abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 september 2008 @ 19:29:36 #201
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_61938322
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 14:34 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

(Flashback uit hypnose is al 6 jaar geleden opgenomen)
Ik heb het zelf niet gekeken, ik ken iemand die 9 - jarige Ludo
mocht spelen , waarin hij een klap krijgt, Teil met water en een stok,
natuurlijk was het tijdens de filmopnames in de studio allemaal nep,
hoorde gisteren van een collega dat dit net na de zomerstop opnieuw
werd uitgezonden, en de eerste keer al in 2002 , ik heb nu niet zoveel tijd om al
die afleveringen van 3 weken na te kijken...........dus vroeg het hier even na.
ooh
Conformists will be cast away by the tide of history
  vrijdag 26 september 2008 @ 19:36:52 #202
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_61938469
En hier is aflevering 1000 van GTST. De vervolgen zijn wederom bij gerelateerde video's te vinden.

"Ik vind het niet erg als iets niet makkelijk is, ik win meestal, weet je!"
pi_61941869
Oh heerlijk dit, geweldig was het toen zeg, iedereen die er toen in zat had toen ook echt een heel verleden vanaf de eerste seizoenen tot en met dan. Bijvoorbeeld Daniël en Frits van Houten

En wat waren Robert en Jef toen een stel zakelijke koude kikkers zeg
Een heer met stijl
pi_61942570
Dank! En bedenk je nu eens wat het voor GTST zou betekenen als Frits van Houten er nog in zat. Dan had Ludo Sanders een stuk minder te zeggen. Het zijn beide geweldige personages maar Frits heeft mijn persoonlijke voorkeur. Die performance, hoe hij intimideert en provoceert is gewoon super. Maar goed we krijgen weer een Sanders erbij dus het gaat wederom de andere kant op. Ik hoop alleen dat ze toekomstig ook nog eens een keer iets met van Houten/Hoogendoorn doen. Jack gaat uiteraard terugkomen maar hij zou ook weleens wat steun mogen gebruiken.
pi_61943033
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 22:18 schreef MikeTuinstra het volgende:
Dank! En bedenk je nu eens wat het voor GTST zou betekenen als Frits van Houten er nog in zat. Dan had Ludo Sanders een stuk minder te zeggen. Het zijn beide geweldige personages maar Frits heeft mijn persoonlijke voorkeur. Die performance, hoe hij intimideert en provoceert is gewoon super. Maar goed we krijgen weer een Sanders erbij dus het gaat wederom de andere kant op. Ik hoop alleen dat ze toekomstig ook nog eens een keer iets met van Houten/Hoogendoorn doen. Jack gaat uiteraard terugkomen maar hij zou ook wel eens wat steun mogen gebruiken.
Deels eens, maar aan de andere kant Ludo Sanders is er ongeveer vanaf Frits' exit continu ingeweest, dat gaat vervelen, Frits is nu daarentegen weer verfrissend. Frits terug laten keren doet alleen maar verder afbreuk aan het beeld dat we nu van Frits hebben lijkt me, die tijd is geweest, maar ik vind dat ze wel een nieuwe slechterik kunnen verzinnen.

Ludo is geen echte slechterik meer, hij doet alleen iets slechts als (hij denkt dat) iemand hem familie aanvalt en zo is hij eigenlijk al sinds Stefano in de serie kwam.

Maar gewoon een paar slechteriken die langs elkaar heen leven en werken en elkaar soms tegenkomen, maar daarna weer naar hun onafhankelijke positie terugkeren en zonder dat de een de ander voor eens en voor altijd van de kaart veegt
Een heer met stijl
pi_61943206
Hehe een dubbelganger van Nick Hofs aan de bar op 6.45

Ik dacht heel even dat Jack dat kind had meegenomen...
know'm sayin?
word? word.
pi_61943399
Nu we toch bezig zijn met oude afleveringen, deze is me altijd het meest bijgebleven, Nico Stenders (destijds Roberts baas) die de hele familie Alberts voor de gek hield. Robert en Laura dachten dat het nodig was voor Roberts positie dat ze nog deden alsof ze bij elkaar waren, Nico echter wist exact hoe de vork in de steel zat, maar speelde mee omdat hij wilde dat ze daadwerkelijk bij elkaar kwamen, hetgeen uiteindelijk lukte

Aflevering 23, seizoen 1
Een heer met stijl
pi_61943401
Alleen zou het wel fantastisch zijn als Frits toch nog even als zijn oude zelf terugkwam. Frits is nu voorgoed verpest door die Hans van Houten lijn. Dus wanneer ze hem nu zouden terug laten keren onder het mom van laten we zeggen nieuwe identiteit Hans van Houten maar in werkelijkheid Frits zou dat een heleboel oude van Houten fans gelukkig maken.

Daarnaast stel ik dat Frits van Houten de ultieme tegenstander voor Ludo Sanders zou zijn, de 2 centrale bad guys van de serie verwikkeld in duel met elkaar. Ook heeft van Houten de rekening nog altijd openstaan voor Sanders. Ludo is er met Frits zijn kapitaal vandoor gegaan zowel van hemzelf als de erfenis bestemd voor zijn dochter Wendela, nu Sjors. Ook heeft Ludo destijds Sjors ontvoert en gemarteld als verdachte in de aanslag op hem. Om maar niet te spreken over zoonlief Nick die Jack en Sjors toch wel behoorlijk wat geflikt heeft.

Verder ben ik het helemaal met je eens. Dat er een nieuwe slechterik, een echte tegenstander waar Ludo zich aan kan meten moet komen moge duidelijk zijn. Ook dat de een de ander niet de baas moet worden vind ik essentieel.
  vrijdag 26 september 2008 @ 22:49:50 #209
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_61943444
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 22:40 schreef alors het volgende:

Ik dacht heel even dat Jack dat kind had meegenomen...
Dat dacht ik ook heel even.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_61943478
Nico Stenders vond ik ook een erg leuk personage inderdaad. Het was geen slechterik maar hij had wel zo zijn slinkse kanten. Jammer dat we ook van hem nooit meer wat hebben vernomen. Zou wel grappig zijn als een bedrijf zoals bijvoorbeeld Sanders INC. of Van Houten International nog zaken zou doen met Reclamebureau Stenders.
  vrijdag 26 september 2008 @ 22:52:01 #211
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_61943505
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 22:40 schreef alors het volgende:
Hehe een dubbelganger van Nick Hofs aan de bar op 6.45
Het was de echte.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_61943868
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 22:52 schreef Frey het volgende:

[..]

Het was de echte.
echt? hoe weet je dat? ik vond em zooo lijken...
know'm sayin?
word? word.
  vrijdag 26 september 2008 @ 23:10:19 #213
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_61943912
De verhaallijnen beginnen gelukkig steeds beter te worden en hopelijk blijft het ook lekker vlot gaan nu.
Ludo moet gewoon weer eens iemand ouderwets vernederen en die René is een prima slachtoffer nu. Laten we hopen op geweldige scènes.

Nu nog iets doen aan de verdeling van de cast. Er missen gewoon wat bepaalde personages en er zitten enkele overbodige personages in. Zo mis ik bijvoorbeeld:

Daniël - Iemand die voor iedereen klaar staat en met de nodige humor.
Meneer Harmsen - De oude man tussen de jongeren die voor veel humor zorgt (zie laatste afl seizoen 6).
Herman Hogendoorn / Onno P. Wassenaar - Een pure slechterik die zo nu en dan komt opdraven.

Verder kan een nieuwe vaste slechterik zeker geen kwaad. En die hoeft dan toch niet constant met Ludo bezig te zijn? Er zijn genoeg andere levens in Meerdijk om te verzieken.
Met Jef moet ook een en ander gaan gebeuren. Geef hem alsjeblieft weer een lieve, zachte vrouw(Sylvia) en laat hem weer de zakenwereld ingaan. Meteen een goeie concurrent voor de mogelijke nieuwe slecherik.

Een van de dingen die moeilijk te herstellen zijn, zijn de gezinssamenstellingen. Vroeger had je:
-Robert, Laura, Arnie, Lotje / Julian
-Jef, Karin, John, Dian / Sylvia, Kim

De laatste jaren is dat gewoon een zooitje geworden.

Naja, de verhaallijnen gaan dus weer de goede kant op. Zo goed als vroeger zal het nooit meer worden, maar het blijft zo wel boeiend genoeg om te blijven kijken.
  vrijdag 26 september 2008 @ 23:10:48 #214
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_61943923
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 23:08 schreef alors het volgende:

[..]

echt? hoe weet je dat? ik vond em zooo lijken...
Stond in het GTST magazine dat je per mail kunt ontvangen.
pi_61944080
Grotendeels eens met wat er gezegd wordt, zoals ik bij een van Youtube commentaren zag staan bij de filmpjes over de 1000e afleveringen, het ging toen niet om kleuters, de doelgroep was vooral de laatste jaren middelbarescholieren. Toen werd er gericht op een wat oudere doelgroep en dan trek je automatisch ook jongere kijkers aan, want die vinden het interressant, andersom werkt het helaas niet.
Een heer met stijl
pi_61944257
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 23:10 schreef Frey het volgende:

[..]

Stond in het GTST magazine dat je per mail kunt ontvangen.
Haha, wat grappig
know'm sayin?
word? word.
  vrijdag 26 september 2008 @ 23:53:54 #217
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_61944725
Ik vind die 'fly in' voor dat GTST Magazine zo ongelofelijk irritant, het lijkt SBS 6 wel!
pi_61945745
Wat is nu de achternaam van Nick?

Nick Sanders, of Nick van der Heijde?
en waneer veranderde die naam nou???
pi_61946131
De nieuwe Sanders !! |

Zoë van Ast speelt (tijdelijk) Maxime Sanders
De pas zes jaar oude Zoë van Ast is de komende weken te zien in Goede Tijden Slechte Tijden. Zij speelt daarin de rol van Maxime Sanders, het overleden (?) zusje van Ludo Sanders. Allemaal kijken dus.

Spannend hoor
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_61946186
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 23:10 schreef Frey het volgende:
De verhaallijnen beginnen gelukkig steeds beter te worden en hopelijk blijft het ook lekker vlot gaan nu.
Ludo moet gewoon weer eens iemand ouderwets vernederen en die René is een prima slachtoffer nu. Laten we hopen op geweldige scènes.

Nu nog iets doen aan de verdeling van de cast. Er missen gewoon wat bepaalde personages en er zitten enkele overbodige personages in. Zo mis ik bijvoorbeeld:

Daniël - Iemand die voor iedereen klaar staat en met de nodige humor.
Meneer Harmsen - De oude man tussen de jongeren die voor veel humor zorgt (zie laatste afl seizoen 6).
Herman Hogendoorn / Onno P. Wassenaar - Een pure slechterik die zo nu en dan komt opdraven.

Verder kan een nieuwe vaste slechterik zeker geen kwaad. En die hoeft dan toch niet constant met Ludo bezig te zijn? Er zijn genoeg andere levens in Meerdijk om te verzieken.
Met Jef moet ook een en ander gaan gebeuren. Geef hem alsjeblieft weer een lieve, zachte vrouw(Sylvia) en laat hem weer de zakenwereld ingaan. Meteen een goeie concurrent voor de mogelijke nieuwe slecherik.

Een van de dingen die moeilijk te herstellen zijn, zijn de gezinssamenstellingen. Vroeger had je:
-Robert, Laura, Arnie, Lotje / Julian
-Jef, Karin, John, Dian / Sylvia, Kim

De laatste jaren is dat gewoon een zooitje geworden.

Naja, de verhaallijnen gaan dus weer de goede kant op. Zo goed als vroeger zal het nooit meer worden, maar het blijft zo wel boeiend genoeg om te blijven kijken.
Sowieso mis ik bij gtst de diversiteit van personages.
Vroeger had elk personage nog echt een karakter nu is het zo flets allemaal.
En wat mij ook opvalt is dat iedereen maar met zichzelf bezig is of zich te pas en ontepas met iedereen bemoeit. Vroeger had je echt die vrienden groep die samen hing boven Scala bijvoorbeeld en daarvoor de gang die altijd rond hing bij hotel dendermonde. Daar zie je nou nooit meer wat van.

En personages blijven ook nooit langer dan drie maanden op een plek wonen ze gaan altijd maar te pas en ontepas verhuizen. Sommige personages zie je trouwens ook nooit thuis ik bedoel Bing woont nu met Vicky

en Noud in een huis maar je ziet bijvoorbeeld nooit Bing door de scene lopen als Vicky en Noud het hebben over Floris of Willeke Alberti, Dat zag je vroeger wel wat het ook een stuk realistischer maakte als Roos en Anita dan over iets bezig waren en Julian en Arthur kwamen toevalig binnen ofzo, Nu komen personagens alleen elkaar tegen als de verhaalijnen elkaar kruizen,
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_61948516
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 00:53 schreef GSMboy het volgende:
Wat is nu de achternaam van Nick?

Nick Sanders, of Nick van der Heijde?
en waneer veranderde die naam nou???

Het is nu Nick Sanders.

Hij heeft zijn naam laten veranderen in Sanders toen Ludo hem officieel erkende als zoon.
pi_61950585
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 01:31 schreef Canisfire het volgende:
De nieuwe Sanders !! |

Zoë van Ast speelt (tijdelijk) Maxime Sanders
De pas zes jaar oude Zoë van Ast is de komende weken te zien in Goede Tijden Slechte Tijden. Zij speelt daarin de rol van Maxime Sanders, het overleden (?) zusje van Ludo Sanders. Allemaal kijken dus.

Spannend hoor
In die Flashbacks zeker?
pi_61952686
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 23:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Grotendeels eens met wat er gezegd wordt, zoals ik bij een van Youtube commentaren zag staan bij de filmpjes over de 1000e afleveringen, het ging toen niet om kleuters, de doelgroep was vooral de laatste jaren middelbarescholieren. Toen werd er gericht op een wat oudere doelgroep en dan trek je automatisch ook jongere kijkers aan, want die vinden het interressant, andersom werkt het helaas niet.
Ja, dat was ik ha hah! Ik vind inderdaad net als denk ik wel het overgrote deel aan TV kijkers in het algemeen dat de serie terug naar volwassen niveau moet. Wat je zegt dus.
pi_61954666
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 09:10 schreef Starlie het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat speelde Nina de laatste scene onwijs goed zeg, dat muziekje er ook bij, zelfs Janine acteerde super!! Was een beetje een brok in mijn keel moment...
Weet niet welke je precies bedoelt, maar ik vond die scene van Janine met die zin "waar ben je nu toch zo verdrietig over?" echt hartverscheurend gewoon. Vond ik wel heel zielig. Ook de uitzending erna dat ze samen op de bank zitten en Janine huilt enzo.
  zaterdag 27 september 2008 @ 19:32:38 #225
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_61956491
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 17:52 schreef vencodark het volgende:

[..]

Weet niet welke je precies bedoelt, maar ik vond die scene van Janine met die zin "waar ben je nu toch zo verdrietig over?" echt hartverscheurend gewoon. Vond ik wel heel zielig. Ook de uitzending erna dat ze samen op de bank zitten en Janine huilt enzo.
Wat jij zegt vond ik inderdaad ook hartverscheurend maar op het laatst dat Nina het verteld dat ze verkracht is en hoe Janine dan kijkt, dat vond ik ook een heeeel goed stukje. En dat ze inderdaad op de bank zaten (was volgens mij gister) toen kreeg ik echt tranen in mijn ogen! Ben benieuwd of Janine het toch nog verder gaat vertellen want je laat als moeder toch niet die mannen ongestraft hun leven verder leiden...
pi_61957047
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 19:32 schreef Starlie het volgende:

[..]

Wat jij zegt vond ik inderdaad ook hartverscheurend maar op het laatst dat Nina het verteld dat ze verkracht is en hoe Janine dan kijkt, dat vond ik ook een heeeel goed stukje. En dat ze inderdaad op de bank zaten (was volgens mij gister) toen kreeg ik echt tranen in mijn ogen! Ben benieuwd of Janine het toch nog verder gaat vertellen want je laat als moeder toch niet die mannen ongestraft hun leven verder leiden...
Janine zeker niet, ze is nu wat ouder, maar toen haar zusje Marieke Vollaards was verkracht (ook in een groep trouwens) in café the Heavy Heaven, stak ze het desbetreffende café in de hens en besmeurde ook de auto van de verkrachter genaamd Beuming.
Een heer met stijl
  zondag 28 september 2008 @ 10:51:46 #227
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_61965895
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 19:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Janine zeker niet, ze is nu wat ouder, maar toen haar zusje Marieke Vollaards was verkracht (ook in een groep trouwens) in café the Heavy Heaven, stak ze het desbetreffende café in de hens en besmeurde ook de auto van de verkrachter genaamd Beuming.

Jeeeeetje wat een geheugen heb jij zeg!!!!
  zondag 28 september 2008 @ 11:30:50 #228
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_61966516
quote:

[..]

Dat kan ik me ook nog goed herinneren.
Dat was in de tijd dat ik nog iedere avond trouw voor de buis zat.
Jammer dat Marieke nooit is teruggekomen. Janine heeft barweinig familie in GTST.
(Un)masking for the greater good.
  zondag 28 september 2008 @ 11:36:42 #229
28946 mirelia
Neehee ik ben geen vrouw!!
pi_61966627
Ik heb pas nog tegen Marieke gedart in Delft (althans tegen de actrice die haar speelde, Nathalie Mourits)
Ze gooit best goed trouwens
Shuffle up and deal!!!
  zondag 28 september 2008 @ 11:59:25 #230
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61966983
WAHAHAHA! Die kop van Sjors!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_61975599
quote:

[..]

En terecht alleen wrees ik dat ze Janine nu niet weer zo iets laten doen helaas.
Nu gaat ze straks haar woede op Ludo richten als NIna en Janine er achterkomen wie er verantwoordelijk was voor heel de samenwerking en dan begint heel de cirkel dat Nina en Janine Ludo haten weer van voor af aan
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  maandag 29 september 2008 @ 15:08:23 #232
32015 suus21
Andre rocks!
pi_61997194
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 22:18 schreef MikeTuinstra het volgende:
Dank! En bedenk je nu eens wat het voor GTST zou betekenen als Frits van Houten er nog in zat. Dan had Ludo Sanders een stuk minder te zeggen. Het zijn beide geweldige personages maar Frits heeft mijn persoonlijke voorkeur. Die performance, hoe hij intimideert en provoceert is gewoon super. Maar goed we krijgen weer een Sanders erbij dus het gaat wederom de andere kant op. Ik hoop alleen dat ze toekomstig ook nog eens een keer iets met van Houten/Hoogendoorn doen. Jack gaat uiteraard terugkomen maar hij zou ook weleens wat steun mogen gebruiken.
welke nieuwe Sanders komt er?
fijn!
pi_61997476
Ludo's zus toch?
  maandag 29 september 2008 @ 15:57:14 #234
32015 suus21
Andre rocks!
pi_61998561
ja maar die is dood...
fijn!
pi_61998670
Dat zegt niets.
  maandag 29 september 2008 @ 17:04:22 #236
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_62000530
quote:
Op maandag 29 september 2008 16:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dat zegt niets.
Precies, die is waarschijnlijk jarenlang in een kliniek in Schotland behandeld ofzo
  maandag 29 september 2008 @ 19:15:15 #237
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_62003773

Harmsen is echt zo geweldig hier.
En check Arthur ook tijdens het liedje.
pi_62005461
Oeh Sjors wordt evil
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_62006309
Pfft die Sjors ben ik wel zat nu
pi_62007625
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:31 schreef pleeborstel het volgende:
Pfft die Sjors ben ik wel zat nu

Sjors is
pi_62007733
Wat was die scene tussen Rik en Anita trouwens slecht.,
Al was het wel tof om Rik weer eens ouderwets te zien vechten.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_62008309
wanneer wordt de aflevering online gezet ?
  maandag 29 september 2008 @ 21:47:31 #243
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_62008744
Sjors krijgt eindelijk wat trekjes van haar moeder. Mooi zo. Ik hoop dat de Van Houten vs. Sanders verhaallijn nu een wat scherpere vorm krijgt: het is immers het conflict dat al heel lang loopt en de fans ook altijd in de greep houdt. Wie is gemener en machtiger: de familie Van Houten/Hogendoorn of de Sanders clan? Vandaar dat ik op een Ludo/Nick vs. Jack/Sjors verhaallijn hoop, waarbij er trouwens geen echte winnaar hoeft te zijn of mensen moeten verdwijnen, maar waarbij beide families elkaar steeds vernederingen en nederlagen bezorgen, net als Frits en Martine dat vroeger bij elkaar deden.
"Ik vind het niet erg als iets niet makkelijk is, ik win meestal, weet je!"
pi_62011689
quote:
Op maandag 29 september 2008 21:35 schreef janimie het volgende:
wanneer wordt de aflevering online gezet ?
Staat er nu
Zo niet.. dan toch!
pi_62012361
Evil Sjors
know'm sayin?
word? word.
  dinsdag 30 september 2008 @ 00:12:08 #246
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_62013871
Hoera, vandaag zei Charlie voor de 250ste keer:
"Wat denk jij nou?" op een vermanende manier.

Een mijlpaal.

Da's tenminste nog consequent te noemen, wat Evil Sjors niet is. Eerst zegt ze, dat ze alles maar dan ook alles wil doen voor Jack... maar een seconde later wil ze tot 5x toe, haar knipselmap over het huurmoordenaars annex klusbedrijf niet aan Jack faxen.

Jack, die klaarblijkelijk een fax op zijn onderduik heeft -- net zo direct als hun GSM verkeer. Maar Sjors die dan bang is voor onderschepping -- WTF?

Niet bang zijn om te bellen, wel om te faxen...

Ik juich de verhaallijn wel toe, ik heb niets met die jonge kinderen verhaaltjes eigenlijk...

[ Bericht 1% gewijzigd door Perico op 30-09-2008 00:19:03 ]
pi_62024068
Waar is Martine eigelijk? Die is toch ooit op een boot naar nergens gezet door Ludo? Misschien komt zij terug om samen met Jack (en Sjors) tegen de Sanders te strijden.
I didn't lose my mind it was mine to give away
pi_62024509
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 14:40 schreef Svantovit het volgende:
Waar is Martine eigelijk? Die is toch ooit op een boot naar nergens gezet door Ludo? Misschien komt zij terug om samen met Jack (en Sjors) tegen de Sanders te strijden.
zal wel nie
pi_62024521
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 00:12 schreef Perico het volgende:
Hoera, vandaag zei Charlie voor de 250ste keer:
"Wat denk jij nou?" op een vermanende manier.

Een mijlpaal.

Da's tenminste nog consequent te noemen, wat Evil Sjors niet is. Eerst zegt ze, dat ze alles maar dan ook alles wil doen voor Jack... maar een seconde later wil ze tot 5x toe, haar knipselmap over het huurmoordenaars annex klusbedrijf niet aan Jack faxen.

Jack, die klaarblijkelijk een fax op zijn onderduik heeft -- net zo direct als hun GSM verkeer. Maar Sjors die dan bang is voor onderschepping -- WTF?

Niet bang zijn om te bellen, wel om te faxen...

Ik juich de verhaallijn wel toe, ik heb niets met die jonge kinderen verhaaltjes eigenlijk...
Groot gelijk. Vond zelf dat de scene van Sjors ook heel dom gespeeld werd eigenlijk. Ze doet wel heel strijdlustig en kijkt ook extra boos enzo maar het kwam op mij niet echt over. Dat ze bij de eindscene ook ineens een huurmoordenaar wil inhuren voor Nick...das toch belachelijk? Mensen veranderen volgens mij niet zooo snel in moordenaars. Misschien moet ze ook eens met een psychiater gaan praten.
  dinsdag 30 september 2008 @ 14:58:57 #250
32015 suus21
Andre rocks!
pi_62024549
waarom belt sjors altijd als ze thuis is bij nick? Doen de schrijvers dat nou expres zodat je denkt dat ze elk moment betrapt gaat worden? Maar dat strookt niet met de zogenaamde intelligentie van sjors, ze zou toch beter moeten weten en alleen moeten bellen buiten huize sanders...
fijn!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')