Ach, dat is met veel bedrijven zo. Ook als je solliciteert. Laten ze gewoon niks horen. Erg asociaal.quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:02 schreef Maisnon het volgende:
Verdomme verdomme verdomme dit bedrijf had ook al geen stageplek meer. Had ik ze ook woensdag gemaild, bel ik ze vandaag zeggen ze dat ze er naar gekeken hadden snel maar geen plek hadden.
Was toch ook een kleine moeite geweest om me dat meteen even te laten weten via de mail.
Vind ik ook. Zoveel moeite is het niet om een kleine Sorry blabla mail te sturen. Zelfs al is het een standaard template.quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach, dat is met veel bedrijven zo. Ook als je solliciteert. Laten ze gewoon niks horen. Erg asociaal.
Inderdaad. Maar ja, je moet dan maar blij zijn dat je daar niet terechtkomt als ze zo met mensen omgaan.quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:11 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Vind ik ook. Zoveel moeite is het niet om een kleine Sorry blabla mail te sturen. Zelfs al is het een standaard template.
Schoonbeestquote:Op vrijdag 12 september 2008 14:42 schreef Noorsbloed het volgende:
Goedemiddag mensjes![]()
Ik ben net wakker uit mijn nachtdienst en moet naar de grootste ergernis die jij je kan bedenken![]()
Het schoonbeest is jarig![]()
Dinnetje wilt dat ik erbij ben en lief ga doen![]()
Schoonmoeders
Haha, goedemiddag, hoort er allemaal bij.quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:42 schreef Noorsbloed het volgende:
Goedemiddag mensjes![]()
Ik ben net wakker uit mijn nachtdienst en moet naar de grootste ergernis die jij je kan bedenken![]()
Schoonmoeders
quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:42 schreef Noorsbloed het volgende:
Dinnetje wilt dat ik erbij ben en lief ga doen
Schoonmoeders
Sterkte 111!1!!!!quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:42 schreef Noorsbloed het volgende:
Goedemiddag mensjes![]()
Schoonmoeders
Ja, we spammen niet veelquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:21 schreef Broekpaling het volgende:
Wat doet deze aflevering van de sc nog in mijn at?
ROW ROW FIGHT THE POWAHquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:10 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb heel de tijd row row fight the powah in m'n hoofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |