ben wel benieuwd wat Sjors nou moet uitvreten met Nick van Jack.quote:Op vrijdag 12 september 2008 04:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Nick, Sjors, Jack gaat inderdaad wel interessant worden. Ik kan me niet voorstellen dat dit met een sisser af zal lopen!
Dex is eigenlijk een beetje de nieuwe Fos.quote:Op donderdag 11 september 2008 23:34 schreef Mss het volgende:
En Dex is irritant, laat die Nina maar gewoon op der bek gaan dan
Ik ook. Ook goed dat ze zegt er nog even over na te moeten denken. Dat bouwt de spanning wel op. Hopelijk wordt het niet te lang gerekt.quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:16 schreef fresta het volgende:
[..]
ben wel benieuwd wat Sjors nou moet uitvreten met Nick van Jack.
Zeker. De muziek heb ik altijd een van de sterkste punten van GTST gevonden, dus weg met die liedjes.quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:13 schreef MikeTuinstra het volgende:
Oh en die achtergrondmuziek zo houden graag. Ludo's tune, emotieve muziekjes etc. Door elke scène een nummer heen kwakken was niks. Laat dat voor passende gelegenheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu ben ik toch wel benieuwd wie dat is, ik heb even gegoogled, maar ik kon geen plaatje vinden.quote:
Ze zat er nog niet in.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:14 schreef Mss het volgende:
Maar ik kan me nu niet zo 1,2,3 herinneren welke rol zij in de aflevering van vandaag heeft gehad. Jij wel?
quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:34 schreef GSMboy het volgende:
WTF?
Gaat Barbara verhuizen? Wat heb ik gemist? En waar gaat ze heen verhuizen?![]()
![]()
![]()
![]()
En gaat Jef nu weer in zijn eigen huis wonen dan?quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:34 schreef GSMboy het volgende:
WTF?
Gaat Barbara verhuizen? Wat heb ik gemist? En waar gaat ze heen verhuizen?![]()
![]()
![]()
![]()
Nee Jef die woont nu toch al ergens met Dorethea samen... geen idee waar trouwens zal wel boven de Koning zijn ofzo.quote:Op zaterdag 13 september 2008 09:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
En gaat Jef nu weer in zijn eigen huis wonen dan?
Ja, die vorige was ook wennen maar dit komt zo op je af. Zo'n nadruk op bepaalde worden enzo.quote:Op zaterdag 13 september 2008 09:39 schreef janimie het volgende:
ik vind die leader alleen echt te erg
Ik sluit me hier grotendeels bij aan. Bij veel andere series gaat het ook over een strijd tussen verschillende families. En de Hogendoorns/Van Houtens waren toch wel de ergste slechteriken in het verleden. Het lijkt me stug dat Sjors ineens evil wordt. Dat hoeft ook niet. Jack moet gewoon gemener worden. De jongen is zijn hele leven opgegroeid bij aartsschurk Herman Hogendoorn. Hij moet toch wel enorm doortrapt zijn. Hij is eigenlijk tot nu toe nog veel te soft gebleken. Van mij mag er ook wel een nieuwe Hogendoorn bij, of die familie van die René moet bestaan uit een groep nieuwe slechteriken.quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:13 schreef MikeTuinstra het volgende:
Jack moet nu maar eens een échte slechterik worden. Met origineel bad guy Frits van Houten als vader en ultiem slechterik Herman Hogendoorn als opa/peetvader kan dit zo echt niet hoor. Ook Sjors mag wat mij betreft Dian Alberts wel achterna door haar een keiharde tante te maken maar dan nog net een tikkeltje erger in het verlenge van haar ouders Frits van Houten en GTST soap bitch Martine Hafkamp. Kan me niet voorstellen dat daar ook niets in zit.
Verder hoop ik dat Jack uiteindelijk achter Ludo Sanders aan gaat en de langverwachte confrontatie tussen van Houten en Sanders stelt. 2 Bad guy families die onvermijdelijk lijnrecht tegenover elkaar komen te staan. Het mooist zal zijn dat dan ook nog een paar oud en/of nieuw personages van Houten/Hogendoorns blijken. En de hoop op die comeback van Frits van Houten is nog steeds daar, Elke verhaallijn rondom Ludo/Jack/Nick/Sjors mist het oude van Houten/Hogendoorn. Hans zou zomaar eens nieuwe identiteit van Frits kunnen blijken. Dan hebben we pas echt GTST back on top.
Oh en die achtergrondmuziek zo houden graag. Ludo's tune, emotieve muziekjes etc. Door elke scène een nummer heen kwakken was niks. Laat dat voor passende gelegenheid.
Het is een of ander kind, mijn moeder die op een basisschool werkt kent haarquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:57 schreef Frey het volgende:
Over die hele Zoë van Ast is niks te vinden. Misschien gewoon een medewerkster ofzo?
Kan ook zijn dat dit de rol van Marjolein Keuning gaat worden. Dat hebben ze toen ook met Hans van Houten gedaan, die werd eerst door een ander gespeeld dan Casper.
Naja, we zullen zien wie het is.
Ja, dat kreeg ik ook door, door dat stukje op Courant.quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het is een of ander kind, mijn moeder die op een basisschool werkt kent haar
Die Maxime Sanders is een kind?quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het is een of ander kind, mijn moeder die op een basisschool werkt kent haar
Vroeger wel ja.quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die Maxime Sanders is een kind?
Ik vind het eigenlijk maar stom dat mensen elkaars huizen overnemen, eerst Anita en Dennis het huis van Janine, toen Janine weer het huis van Dian en nu misschien dit weer? Ik zou het alleen terecht vinden als Jef er ging wonen, hij en Dorotea hokken boven de Koning en het huis stond nog steeds op Jefs naam (ten tijde van Auntie Annie dus ook na Jefs faillissement).quote:Op zondag 14 september 2008 01:29 schreef Mss het volgende:
Het zou me trouwens niks verwonderen als Rik en Anita in het huis van Barbara komen te wonen. Aangezien die op zoek zijn naar een huis, en dat huis leegkomt. Het zou zonde zijn als dit huis niet meer in de serie gebeurd. Het is dan wel een aantal keer verbouwd, maar er is ook genoeg in gebeurd.
Dát zou verrassend zijn.quote:Op zondag 14 september 2008 18:19 schreef Mss het volgende:
Of Jef en Barbara gaan er straks weer samen wonen
Zouden jullie dat willen eigenlijk? Jef werd op het laatst gewoon geestelijk misbruikt door Barbara man, Barbara moet er ook maar eens uit.quote:
Indd. Mens komt in beeld om 3 redenen:quote:Op maandag 15 september 2008 11:45 schreef MikeTuinstra het volgende:
Persoonlijk heb ik het personage Barbara nooit wat aan gevonden, niet mijn rol maar apart daarvan vind ik dit personage de laatste jaren toch ook wel echt helemaal uitgespeeld. Ze voegt naar mijn mening niets (meer?) toe waardoor haar personage slechts als zeikrol overkomt. Het wordt hoog tijd dat ze maar eens vertrekt inderdaad. Er moeten meer slechteriken komen, dat is toch veel interessanter om naar te kijken?
Dan is ze in ieder geval wel even bezig met zoeken inderdaad!quote:Op maandag 15 september 2008 16:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Indd. Mens komt in beeld om 3 redenen:
1. Zeuren tegen iemand/ bemoeien met iemand.
2. Steunpilaar van Charlie (liefje, maar liefje, en liefje!)
3.Verhuizen.
En ze dat laatste nu eens helemaal naar de Zuidpool doet, tussen de ijsberen.
Er zitten geen ijsberen op de Zuidpool zeker?quote:Op maandag 15 september 2008 19:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan is ze in ieder geval wel even bezig met zoeken inderdaad!
De ijsberen zitten op wat over is van de Noordpool... maar toch vind ik je suggestie niet verkeerd, laat Barbara maar ijsberen zoeken op de Zuidpool, dan zien we haar niet meer terugquote:Op maandag 15 september 2008 19:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Er zitten geen ijsberen op de Zuidpool zeker?![]()
Ik twijfelde nog zo!
quote:Christophe Haddad brengt single uit
Uitgegeven: 16 september 2008 08:34
Laatst gewijzigd: 16 september 2008 10:27
AMSTERDAM - GTST-acteur Christophe Haddad brengt zijn eerste single uit. Hij doet dat voor SOS-Kinderdorpen. De opbrengst van de single gaat naar kinderen in Ghana. Dat heeft SOS Kinderdorpen dinsdag bekendgemaakt.
SOS Kinderdorpen
Het liedje Brand New Day, dat is geschreven door de zus van Christophe, is voor bijna 1 euro te downloaden via internet. Daarvan gaat 35 cent naar het kinderdorp Kumasi in Ghana.
In dat dorp nam de acteur/zanger ook de videoclip op. Het liedje is op eigen initiatief tot stand gekomen.
Christophe zingt al regelmatig in allerlei musicals en nu doet hij dat ook op de plaat.
En boodschappen uitpakkenquote:Op maandag 15 september 2008 16:48 schreef vencodark het volgende:
Indd. Mens komt in beeld om 3 redenen:
1. Zeuren tegen iemand/ bemoeien met iemand.
2. Steunpilaar van Charlie (liefje, maar liefje, en liefje!)
3.Verhuizen.
hihiquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:03 schreef Ticootje het volgende:
Ik zit momenteel op mn werk, dat gaat m niet worden.
Ik heb me gister echt mateloos zitten ergeren aan Sjors. Waarom gaat Sjors steeds terug naar Bing als er weer eens iets is met Nick. Echt zo irritant. Kon Bing eindelijk Ronja batsen, nee komt poephoofdSjors binnen... pfff.
Dan had Sjors niet met haar ex moeten glijen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:09 schreef alors het volgende:
[..]
hihi!
Ja Bing en Sjors waren ook veel liever samen
Vond ik niet, hun samenbrengen was dood verhaallijn, ze konden geen kant meer opquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:09 schreef alors het volgende:
[..]
hihi!
Ja Bing en Sjors waren ook veel liever samen
Wel hoor, kindjes maken... Het liefst een meisje, dat dan na 16 jaar iets krijgt met valentijn...quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Vond ik niet, hun samenbrengen was dood verhaallijn, ze konden geen kant meer op
Ja nou daar kunnen zij niks aan doen, alleen de scenario schrijvers. En nu die wat beter lijken, hebben ze misschien nog wat interessante lijnen voor deze 2quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Vond ik niet, hun samenbrengen was dood verhaallijn, ze konden geen kant meer op
Ik hoop dat Charlie gewoon voorgoed opdondert, maarja Sjors en Nick vind ik ook wel prima eigenlijkquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:25 schreef Frey het volgende:
Ik hoop dat Charlie en Nick weer bij elkaar komen. Dat was eigenlijk ook de enige periode waarin ik Lieke als Charlie leuk vond.
Ik blijf Sjors en nick toch een vreemd stel vinden op de een of andere manier.quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik hoop dat Charlie gewoon voorgoed opdondert, maarja Sjors en Nick vind ik ook wel prima eigenlijk
quote:Sabine Koning stopt met GTST
Uitgegeven: 17 september 2008 15:16
AALSMEER - Sabine Koning, bekend als Anita Dendermonde uit de soap Goede Tijden, Slechte Tijden (GTST), gaat die serie verlaten. Koning gaat "samen met haar grote liefde" in de Verenigde Staten wonen, aldus een RTL-woordvoerster woensdag.
ANP
In december stopt zij met opnemen voor de soap, in februari is vervolgens de laatste GTST-aflevering te zien waarin zij acteert.
Koning dook voor het eerst in GTST op in de jaren '90. In 2003 keerde ze de reeks de rug toe, om er in 2006 weer terug te komen. In het volgende jaar vertrekt ze dus voor de tweede keer uit het 'soapdorp' Meerdijk.
RTL vindt het voor de serie jammer dat de actrice vertrekt, maar wenst haar veel geluk. "We danken haar voor al haar jaren inzet", aldus de zegsvrouw.
(c) ANP
Pff, Rick is met Anita ook niks. En van mij mag Anita voorgoed echt vertrekken samen met Rick. Dom stel en elke keer dat vertrekken en terugkomen. Irritant.quote:
Rik boeit me niet. Kan de boom in.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:00 schreef Frey het volgende:
Wat moet Rik dan.![]()
Hopelijk krijgen we dan wel nog de Rik en Anita tunes te horen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een of andere foute motorclub in waardoor hij helemaal uit zijn plaat gaat en niet moor voor Rikkie kan zorgen. Vervolgens adopteert Dennis Rikkie en emigreren die 2 samen naar het buitenland.quote:
Jij kan zo'n gangbang wel waarderen?quote:Op woensdag 17 september 2008 20:39 schreef servus_universitas het volgende:
Ik kan niet veel medelijden opbrengen voor Nina om eerlijk te zijn.
Misschien wel voor die kerels als Ludo dit te weten komt.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:39 schreef servus_universitas het volgende:
Ik kan niet veel medelijden opbrengen voor Nina om eerlijk te zijn.
Klopt! ik zag hem in de Rozenboom. terwijl 2 mensen aan het praten waren! Ik vond het al zo raar toen! Weet alleen niet meer tussen wie die scene nou ging.quote:Op dinsdag 16 september 2008 09:04 schreef GSMboy het volgende:
[quote[
* Giel Beelen was afgelopen week te zien in Goede tijden Slechte tijden. Niemand die het is opgevallen, behalve enkele oplettende fans. En dat was nou ook precies de bedoeling van Giel. De 3FM-dj zal de komende weken in verschillende televisieprogramma's verschijnen en enkel de fans die écht goed op zitten te letten, maken kans op een mooie prijs. Goed opletten dus!
Nee, het was een beetje provocerend van mij, wat ik zeiquote:Op woensdag 17 september 2008 20:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij kan zo'n gangbang wel waarderen?
Die jongens zijn hun leven niet meer zeker denk ikquote:Op woensdag 17 september 2008 20:41 schreef Frey het volgende:
[..]
Misschien wel voor die kerels als Ludo dit te weten komt.
Ik grapte ook maar wat hoorquote:Op woensdag 17 september 2008 20:51 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Nee, het was een beetje provocerend van mij, wat ik zei. Natuurlijk gun ik zo'n meisje het niet, niemand vraagt om zo misbruikt te worden. Maar ze was dan ook wel erg eigenwijs, terwijl ze duidelijk is gewaarschuwd. Ik hoop maar dat de jonge kijkertjes er lering uit trekken.
lolquote:Op woensdag 17 september 2008 20:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 september 2008 20:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Anders ik welquote:Op woensdag 17 september 2008 22:45 schreef nWo4Life het volgende:
Ik verheug me enorm op de reactie van Ludo.
Dat kwam omdat die gangbanger er gister in zat te knijpen... wat een lelijke scene was dat zeg!quote:Op donderdag 18 september 2008 12:18 schreef heaven7 het volgende:
Nina krijgt een steeds meer verfrommeld gezicht trouwens!
Dat zag er idd heel raar uit.quote:Op donderdag 18 september 2008 12:48 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dat kwam omdat die gangbanger er gister in zat te knijpen... wat een lelijke scene was dat zeg!
Ah, dat hoop ik echt. Eindelijk weer eens een echte, ouderwetse Ludo actie. Niet iemand omkopen ofzo, maar gewoon zelf actie ondernemen. En dan uiteraard met de Ludo tune erbij.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:45 schreef nWo4Life het volgende:
Dit is het ergste wat iemand hem ooit heeft aangedaan: zijn geliefde dochter bruut misbruiken. Ik hoop dat zijn wraak enorm wreed is, minstens zo erg als met Huib, die zijn eigen graf moest graven.
Wát! Heb ik een eigen tune?quote:Op donderdag 18 september 2008 23:11 schreef Frey het volgende:
[..]
Ah, dat hoop ik echt. Eindelijk weer eens een echte, ouderwetse Ludo actie. Niet iemand omkopen ofzo, maar gewoon zelf actie ondernemen. En dan uiteraard met de Ludo tune erbij.
Jazeker.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wát! Heb ik een eigen tune?
Thanks!quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:04 schreef Frey het volgende:
[..]
Jazeker.![]()
Voorbeeld 1
Voorbeeld 2
Voorbeeld 3
Voorbeeld 4
Voorbeeld 5
Voorbeeld 6
Voorbeeld 7
Ik vind Janine eigenlijk al een hele tijd gruwelijk irritant zeker wanneer ze met Barbara omgaatquote:Op donderdag 18 september 2008 23:30 schreef bobjuh het volgende:
Janine was ook lekker bezig met zichzelf bezig en totaal niet op Nina letten
Idd mee eens ze was heel erg irri bezig toen ze barb en floris betrapte vooral.quote:Op vrijdag 19 september 2008 03:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind Janine eigenlijk al een hele tijd gruwelijk irritant zeker wanneer ze met Barbara omgaat
En langdurig trouw? in een soap?quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:21 schreef Marrije het volgende:
Het is te hopen dat het wat wordt tussen Barbara en Floris. En dat het langdurig is en dat hij haar trouw blijft.
Ik heb sowieso niets met Janine. Het is echt een beetje zo'n omhooggevallen trutje, een zelfbenoemde onafhankelijke vrouw van de wereld. Barbara heeft dat ook wel een beetje, maar toch op een minder overdreven en arrogante manier.quote:Op vrijdag 19 september 2008 03:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind Janine eigenlijk al een hele tijd gruwelijk irritant zeker wanneer ze met Barbara omgaat
Janine begint indd. erg irritant te worden. Zowel tegenover Ludo als met Barbara. Wel beetje triest, die scene tussen Janine en Barbara laatst over Floris enz. Leken wel een stel pubers, dat je elkaars vriendje niet in pikt o.i.d.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:44 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Ik heb sowieso niets met Janine. Het is echt een beetje zo'n omhooggevallen trutje, een zelfbenoemde onafhankelijke vrouw van de wereld. Barbara heeft dat ook wel een beetje, maar toch op een minder overdreven en arrogante manier.
1 van die kerels (volgens mij die ook die zooi in haar drankje gooide) was toch door Ludo ingehuurd?!quote:Op woensdag 17 september 2008 20:41 schreef Frey het volgende:
[..]
Misschien wel voor die kerels als Ludo dit te weten komt.
Nee, dat was hij. Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:16 schreef fresta het volgende:
[..]
1 van die kerels (volgens mij die ook die zooi in haar drankje gooide) was toch door Ludo ingehuurd?!
niet om haar te verkrachten natuurlijkmaar voor die tasjes en om een goed woordje te doen voor hem?
of was dat iemand anders..
Wat zal Ludo zich straks verschrikkelijk voelen! Die krijgt natuurlijk weer de schuld van Janine.quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nee, dat was hij. Je hebt gelijk.
Ik hoop het niet, Barbara verdient een hele lange tijd waarin iedereen haar uitkostst, misschien dat ze zich dan eindelijk eens op d'r zelf gaat richten in plaats van op ieder ander die volgens haar alles verkeerd doet.quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:21 schreef Marrije het volgende:
Het is te hopen dat het wat wordt tussen Barbara en Floris. En dat het langdurig is en dat hij haar trouw blijft.
Ik vind dat overdreven gedoe van Janine bij Irene nog veel irritanter.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Janine begint indd. erg irritant te worden.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nee, dat was hij. Je hebt gelijk.
Ok, 'De Boot deel 2' zie ik al weer gebeuren ergens over een paar maandenquote:Op woensdag 17 september 2008 20:52 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Die jongens zijn hun leven niet meer zeker denk ik.
Ik stoor me vooral aan die nieuw ingezongen tune. Sinds wanneer is 'Whohhoeeeohooooo' noodzakelijk? Het lijkt nergens op.quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:01 schreef bloodymary het volgende:
De verhaallijnen zijn nu wel weer spannend, maar het blijft jammer van die stomme liedjes steeds overal doorheen!
nee de boot is een veelste slappe revangequote:Op vrijdag 19 september 2008 20:45 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Ok, 'De Boot deel 2' zie ik al weer gebeuren ergens over een paar maanden
Wie bekent Nina te hebben verkracht mag op de rode knop drukken
Verder leuke flashbacks...
Amsterdamse bos geloof ik
tenenkrommend ergerrrquote:Op zaterdag 20 september 2008 09:51 schreef Natalie het volgende:
Rampzalig idd.
Het wordt iedere keer erger.
Nick weet nog wel wat, toch? Iets met een slachthuis en Martine Hafkampquote:Op zaterdag 20 september 2008 09:57 schreef janimie het volgende:
[..]
nee de boot is een veelste slappe revange
Dat was zo een goede scenequote:Op zaterdag 20 september 2008 10:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nick weet nog wel wat, toch? Iets met een slachthuis en Martine Hafkamp.
Het wordt er nogal ingeramd he.quote:Op zaterdag 20 september 2008 09:51 schreef janimie het volgende:
ik vind de nadruk op dat "goede tijden .... SLECH-TE-TIJ-DEN" een STUK erger !!!!![]()
Nee, Bowien zei tegen Ludo dat Janine zwanger was van Stefano.quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:24 schreef vencodark het volgende:
Nu zei een collega dat Bowien toen zwanger was van Ludo...maar was dat zo?
Jaa, dacht al dat het daar mee te maken had. Maar wist dus niet meer hoe het nu precies in elkaar zat.quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:01 schreef Frey het volgende:
[..]
Nee, Bowien zei tegen Ludo dat Janine zwanger was van Stefano.
Ohja, Lucas. Zou me niks verwonderen als die ook nog een keer terug komt.quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:01 schreef Frey het volgende:
[..]
Nee, Bowien zei tegen Ludo dat Janine zwanger was van Stefano.
Het is een soap. Een soap kent geen logica. Daar is het een soap voorquote:Op maandag 22 september 2008 00:13 schreef Ici-Paris het volgende:
Zou wel leuk als Bowien trg kwam.
k vind het nog steeds raar dat stefano en Ludo zo 'goed' met elkaar om kunnen gaan.
Oh ja, die was ik al weer vergeten. Jeanine is hem volgens mij ook vergeten trouwens.quote:Op maandag 22 september 2008 00:14 schreef Mss het volgende:
[..]
Ohja, Lucas. Zou me niks verwonderen als die ook nog een keer terug komt.
Dat gebeurt natuurlijk alleen als de camera weg is.quote:Op maandag 22 september 2008 00:40 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Oh ja, die was ik al weer vergeten. Jeanine is hem volgens mij ook vergeten trouwens.
Zo vreemd altijd ook als er iemand dood is net als nu denken ze dat Jack dood is, maar ik zie bijvoorbeeld Charly of Anita of Rikkie niet echt treuren....
Ik vind ook dat die Rene niet te schijterig moet zijn als Ludo er eenmaal achterkomt, dat ie dan zo een houding heeft van 'kom maar op, ik geef geen krimp'. Hij moet natuurlijk niet van Ludo winnen, maar Ludo ook niet helemaal van hem, gewoon 2 slechteriken naast elkaarquote:Op maandag 22 september 2008 21:46 schreef nWo4Life het volgende:
Ik vind die René wel een goede slechterik. Zoals hij de boel weet te manipuleren. Lijkt erop dat hij toch nog een tijdje blijft. Arme Dex ondergaat dadelijk een vreselijke wraakactie. Doet me erg aan Morris denken. Niemand is goed genoeg voor Ludo's "prinses".
Ja ik heb alleen wel een beetje het idee dat die nieuwe schrijvers seizoen 2 nog eens hebben bekeken en de verhaallijn tussen Frits van Houten en Suzanne Balk proberen te doen herlevenquote:Op maandag 22 september 2008 22:19 schreef alors het volgende:
Ach wat is die Dex toch een lieverd. En dan die duivelse ReneIk kan zijn kop nu al niet meer aanzien... Doet ie goed...
Hoe gaat die verhaallijn dan precies en wat zijn de overeenkomsten dan?quote:Op dinsdag 23 september 2008 04:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja ik heb alleen wel een beetje het idee dat die nieuwe schrijvers seizoen 2 nog eens hebben bekeken en de verhaallijn tussen Frits van Houten en Suzanne Balk proberen te doen herleven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Benieuwd hoe dit verhaal met Rene verder gaat...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ja, Dex is leuk. Hij kijkt wel altijd een beetje...obsessief ofzo.quote:Op maandag 22 september 2008 22:19 schreef alors het volgende:
Ach wat is die Dex toch een lieverd. En dan die duivelse ReneIk kan zijn kop nu al niet meer aanzien... Doet ie goed...
slinks denk ik, letter vergeten...quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:35 schreef mirelia het volgende:
tegen de linkse Lorena??
Wat maakt haar politieke voorkeur nou weer uit
Bedoel je niet Rene ipv Rick? Die kijkt geniepig naar Nina. Vind hem trouwens helemaal niet knap met die enge dichtopelkaarstaande ogen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Rick vind ik trouwens eens erg knappe man, zeker als hij beetje geniepig naar Nina kijkt.
Suzanne was min of meer gedwongen om met Frits samen te werken, Frits kwam toen net in de serie en je zag aan hem dat het iemand was met een gladde smoel en dat ie niet te vertrouwen was, net als Renee dus. Uiteindelijk verkrachtte hij Suzanne ook, iets waar hij later wel spijt van kreeg overigensquote:Op dinsdag 23 september 2008 07:36 schreef JOO het volgende:
[..]
Hoe gaat die verhaallijn dan precies en wat zijn de overeenkomsten dan?
Dat zal het wel zijn ja. Ik begreep het al nietquote:Op woensdag 24 september 2008 00:27 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Bedoel je niet Rene ipv Rick? Die kijkt geniepig naar Nina. Vind hem trouwens helemaal niet knap met die enge dichtopelkaarstaande ogen.
Jaaa bedoel indd. René. Rick vind ik niks aan.quote:Op woensdag 24 september 2008 00:27 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Bedoel je niet Rene ipv Rick? Die kijkt geniepig naar Nina. Vind hem trouwens helemaal niet knap met die enge dichtopelkaarstaande ogen.
Geniaal, subliem gewoonquote:Op woensdag 24 september 2008 18:28 schreef nWo4Life het volgende:
Seizoen 3, aflevering 500 van GTST. De vervolgen vind je bij de gerelateerde video's.
De enige openingsleader met Herman Hogendoorn trouwens.
Seizoen 4, de cliffhangeraflevering. Voor de vervolgen geldt hetzelfde als hierboven.
Ik ben in mijn element. Dit is super om terug te zien!
Daniël, ik heb het niet vaak over hem, maar hij was toch wel een van mijn favoriete personages van de eerste seizoenen, net zo een held als Peter Kelder eigenlijk, alleen een stuk ouder, wijzer en invloedrijker, zo een type waar een bad guy toch moeite mee kan hebben.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:17 schreef Frey het volgende:
Geweldig materiaal.![]()
De serie mist verder toch ook wel personages als Meneer Harmsen en Daniël.
En de tune na de cliff bracht altijd iets extra.
Ja maar Ludo denkt volgens mij nog steeds dat het iets met die arme Dex te maken heeft... Ben zo benieuwd hoe dit gaat aflopen, als het niet nog maar weken gaat duren dit verhaal!quote:Op woensdag 24 september 2008 20:57 schreef James1988 het volgende:
Ludo
Janine had niets door, en hij wel. Die blik van Nina toen Ludo René's naam noemde, goed stukje!
Ja, hoop dat Nina hem daar snel vanaf helpt. Maar Ludo is nogal standvastig enzo.quote:Op donderdag 25 september 2008 09:07 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja maar Ludo denkt volgens mij nog steeds dat het iets met die arme Dex te maken heeft... Ben zo benieuwd hoe dit gaat aflopen, als het niet nog maar weken gaat duren dit verhaal!
Martijn is gewoon hot! Reden genoeg om hem in de serie te houdenquote:Op woensdag 24 september 2008 13:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik zie de toegevoegde waarde van Martijn ook niet trouwens. Misschien komt dat nog.
13 volgens de aftitelingquote:Op donderdag 25 september 2008 22:04 schreef Canisfire het volgende:
In zijn hypnose zag hij er uit als 9 ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat speelde Nina de laatste scene onwijs goed zeg, dat muziekje er ook bij, zelfs Janine acteerde super!! Was een beetje een brok in mijn keel moment...![]()
Weet je nog wanneer die hypnoses is uitgezonden ?quote:Op donderdag 25 september 2008 22:04 schreef Canisfire het volgende:
Zijn vader mishandelde hem al toen hij nog veel jonger was toch ?
In zijn hypnose zag hij er uit als 9 ofzo.
Terwijl zijn vader hem op zijn vierde al van een muurtje liet vallen zonder hem optevangen.
Wat ? die hypnose was gister op tv .quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:14 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Weet je nog wanneer die hypnoses is uitgezonden ?
Kreeg jonge Ludo een klap ?
En moest hij met zijn hoofd in een teil met water?
Zijn die uitzendingen via RTL allemaal nog terug te kijken?
Wat?quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:20 schreef Canisfire het volgende:
Wat ? die hypnose was gister op tv .
Dat met die stok slaan, klap in het gezicht en hoofd in teil met waterquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:57 schreef Canisfire het volgende:
Geen idee gister was in iedergeval op tv dat Ludo als jong kind iemand dood schoot.
Verder zijn alle afleveringen gewoon terug te zien via gtst.nl.
(Flashback uit hypnose is al 6 jaar geleden opgenomen)quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:26 schreef alors het volgende:
Maar dat toen hij 4 was, was om te leren dat hij niemand kon vertrouwen. Dus dat hoeft niet per se daarme te maken te hebben.
oohquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:34 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(Flashback uit hypnose is al 6 jaar geleden opgenomen)
Ik heb het zelf niet gekeken, ik ken iemand die 9 - jarige Ludo
mocht spelen , waarin hij een klap krijgt, Teil met water en een stok,
natuurlijk was het tijdens de filmopnames in de studio allemaal nep,
hoorde gisteren van een collega dat dit net na de zomerstop opnieuw
werd uitgezonden, en de eerste keer al in 2002 , ik heb nu niet zoveel tijd om al
die afleveringen van 3 weken na te kijken...........dus vroeg het hier even na.
Deels eens, maar aan de andere kant Ludo Sanders is er ongeveer vanaf Frits' exit continu ingeweest, dat gaat vervelen, Frits is nu daarentegen weer verfrissend. Frits terug laten keren doet alleen maar verder afbreuk aan het beeld dat we nu van Frits hebben lijkt me, die tijd is geweest, maar ik vind dat ze wel een nieuwe slechterik kunnen verzinnen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:18 schreef MikeTuinstra het volgende:
Dank! En bedenk je nu eens wat het voor GTST zou betekenen als Frits van Houten er nog in zat. Dan had Ludo Sanders een stuk minder te zeggen. Het zijn beide geweldige personages maar Frits heeft mijn persoonlijke voorkeur. Die performance, hoe hij intimideert en provoceert is gewoon super. Maar goed we krijgen weer een Sanders erbij dus het gaat wederom de andere kant op. Ik hoop alleen dat ze toekomstig ook nog eens een keer iets met van Houten/Hoogendoorn doen. Jack gaat uiteraard terugkomen maar hij zou ook wel eens wat steun mogen gebruiken.
Dat dacht ik ook heel even.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:40 schreef alors het volgende:
Ik dacht heel even dat Jack dat kind had meegenomen...
Het was de echte.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:40 schreef alors het volgende:
Hehe een dubbelganger van Nick Hofs aan de bar op 6.45
Stond in het GTST magazine dat je per mail kunt ontvangen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:08 schreef alors het volgende:
[..]
echt? hoe weet je dat? ik vond em zooo lijken...
Haha, wat grappigquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:10 schreef Frey het volgende:
[..]
Stond in het GTST magazine dat je per mail kunt ontvangen.
Sowieso mis ik bij gtst de diversiteit van personages.quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:10 schreef Frey het volgende:
De verhaallijnen beginnen gelukkig steeds beter te worden en hopelijk blijft het ook lekker vlot gaan nu.
Ludo moet gewoon weer eens iemand ouderwets vernederen en die René is een prima slachtoffer nu. Laten we hopen op geweldige scènes.
Nu nog iets doen aan de verdeling van de cast. Er missen gewoon wat bepaalde personages en er zitten enkele overbodige personages in. Zo mis ik bijvoorbeeld:
Daniël - Iemand die voor iedereen klaar staat en met de nodige humor.
Meneer Harmsen - De oude man tussen de jongeren die voor veel humor zorgt (zie laatste afl seizoen 6).
Herman Hogendoorn / Onno P. Wassenaar - Een pure slechterik die zo nu en dan komt opdraven.
Verder kan een nieuwe vaste slechterik zeker geen kwaad. En die hoeft dan toch niet constant met Ludo bezig te zijn? Er zijn genoeg andere levens in Meerdijk om te verzieken.
Met Jef moet ook een en ander gaan gebeuren. Geef hem alsjeblieft weer een lieve, zachte vrouw(Sylvia) en laat hem weer de zakenwereld ingaan. Meteen een goeie concurrent voor de mogelijke nieuwe slecherik.
Een van de dingen die moeilijk te herstellen zijn, zijn de gezinssamenstellingen. Vroeger had je:
-Robert, Laura, Arnie, Lotje / Julian
-Jef, Karin, John, Dian / Sylvia, Kim
De laatste jaren is dat gewoon een zooitje geworden.
Naja, de verhaallijnen gaan dus weer de goede kant op. Zo goed als vroeger zal het nooit meer worden, maar het blijft zo wel boeiend genoeg om te blijven kijken.
quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:53 schreef GSMboy het volgende:
Wat is nu de achternaam van Nick?
Nick Sanders, of Nick van der Heijde?
en waneer veranderde die naam nou???
In die Flashbacks zeker?quote:Op zaterdag 27 september 2008 01:31 schreef Canisfire het volgende:
De nieuwe Sanders !! |
Zoë van Ast speelt (tijdelijk) Maxime Sanders
De pas zes jaar oude Zoë van Ast is de komende weken te zien in Goede Tijden Slechte Tijden. Zij speelt daarin de rol van Maxime Sanders, het overleden (?) zusje van Ludo Sanders. Allemaal kijken dus.
Spannend hoor
Ja, dat was ik ha hah!quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Grotendeels eens met wat er gezegd wordt, zoals ik bij een van Youtube commentaren zag staan bij de filmpjes over de 1000e afleveringen, het ging toen niet om kleuters, de doelgroep was vooral de laatste jaren middelbarescholieren. Toen werd er gericht op een wat oudere doelgroep en dan trek je automatisch ook jongere kijkers aan, want die vinden het interressant, andersom werkt het helaas niet.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:10 schreef Starlie het volgende:Weet niet welke je precies bedoelt, maar ik vond die scene van Janine met die zin "waar ben je nu toch zo verdrietig over?" echt hartverscheurend gewoon. Vond ik wel heel zielig. Ook de uitzending erna dat ze samen op de bank zitten en Janine huilt enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat speelde Nina de laatste scene onwijs goed zeg, dat muziekje er ook bij, zelfs Janine acteerde super!! Was een beetje een brok in mijn keel moment...![]()
Wat jij zegt vond ik inderdaad ook hartverscheurend maar op het laatst dat Nina het verteld dat ze verkracht is en hoe Janine dan kijkt, dat vond ik ook een heeeel goed stukje. En dat ze inderdaad op de bank zaten (was volgens mij gister) toen kreeg ik echt tranen in mijn ogen! Ben benieuwd of Janine het toch nog verder gaat vertellen want je laat als moeder toch niet die mannen ongestraft hun leven verder leiden...quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Weet niet welke je precies bedoelt, maar ik vond die scene van Janine met die zin "waar ben je nu toch zo verdrietig over?" echt hartverscheurend gewoon. Vond ik wel heel zielig. Ook de uitzending erna dat ze samen op de bank zitten en Janine huilt enzo.
Janine zeker niet, ze is nu wat ouder, maar toen haar zusje Marieke Vollaards was verkracht (ook in een groep trouwens) in café the Heavy Heaven, stak ze het desbetreffende café in de hens en besmeurde ook de auto van de verkrachter genaamd Beuming.quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:32 schreef Starlie het volgende:
[..]
Wat jij zegt vond ik inderdaad ook hartverscheurend maar op het laatst dat Nina het verteld dat ze verkracht is en hoe Janine dan kijkt, dat vond ik ook een heeeel goed stukje. En dat ze inderdaad op de bank zaten (was volgens mij gister) toen kreeg ik echt tranen in mijn ogen! Ben benieuwd of Janine het toch nog verder gaat vertellen want je laat als moeder toch niet die mannen ongestraft hun leven verder leiden...
quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Janine zeker niet, ze is nu wat ouder, maar toen haar zusje Marieke Vollaards was verkracht (ook in een groep trouwens) in café the Heavy Heaven, stak ze het desbetreffende café in de hens en besmeurde ook de auto van de verkrachter genaamd Beuming.
Dat kan ik me ook nog goed herinneren.quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Janine zeker niet, ze is nu wat ouder, maar toen haar zusje Marieke Vollaards was verkracht (ook in een groep trouwens) in café the Heavy Heaven, stak ze het desbetreffende café in de hens en besmeurde ook de auto van de verkrachter genaamd Beuming.
En terecht alleen wrees ik dat ze Janine nu niet weer zo iets laten doen helaas.quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
welke nieuwe Sanders komt er?quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:18 schreef MikeTuinstra het volgende:
Dank! En bedenk je nu eens wat het voor GTST zou betekenen als Frits van Houten er nog in zat. Dan had Ludo Sanders een stuk minder te zeggen. Het zijn beide geweldige personages maar Frits heeft mijn persoonlijke voorkeur. Die performance, hoe hij intimideert en provoceert is gewoon super. Maar goed we krijgen weer een Sanders erbij dus het gaat wederom de andere kant op. Ik hoop alleen dat ze toekomstig ook nog eens een keer iets met van Houten/Hoogendoorn doen. Jack gaat uiteraard terugkomen maar hij zou ook weleens wat steun mogen gebruiken.
Precies, die is waarschijnlijk jarenlang in een kliniek in Schotland behandeld ofzoquote:Op maandag 29 september 2008 16:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dat zegt niets.
quote:Op maandag 29 september 2008 20:31 schreef pleeborstel het volgende:
Pfft die Sjors ben ik wel zat nu
Staat er nuquote:Op maandag 29 september 2008 21:35 schreef janimie het volgende:
wanneer wordt de aflevering online gezet ?
zal wel niequote:Op dinsdag 30 september 2008 14:40 schreef Svantovit het volgende:
Waar is Martine eigelijk? Die is toch ooit op een boot naar nergens gezet door Ludo? Misschien komt zij terug om samen met Jack (en Sjors) tegen de Sanders te strijden.
Groot gelijk. Vond zelf dat de scene van Sjors ook heel dom gespeeld werd eigenlijk. Ze doet wel heel strijdlustig en kijkt ook extra boos enzo maar het kwam op mij niet echt over. Dat ze bij de eindscene ook ineens een huurmoordenaar wil inhuren voor Nick...das toch belachelijk? Mensen veranderen volgens mij niet zooo snel in moordenaars.quote:Op dinsdag 30 september 2008 00:12 schreef Perico het volgende:
Hoera, vandaag zei Charlie voor de 250ste keer:
"Wat denk jij nou?" op een vermanende manier.
Een mijlpaal.
Da's tenminste nog consequent te noemen, wat Evil Sjors niet is. Eerst zegt ze, dat ze alles maar dan ook alles wil doen voor Jack... maar een seconde later wil ze tot 5x toe, haar knipselmap over het huurmoordenaars annex klusbedrijf niet aan Jack faxen.
Jack, die klaarblijkelijk een fax op zijn onderduik heeft -- net zo direct als hun GSM verkeer. Maar Sjors die dan bang is voor onderschepping -- WTF?
Niet bang zijn om te bellen, wel om te faxen...
Ik juich de verhaallijn wel toe, ik heb niets met die jonge kinderen verhaaltjes eigenlijk...
Hmm hier ben ik het inderdaad wel mee eens ja..quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Groot gelijk. Vond zelf dat de scene van Sjors ook heel dom gespeeld werd eigenlijk. Ze doet wel heel strijdlustig en kijkt ook extra boos enzo maar het kwam op mij niet echt over. Dat ze bij de eindscene ook ineens een huurmoordenaar wil inhuren voor Nick...das toch belachelijk? Mensen veranderen volgens mij niet zooo snel in moordenaars.Misschien moet ze ook eens met een psychiater gaan praten.
haha vond je dat niet stoer, ze zette de lift in de Rozenboom op noodstop, om met Jobbs en Odds te bellen... wat de logica daarvan was.. of er moet geen enkel stil plekje in het hotel zijn natuurlijk..quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:58 schreef suus21 het volgende:
waarom belt sjors altijd als ze thuis is bij nick? Doen de schrijvers dat nou expres zodat je denkt dat ze elk moment betrapt gaat worden? Maar dat strookt niet met de zogenaamde intelligentie van sjors, ze zou toch beter moeten weten en alleen moeten bellen buiten huize sanders...
Scherp.quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:51 schreef James1988 het volgende:
Jobs en Odds - die prutsers huur je toch niet in? Ze konden Jack niet eens goed omleggen
Henk's klusjesbedrijf zou ik zelf niet kiezen, dat klinkt toch wat te amateuristisch.quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:41 schreef alors het volgende:
Ik ken trouwens alleen maar klusbedrijven met namen als Henk's klusjesbedrijf of Klusbedrijf Jansen.
Nooit zo'n vergezochte Engelse naam iig
Nee, met 'r politieman, ben alleen even z'n naam kwijt. Ze hield iig van 'm en hij kwam haar halen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:16 schreef wizarddragon het volgende:
Ik zat een beetje 'oude beelden' aan het kijken en kwam Dian's dood tegen. Met wie is ze de hemel ingevlogen??Arthur?
quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:16 schreef wizarddragon het volgende:
Ik zat een beetje 'oude beelden' aan het kijken en kwam Dian's dood tegen. Met wie is ze de hemel ingevlogen??Arthur?
Ja.quote:
Vond het beetje rare scene eigenlijk. Zoiets vraag je toch niet aan iemand? Vond het beetje vergezocht en te toevallig enzo. Waarom is het nodig dat Sjors dit weet? Gaan ze vast weer iets mee doen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:18 schreef James1988 het volgende:
[..]
@Aflevering van vandaag: beetje saai inderdaad, maar mooie scene met Sjors en Nina.
lolquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:26 schreef Ticootje het volgende:
Nina had Sjors moeten vragen of ze nu ook met Rene moet trouwen.
Ja het is ten slotte normaal dat je een vrouw verkracht alvorens je haar ten huwelijk vraagtquote:
Hier sluit ik mij helemaal bij aan. Ik vind het zo ontzettend stom dat ze steeds maar weer vanuit het Sanders goed aan het bellen is. Dan vraag je toch ook gewoon om betrapt te worden door Ludo of Nick?? Het verbaast me dan ook dat Ludo nog niet gewoon die telefoon uit haar handen heeft gemept kortom stom geluk gehad deze keer. En dan te bedenken dat haar ouders 2 van de meest uitgekookte personages ten aller tijde waren. Ze moet nog veel leren dus maar ik heb goed hoop.quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:58 schreef suus21 het volgende:
waarom belt sjors altijd als ze thuis is bij nick? Doen de schrijvers dat nou expres zodat je denkt dat ze elk moment betrapt gaat worden? Maar dat strookt niet met de zogenaamde intelligentie van sjors, ze zou toch beter moeten weten en alleen moeten bellen buiten huize sanders...
Amen, moge de Van Houten Vs. Sanders strijd van start gaan!quote:Op maandag 29 september 2008 21:47 schreef nWo4Life het volgende:
Sjors krijgt eindelijk wat trekjes van haar moeder. Mooi zo. Ik hoop dat de Van Houten vs. Sanders verhaallijn nu een wat scherpere vorm krijgt: het is immers het conflict dat al heel lang loopt en de fans ook altijd in de greep houdt. Wie is gemener en machtiger: de familie Van Houten/Hogendoorn of de Sanders clan? Vandaar dat ik op een Ludo/Nick vs. Jack/Sjors verhaallijn hoop, waarbij er trouwens geen echte winnaar hoeft te zijn of mensen moeten verdwijnen, maar waarbij beide families elkaar steeds vernederingen en nederlagen bezorgen, net als Frits en Martine dat vroeger bij elkaar deden.
In plaats van Sjors staat de huurmoordenaar voor het altaarquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:25 schreef Ticootje het volgende:
Ik hoop dat ze Nick gewoon voor het altaar laat staan.
Die gast heeft Nina min of meer dronken gevoerd en heeft zich daarna onder (en met) het genot van enkele vrienden lekker aan haar tegoed gedaanquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:04 schreef GGMM het volgende:
Wat is er tussen Nina en die vent gebeurd? IK heb 3 weken gemist.
Ja dat duurde net iets te lang inderdaad, ik blijf die Maximiliaan toch een intrigerend persoon vinden, toch jammer dat ie al dood is.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:16 schreef Ticootje het volgende:
Ik wordt gek van "Je gaat de trap op" "Je ziet de deur" "Wat zie je?"
Jeetje, nu weten we het wel!
Tja, verschil moet er zijn.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Overigens vind ik die verhaallijn over Ludo's jeugd zeer interressant, wat ik me wel afvraag is waarom zijn vader Ludo en zijn zusje mishandelde, maar Marcus niet???
Ludo gaf destijds aan dat die het lievelingetje was en Marcus had volgens zichzelf een goede band met zijn vader..
Indd. als aupair/oppasser van Lucas en Nina. Ze had een foto van haar als baby'tje en Janine hield haar vast. Ze dacht dus dat Janine haar moeder was.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:29 schreef Svantovit het volgende:
was Ludo niet in Italie opgegroeid?![]()
En hoe is Sjors eigelijk in de serie gekomen? was toch iets als au pair van Janine? en hoe kwam ze erbij dat Janine haar moeder zou zijn?
nee dat was stefanoquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:29 schreef Svantovit het volgende:
was Ludo niet in Italie opgegroeid?![]()
En hoe is Sjors eigelijk in de serie gekomen? was toch iets als au pair van Janine? en hoe kwam ze erbij dat Janine haar moeder zou zijn?
Awel, dat hoort gij toch aan zijn accent?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:28 schreef joep.t het volgende:
[..]
En hoe zit dat met Nick ,Is hij in Belgie opgegroeid?
Ik denk het niet, maar pas op want je brengt sommige zieke incestueuze schrijvers op ideeënquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:10 schreef Nene het volgende:
Weten jullie wat ik denkdat Irene eigenlijk Maxime is en Dex en Nina dus neef en nicht zijn
Nou ja, neef/nicht valt nog wel mee tochquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik denk het niet, maar pas op want je brengt sommige zieke incestueuze schrijvers op ideeën
Ik hoop het van ganser harte niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:19 schreef Nene het volgende:
[..]
Nou ja, neef/nicht valt nog wel mee tochIn ieder geval beter dan die hele Laura-Dennis (Arnie) verhaallijn. Hoe ze dat ooit hebben kunnen verzinnen
.
Nee, ik vind Irene en Ludo op een bepaalde manier aan elkaar gewaagd. Het zou me echt niets verbazen als ze familie zouden zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |