Inderdaad, even 1x overlezen en hoppa klaar ermee. Nu moet ik nog leren voor een so morgenquote:Op donderdag 11 september 2008 19:20 schreef Agiath het volgende:
Ik ben er achter gekomen dat ik op de 1 of andere manier een supergoed geheugen heb voor wat er in een film gebeurd.
Films die ik 1x gezien heb, 7 jaar terug, ik zet het 3 seconden op en erken het gelijk als die film, en weet meestal hoe het hele verhaal nog gaat en herinner soms zelfs nog dialogen.
Ook met serie's en reclame's en alles, dat neem ik super goed op.
Deed ik dat nou maar met leerstof
Da's hier Trainspottingquote:Op donderdag 11 september 2008 19:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Sommige films kun je gewoon tig keer kijken en het blijft tof.
Voor mij is het de Back to the Future trilogie. Zo enorm vaak al gezien maar het blijft leukquote:
Ook een goeie jaquote:Op donderdag 11 september 2008 19:39 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Voor mij is het de Back to the Future trilogie. Zo enorm vaak al gezien maar het blijft leuk
En wat vind je vriendin daarvan?quote:Op donderdag 11 september 2008 20:17 schreef Dikke-Doei het volgende:
daar krijg ik nou altijd een slappe lul van. dingen meerdere keren kijken.
heb ze weer wat werk te doen voor der geldquote:Op donderdag 11 september 2008 20:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En wat vind je vriendin daarvan?
quote:Op donderdag 11 september 2008 20:25 schreef Dikke-Doei het volgende:
[..]
heb ze weer wat werk te doen voor der geld
Goede lijstquote:Op donderdag 11 september 2008 22:01 schreef Florian_ het volgende:
Films die ik tig keer kan zien zijn o.a. Butterfly Effect, Snatch, Fight Club, Pulp Fiction, Saving Private Ryan en Trainspotting...blijf ik leuke & goeie films vinden
Dan kijk je de verkeerde films.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:17 schreef deepart het volgende:
Allemaal super dolle films, ga je die zitten kijken. Denk je van "heuy die ga ik nog een keer kijken een andere keer".. Dus doe je dat zo, is die film ineens geen reet meer aan, omdat je alles al weet..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |