Fipo.quote:
in '93 nog een jawa nieuw kopenquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Fipo.![]()
TZR is 2 takt.![]()
Niet minderwaardig.![]()
Errr [/-XX-] lijstje met pics?![]()
09/1993 Jawa 640 NIEUW
12/1993 Suzuki RGV250
03/1994 Suzuki GSX-F600
04/1994 Kawasaki ZX-10
Daarna alzheimer.
wel tov de v-duequote:Op vrijdag 12 september 2008 12:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Fipo.![]()
TZR is 2 takt.![]()
Niet minderwaardig.![]()
dat zijn paint skillsquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Alsjeblieft, uitgetekend de lijnen. Ze zouden in elkaar over moeten lopen
[ afbeelding ]
je hebt zeker geen rekening gehouden met de bolling van de lens ed.?quote:
typo, 2 nullen te veel wat een ruk systeemquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:01 schreef Geerd het volgende:
http://www.2dehands.be/in(...)gb-2gb-50635639.html
Leuk prijsje
Kan het beter niet zeggenquote:
Ja, maar dat zijn Belgische euro'squote:Op vrijdag 12 september 2008 13:01 schreef Geerd het volgende:
http://www.2dehands.be/in(...)gb-2gb-50635639.html
Leuk prijsje
Flex is het modewoord. Als je er op zit is de geometrie perfect.quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
Alsjeblieft, uitgetekend de lijnen. Ze zouden in elkaar over moeten lopen
[ afbeelding ]
Aardige tonvorm idd.quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:59 schreef Cageon het volgende:
je hebt zeker geen rekening gehouden met de bolling van de lens ed.?
want zelfs de tegels lopen rond
quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Fipo.![]()
TZR is 2 takt.![]()
Niet minderwaardig.![]()
Errr [/-XX-] lijstje met pics?![]()
09/1993 Jawa 640 NIEUW
12/1993 Suzuki RGV250
03/1994 Suzuki GSX-F600
04/1994 Kawasaki ZX-10
Daarna alzheimer.
Wel duidelijk dat de voorvork krom is, alleen is dat niet echt interessantquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Flex is het modewoord. Als je er op zit is de geometrie perfect.![]()
![]()
Vind bij veel plaatjes van (nieuwe!)motoren dat de voorvork er vreemd uitziet.
Moet je toch irl zien.![]()
Maar wellicht heb je een punt.![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:14 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wel duidelijk dat de voorvork krom is, alleen is dat niet echt interessantAls het freem en de balooft maar recht zijn
Stabilliteit aan de achterkant.quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:14 schreef Rib-i het volgende:
Wel duidelijk dat de voorvork krom is, alleen is dat niet echt interessantAls het vreem en de balooft maar recht zijn
![]()
Ben op drie gestrand.quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
--> aantal zal rond de 27 zijn denk ik nu![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:46 schreef Worldbeater het volgende:
Ben op drie gestrand.![]()
Edit. Jij al vijf allready.![]()
Zes komt er nu toch wel eens aan?
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]ik kan er zo een paar noemen die ik nog heb meegemaakt
Bimota
Beemer
CR500
TLR
yup 5:
ZXR400 (paars/blauw)
ZXR400 (zwart/groen)
ZX7R
Fighter
B12
...![]()
B12/Circuit monster
Oh ja, van daar uit KLX650R, XJ550, GS550, Trident 900.quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Bimota
Beemer
CR500
TLR
yup 5:
ZXR400 (paars/blauw)
ZXR400 (zwart/groen)
ZX7R
Fighter
B12
Speedtriple
TLR is tof zatquote:Op vrijdag 12 september 2008 14:00 schreef Cageon het volgende:
KTM LC2 125 SM
KTM LC4 400 SM (nog steeds in bezit)
Suzuki TL1000R (nog steeds in bezit)
ben niej zo tof als jullie![]()
ja...ga verderquote:Op vrijdag 12 september 2008 14:09 schreef Worldbeater het volgende:
Oh ja, van daar uit KLX650R, XJ550, GS550, Trident 900.
mjeh schijnt slechter te sturen dan de nieuwe busaquote:
dat bedoelde ik ook met / een combi!quote:dan zou het &circuitmonster wordenniet óf
als je het doet moet je t goed doenquote:[..]
ja...ga verder
Triple gaat em niet wordenop dit moment neig ik weer naar een supersport
waar zie jij hondarijders?quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:17 schreef ikookhier het volgende:
TT![]()
Goedemiddag mensen/Hondarijders
Ja,teveelquote:
ikkequote:Op vrijdag 12 september 2008 07:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
[..]
moet je es met em op vakantie gaan
en sjah wat is dubieus
wie is er nu te verwachten op de MM zondag
quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kan het zo niet beoordelen. Er is nog een rode VFR750 en een VFR800.
Zag gisteren nog een aanbieder van twee upside down vorkpoten 100 euro.![]()
Maar dat was voor mijn Yamaha.
Vanaf zondag dan.
quote:
die van mijn heeft zijn eigen huisjequote:Op vrijdag 12 september 2008 14:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
Kutregen![]()
Daarom staat de motor nu in de kamer
niks exotisch/spannendsquote:Op vrijdag 12 september 2008 14:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Happy BWT.![]()
[ afbeelding ]
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Bestandsnaam: Suzuki GS550/GSproject.jpgquote:Op vrijdag 12 september 2008 14:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Happy BWT.![]()
[ afbeelding ]
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Hoe heet die man ook alweer met de BMW die er met de Pyramide meet nog bij wasquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Bimota
Beemer
CR500
TLR
yup 5:
ZXR400 (paars/blauw)
ZXR400 (zwart/groen)
ZX7R
Fighter
B12
...![]()
heb em maar kort gesproken, toen wij rondjes gingen draaien op een rotondequote:Op vrijdag 12 september 2008 16:11 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ohja! RichardGie
Was wel een toffe gast op de meeting
Veelquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
heb em maar kort gesproken, toen wij rondjes gingen draaien op een rotonde--> gat in mijn textielen broek
vind het boeiender welke motoren hier allemaal voorbij zijn gekomen
Mocht ik ´m maar lekker warm binnen in de woonkamer zetten.quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
Kutregen![]()
Daarom staat de motor nu in de kamer
Kom maar langsquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:27 schreef -XX- het volgende:
[..]
Mocht ik ´m maar lekker warm binnen in de woonkamer zetten.
Mijn dwangmatige neurose tot het maken van statistieken verplichtte mij een relatie te zoeken tussen het aantal motoren dat hier de revue al had gepasseerd en het aantal MC-ers die hier postenquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
heb em maar kort gesproken, toen wij rondjes gingen draaien op een rotonde--> gat in mijn textielen broek
vind het boeiender welke motoren hier allemaal voorbij zijn gekomen
Hey Meiske, je staat op nr. 1quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:27 schreef -XX- het volgende:
[..]
Mocht ik ´m maar lekker warm binnen in de woonkamer zetten.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:15 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Mijn dwangmatige neurose tot het maken van statistieken verplichtte mij een relatie te zoeken tussen het aantal motoren dat hier de revue al had gepasseerd en het aantal MC-ers die hier posten
De vergelijking gaat helemaal scheef door de bijdrage van WB
Bijvoorbeeld, gemiddeld rijden de motoristen in de eerste 5 jaar 2 motoren. Door de bijdrage van WB hebben fok mc-ers gemiddeld 24 motoren in de eerste 3 maanden [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
ja daarom vraag ik hetquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
je bent nog geen jaar actiefja daarvoor af en toe lurken/posten..
Ik hou het nog wel even volquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:41 schreef Cageon het volgende:
[..]
ja daarom vraag ik het
kweet niet hoelang de andere t volhouden..
Veel die ik de laatste tijd voorbij heb zien komen zijn binnen een maand weg en geen meet gezien![]()
nou kan ik ook niet veel zeggen over meets
quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:24 schreef pimbsel het volgende:
tvp, vanavond bijlezen
Oh en WB.WTF wil je nou
nog ff jaquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:41 schreef Cageon het volgende:
[..]
ja daarom vraag ik het
kweet niet hoelang de andere t volhouden..
Veel die ik de laatste tijd voorbij heb zien komen zijn binnen een maand weg en geen meet gezien![]()
nou kan ik ook niet veel zeggen over meets
quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:15 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Mijn dwangmatige neurose tot het maken van statistieken verplichtte mij een relatie te zoeken tussen het aantal motoren dat hier de revue al had gepasseerd en het aantal MC-ers die hier posten
De vergelijking gaat helemaal scheef door de bijdrage van WB
Bijvoorbeeld, gemiddeld rijden de motoristen in de eerste 5 jaar 2 motoren. Door de bijdrage van WB hebben fok mc-ers gemiddeld 24 motoren in de eerste 3 maanden [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:45 schreef Cageon het volgende:
niks exotisch/spannends![]()
daar gaan mijn verwachtingen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar scherp.quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:09 schreef Roderick2085 het volgende:
Bestandsnaam: Suzuki GS550/GSproject.jpg
Heeft er dus waarschijnlijk weer geen fuck mee te maken, aangezien je het over een Yamaha had
![]()
En hier haast.![]()
![]()
En ik heb de foto's nogquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:20 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
En zelfs ik heb jou al eens gemeet [ afbeelding ]
Tijd om weer even te sporten [ afbeelding ]
Wat heeft mijn Circuitdrift met FOK!MC te maken?quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nog ff javraag me af hoe lang nog, niet iedereen hier deelt jouw circuitdrift
geen idee jahquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:51 schreef Cageon het volgende:
[..]
Wat heeft mijn Circuitdrift met FOK!MC te maken?
Het lijkt hier Indiana welquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wat een p00bweer in Indiana
Ja goed he!quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:38 schreef bvvt het volgende:
trering zeg - hebben ze hier al weer 73 posts geplempt.....
quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:50 schreef ikookhier het volgende:
[..]
En ik heb de foto's nog![]()
[ afbeelding ]
Ploderus een blauwe ZX-7Rquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]ene Makster kon der ook wat van
en soms best aardig terugblikkenPloderus, ZX9R (Luc) waren ook OK
Ik heb de foto's niet meerquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kan geen slagroomsoesje meer zien
Rib-i en IOH voeren welquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kan geen slagroomsoesje meer zien
982 foto's heb ik in mn log,genoeg leuksquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Gelukkig maar, we willen ze niet verloren laten gaan![]()
Och, ik heb genoeg materiaal om het feestje ter ere van het 12,5 jaar jubileum bij de politie op te vrolijkenquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Gelukkig maar, we willen ze niet verloren laten gaan![]()
Zoiets kan ik nog wel mee leven anders zou ik het ook niet postenquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:54 schreef Rib-i het volgende:
Oh, als je liever hebt dat ik je achter een link zet moet je het wel laten weten
Nog wel ja, wordt vanaf nu geïndexeerd door Google als yellowbear1000quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zoiets kan ik nog wel mee leven anders zou ik het ook niet posten
quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:00 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Nog wel ja, wordt vanaf nu geïndexeerd door Google als yellowbear1000
Je bent onsterfelijk geworden
quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Daar scherp.![]()
En hier haast.![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:50 schreef ikookhier het volgende:
[..]
En ik heb de foto's nog![]()
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:06 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Roderick is dus een echte bermtoerist
quote:quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:51 schreef ikookhier het volgende:
[..]
982 foto's heb ik in mn log,genoeg leuks
![]()
Staat best netjes zo. Alleen het kleurtje...quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:52 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Och, ik heb genoeg materiaal om het feestje ter ere van het 12,5 jaar jubileum bij de politie op te vrolijken
[ afbeelding ]
Jij was nog laat opquote:
quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:53 schreef Worldbeater het volgende:
Ik begin de maand met een vind ik mooie tweedehands.
OPM ik wil ook dijkjes pakken.quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
ik ben er iigdaarna dijkjes pakken
@WB: zou tof zijn
@Geerd: morgen
hij moest werkenquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
ik ben er iigdaarna dijkjes pakken
@WB: zou tof zijn
@Geerd: morgen
ik eigenlijk ook, maar heb een mijlpaal bereikt, dus mag ik ook ff weer genieten morgenquote:
dacht dat je niet zou gaanquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:30 schreef Cageon het volgende:
[..]
OPM ik wil ook dijkjes pakken.![]()
mag ik mee
Klopt, lees mijn post hierbovenquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dacht dat je niet zou gaanUG behoeft geen permissie
quote:wilde eigenlijk rondje huissen-zaltbommel-culemborg-rhenen doen
quote:
Bedevaart.quote:
quote:Een lurker is een persoon die op Internetforums, chatrooms, BBS-en, Usenet of Wiki's alleen mee leest, maar zelf (bijna) niets bijdraagt.
De term is terug te voeren tot midden jaren '80, toen de meeste mensen nog geen toegang hadden tot Internet, maar er al wel gebruik werd gemaakt van BBS-chatrooms en forums en nieuwsgroepen van Usenet.
Veel van deze nieuwsgroepen, chatrooms en forums raden nieuwelingen aan eerst een tijdje mee te lurken, om zo een goede indruk te krijgen van de cultuur en netiquette van de gemeenschap om zo te voorkomen dat er "domme" vragen worden gesteld.
Binnen het lurken kent men een aantal groepen; de eerste is geheelonthouder, dat wil zeggen dat deze helemaal nooit iets toevoegt. De tweede is iemand die zelden iets bijdraagt, slechts af en toe dus, de derde is een persoon die wel in bepaalde nieuwsgroepen, chatrooms of forums iets bijdraagt maar in andere alleen lurkt. Wanneer een lurker plots echt gaat bijdragen na een tijd lurken noemt men dat ontlurken. Dit kan echter ook van tijdelijke aard zijn. Men kan na actieve periode ook weer in de lurkmode gaan.
Verder wordt er ook met lurken geassocieerd:
* Het snel leegdrinken van een glas (bier bijvoorbeeld) "Die lurkt er aardig op los...".
* Het sabbelen op de vingers wat veel gezien wordt bij kinderen.
dat had ik nou nooit achter jou gezocht geerdquote:
Op welke dag vertrek je? Ik weet niet hoe druk het voor auto's en motoren is bij de tunnel, maar je hebt het nieuwsbericht gelezen van de brand afgelopen week in de Eurotunnel?quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:34 schreef Worldbeater het volgende:
Bedevaart.![]()
![]()
Vanmiddag maar even aan budgetshopping gedaan om het leven op de Trophy in Engeland de komende week te veraangenamen.![]()
[ afbeelding ]
Standaard grips vind ik een beetje dun.Deze voelen lekker dik.
Voor ¤6,95veel plezier mag ik hopen.
Kon jullie namenlijst zo 123 niet vinden voor inspiratiequote:
Die lurkt ook heel sporadisch of wellicht nog elke dag? mee ...quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:11 schreef Rib-i het volgende:
Ohja! RichardGie
Was wel een toffe gast op de meeting
quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:38 schreef Worldbeater het volgende:
Van Wikipedia. IOH, ik had je hoger ingeschat.![]()
![]()
[q]Een lurker is een persoon die op Internetforums, chatrooms, BBS-en, Usenet of Wiki's alleen mee leest, maar zelf (bijna) niets bijdraagt.
De term is terug te voeren tot midden jaren '80, toen de meeste mensen nog geen toegang hadden tot Internet, maar er al wel gebruik werd gemaakt van BBS-chatrooms en forums en nieuwsgroepen van Usenet.
Veel van deze nieuwsgroepen, chatrooms en forums raden nieuwelingen aan eerst een tijdje mee te lurken, om zo een goede indruk te krijgen van de cultuur en netiquette van de gemeenschap om zo te voorkomen dat er "domme" vragen worden gesteld.
Binnen het lurken kent men een aantal groepen; de eerste is geheelonthouder, dat wil zeggen dat deze helemaal nooit iets toevoegt. De tweede is iemand die zelden iets bijdraagt, slechts af en toe dus, de derde is een persoon die wel in bepaalde nieuwsgroepen, chatrooms of forums iets bijdraagt maar in andere alleen lurkt. Wanneer een lurker plots echt gaat bijdragen na een tijd lurken noemt men dat ontlurken. Dit kan echter ook van tijdelijke aard zijn. Men kan na actieve periode ook weer in de lurkmode gaan.
Verder wordt er ook met lurken geassocieerd:
* Het snel leegdrinken van een glas (bier bijvoorbeeld) "Die lurkt er aardig op los...".
* Het sabbelen op de vingers wat veel gezien wordt bij kinderen.
Ik heb geen nieuws gezien deze weekquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:00 schreef pimbsel het volgende:
Op welke dag vertrek je? Ik weet niet hoe druk het voor auto's en motoren is bij de tunnel, maar je hebt het nieuwsbericht gelezen van de brand afgelopen week in de Eurotunnel?Tot dinsdag gaat er voor gewone passagiers 1 trein per 2 uur ofzo geloof ik.
(in het weekend helemaal niet)
1 cm hoger.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgende week wil WB m wel weer ruilenquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
circuitmonster![]()
heb alleen ff geen 20K liggen..
Voor jou doen eindelijk knappe spullen dacht ikquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:21 schreef Worldbeater het volgende:
Waar blijft de kritiek op de ranzige spullen.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:21 schreef Worldbeater het volgende:
Waar blijft de kritiek op de ranzige spullen.![]()
![]()
inderdaad - mooie slide actie van Stonerquote:
quote:Op zondag 14 september 2008 00:01 schreef bvvt het volgende:
inderdaad - mooie slide actie van Stoner
ehhh, ja.quote:Op zondag 14 september 2008 00:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]en Hayden
oja was jij vanmiddag in de buurt van Ter Maat toevallig
Ik stink wel, maar rijk niet.quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:02 schreef ikookhier het volgende:
Volgende week wil WB m wel weer ruilen![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook nietquote:Op zondag 14 september 2008 11:26 schreef ikookhier het volgende:
IOH gaat niet naar venedaal![]()
Goedemorgen
de bekende Arnhem Clan ~ ÑiggàZ ~ met verlengde achterbruggenquote:Op zondag 14 september 2008 18:20 schreef pimbsel het volgende:
Busa's sturen idd beter dan TLR's zo te zien
[ afbeelding ]Waarschijnlijk iemand die het wel vaker doet? Groot gat links in kuip = voor een kooi?
![]()
+ ruitje en spiegels weg enzo![]()
quote:Ik heb zelfs gehoord dat er mensen op de vuist zijn gegaan met elkaar
Ik weet niet wat er van waar is.
En 1tje plat gegaan (waarvan ik weet)
En 1 met een burnout doorgeschoten tegen 1 of 2 andere motoren aan.....
wtfquote:Klopt..
maar dat was met een automobilist.
Weet niet wát er voorgevallen is, alleen dat de vrouwelijke bijrijder van die automobilist aan het flippen was, een motorrijder in elkaar probeerde te meppen en er ook aan de bestuurder getrokken werd door het raampje en dat deze zich verzette
Werd hevig gescholden, en toen de bestuurder zijn vrouw weer in de auto had en wegreed ging de dame tot d'r navel uit het raam hangen en riep 'POOIERS!! JULLIE ALLEMAAL, RANZIGE POOIERS!!!'
Ben benieuwd wat er gebeurd is, denk dat er tegen een motor is aangereden ofzo?
hij was niet de enige..ook één het publiek in gevlogenquote:
ziet er strak uitquote:* Cageon is wel blij met zijn nieuwe houding
o t is definitief gaat niet doorquote:
edit: ze gaan toch beginnenquote:
Tenzij er jurisprudentie is die anders zegt volgens mij niet perse. Maar lijkt me sterk dat ze schrijven zonder je staande te houden.quote:Op zondag 14 september 2008 18:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ze moeten je toch aanhouden met laseren
Vandaag nog vlak bij Veenendaal geweest. Stond op de kaart te kijken en dacht dat het toch volgens mij ergens anders wasquote:Op zondag 14 september 2008 22:07 schreef motorbloempje het volgende:
eindelijk heb ik eens een praatje met -XX- gemaakt
verder geen 'bekenden' van hier gezien
zul je altijd zien, cancelen ze em gaat de zon schijnenquote:Op zondag 14 september 2008 22:05 schreef koffiekoekje het volgende:
Hadden ze best uit kunnen rijden
en zou het knap vinden als ie 3 platen had genoteerdquote:Op zondag 14 september 2008 22:09 schreef BazzieK het volgende:
Tenzij er jurisprudentie is die anders zegt volgens mij niet perse. Maar lijkt me sterk dat ze schrijven zonder je staande te houden.
wat ben ik blij dat het waarschijnlijk goed is gegaanquote:Op zondag 14 september 2008 22:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en zou het knap vinden als ie 3 platen had genoteerdmjeh ziet er naar uit dat we mazzle hebben gehad
nice, super-mono makenquote:Op zondag 14 september 2008 23:26 schreef Worldbeater het volgende:
De buitis binnen.
![]()
[ afbeelding ]
Lang dagje,en net de boel pas afgeladen en opgeruimd.![]()
But I like the goods.![]()
![]()
Korte reactie, later bijlezen, eventuele kans op MotoGP inlichtingen uit de weg gaande enzo.
Thanks.quote:
naajs ben benieuwd, maar dan laatje nick rijden hoop ik?quote:Op zondag 14 september 2008 23:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Thanks.Watte.
![]()
![]()
Gaat ws wel Zandvoort zien binnenkort.
En Wave schijven, carbon uitlaatje gaan er ws ook wel komen.![]()
quote:Op zondag 14 september 2008 23:26 schreef Worldbeater het volgende:
De buitis binnen.
![]()
[ afbeelding ]
![]()
Korte reactie, later bijlezen, eventuele kans op MotoGP inlichtingen uit de weg gaande enzo.
Carbon uitlaatje komt binnen, wave schijven in bestelling en je ruilt deze weer tegen een ander in waarna je het uitlaatje in doos verkoopt op MF als ongebruikt en de wave schijven cancelled of passend gaat maken op de motor die hierna komt.quote:Op zondag 14 september 2008 23:44 schreef Worldbeater het volgende:
Thanks.Watte.
![]()
![]()
Gaat ws wel Zandvoort zien binnenkort.
En Wave schijven, carbon uitlaatje gaan er ws ook wel komen.![]()
quote:Op zondag 14 september 2008 22:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en zou het knap vinden als ie 3 platen had genoteerdmjeh ziet er naar uit dat we mazzle hebben gehad
quote:Op zondag 14 september 2008 23:53 schreef pimbsel het volgende:
[..]
Carbon uitlaatje komt binnen, wave schijven in bestelling en je ruilt deze weer tegen een ander in waarna je het uitlaatje in doos verkoopt op MF als ongebruikt en de wave schijven cancelled of passend gaat maken op de motor die hierna komt.
Nee. Heb nu vier gemotoriseerde stukken.quote:Op zondag 14 september 2008 23:50 schreef Gawaine het volgende:
Was da nou![]()
Heb je de morini alweer verkocht ?
quote:Op zondag 14 september 2008 23:48 schreef Cageon het volgende:
naajs ben benieuwd, maar dan laatje nick rijden hoop ik?
Met jou erop zal die er wel moeite mee hebben![]()
Dit ding heeft alles behalve vermogen.quote:ik had toch liever 2-takt speelgoed gezien![]()
This is for life.quote:Op zondag 14 september 2008 23:53 schreef pimbsel het volgende:
Carbon uitlaatje komt binnen, wave schijven in bestelling en je ruilt deze weer tegen een ander in waarna je het uitlaatje in doos verkoopt op MF als ongebruikt en de wave schijven cancelled of passend gaat maken op de motor die hierna komt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Paas afoe van je topkuip danquote:Op maandag 15 september 2008 00:11 schreef Worldbeater het volgende:
Nee. Heb nu vier gemotoriseerde stukken.![]()
ha, je nieuwe speelgoedquote:Op zondag 14 september 2008 23:26 schreef Worldbeater het volgende:
De buitis binnen.
![]()
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op zondag 14 september 2008 23:54 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ah, je hebt een mooie enveloppe uit leeuwarden gescoort?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Van welke motorquote:Op zondag 14 september 2008 22:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Vandaag nog vlak bij Veenendaal geweest. Stond op de kaart te kijken en dacht dat het toch volgens mij ergens anders wasMaarja, wel lekker de nieuwe achterband ingereden.
Ik beschouw dat als doodzonde.quote:
Bocht gemist, rechtdoor over onverhard terrein, clip-on, remleiding, knippers, en wat plastic geneuveld.quote:Op maandag 15 september 2008 01:08 schreef bvvt het volgende:
ha, je nieuwe speelgoed
vertel vertel - wat hebbie gedaan om er aan te komen - en vooral wat heeft ie geleden?
linkquote:Op maandag 15 september 2008 14:21 schreef Cocktailprikker het volgende:
Toevallig de motor van Isdatzo hier @ fok? Zat in het rijlestopic, hij crashte em niet zo heel lang na zen rbw geloof ik
quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:25 schreef Isdatzo het volgende:
Oja, en over ongeveer 1000 km een verbruik van 1:24.3, en dan rijd ik niet rustig..
quote:
quote:Op maandag 15 september 2008 15:18 schreef Worldbeater het volgende:
Check hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een echte Wifebeater in wording
Wel strak kleurtje dat oranje.
[ Bericht 2% gewijzigd door pimbsel op 15-09-2008 18:49:56 ]
yupquote:Op maandag 15 september 2008 14:18 schreef Cageon het volgende:
OPM, moet je zondag nog rijden @ CPZ?
hm ok, maybe met zijn 2en die kant op? hoef jij er niet om 8u te zijn?quote:Op maandag 15 september 2008 18:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
@WB: wat voor un ding is het noufeli iig
[..]
yup
wat dacht je van... niet?quote:Op maandag 15 september 2008 18:48 schreef pimbsel het volgende:
[..]
Hej, waar staan jullie op de MMfoto's?
ziet er goed uitquote:Op maandag 15 september 2008 18:47 schreef pimbsel het volgende:
Echt een Turk he, ongegeneerd staan poseren telkens.
[ afbeelding ]
ik pak weer een hotelletjequote:Op maandag 15 september 2008 18:48 schreef Cageon het volgende:
hm ok, maybe met zijn 2en die kant op? hoef jij er niet om 8u te zijn?
quote:Op maandag 15 september 2008 15:16 schreef Worldbeater het volgende:
Maar waarom post jij daar pics van mij?![]()
[ afbeelding ]
Leuk verbruik die andere motor.![]()
[..]
oeh nicequote:Op maandag 15 september 2008 18:49 schreef Cageon het volgende:
voor opm
Dit is een Nissan Silvia (S15)
[ afbeelding ]
Veel mensen bouwen een betrouwbare viertakt motor in een licht 2 takt raceframe.quote:Op maandag 15 september 2008 18:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@WB: wat voor un ding is het noufeli iig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kopen?quote:![]()
Ik heb net wel ff gemetenquote:Op maandag 15 september 2008 19:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
WB setje poten+tangen kopen
quote:Op maandag 15 september 2008 01:08 schreef bvvt het volgende:
[..]
ha, je nieuwe speelgoed
vertel vertel - wat hebbie gedaan om er aan te komen - en vooral wat heeft ie geleden?
[..]
ah, je hebt een mooie enveloppe uit leeuwarden gescoort?
quote:Op maandag 15 september 2008 13:43 schreef Roderick2085 het volgende:Op een of andere manier gebeuren er hier af en toe vage dingen met pc's
Nu start de pc beneden niet meer op, crashed met blue screen tijdens opstarten
Zo vaag is het waarschijnlijk niet meerSchijnt ook te kunnen gebeuren na install van sp3 als je geen intel processor hebt, dus ik vraag voor de zekerheid of ze dat geinstalleerd heeft, zegt ze, "Ja, maar ik had niet genoeg tijd, dus ik heb hem op gegeven moment maar geannuleerd"
![]()
Bij gewone updates maakt dat geen fuck uit, maar kan me voorstellen dat dat bij een sp nog wel anders is naast het feit nog eens dat ik eigenlijk niet eens weet of die installatie een legitime key heeft![]()
ik niej, dan word het vlaggen helemaal een gekkenhuis wat betreft kostenquote:Op maandag 15 september 2008 18:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ziet er goed uit![]()
[..]
ik pak weer een hotelletje
Waarom zouden wij??quote:Op maandag 15 september 2008 21:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Omdat geen hol ooit naar de stickies kijkt attendeer ik jullie op deze manier even op [ACTIETOPIC!] Vlieg jij voor FOK! uit de bocht?
Omdat het leuk is.quote:Op maandag 15 september 2008 22:30 schreef bvvt het volgende:
[..]
Waarom zouden wij??
we zitten toch alleen maar in dit topic???
toch???
nou vriendelijk bedankt voor deze bijdrage.quote:Op maandag 15 september 2008 21:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Omdat geen hol ooit naar de stickies kijkt attendeer ik jullie op deze manier even op [ACTIETOPIC!] Vlieg jij voor FOK! uit de bocht?
Is idd XPquote:Op maandag 15 september 2008 20:18 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Moet je een reparatie cd ? ik neem aan dat het XP is
nee, dat was bazziekquote:Op maandag 15 september 2008 22:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Omdat het leuk is.
En jij zit toch ook wel eens in KEL?
quote:Op maandag 15 september 2008 22:46 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Is idd XPHeb tot nu toe originele cd erin gedaan, dan repair gekozen, maar daar kom ik er niet mee uit
Oplossing van ms met problemen met sp3 en amd processor werkt niet, checkdisk heeft wel een of meerdere fouten gevonden en gerepareerd, maar werkt nog steeds niet
![]()
Ik weet niet wat die reparatie cd doet? Als die andere dingen nog checked ofzo, graag
Lijkt me leuk.quote:Op maandag 15 september 2008 21:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee dat was Faithyquote:
quote:
http://weekvandealfabetisering.nl/quote:Op maandag 15 september 2008 23:20 schreef pimbsel het volgende:
[..]
Lijkt me leuk.
Jammer dat ik niet kan geen zin heb om te schrijven
quote:Op maandag 15 september 2008 23:31 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ik moet ineens denken aan de aflevering van Police Academy waar de pelizies de ....bar binnen gaan en
de begin tune van YMCA van de Village People begint
Stickies zijn niet om naar te kijkenquote:Op maandag 15 september 2008 21:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Omdat geen hol ooit naar de stickies kijkt .....
En nuquote:Op maandag 15 september 2008 23:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
The one and only ZXR400Nieuwe spanningsregelaar en achterband en het hok is weer gloednieuw.
Komt gewoon een nieuwe maar nu kan ik deze tenminste met een goed gevoel verkopenquote:Op dinsdag 16 september 2008 00:33 schreef Rib-i het volgende:
[..]
En nu
Ga je nog wel een andere motor kopen of ga je net als WB motoren sparen
maar hij doet t welquote:Op dinsdag 16 september 2008 01:51 schreef pimbsel het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=1e9_1221487659Hoezo overdrijven
Ik herstel ook alles voordat het weg gaat. Soms een hele vervelende eigenschap.quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:45 schreef BazzieK het volgende:
Komt gewoon een nieuwe maar nu kan ik deze tenminste met een goed gevoel verkopen
Donderdag om half vier in de ochtend.quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 09:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Donderdag om half vier in de ochtend.![]()
En gisteren de trein bij Calais geannuleerd ten faveure van de boot.
Overtocht duurt dan iets langer.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2008 09:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Hoezoquote:
Straks is het avond en nog geen post erbij.quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:30 schreef ikookhier het volgende:
Hoezois dit voorbereiding op een andere tijdszone
![]()
Voordat ik in Engeland ben.quote:
Op zich een leuk ideequote:Op dinsdag 16 september 2008 17:02 schreef Cageon het volgende:
Ik ga hier heen, misschien leuk om er een meet van te maken, als er meer interesse hebben?
ONK Supermoto
Ik ga overigens wel met de auto
quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:08 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Op zich een leuk ideeMaar met 145 snelweg km enkele reis
laat ik toch echt maar aan me voorbij gaan
Neh, denk het niet.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:35 schreef Cageon het volgende:
hollander(nl)
Voorkant
is dat "jullie" hollander?
leuke reactie in het stuntrijders topic phattyquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:33 schreef pimbsel het volgende:
[..]
Neh, denk het niet.Tenzij die schade in beschonken toestand is veroorzaakt
+1 voorspelbaarquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:33 schreef pimbsel het volgende:
[..]
Neh, denk het niet.Tenzij die schade in beschonken toestand is veroorzaakt
sp3 met sp3quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:34 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Die Power Commander 3 op de ftp is gewoon de setup
Mogen wel wat kilo's bijquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:07 schreef Cageon het volgende:
[..]
leuke reactie in het stuntrijders topic phatty
[ afbeelding ]
Miss gaat Bart daar ook wel meedoenquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:02 schreef Cageon het volgende:
Ik ga hier heen, misschien leuk om er een meet van te maken, als er meer interesse hebben?
ONK Supermoto
Ik ga overigens wel met de auto
Nee doe ik niet.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:45 schreef Snelwagen het volgende:
Miss gaat Bart daar ook wel meedoen
dat vermoeden had ik al welquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:45 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Miss gaat Bart daar ook wel meedoen
gaat me vooral om het koppiej.quote:
En die voeten natuurlijkquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:00 schreef Cageon het volgende:
[..]
gaat me vooral om het koppiej.
op die foto dan.. op andere is het weer net niet
Ik wist je naam nietquote:
Zal ff kijkenquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:07 schreef Gawaine het volgende:
[..]
sp3 met sp3
De inhoud van startkabel (over 15 minuten klaar) moet je uitpakken en op een cd branden. Dat proggie zou je moeten helpen te recoveren.
sp3 is 1 filequote:Op dinsdag 16 september 2008 22:55 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Zal ff kijkeniig alvast bedankt, anders word het maar windows opnieuw installeren
Klopt het trouwens dat het 3 delen zijn? die andere files doen niks...
Goed gevoelquote:Op dinsdag 16 september 2008 00:45 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Komt gewoon een nieuwe maar nu kan ik deze tenminste met een goed gevoel verkopen
Gelukkig is het droogquote:Op dinsdag 16 september 2008 09:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
59 euro heen en terug.
Valt wel mee tegenwoordig eigenlijkquote:Op woensdag 17 september 2008 00:07 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Goed gevoel
Ding loopt 1 op 9 ..... olie that is![]()
De enige motor die ik heb is de cooling fan van mijn laptopquote:Op woensdag 17 september 2008 00:26 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Valt wel mee tegenwoordig eigenlijkHoe staat jouw motor er bij trouwens?
![]()
Zelfde uitlaat als koffiekoekje dusquote:Op woensdag 17 september 2008 00:28 schreef Rib-i het volgende:
[..]
De enige motor die ik heb is de cooling fan van mijn laptop
En die draait geruisloos
Als mijn huis in Bali af isquote:Op woensdag 17 september 2008 00:37 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zelfde uitlaat als koffiekoekje dus
Maar wanneer komt er nou weer eens iets met 2 wielen in plaats van snaren?
quote:Op woensdag 17 september 2008 00:55 schreef BazzieK het volgende:
[..]
BBQ ter ere van de nieuwe motor bij Rib-i. Zaterdag 11 augustus 2038.
quote:
Voor mij ben je de mooiste hoor!quote:Op woensdag 17 september 2008 08:20 schreef -XX- het volgende:
Ik zak als een malle!
Willen jullie een tientje geven.Dan ben ik wel niet de mooiste!
Maar het gaat om het feit dat je motor rijd....ENNNNNN ik ben fanatiek MC'er hier.Ohhhh.
Bvd.
Mvg,
-XX-
Hij leeft nog.quote:Op woensdag 17 september 2008 00:16 schreef Rib-i het volgende:
Gelukkig is het droog
i-pod op en karren maar
Vanaf Gent vol gas, daar hebben ze nog geen politie
Ik heb nu al voor een 2e keer gestemd, waar blijven die - XX - die je me beloofd hadquote:Op woensdag 17 september 2008 08:20 schreef -XX- het volgende:
Ik zak als een malle!
Maar het gaat om het feit dat je motor rijd....ENNNNNN ik ben fanatiek MC'er hier.Ohhhh.
Bvd.
Mvg,
-XX-
1en gevenquote:Op woensdag 17 september 2008 08:20 schreef -XX- het volgende:
Ik zak als een malle!
Bvd.
Mvg,
-XX-
Ik al drie keer nanananaquote:Op woensdag 17 september 2008 11:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik heb nu al voor een 2e keer gestemd, waar blijven die - XX - die je me beloofd had
Zit al op de tien keerquote:
Stalker.quote:Op woensdag 17 september 2008 12:31 schreef ikookhier het volgende:
Zit al op de tien keerZal ze blij mee zijn
Nu probeer je bazziek uit de familie te krijgenquote:Op woensdag 17 september 2008 12:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Stalker.![]()
Ikheb ze drie weken in mijn ondertitel gehad@twee forums. [ afbeelding ]
![]()
quote:Op woensdag 17 september 2008 13:09 schreef koffiekoekje het volgende:
wtf heeft wb dan gekochtProbeer je op 1 lijn te komen met -XX- ofzo
![]()
![]()
Emo gedragquote:Op woensdag 17 september 2008 13:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
IOH nog wat smerigs te loggen?
Ik zat van het weekend voor de tv, en vermoedde ineens dat Lorenzo familie van Bazziek is.quote:Op woensdag 17 september 2008 13:01 schreef ikookhier het volgende:
Nu probeer je bazziek uit de familie te krijgen
quote:Op woensdag 17 september 2008 13:09 schreef koffiekoekje het volgende:
wtf heeft wb dan gekochtProbeer je op 1 lijn te komen met -XX- ofzo
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
Donequote:Op woensdag 17 september 2008 13:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
IOH nog wat smerigs te loggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |