Ik neem er 10quote:Op donderdag 11 september 2008 22:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik kom ze persoonlijk opspelden!![]()
![]()
![]()
ik wil er ook een kan ik er dan een bij jouw kopen ?quote:Op donderdag 11 september 2008 22:33 schreef Desii het volgende:Marc
deze zijn al uitverkocht .... wil ze allemaele
[ afbeelding ]
jij krijgt hem gratis...quote:Op donderdag 11 september 2008 22:37 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik wil er ook een kan ik er dan een bij jouw kopen ?
Het einde van De Griek?quote:Op donderdag 11 september 2008 22:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Niet meer nodig![]()
Keb een nieuwe AVA
ZO! Het lijkt haast wel of hij naast je staat op dat strand!quote:Op donderdag 11 september 2008 22:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Niet meer nodig![]()
Keb een nieuwe AVA
ben niet meer te stoppenquote:Op donderdag 11 september 2008 22:38 schreef Desii het volgende:
[..]
jij krijgt hem gratis...
eigenlijk kan ik beter die andere opkopen en ze in 't riool flikkeren.. al die rabies-propaganda![]()
kijk nu naar Fannetje, die draait helemaal door
ja ik zag het al even terug gelezenquote:
Nee hoor die heeft hem voor me gemaakt........quote:
goed héquote:Op donderdag 11 september 2008 22:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
ZO! Het lijkt haast wel of hij naast je staat op dat strand!
eigenlijk ben je best wel een beetje griezeligquote:Op donderdag 11 september 2008 22:40 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ben niet meer te stoppen
Hoe voelt zo'n metamorfose nou FVHEUquote:Op donderdag 11 september 2008 22:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Niet meer nodig![]()
Keb een nieuwe AVA
Smashie, ze voeren je dronken en hoequote:Op donderdag 11 september 2008 22:41 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ja ik zag het al even terug gelezen
[ afbeelding ]
omdat je zo lang moest wachten meteen twee rose
quote:Op donderdag 11 september 2008 22:42 schreef Desii het volgende:
[..]
eigenlijk ben je best wel een beetje griezelig
Sssst!quote:Op donderdag 11 september 2008 22:43 schreef Desii het volgende:
[..]
Smashie, ze voeren je dronken en hoe
quote:Op donderdag 11 september 2008 22:42 schreef Mathara het volgende:
[..]
Hoe voelt zo'n metamorfose nou FVHEUWel zeggen hoor als je stichting correlatie nodig hebt
Voor Fanquote:Op donderdag 11 september 2008 22:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
wees niet bevreesd........ valt allemaal wel mee hoor........
maar ik vind hem gewoon de leukste van het stel, maar ga geen kaartjes sturen hoor
Laat LS het niet horenquote:Op donderdag 11 september 2008 22:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
en een virtuele aanbidder is altijd beter als de buurman op de koffie niet waar
Mag ik gelijk 2 glazenquote:
Liesjequote:Op donderdag 11 september 2008 22:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Voor Fan![]()
(en dan gaat het dus om het nummer, niet om de clip!)
quote:Op donderdag 11 september 2008 22:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Liesjejij begrijpt me wel hé ......
nee, tuurlijk niet je stuurt gewoon een heel vliegtuig... waarom denk je dat ik me zorgen maakquote:Op donderdag 11 september 2008 22:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
wees niet bevreesd........ valt allemaal wel mee hoor........
maar ik vind hem gewoon de leukste van het stel, maar ga geen kaartjes sturen hoor
quote:Op donderdag 11 september 2008 22:46 schreef Mathara het volgende:
[..]
Mag ik gelijk 2 glazen. Mijn hele systeem is nu in de war door die Ribas buttons, en de ava van FVHEU
Ik kan wel wat hebben hoor..quote:Op donderdag 11 september 2008 22:43 schreef Desii het volgende:
Smashie, ze voeren je dronken en hoe
quote:Op donderdag 11 september 2008 22:48 schreef Desii het volgende:
[..]
nee, tuurlijk niet je stuurt gewoon een heel vliegtuig... waarom denk je dat ik me zorgen maak
Deze is toch lekker. Wel wit en lichte bubbeltjes.quote:Op donderdag 11 september 2008 22:38 schreef Smash-it het volgende:
Ik wacht nog op mijn rosé..
quote:Op donderdag 11 september 2008 22:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Deze is toch lekker. Wel wit en lichte bubbeltjes.
[ afbeelding ]
Proost allemaal maar ik drink toch eerst effe een kâhwe kleddâh.
Eeuwige roem.quote:Op donderdag 11 september 2008 22:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik word genoemd op de radio van Sly
wat zeggen ze over je ????quote:Op donderdag 11 september 2008 22:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
wat zegt sly over jouw ?quote:Op donderdag 11 september 2008 22:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
quote:Op donderdag 11 september 2008 22:51 schreef Desii het volgende:
LS, Sly heeft het weer over je
hij houdt van je![]()
quote:Op donderdag 11 september 2008 22:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zag je die button niet die hij gemaakt had?
hij is gewoon jaloers
hij is niet welkom op het "besloten" feestje ... das echt de limit, boycotten die zooi, ik kom ook nietquote:Op donderdag 11 september 2008 22:52 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
wat zegt sly over jouw ?
sly is een sukkeltjequote:Op donderdag 11 september 2008 22:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Sly zegt dat Jaap niet mag komen... hahaha
Jaap heeft tegen Sly gezegd dat hij niet WIL komen en u verdraait Sly het alsof hij Jaap de toegang heeft ontzegd.
Wat een Sukkellllllllllllllllllllllll
Thanks Markquote:Op donderdag 11 september 2008 22:48 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 september 2008 21:11 schreef Juud79 het volgende:
Ik ga zo weer eens Palma luisteren op NL, van 21.30 uur tot een uurtje of elf, met bellers 06-29281003Voor de mensen die ook willen lachen, de linkjes...
http://www.stream-server.nl/streams/NowliveRadio.pls
http://www.stream-server.nl/streams/NowliveRadio.wax
http://www.stream-server.nl/streams/NowliveRadio.ram
dan heb ik daar meteen een ban.quote:Op donderdag 11 september 2008 22:55 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Jammer dat ze ook niet ff op FOK mee lezen tijdens die uitzending
Helaas niet vandaag, ga nu naar bed, anders is er niemand morgenochtendquote:Op donderdag 11 september 2008 22:53 schreef Desii het volgende:
[..]
Palma gaat proberen Claire te bellen... Manu das je kans
Maak het nou niet meteen zo moeilijk voor Slyquote:Op donderdag 11 september 2008 22:55 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Jammer dat ze ook niet ff op FOK mee lezen tijdens die uitzending
pfffffff nog moeilijker? hij kan niet eens een normale uitzending presenteren. meelezen zou toch een makkie voor die mafketel moeten wezen.quote:Op donderdag 11 september 2008 22:58 schreef Mathara het volgende:
[..]
Maak het nou niet meteen zo moeilijk voor Sly, straks gaat hij nog slecht over ons denken
![]()
![]()
Truste Manuquote:Op donderdag 11 september 2008 22:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Helaas niet vandaag, ga nu naar bed, anders is er niemand morgenochtend
Slaap lekker allemaal
quote:Op donderdag 11 september 2008 22:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Slaap lekker allemaal
quote:Op donderdag 11 september 2008 23:00 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
pfffffff nog moeilijker? hij kan niet eens een normale uitzending presenteren. meelezen zou toch een makkie voor die mafketel moeten wezen.
Maar gelukkig hebben wij Peternb, die weet wel hoe het moet
Manu!quote:Op donderdag 11 september 2008 22:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Slaap lekker allemaal
Ja die uitzendingen zijn te triest voor woorden. Maar alle lieve woorden en bedankjes van zijn NLérs, zijn toch wel aandoenlijk.quote:Op donderdag 11 september 2008 23:00 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
pfffffff nog moeilijker? hij kan niet eens een normale uitzending presenteren. meelezen zou toch een makkie voor die mafketel moeten wezen.
Maar gelukkig hebben wij Peternb, die weet wel hoe het moet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |