Jij bent het kwaad in persoonquote:
Mensen met een stamkroegquote:Op vrijdag 12 september 2008 04:28 schreef Noorsbloed het volgende:
Over anderhalf uur heb ik weekend !![]()
Weinig posten hier !
Veel zuipen in mijn stamkroeg
sterfquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:17 schreef de_boswachter het volgende:
Houden jullie nog een beetje van me lieverdjes ?
Welk vak zitten jullie? 122 Hierzoquote:Op donderdag 11 september 2008 22:56 schreef afcajos het volgende:
HEY BT, JIJ KOMT 2 OCT TOCH OOK NAAR AMSTERDAMEERST NAAR AJAX EN DAN ZUIPEN MET ANANAS EN MIJ!
Ik welquote:
ossenarenquote:
Ja hequote:
Geen tieten BobbyB.quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:11 schreef BobbyB het volgende:
en de rest:
[ [ [url=http://www.imgdip.com/out.php?t=3935_004.jpg]afbeelding ][/url] [ [url=http://www.imgdip.com/out.php?t=3934_003.jpg]afbeelding ][/url] [ [url=http://www.imgdip.com/out.php?t=3933_002.jpg]afbeelding ][/url] [ [url=http://www.imgdip.com/out.php?t=3932_001.jpg]afbeelding ] [/url]link | afbeelding ]
Zodra zij haar tieten openbaart zal ik de foto's meteen posten. Okee?quote:
Deal.quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zodra zij haar tieten openbaart zal ik de foto's meteen posten. Okee?
De Jonas Brothers waren leuker dan Avril zelf ja.quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:14 schreef Juicyhil het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Jonas Brothers waren laatst super in de HMH
I agreequote:Op vrijdag 12 september 2008 12:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De Jonas Brothers waren leuker dan Avril zelf ja.
quote:
Ach, dat is met veel bedrijven zo. Ook als je solliciteert. Laten ze gewoon niks horen. Erg asociaal.quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:02 schreef Maisnon het volgende:
Verdomme verdomme verdomme dit bedrijf had ook al geen stageplek meer. Had ik ze ook woensdag gemaild, bel ik ze vandaag zeggen ze dat ze er naar gekeken hadden snel maar geen plek hadden.
Was toch ook een kleine moeite geweest om me dat meteen even te laten weten via de mail.
Vind ik ook. Zoveel moeite is het niet om een kleine Sorry blabla mail te sturen. Zelfs al is het een standaard template.quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach, dat is met veel bedrijven zo. Ook als je solliciteert. Laten ze gewoon niks horen. Erg asociaal.
Inderdaad. Maar ja, je moet dan maar blij zijn dat je daar niet terechtkomt als ze zo met mensen omgaan.quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:11 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Vind ik ook. Zoveel moeite is het niet om een kleine Sorry blabla mail te sturen. Zelfs al is het een standaard template.
Schoonbeestquote:Op vrijdag 12 september 2008 14:42 schreef Noorsbloed het volgende:
Goedemiddag mensjes![]()
Ik ben net wakker uit mijn nachtdienst en moet naar de grootste ergernis die jij je kan bedenken![]()
Het schoonbeest is jarig![]()
Dinnetje wilt dat ik erbij ben en lief ga doen![]()
Schoonmoeders
Haha, goedemiddag, hoort er allemaal bij.quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:42 schreef Noorsbloed het volgende:
Goedemiddag mensjes![]()
Ik ben net wakker uit mijn nachtdienst en moet naar de grootste ergernis die jij je kan bedenken![]()
Schoonmoeders
quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:42 schreef Noorsbloed het volgende:
Dinnetje wilt dat ik erbij ben en lief ga doen
Schoonmoeders
Sterkte 111!1!!!!quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:42 schreef Noorsbloed het volgende:
Goedemiddag mensjes![]()
Schoonmoeders
Ja, we spammen niet veelquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:21 schreef Broekpaling het volgende:
Wat doet deze aflevering van de sc nog in mijn at?
ROW ROW FIGHT THE POWAHquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:10 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb heel de tijd row row fight the powah in m'n hoofd
Dat zeggen die in de gevangenis ook, ik weet niet hoe, ik was het niet.quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:59 schreef Juicyhil het volgende:
Vandaag 3 notes erbij gekregen, hoe weet ik niet. Maar 3 FOK!king notes
Wat moet ik dan gezegd hebben, ik zei alleen maar 1 keer kanker in een topique. Vervolgens kreeg ik een pm van Bossie en die zei dat ie moe werd van users die kanker zeggen iedere keer. En ik schreef terug dat ie moest gaan slapen als ie moe is. Voor de rest niets...quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat zeggen die in de gevangenis ook, ik weet niet hoe, ik was het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |