Ik vind het ook niet heel nuttig, maar ik denk dat het je nog flink tegen gaat vallen als je een poging zou doenquote:Op donderdag 11 september 2008 23:45 schreef stofzuierslang het volgende:
nee, ben te goed om mee te doen.
Ik kan dagenlang zonder vrete en drinken, iedereen kan dat. Komende jaren wel ramadan midden in de zomer, lol. Succes danquote:Op donderdag 11 september 2008 23:45 schreef JanusAnus het volgende:
Denk niet dat jij het ook kan. Je mag ook niet drinken he. Maar ik ben het er wel mee eens dat het een achterlijke bezigheid is.
quote:Op donderdag 11 september 2008 23:49 schreef Het_hupt het volgende:
NSBers in je kennissenkring hebben
Eensh, maar mijn broodjesdieet werkt minstens net zo goedquote:Op donderdag 11 september 2008 23:47 schreef Rekkie het volgende:
Maar, maar het is zo makkelijk afvallen
Doe dan, en post de pics hier aub. Patatboer.quote:Op donderdag 11 september 2008 23:49 schreef stofzuierslang het volgende:
[..]
Ik kan dagenlang zonder vrete en drinken, iedereen kan dat. Komende jaren wel ramadan midden in de zomer, lol. Succes dan
Wat een schijtopmerking zeg.quote:Op donderdag 11 september 2008 23:49 schreef Het_hupt het volgende:
NSBers in je kennissenkring hebben
Wat hij zegt. Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 11 september 2008 23:52 schreef Ringo het volgende:
[..]
Doe dan, en post de pics hier aub. Patatboer.
hippiequote:Op donderdag 11 september 2008 23:53 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wat een schijtopmerking zeg.
NSB opmerking.
Je leert eten echt wel meer waarderen. En ironisch genoeg, meestal nadat je hebt gegeten, denk je van. Ja ik heb nu lekker gegeten, dat voelt echt geweldig na de hele dag honger lijden. Terwijl er dus echt mensen zijn die de hele dag honger lijden en vervolgens nog niets eten.quote:Op donderdag 11 september 2008 23:52 schreef Silven het volgende:
En whats the use.. Die boterham die jij niet eet ligt niet morgen in Afrika.. Waarom jezelf kwellen..? Stelletje retards.
Bikkelen.quote:Op donderdag 11 september 2008 23:54 schreef stofzuierslang het volgende:
hoe doen ze dat in saudie arabie dan zonder drinken en met 40 graden?
tuurlijk niet johquote:Op donderdag 11 september 2008 23:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
Meedoen met een Turkse vriendin is NSB gedrag? Vind je dat serieus?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |