Ik liet het gister aan mijn ex zien, die kende ze ook nog niet, we kwamen niet meer bij.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ikke wel, hoe durf je het godverdegodver in dit topic naar voren te brengen
Wat leuk, bij mij is dat precies andersom. Mijn kop staat héél vaak zoquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:15 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
mijn kop staat meestal zo![]()
en héél soms zo![]()
[ afbeelding ]
En hij zat vanmiddag nog wel een rel de kop in te drukkenquote:
Interval relquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ikke wel, hoe durf je het godverdegodver in dit topic naar voren te brengen
quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
nee als ik jou zie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
Maar dat deed 'ie ontzettend leuk.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En hij zat vanmiddag nog wel een rel de kop in te drukken
ik zit nu ook zoquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:22 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wat leuk, bij mij is dat precies andersom. Mijn kop staat héél vaak zo, ondanks dat ik zó bedoel
![]()
Het is echter zelden zo dat 50% van m'n gezicht wordt bedekt met 'n zonnebril.
Ik zal gvd Joey Barton eens een huisbezoekje aan je laten brengenquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
Is dat het nieuwe spitsduo van PSV of wat?
quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik liet het gister aan mijn ex zien, die kende ze ook nog niet, we kwamen niet meer bij.
Godver de godver de godver
![]()
excuses voor de gelovigen onder ons
quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
Is dat het nieuwe spitsduo van PSV of wat?
Orde der Transformantenquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:20 schreef Lobasca het volgende:
excuses voor de gelovigen onder ons
Uh... de laatste keer dat ik op MSN tegen je schreeuwde was een maand of twee geleden, toen ik je teringhoer noemde of zoiets. :quote:
quote:
quote:
De orde der transformantenquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
Orde der Transformanten
[ link | afbeelding ]
Geeft helemaal niets, mag daar dan wel wat reclame tegenover staan.
Begin jij nou ook al?quote:
Dat wass in Netwerk vanavond. Enge fatalisten.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
Orde der Transformanten
[ link | afbeelding ]
Geeft helemaal niets, mag daar dan wel wat reclame tegenover staan. Goed voor de balans.
En niemand kan zo lekker schelden als jij.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Uh... de laatste keer dat ik op MSN tegen je schreeuwde was een maand of twee geleden, toen ik je teringhoer noemde of zoiets. :![]()
Maar welkom terug hoor.
Wat zijn transformantenquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
Orde der Transformanten
[ link | afbeelding ]
Geeft helemaal niets, mag daar dan wel wat reclame tegenover staan. Goed voor de balans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |