The Great Khali voor jouquote:Op donderdag 11 september 2008 20:10 schreef muay-toy het volgende:
ja great khali bok maar weer op
Omdat jij negatief met een V schrijft.quote:Op donderdag 11 september 2008 @ 20:13 schreef Khali het volgende:
waarom is iedereen negatiev
doodsverwensingquote:Op donderdag 11 september 2008 20:27 schreef Juicyhil het volgende:
-edit- foei!
paddy ga terug naar je eigen sub-forumquote:Op donderdag 11 september 2008 20:29 schreef paddy het volgende:
AaahhJe eerste slotje
Kut Rem
Geen slotje meer dus
![]()
Lees eerst even een tijdje mee is mijn advies
Welkom en veel plezier
ritueel verbrandenquote:
Heb jij em al gegooidquote:
Ik ben toch niet gek?quote:Op donderdag 11 september 2008 20:55 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we 'm door die abri tyfen.
O dan ben je goed op wegquote:Op donderdag 11 september 2008 20:54 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
het wil nog niet goed fikken, maar het scherm wordt al wel wat zwart
Nee:Squote:Op donderdag 11 september 2008 20:59 schreef CorneIis het volgende:
Volgens mij is hij inderdaad opgerot na dit fantastische welkom
Daar stond dit topic en ik was eerder met sluiten, maar Rem kan door mijn slotjes posten.quote:Op donderdag 11 september 2008 20:36 schreef beverton het volgende:
[..]
paddy ga terug naar je eigen sub-forum
En nu wij allemaalquote:Op donderdag 11 september 2008 21:04 schreef paddy het volgende:
[..]
Daar stond dit topic en ik was eerder met sluiten, maar Rem kan door mijn slotjes posten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je moet een gegeven paard niet in de bek staren
Nee hoor, ik heb hem weer open gegooid, want zag na pijn post dat Rem hem verplaatst hadquote:
whazzmet hun kk racistenn!!!quote:Op donderdag 11 september 2008 21:16 schreef FatihReloadeD het volgende:
iedereen is negatief omdat je naam Khali is wat op khalid lijkt
Na zo'n welkom? Joh, waarom konden jullie hem niet eerst even binnenhalen en dan pas met hem gaan spelenquote:Op donderdag 11 september 2008 21:14 schreef mcDavid het volgende:
[ afbeelding ]
Deze er ook maar inknallen?
Dus nu is het gewoon een post-maar-wat topic gewordenquote:Op donderdag 11 september 2008 21:15 schreef paddy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb hem weer open gegooid, want zag na pijn post dat Rem hem verplaatst had![]()
Hoop dat die user nog durft te lurken hier
Dan maak ik even van de gelegenheid gebruik om mijn moeder de groeten te doen!quote:Op donderdag 11 september 2008 @ 21:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dus nu is het gewoon een post-maar-wat topic geworden
Leest jouw mama mee?quote:Op donderdag 11 september 2008 21:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dan maak ik even van de gelegenheid gebruik om mijn moeder de groeten te doen!
Hoi Mama!Ik ben op TVInternet!
Ja, wat had je dan verwacht? Niet iedereen doet aan SM hoorquote:Op donderdag 11 september 2008 21:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dus nu is het gewoon een post-maar-wat topic geworden
notes openbaar makenquote:Op donderdag 11 september 2008 21:21 schreef paddy het volgende:
[..]
Ja, wat had je dan verwacht? Niet iedereen doet aan SM hoor
ow oke, ik begrijp hetquote:Op donderdag 11 september 2008 21:04 schreef paddy het volgende:
[..]
Daar stond dit topic en ik was eerder met sluiten, maar Rem kan door mijn slotjes posten.
racist?quote:Op donderdag 11 september 2008 21:16 schreef FatihReloadeD het volgende:
iedereen is negatief omdat je naam Khali is wat op khalid lijkt
Ja, ik vind die FA's doodeng hoor. De martelkamer voor lekkenquote:
hallo welkom op fokquote:Op donderdag 11 september 2008 20:06 schreef Khali het volgende:
weee hey everybody ^^
men 1ste keer hier.
Dan doe ik ook de groetjes aan mcDavid's moederquote:Op donderdag 11 september 2008 21:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Weet ik veel!
Maar áls ze meeleest, dan vindt ze het vast leuk als iemand dr de groetjes doet!
Jammer dat dat filmpje het niet meer doet hequote:Op donderdag 11 september 2008 21:24 schreef paddy het volgende:
[..]
Ja, ik vind die FA's doodeng hoor. De martelkamer voor lekken
Dat zal ze fijn vinden!quote:Op donderdag 11 september 2008 @ 21:28 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dan doe ik ook de groetjes aan mcDavid's moeder
Verander het danquote:Op donderdag 11 september 2008 21:32 schreef Khali het volgende:
oh Shït =^^
ik zit op de (+[___]+) psp internet browser ^^quote:Op donderdag 11 september 2008 21:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
Verander het dan
En zoek ff de FAQ op, dan weet je ook hoe de smileys hier werken
En?quote:Op donderdag 11 september 2008 21:36 schreef Khali het volgende:
[..]
ik zit op de (+[___]+) psp internet browser ^^
Verkapt kijk mij een php hebben post.quote:Op donderdag 11 september 2008 21:36 schreef Khali het volgende:
[..]
Ik op een bureaustoel.quote:Op donderdag 11 september 2008 @ 21:36 schreef Khali het volgende:
[..]
Ik heb ook PHPquote:Op donderdag 11 september 2008 21:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Verkapt kijk mij een php hebben post.
RTFMquote:Op donderdag 11 september 2008 21:41 schreef Khali het volgende:
ik zie geen smileys die ik kan kiezen.
Hij heeft ze gevonden dames en herenquote:
nee ik ga morge wel op pc dan zie ik zequote:Op donderdag 11 september 2008 21:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
Hij heeft ze gevonden dames en heren
Probeer deze eens:quote:Op donderdag 11 september 2008 @ 21:52 schreef Khali het volgende:
[..]
nee ik ga morge wel op pc dan zie ik zeik kon die al
wauwquote:Op donderdag 11 september 2008 21:52 schreef Khali het volgende:
[..]
nee ik ga morge wel op pc dan zie ik zeik kon die al
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |