quote:Op woensdag 17 september 2008 15:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
waar krijg je gerookte knoflook
http://www.smokehouse.nl/quote:Op woensdag 17 september 2008 15:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
Bij een groothandel volgens mij.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
Mijn voorraad is vandaag binnengekomen. Ik ben benieuwd!quote:Op woensdag 17 september 2008 15:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
http://www.smokey-al.nl/SAG/Home.html
waar gebruik je hem voor?quote:Op woensdag 17 september 2008 22:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mijn voorraad is vandaag binnengekomen. Ik ben benieuwd!
Voor knoflooksoep smoor ik altijd hele, geplette tenen in een beetje olijfolie en boter. Maar dit zal ik ook eens proberen.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:57 schreef Thracier het volgende:
[..]
Oven op 150 graden; bol knoflook in z'n geheel verpakken in aluminiumfolie (glimmende kant aan de binnenkant); 20 minuten rechtop in de oven.
Dan aan de onderkant van de bol +/- een centimeter eraf snijden; de bol vanaf de bovenkant leegdrukken, de tenen vallen er dan zo uit als het goed is.
Lekker voor knoflooksoep, het scherpe is eraf maar nog wel lekker pittig. Voor een smeersel een uur aanhouden.
Zoiets als look, maar dan in de verkeerde stad.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:13 schreef MadMaster het volgende:
Voor de liefhebbers:
[ link | afbeelding ]
Na afloop krijg je een button met de tekst:
'Sorry, I've had diner at The Garlic Queen'...
En die button heb je ook echt nodig, kan ik uit eigen ervaring bevestigen.
In mijn geval zelfs het hele weekend...
Ik vond de knoflooksoep en de porto bello erg lekker daarquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:13 schreef MadMaster het volgende:
Voor de liefhebbers:
[ link | afbeelding ]
Na afloop krijg je een button met de tekst:
'Sorry, I've had diner at The Garlic Queen'...
En die button heb je ook echt nodig, kan ik uit eigen ervaring bevestigen.
In mijn geval zelfs het hele weekend...
Ik de 'In de oven gepofte knoflookbol' als voorafje, maar dat heb ik dus wel geweten...quote:Op maandag 22 september 2008 13:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vond de knoflooksoep en de porto bello erg lekker daar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |