Sssst!quote:Op donderdag 11 september 2008 22:43 schreef Desii het volgende:
[..]
Smashie, ze voeren je dronken en hoe
quote:Op donderdag 11 september 2008 22:42 schreef Mathara het volgende:
[..]
Hoe voelt zo'n metamorfose nou FVHEUWel zeggen hoor als je stichting correlatie nodig hebt
Voor Fanquote:Op donderdag 11 september 2008 22:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
wees niet bevreesd........ valt allemaal wel mee hoor........
maar ik vind hem gewoon de leukste van het stel, maar ga geen kaartjes sturen hoor
Laat LS het niet horenquote:Op donderdag 11 september 2008 22:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
en een virtuele aanbidder is altijd beter als de buurman op de koffie niet waar
Mag ik gelijk 2 glazenquote:
Liesjequote:Op donderdag 11 september 2008 22:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Voor Fan![]()
(en dan gaat het dus om het nummer, niet om de clip!)
quote:Op donderdag 11 september 2008 22:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Liesjejij begrijpt me wel hé ......
nee, tuurlijk niet je stuurt gewoon een heel vliegtuig... waarom denk je dat ik me zorgen maakquote:Op donderdag 11 september 2008 22:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
wees niet bevreesd........ valt allemaal wel mee hoor........
maar ik vind hem gewoon de leukste van het stel, maar ga geen kaartjes sturen hoor
quote:Op donderdag 11 september 2008 22:46 schreef Mathara het volgende:
[..]
Mag ik gelijk 2 glazen. Mijn hele systeem is nu in de war door die Ribas buttons, en de ava van FVHEU
Ik kan wel wat hebben hoor..quote:Op donderdag 11 september 2008 22:43 schreef Desii het volgende:
Smashie, ze voeren je dronken en hoe
quote:Op donderdag 11 september 2008 22:48 schreef Desii het volgende:
[..]
nee, tuurlijk niet je stuurt gewoon een heel vliegtuig... waarom denk je dat ik me zorgen maak
Deze is toch lekker. Wel wit en lichte bubbeltjes.quote:Op donderdag 11 september 2008 22:38 schreef Smash-it het volgende:
Ik wacht nog op mijn rosé..
quote:Op donderdag 11 september 2008 22:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Deze is toch lekker. Wel wit en lichte bubbeltjes.
[ afbeelding ]
Proost allemaal maar ik drink toch eerst effe een kâhwe kleddâh.
Eeuwige roem.quote:Op donderdag 11 september 2008 22:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik word genoemd op de radio van Sly
wat zeggen ze over je ????quote:Op donderdag 11 september 2008 22:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
wat zegt sly over jouw ?quote:Op donderdag 11 september 2008 22:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
quote:Op donderdag 11 september 2008 22:51 schreef Desii het volgende:
LS, Sly heeft het weer over je
hij houdt van je![]()
quote:Op donderdag 11 september 2008 22:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zag je die button niet die hij gemaakt had?
hij is gewoon jaloers
hij is niet welkom op het "besloten" feestje ... das echt de limit, boycotten die zooi, ik kom ook nietquote:Op donderdag 11 september 2008 22:52 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
wat zegt sly over jouw ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |