Popstars #5: met maar 1 Hepie?quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:44 schreef Ole het volgende:
Nu nog een pakkende TT
roep jij even een mod?quote:
Om haar totaal af te kattenquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:52 schreef Greys het volgende:
Nou, die koffer met make-up heeft weinig uitgemaakt
Wat zit Patries d'r geïnspireerd bij
wat een doos HAHAHA!quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:54 schreef Greys het volgende:
Nou jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, wat een rotmens!
"Ze geven me geen kans"
Inderdaad geen zak aanquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:55 schreef Liquidootje het volgende:
Vind het slecht, maar ze laten haar wel door... denk ik..
Wat heb je eigenlijk met conleche gedaan? Komt ze soms haar bed niet meer uit na al die tips van je?quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:58 schreef Greys het volgende:
Barbie kon wel zingen
En deze meneer heeft ook een fijne stem!
quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:00 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Wat heb je eigenlijk met conleche gedaan? Komt ze soms haar bed niet meer uit na al die tips van je?
I will not! Thank you.quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:00 schreef BVO het volgende:
Die neger die ken ik.
Waarvan?.
Ja Liquidootje kop hem maar in, maar ik ben serieus.
Ik zal zometeen dat topic wel weer kicken als ik tijd heb.quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
En ze is nog even aan het koken (gewoon, met eten enzo) en ze komt (wederom:
) zo!
Ja! Echt!quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:05 schreef dronkeykong het volgende:
Die gozer lijkt net Edwin Evers alleen dan met lang haar
Die ene die 'geen commentaar' zei?quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:10 schreef Liquidootje het volgende:
Die jongen heeft dezelfde kapsel als ik!
quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Die ene die 'geen commentaar' zei?
Om met Frank B te spreken:
Zeg me... dat het niet zo is....
Niet een beetje laat? Of duurde de kip zolangquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Witlof met een korstje en kip uit de oven
Mmmm rrrr witlof... mmm rrr korstjes.. oohh yeah... kip.... ohhh mmmquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Witlof met een korstje en kip uit de oven
Was de tijd een beetje vergeten.quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:21 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Niet een beetje laat? Of duurde de kip zolang
quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Was de tijd een beetje vergeten.
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:25 schreef conleche het volgende:
Meneer C. zei dat ze wel 2 andere talenten had
Soms denk ik dat ze in de studio iets heel anders horen dan wij via de tv.quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:28 schreef dronkeykong het volgende:
Because of you....zette ik me tv zachter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |