
quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:02 schreef Roi het volgende:
Neem dat kind tegen zichzelf in bescherming.
Inderdaadquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:02 schreef Adelante het volgende:
mijn god, hoe kun je Amy nog verder verkrachten dan dat ze al heen is...
Geloof niet dat dat de reden isquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:11 schreef Ronaldsen het volgende:
oh nee geven ze haar nog een kans, alleen omdat ze zo'n stereo type blond uiterlijk heeft
Nee ze zong echt mooi op de trapquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:11 schreef Ronaldsen het volgende:
oh nee geven ze haar nog een kans, alleen omdat ze zo'n stereo type blond uiterlijk heeft
dat je op blonde breezers valt die niet kunnen koken, omdat ze het toch niet opvreten?quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:11 schreef conleche het volgende:
Ik vind 'r leuk, wat zegt dat over mij
Dat je smaak hebtquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:11 schreef conleche het volgende:
Zou het? Dat moek meneer C. even vertellen dan!quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
dat je op blonde breezers valt die niet kunnen koken, omdat ze het toch niet opvreten?
quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:11 schreef conleche het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |