Ik neem er 10quote:Op donderdag 11 september 2008 22:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik kom ze persoonlijk opspelden!![]()
![]()
![]()
ik wil er ook een kan ik er dan een bij jouw kopen ?quote:Op donderdag 11 september 2008 22:33 schreef Desii het volgende:Marc
deze zijn al uitverkocht .... wil ze allemaele
[ afbeelding ]
jij krijgt hem gratis...quote:Op donderdag 11 september 2008 22:37 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik wil er ook een kan ik er dan een bij jouw kopen ?
Het einde van De Griek?quote:Op donderdag 11 september 2008 22:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Niet meer nodig![]()
Keb een nieuwe AVA
ZO! Het lijkt haast wel of hij naast je staat op dat strand!quote:Op donderdag 11 september 2008 22:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Niet meer nodig![]()
Keb een nieuwe AVA
ben niet meer te stoppenquote:Op donderdag 11 september 2008 22:38 schreef Desii het volgende:
[..]
jij krijgt hem gratis...
eigenlijk kan ik beter die andere opkopen en ze in 't riool flikkeren.. al die rabies-propaganda![]()
kijk nu naar Fannetje, die draait helemaal door
ja ik zag het al even terug gelezenquote:
Nee hoor die heeft hem voor me gemaakt........quote:
goed héquote:Op donderdag 11 september 2008 22:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
ZO! Het lijkt haast wel of hij naast je staat op dat strand!
eigenlijk ben je best wel een beetje griezeligquote:Op donderdag 11 september 2008 22:40 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ben niet meer te stoppen
Hoe voelt zo'n metamorfose nou FVHEUquote:Op donderdag 11 september 2008 22:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Niet meer nodig![]()
Keb een nieuwe AVA
Smashie, ze voeren je dronken en hoequote:Op donderdag 11 september 2008 22:41 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ja ik zag het al even terug gelezen
[ afbeelding ]
omdat je zo lang moest wachten meteen twee rose
quote:Op donderdag 11 september 2008 22:42 schreef Desii het volgende:
[..]
eigenlijk ben je best wel een beetje griezelig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |