Ideaal, 60 cent per 'tankbeurt'.quote:Op woensdag 17 september 2008 13:43 schreef _GdR_ het volgende:
Elektrische motor.
Een motor moet herrie maken. Elektrische dingen maken geen herrie.
Wel vette schijven btw.
Je blijft ook een vieze rat hé...quote:Op woensdag 17 september 2008 12:31 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Zit al op de tien keerZal ze blij mee zijn
Woehoe.quote:Op woensdag 17 september 2008 11:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Voor mij ben je de mooiste hoor!
[..]
Hij leeft nog.![]()
Die komen wanneer ik door ben naar de volgende ronde.quote:Op woensdag 17 september 2008 11:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik heb nu al voor een 2e keer gestemd, waar blijven die - XX - die je me beloofd had
quote:Op woensdag 17 september 2008 17:29 schreef -XX- het volgende:
[..]
Je blijft ook een vieze rat hé...???
![]()
[..]
Woehoe.![]()
[..]
Die komen wanneer ik door ben naar de volgende ronde.
Die gans in m'n SIG!![]()
tjek die spot danquote:Op maandag 15 september 2008 18:48 schreef pimbsel het volgende:
Hej, waar staan jullie op de MMfoto's?
quote:Op woensdag 17 september 2008 18:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
tjek die spot dan
[ afbeelding ]
quote:nog hebben? hij ligt klaar
Ja, dat snap ikquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:29 schreef Gawaine het volgende:
[..]
sp3 is 1 file
repair proggie zijn rarren die je uit moet pakken. Daar kmt dan een iso uit
die je moet branden
Dudequote:Op woensdag 17 september 2008 13:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
IOH nog wat smerigs te loggen?
quote:Op woensdag 17 september 2008 18:48 schreef pimbsel het volgende:
[..]![]()
Boek besteld bij een winkel, via internet (vooruitbetaald). Krijg ik dit mailtje:
[..]![]()
quote:Op woensdag 17 september 2008 20:01 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ja, dat snap ikMaar ik heb part1.rar, part2.rar en part3.rar... daar komt een iso uit, maar ik heb ook nog de volgende extenties die niks doen:
.par2
.vol00+01.PAR2
.vol00+02.PAR2
.vol00+04.PAR2
.vol00+07.PAR2
quote:Zo ongeveer hetzelfde overigens als bij sp3
Ik kwart over 6 toen ik op het station aan kwam nog ff langs de AH om cd's ta halen, kom ik thuis, doet de pc het werZusje had hem in veilige modus gekregen door tijdens het opstarten in veilige modus iets te cancellen ofzo en toen gaf ie de optie om een systeemherstel te doen, dus cd heb ik niet eens nodig
Maar vast voor de volgende keer, komt wel weer een keer van pas
[..]
Dudeik dacht dat je je hand had opengehaald omdat je het raam ging slaan, hoe the fuck heb je dit gedaan dan
[..]
Ok, maar mis ik er dan niet een paarquote:Op woensdag 17 september 2008 20:56 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Dat zijn de reparatie bestanden als je de Part1 2 en 3 niet kompleet kan downloaden![]()
Nee, ze heeft hem terug gezet naar voor de installatie... eerst de licence maar eens een keer testenquote:[..]
![]()
Maar is sp3 nu geinstalleerd of niet ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |