Ik vind het ook niet heel nuttig, maar ik denk dat het je nog flink tegen gaat vallen als je een poging zou doenquote:Op donderdag 11 september 2008 23:45 schreef stofzuierslang het volgende:
nee, ben te goed om mee te doen.
Ik kan dagenlang zonder vrete en drinken, iedereen kan dat. Komende jaren wel ramadan midden in de zomer, lol. Succes danquote:Op donderdag 11 september 2008 23:45 schreef JanusAnus het volgende:
Denk niet dat jij het ook kan. Je mag ook niet drinken he. Maar ik ben het er wel mee eens dat het een achterlijke bezigheid is.
quote:Op donderdag 11 september 2008 23:49 schreef Het_hupt het volgende:
NSBers in je kennissenkring hebben
Eensh, maar mijn broodjesdieet werkt minstens net zo goedquote:Op donderdag 11 september 2008 23:47 schreef Rekkie het volgende:
Maar, maar het is zo makkelijk afvallen
Doe dan, en post de pics hier aub. Patatboer.quote:Op donderdag 11 september 2008 23:49 schreef stofzuierslang het volgende:
[..]
Ik kan dagenlang zonder vrete en drinken, iedereen kan dat. Komende jaren wel ramadan midden in de zomer, lol. Succes dan
Wat een schijtopmerking zeg.quote:Op donderdag 11 september 2008 23:49 schreef Het_hupt het volgende:
NSBers in je kennissenkring hebben
Wat hij zegt. Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 11 september 2008 23:52 schreef Ringo het volgende:
[..]
Doe dan, en post de pics hier aub. Patatboer.
hippiequote:Op donderdag 11 september 2008 23:53 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wat een schijtopmerking zeg.
NSB opmerking.
Je leert eten echt wel meer waarderen. En ironisch genoeg, meestal nadat je hebt gegeten, denk je van. Ja ik heb nu lekker gegeten, dat voelt echt geweldig na de hele dag honger lijden. Terwijl er dus echt mensen zijn die de hele dag honger lijden en vervolgens nog niets eten.quote:Op donderdag 11 september 2008 23:52 schreef Silven het volgende:
En whats the use.. Die boterham die jij niet eet ligt niet morgen in Afrika.. Waarom jezelf kwellen..? Stelletje retards.
Bikkelen.quote:Op donderdag 11 september 2008 23:54 schreef stofzuierslang het volgende:
hoe doen ze dat in saudie arabie dan zonder drinken en met 40 graden?
tuurlijk niet johquote:Op donderdag 11 september 2008 23:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
Meedoen met een Turkse vriendin is NSB gedrag? Vind je dat serieus?
Okey, ja ik weet niet meer wat ik wel of niet serieus moet nemen.quote:Op donderdag 11 september 2008 23:58 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
tuurlijk niet joh![]()
dit is FOK!
hahaha of heel slimquote:Op donderdag 11 september 2008 23:59 schreef On het volgende:
Ik ken een moslim die doet alleen mee met suikerfeest. Dan ben je echt een slappe zak.
Beetje hetzelfde als wel cadeaus krijgen met kerst, maar niet naar de kerk gaan.quote:Op donderdag 11 september 2008 23:59 schreef On het volgende:
Ik ken een moslim die doet alleen mee met suikerfeest. Dan ben je echt een slappe zak.
Kijken die mee ofzo?quote:Op donderdag 11 september 2008 23:57 schreef Sala-adin het volgende:
Jou maat is een hollander?
Neukt hij zijn turkse vriendin, en wat vind haar vader/broers erbvan?
quote:Op vrijdag 12 september 2008 00:00 schreef IHVK het volgende:
[..]
Okey, ja ik weet niet meer wat ik wel of niet serieus moet nemen.
Bij Het_hupt meestal weinigquote:Op vrijdag 12 september 2008 00:00 schreef IHVK het volgende:
[..]
Okey, ja ik weet niet meer wat ik wel of niet serieus moet nemen.
Zeg maar, zoals wij met Pasen of Kerst?quote:Op donderdag 11 september 2008 23:59 schreef On het volgende:
Waarom zou ik een hele dag moeten vasten om daarna pas van mijn eten te genieten/kunnen waarderen. Ik vind ten zo ook wel lekker, en heb geen zin daarvoor honger te gaan lijden. En dat het een gebod is; waarom zou je jezelf onthouden van dingen die je graag diet/eet/drinkt als het gewoon voor handen is? En ik geloof zo ook wel dat er mensen zijn die de hele dag honger lijden en vervolgens niks eten. Ikzelf kan wel eten. En nu..?quote:Op donderdag 11 september 2008 23:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je leert eten echt wel meer waarderen. En ironisch genoeg, meestal nadat je hebt gegeten, denk je van. Ja ik heb nu lekker gegeten, dat voelt echt geweldig na de hele dag honger lijden. Terwijl er dus echt mensen zijn die de hele dag honger lijden en vervolgens nog niets eten.
Verder is het ook een gebod, dus je doet het niet alleen voor de armen. Het is net als 5 keer per dag bidden niet alcohol drinken etc. Je kan ervoor kiezen om het wel of niet te doen.
Je kan dat retard gedrag vinden, dat is een persoonlijke mening. Maar ik vond toch dat je wat uitleg nodig had.
Ah top, ook een voor mij dusquote:Op vrijdag 12 september 2008 00:06 schreef stofzuierslang het volgende:
gewoon doorvreten dan, we kennen niks aan doen. *gooit nog ff 2 frikandellen in de frituur
Dat is het verschil tussen niet geloven en geloven.quote:Op vrijdag 12 september 2008 00:03 schreef Silven het volgende:
[..]
Waarom zou ik een hele dag moeten vasten om daarna pas van mijn eten te genieten/kunnen waarderen. Ik vind ten zo ook wel lekker, en heb geen zin daarvoor honger te gaan lijden. En dat het een gebod is; waarom zou je jezelf onthouden van dingen die je graag diet/eet/drinkt als het gewoon voor handen is? En ik geloof zo ook wel dat er mensen zijn die de hele dag honger lijden en vervolgens niks eten. Ikzelf kan wel eten. En nu..?
Dan ben je een prima kerelquote:Op donderdag 11 september 2008 23:59 schreef On het volgende:
Nee, die snapt het.quote:Op donderdag 11 september 2008 23:59 schreef On het volgende:
inteelt trekt inteelt aan ?quote:Op donderdag 11 september 2008 23:51 schreef Ringo het volgende:
What's wrong with it? Ik zou ook meedoen als ik een vastendeTurkse vriendin
had, of nog beter, een
![]()
Marokkaanse vriendin
![]()
.
Al was het alleen maar vanwege de spetterende seks na die maand gezamenlijk afzien.
hypocriet doen om in de hemel te komen is mooi ?quote:Op vrijdag 12 september 2008 00:36 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik vind het idee achter de ramadan wel mooi... Ik snap niet waarom mensen daar een probleem van maken, behalve dan omdat ze alles wat met de Islam te maken heeft vervloeken.
En best gezond, schijnt.quote:Op donderdag 11 september 2008 23:47 schreef Rekkie het volgende:
Maar, maar het is zo makkelijk afvallen
Nl en nooit geneuktquote:Op vrijdag 12 september 2008 03:25 schreef aanbid_de_geit het volgende:
Wilt zeker meer kans hebben om in de hemel te komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |