Heel Fok! is momenteel kansloos. Die centrale gametopics gaan ook (weer) nergens meer over.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:10 schreef Chocobo het volgende:
Ik snap die mensen ook niet hoor,.... checken altijd de index voor nieuwe topics ofzo? En dan nog geeuwen ook he,....Kansloos die mensen
Ben al een tijdje op semi non actief,.... mijn Fallout 3 posts zijn tvp's maar ja,.... het is inderdaad kansloos. Hier is hier wat minder druk dan normaal maar serieus,.... Gijsjes vind ik echte game-kenners!quote:Op donderdag 11 september 2008 19:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heel Fok! is momenteel kansloos. Die centrale gametopics gaan ook (weer) nergens meer over.
http://www.gamekings.tv/index/videos/vooruitblik-op-fable-2/quote:Op donderdag 11 september 2008 19:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ben al een tijdje op semi non actief,.... mijn Fallout 3 posts zijn tvp's maar ja,.... het is inderdaad kansloos. Hier is hier wat minder druk dan normaal maar serieus,.... Gijsjes vind ik echte game-kenners!
quote:Op donderdag 11 september 2008 19:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
http://www.gamekings.tv/index/videos/vooruitblik-op-fable-2/
quote:Op donderdag 11 september 2008 19:17 schreef Chocobo het volgende:
Die Struik postte ook,... ben zo'n sucker voor LE's
[ afbeelding ]
Wat wil je op je boterhammetje hebben... pindakaas of smeerworst? En wil je ook een Wicky hebben? En als tussendoortje heb ik een plakje ontbijtkoek erbij gedaan. Dag schat werkse vandaagquote:Op donderdag 11 september 2008 19:16 schreef Chocobo het volgende:
Die lunchbox he,... ik staar er al naar sinds de aankondiging
[ afbeelding ]
De meeste LE's heb ik besteld voor 64 euro,.... die 6 Euro extra vind ik niet erg Gijsquote:
Ik neem hem mee,.... dan weet je datquote:Op donderdag 11 september 2008 19:20 schreef Quinny het volgende:
[..]
Wat wil je op je boterhammetje hebben... pindakaas of smeerworst? En wil je ook een Wicky hebben? En als tussendoortje heb ik een plakje ontbijtkoek erbij gedaan. Dag schat werkse vandaag
Beelden zijn heftig,... maar ik moest mute gebruiken Gijs,.... niet vol te houdenquote:
Commentaar is te stom voor woorden idd.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Beelden zijn heftig,... maar ik moest mute gebruiken Gijs,.... niet vol te houden
Als je maar niet denkt dat ik je boterham ga klaarmakenquote:Op donderdag 11 september 2008 19:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik neem hem mee,.... dan weet je dat
quote:Op donderdag 11 september 2008 19:31 schreef Quinny het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat ik je boterham ga klaarmaken
De bekende game-dip. Even een maandje wat anders doen, dan gaat het vanzelf weer kriebelen.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:32 schreef Bastard het volgende:
Fallout 3 heeft mn intresse en ook Far cry... maar eerlijk gezegd kijk ik er gewoon niet naar uit... wat is er mis met mij
Gamen boeit me gewoon weinig ofzo.. ff een uurtje golfen is lekker, maar hoef het niet af te maken.
Ff lekker wat rondjes racen, en dan is het klaar.. Halo weer een maand of meer niet aan gehad..
Ben klaar![]()
Kijk je uit dat je niet klaarkomt met al die geile limited edition spellenquote:
quote:Op donderdag 11 september 2008 19:32 schreef Bastard het volgende:
Fallout 3 heeft mn intresse en ook Far cry... maar eerlijk gezegd kijk ik er gewoon niet naar uit... wat is er mis met mij
Gamen boeit me gewoon weinig ofzo.. ff een uurtje golfen is lekker, maar hoef het niet af te maken.
Ff lekker wat rondjes racen, en dan is het klaar.. Halo weer een maand of meer niet aan gehad..
Ben klaar![]()
Het duurt toch ook al evenquote:Op donderdag 11 september 2008 19:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
De bekende game-dip. Even een maandje wat anders doen, dan gaat het vanzelf weer kriebelen.
Ik denk dat we daar toch echt te oud voor worden Gijs. Maar ik weet wat je bedoeld,.... heb het deze zomer ook gehad zo nu en dan. Vorig jaar helemaal. Maar ja,.... het is en blijft een heerlijke hobby. Eenmaal in een goed spel,.... dan zit het echt in je hoofd.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:36 schreef Bastard het volgende:
Ik word ook niet meer gehyped omdat ik niet meer in GAM kom .. dat scheelt ook wel ... check geen gamesites.
Trek GAM gewoon niet meer.
Ja klopt.. dan ben je er dag en nacht mee bezigquote:Op donderdag 11 september 2008 19:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik denk dat we daar toch echt te oud voor worden Gijs. Maar ik weet wat je bedoeld,.... heb het deze zomer ook gehad zo nu en dan. Vorig jaar helemaal. Maar ja,.... het is en blijft een heerlijke hobby. Eenmaal in een goed spel,.... dan zit het echt in je hoofd.
Gewoon een game uitkiezen die je aanspreekt en dan lekker gamen tot je hem zat bent. Ik ben ook klaar met van release naar release rennen.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:53 schreef Bastard het volgende:
Ja klopt.. dan ben je er dag en nacht mee bezig![]()
Ik heb hetzelfdequote:Op donderdag 11 september 2008 19:32 schreef Bastard het volgende:
Ben klaar![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2008 08:46 schreef Bastard het volgende:
Nou je bent er nog net bij, anders had je een heel topic gemist
Laraquote:Op vrijdag 12 september 2008 07:55 schreef gijsje79 het volgende:
Laat Fallout en GoW2 eerst wel voorbij gaan.
Ga eerst voor:
Far Cry 2
CoD5
Tomb Raider Underworld
Grappig hoe verschillend de gamessmaak van de Gijsjes eigenlijk is, die games lijken me allemaal meer van hetzelfde.quote:Op vrijdag 12 september 2008 07:55 schreef gijsje79 het volgende:
Laat Fallout en GoW2 eerst wel voorbij gaan.
Ga eerst voor:
Far Cry 2
CoD5
Tomb Raider Underworld
Na Uncharted ben ik verwend. Ik betwijfel of Underworld dat niveau weet te halen.quote:
Ik voor Fable II, Chrono Trigger en Guitar Hero World Tourquote:Op vrijdag 12 september 2008 08:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Grappig hoe verschillend de gamessmaak van de Gijsjes eigenlijk is, die games lijken me allemaal meer van hetzelfde.
RACE Proquote:Op vrijdag 12 september 2008 08:58 schreef Bastard het volgende:
Ik wil gewoon nog een monster race spel, maar ja die is er voorlopig ook niet geloof ik.
Handheld games tel ik even niet mee omdat ik die altijd onderweg naar mijn werk speel. Maar Chrono Trigger is ook echt een must have voor mij.quote:Op vrijdag 12 september 2008 08:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik voor Fable II, Chrono Trigger en Guitar Hero World Tour
Ben nu bezig met Dragon Quest IV (er zit een quick save in) en ga volgende week Lost Odyssey afmaken. Verder beetje Guitar Hero en Castle Crashers gamen. Ik ben terug gegaan naar de eerste versnelling wat betreft games en vind het heerlijk
quote:
*Snot uit neus vliegt*quote:Dit houdt in dat je alles kunt afstellen aan de auto: van de bandenspanning tot de ophanging en van stuurhulp tot de zitting van je bureaustoel.
Betaaald ookquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:06 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb deze onderstaande games al besteld en betaaldFar Cry 2 Fable 2 Gears of War 2 Fallout 3
Op welke console Gijs?quote:
Is Grid niks voor jou? Of is dat te arcade?quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:07 schreef Bastard het volgende:
*Snot uit neus vliegt*![]()
Leuk en geinig stukje, alleen mis ik even de verwachtte release date erin?
En eigenlijk alles en meer heeft Forza2 nu ook.. even aankijken, leuke racers zijn nooit weg
November ergens geloof ikquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
[..]
*Snot uit neus vliegt*![]()
Leuk en geinig stukje, alleen mis ik even de verwachtte release date erin?
En eigenlijk alles en meer heeft Forza2 nu ook.. even aankijken, leuke racers zijn nooit weg
Ja Gijs,.... dan ben ik er vanafquote:
Eigenlijk wel hequote:Op vrijdag 12 september 2008 09:13 schreef Strolie75 het volgende:
Het wordt weer herfst. Vroeg donker, kloteweer, stofpotjes, zware wijnen en herfstbiertjes en heerlijke games. Mooiste tijd van het jaar eigenlijk.
Klopt redelijk jaquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:13 schreef Chocobo het volgende:
Inderdaad,... de gamessmaak is geweldig om bij iedereen te zien en te lezen.
Noot: Handheldgamer met een aparte smaak. Vind vaak geweldige games slecht. Begint te rebellen tegen de Wii,... een zeldzaam iets.
Gijsje79: Schieten is mijn leven,... tevens gamerscore hoer
Bastard: Vrrrooooeeeeemmmm.
Kepler: Weet niet altijd wat hij wilt of speelt maar post veel '' smilies.
Strolie: Consolehandheldhoer,... gamed veel met een veelzijdige smaak, maar vaak na onderzoek. Is soms veranderlijk. Staat open voor vernieuwing.
Chocobo: Limited Edition slet,... voormalig hype hoer,... De rest vult iemand anders maar aan
I.v.m. overduidelijke slechte PS3 ports ga ik voor de 360 versie. Ik geloof dat Bioshock de eerste echte game wordt die niet geport is. Dus in de toekomst zal dit wel veranderen. Anyway,.... ook al ben ik niet online in gevecht met een MP spel, vind ik het toch gezellig zo virtueel tussen de mede-gamers in mijn friendlistquote:
Ik twijfel nog. Ik wacht even de reviews af.quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:16 schreef Chocobo het volgende:
I.v.m. overduidelijke slechte PS3 ports ga ik voor de 360 versie. Ik geloof dat Bioshock de eerste echte game wordt die niet geport is. Dus in de toekomst zal dit wel veranderen. Anyway,.... ook al ben ik niet online in gevecht met een MP spel, vind ik het toch gezellig zo virtueel tussen de mede-gamers in mijn friendlist
Geinig in budget, anders hou ik het bij Forza2quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is Grid niks voor jou? Of is dat te arcade?
Sega Rally is ook tof en budget verkrijgbaar.quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:20 schreef Bastard het volgende:
Geinig in budget, anders hou ik het bij Forza2
Het moet er wel een beetje uitzien hequote:Op vrijdag 12 september 2008 09:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Sega Rally is ook tof en budget verkrijgbaar.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tomb Raider, de slet zit nog steeds in dr huis, daar word ik flauw van.. kut kamers, en saai.. kan ik ook gewoon het spel starten? Dan misschien vanavond eens aanzetten.
Hm ja dat kan wel zijn, maar dat huis vind ik al irritant worden..quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
Anniversary speel je toch? Dat vind ik de beste Tomb Raider tot nu toe!
Van de week besteld.quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Sega Rally is ook tof en budget verkrijgbaar.
Tuurlijk kan je meteen beginnen met de verhaal lijn.quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het moet er wel een beetje uitzien he![]()
Ah ik hoef ook niks nieuws joh.. ik heb TW liggen, speel ik op hard dus heb behoorlijke tegenstand.. zit nog steeds in de challenge dus moet het seizoen nog gaan starten!
Halo3 voor het schieten en de maffe situaties.
Forza2.. niks lekkerder dan even in je Porsche te stappen en te trappen over Silverstone.
Tomb Raider, de slet zit nog steeds in dr huis, daar word ik flauw van.. kut kamers, en saai.. kan ik ook gewoon het spel starten? Dan misschien vanavond eens aanzetten.
Maar,... Gijs het huis is toch optioneel? Heb je het spel al gestart? Ik heb niet zoveel gedaan in het huis om eerlijk te zijn,....quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hm ja dat kan wel zijn, maar dat huis vind ik al irritant worden..
Ik snap het gewoon niet he, je rent kilometers door je huis, je komt er achter dat je iets mist. Vervolgens moet je weer helemaal de andere kant op, een hendel overhalen een code gebruiken om een tuinhek open te doen.
Aha, eindelijk heb je dan je grabling hook, (dammit bitch leg dat even in je kledingkast de volgende keer) . Kun je weer kilometers klimmen en doen, en weer heen en weer, en weer slingeren etc etc. en steeds weer vallen en weer net niet die olifant uit het nisje te pakken weten te krijgen...
Je word er zo moe van.. het is allemaal zo onlogisch.. en als dit de stemming is waar je in word gebracht voor het verhaal moet beginnen...
Die B zit al weken te spelen, te vloeken en tieren en rondjes te lopen in dat huis. Nergens voor nodigquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Maar,... Gijs het huis is toch optioneel? Heb je het spel al gestart? Ik heb niet zoveel gedaan in het huis om eerlijk te zijn,....
Krijg je ervan als je alleen maar saaie racegames speelt.quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die B zit al weken te spelen, te vloeken en tieren en rondjes te lopen in dat huis. Nergens voor nodig
Whahahaha ja inderdaad.. en dan moet er nog een beeld een boog hebben en shit.. geen zin in, ik wil echt verhaal hebben!quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die B zit al weken te spelen, te vloeken en tieren en rondjes te lopen in dat huis. Nergens voor nodig
Gijs start het spel dan!!!!!!quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Whahahaha ja inderdaad.. en dan moet er nog een beeld een boog hebben en shit.. geen zin in, ik wil echt verhaal hebben!
Ik kom graag op voor de zwakkere in de samenlevingquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:21 schreef Chocobo het volgende:
Mmmm,... ik vergeet Kepler's 'Microsoft defense force' te noemen. De 360 verdedig en PR man
Niet normaal,....... ik ben er twee jaar geleden weggegaan en mijn laatste dag was ook haar laatste 'gezonde' dag,... die is echt goed ziek dan!quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:21 schreef Bastard het volgende:
Maarr.. een maand geleden had ik iemand aan de lijn van infonet en die zeiden dat ze nog in de ziektewet deels zat ofzo![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)ormeisje_in_020.html
Het is r,..... herken haar uit duizenden,... die witte huid,... die tattoo,... dat haar,.... die stringquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
WTF WTF WTF !!!
Waar is die gespot??
Gijs wat doe je... maar tis r niet.. witte tijger tattoe zie ik er niet in...quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het is r,..... herken haar uit duizenden,... die witte huid,... die tattoo,... dat haar,.... die stringDit is Tiggy Gijs,...............!!
Ik vond zomerhitte zeker niet verkeerdquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:54 schreef Chocobo het volgende:
Strol,... is Doomsday het huren waard? Iemand anders nog filmtips?
Die is toch overtatoo'd zeg maar,... dat werd een apart kunstwerk.quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs wat doe je... maar tis r niet.. witte tijger tattoe zie ik er niet in...
Ik heb moeite met Nederlandse films,..... maar ik zal eens IMDB'en op die titel!quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vond zomerhitte zeker niet verkeerd
IMDB is niet alles.. ik ken de cijfers niet maar de Nederlandse films van de afgelopen paar jaar zjin echt niet verkeerd hoorquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb moeite met Nederlandse films,..... maar ik zal eens IMDB'en op die titel!
inderdaad zegquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:09 schreef Bastard het volgende:
Damm... die storm is groot!http://www.telegraaf.nl/ check die pics!
Ik vond van wel.quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:54 schreef Chocobo het volgende:
Strol,... is Doomsday het huren waard? Iemand anders nog filmtips?
Setting spreekt me aan,.... ik ga hem huren!quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vond van wel.
Maar beschouw het als een eerbetoon aan jaren '80 films.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:46 schreef Bastard het volgende:
In slaap gevallen tijdens het zoeken?
Komt omdat je het irl druk hebtquote:Op donderdag 11 september 2008 19:32 schreef Bastard het volgende:
Ben klaar![]()
Whahah las de tekst half, zag staan B. ...... rondjes....quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
ja, beetje druk. Afstuderen komt erg dichtbijquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:46 schreef Bastard het volgende:
In slaap gevallen tijdens het zoeken?
quote:Op zaterdag 13 september 2008 07:27 schreef Bastard het volgende:
Vandaag Oldtimerdag in Alphen
Dat is echt bij mij de straat uitlopen en de eerste biertent staat er al
Laatste stro-halm:quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:13 schreef Chocobo het volgende:
Noot: Handheldgamer met een aparte smaak. Vind vaak geweldige games slecht. Begint te rebellen tegen de Wii,... een zeldzaam iets.
Al begonnen met Tomb Raider?quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:23 schreef Bastard het volgende:
4 uur vertrokken, ergens onder Antwerpen gegeten, weer terug gereden .. leuk zo'n belgische baas
Dat is erg vervelend Gijs. Maar ja,.... eens houd het op. Ik heb zelf met LO geen ene error gehad. Toch wel jammer dat de stabiliteit impact heeft op het plezier. Gek,... ik krijg onwijze zin om Fallout 3 te gamen, maar ben angstig voor deze problemen. Het gekke is dat ik toch een multiplatform spel liever op de 360 speel.quote:Op zondag 14 september 2008 09:18 schreef Strolie75 het volgende:
Oooooohhhhhh....ik krijg zo de schijt van Lost Odyssey en de 360. Laatste veld in het spel heeft weinig savepunten, en je raad het al: continu disk read errors!
Serieus,..... als je dit zou tegenkomen ren je toch voor je leven,... alsof de Aarde aangevallen wordtquote:
Disk 4 van LO is denk ik gewoon een beetje gaar. Bij een komende update van de 360 schijn je spelen op je HD te kunnen installeren, hopelijk verhelpt dit het.quote:Op zondag 14 september 2008 10:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat is erg vervelend Gijs. Maar ja,.... eens houd het op. Ik heb zelf met LO geen ene error gehad. Toch wel jammer dat de stabiliteit impact heeft op het plezier. Gek,... ik krijg onwijze zin om Fallout 3 te gamen, maar ben angstig voor deze problemen. Het gekke is dat ik toch een multiplatform spel liever op de 360 speel.
Ben me erg aan het inlezen wat Fallout 3 betreft,.... pfffff,... dat wordt toch wel heftig hoor. Verdorie!! Heb via play.com de lunchbox besteld![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan vind ik deze toch iets cooler.quote:
Cooler missschien voor een Disney parade, maar Struik's link laat duidelijk de toekomst van oorlog zien. Zal niet lang duren voordat de eerste Terminator gemaakt is. Als deze dingen op den duur op kernenergie lopen en wapensystemen krijgen met titanium beplating,.... dan ben je eigenlijk klaarquote:Op zondag 14 september 2008 10:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dan vind ik deze toch iets cooler.
quote:Op zondag 14 september 2008 10:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Cooler missschien voor een Disney parade, maar Struik's link laat duidelijk de toekomst van oorlog zien. Zal niet lang duren voordat de eerste Terminator gemaakt is. Als deze dingen op den duur op kernenergie lopen en wapensystemen krijgen met titanium beplating,.... dan ben je eigenlijk klaarDit ding wordt niet voor niets gefinancieerd door defensie.
Het antwoord op alles,.... Half Life 2quote:
Beste spel ooitquote:Op zondag 14 september 2008 11:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het antwoord op alles,.... Half Life 2![]()
![]()
Ik heb bij mn nwe 360 er geen last meer van, had het op disc 3 veel. Zo zonde dat die hardware brak is, anders was de 360 cht een groter succes geweestquote:Op zondag 14 september 2008 09:18 schreef Strolie75 het volgende:
Oooooohhhhhh....ik krijg zo de schijt van Lost Odyssey en de 360. Laatste veld in het spel heeft weinig savepunten, en je raad het al: continu disk read errors!
Moet ik toch echt eens gaan gamen dan!! Zie hem nooit in de winkel liggenquote:Op zondag 14 september 2008 11:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Beste spel ooit
Hopelijk Episode 3 volgend jaar.
Het is ook echt een slechte shooter. Saaaaaie stukken (die hoovercraftquote:Op zondag 14 september 2008 12:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Moet ik toch echt eens gaan gamen dan!! Zie hem nooit in de winkel liggen
Bij mijn tweede Xbox doet hij het nu ook. Wel minder vaak. Maar is gewoon a-relax. Niet stressen vanwege moeilijke vijanden maar omdat het spel elk moment kan vastlopen.quote:Op zondag 14 september 2008 11:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb bij mn nwe 360 er geen last meer van, had het op disc 3 veel. Zo zonde dat die hardware brak is, anders was de 360 cht een groter succes geweest
Kijk B.quote:Op zondag 14 september 2008 12:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is ook echt een slechte shooter. Saaaaaie stukken (die hoovercraft), weinig ammo
Vind je een geweldige vent maar serieus Gijs,.... soms vraag ik me af of je nou echt wel verstand van games hebtquote:Op zondag 14 september 2008 12:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is ook echt een slechte shooter. Saaaaaie stukken (die hoovercraft), weinig ammo
Kon hem mooi ruilen tegen CoD4.quote:Op zondag 14 september 2008 12:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Objectief gezien bijna ook niet mogelijk. De hoovercraft vond ik geweldig,... gevoel van isolatie,.... het zoeken naar je bestemming. Geniaal stuk van het spel. Even parkeren ergens langs een haven,... om vervolgens naar binnen te gaan ergens om een sluis te openen. Spanning alom!quote:
Saaie stukken?.... altijd maar op zoek naar iets om op te schieten,.... Waardeer je even de rust niet. Het verkennen van het land,.... het besef van alleen zijn.quote:Op zondag 14 september 2008 16:06 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Kon hem mooi ruilen tegen CoD4.
Tis geen slechte game, maar een hoop saaie stukken.
Had het spel meer gekocht voor Team Fortress 2, die viel zwaar tegen.
Mirror's Edge,.... ik snap niet dat de devs zo'n hype weten te creeren met een railplatforming tech demoquote:Op zondag 14 september 2008 16:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het is een beetje hetzelfde als met Metroid Prime, goeie game, maar ik trek die First Person view niet. Strax komt Mirror's Edge uit, een first person Prince of Persia, trek ik ook niet.
Enige game in first person die ik speel is eigenlijk Rainbow Six. Hoe dat kan weet ik niet, maar dat blijft de enige die ik echt leuk vind om te spelen.
Portal wel uitgespeeld overigens, ook een van de uitzonderingen!
Eens,.... voor 35 Euro een musthave! De keuze van de hoes is me echter volledig onduidelijk. Dramatisch.quote:Op zondag 14 september 2008 16:17 schreef gijsje79 het volgende:
Ja kweet niet, niet echt mijn soort game.
Hoe verder ik kwam, hoe leuker die wel werd.
Ach hij ligt nu bij dimplus voor 35,- leuk bedrag voor deze game.
Zeker wel dik 16 uur zoet aan de sp.
Ik snap dat ook niet. Continu als een AHDH kip zonder kop rondspringen en al circle straffend alles wat enigsinds beweegt contextloos volschieten met lood/plasma. Dat is toch saai?quote:Op zondag 14 september 2008 16:09 schreef Chocobo het volgende:
Saaie stukken?.... altijd maar op zoek naar iets om op te schieten,.... Waardeer je even de rust niet. Het verkennen van het land,.... het besef van alleen zijn.
Ik denk dat ik gewoon anders game dan jullie.
quote:Op zondag 14 september 2008 16:22 schreef Chocobo het volgende:
Portal vond ik ook poep trouwens,...........![]()
Net als het terugkerend topic hoeveel jouw gamessmaak sucked!quote:Op zondag 14 september 2008 18:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, nu hebben we het steeds terugkerende discussiepunt over verschillende meningen ook weer gehad dit topic!
hij kan gewoon helemaal niet gamen, dat is het probleemquote:Op zondag 14 september 2008 18:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Net als het terugkerend topic hoeveel jouw gamessmaak sucked!
Check je geo wars 2 achievements anders even en vergelijk ze met de mijnequote:Op zondag 14 september 2008 18:41 schreef kepler het volgende:
[..]
hij kan gewoon helemaal niet gamen, dat is het probleemAlleen makkelijke games vindt tie leuk
voor dat uurtje wat ik er mee bezig ben geweest zijn het best hoge scoresquote:Op zondag 14 september 2008 18:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Check je geo wars 2 achievements anders even en vergelijk ze met de mijne
Jij speelt ook niet echt alles uit hequote:Op zondag 14 september 2008 18:41 schreef kepler het volgende:
[..]
hij kan gewoon helemaal niet gamen, dat is het probleemAlleen makkelijke games vindt tie leuk
Whahahahahaquote:Op zondag 14 september 2008 18:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Net als het terugkerend topic hoeveel jouw gamessmaak sucked!
Dat stuk langs die kust,... met die jeep. Af en toe uitstappen bij dorpjes en checkpoints,... OHHHHHquote:Op zondag 14 september 2008 17:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet. Continu als een AHDH kip zonder kop rondspringen en al circle straffend alles wat enigsinds beweegt contextloos volschieten met lood/plasma. Dat is toch saai?
Ik kan wel een boekvullende ode aan Half Life 2 volschrijven. Zoveel memorabele moment. Dat gevoel van eenzaamheid afgewisselt met heftige vuurgevechten, de horrorsetting van Ravenholm, de omslag van het verhaal in Nova Spectrum, Aleyx, de manier waarop het verhaal zonder cutscenes wordt verteld, de muziek die sporadisch gebruikt wordt, de striders, etc etc etc etc...
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
goed puntquote:Op zondag 14 september 2008 18:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jij speelt ook niet echt alles uit he
Ik zou ook niet weten wat voor leuks er nog op die console uitkomt. Casual heaven voor huisvrouwen die even 10 minuten een "spelletje" willen spelen. Ik hou zelf erg van originele games, maar ik had het na 1 jaar ook wel gezien met de Wii. Het is een gadget, speelgoed. En het grafische gat met de 360 en PS3 wordt steeds groter.quote:Op zondag 14 september 2008 19:01 schreef Chocobo het volgende:
Ik sta 'weer' op het punt mijn Wii te verkopen. Heb het nu echt wel gezien. Zelfs Daan zit liever achter de 360. En om eerlijk te zijn,.... er komt tot Kerstmis 2009 niks meer uit voor me. Althans,... ik kan moeilijk wachten op de volgende Zelda of Mario toch? Tering,.... zelfs Zelda was een Gamecube game
Ook de kant waar Nintendo naar toe gaat is niet de mijne. Eigenlijk vind ik die hele motion shit helemaal niet leuk,......... krijg er zelfs last van mijn polsen van. Iets wat ik extreem merkte bij Metroid Prime: Corruption. Ohhhhh wat een pijnlijke controls,........ Zo erg dat ik moest stoppen,.....
Nintendo,... ik ga je verlaten,.................
Dat heb ik ook.. tegen het einde zo van "waar ben ik mee bezig.. ik wil nu wat anders doen"quote:Op zondag 14 september 2008 19:03 schreef kepler het volgende:
[..]
goed punt
Ik heb een korte aandachts-spanne
Al begonnen met Lara?quote:Op maandag 15 september 2008 08:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.. tegen het einde zo van "waar ben ik mee bezig.. ik wil nu wat anders doen"
Nee, ik ging lekker met mn Honda Integra gisterenquote:
Ja las ik.quote:Op maandag 15 september 2008 08:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, ik ging lekker met mn Honda Integra gisteren![]()
Bijna een miljoen credits gereden.. zat ook te denken om Half Life 2 eens te proberen.
Dat geloof ik graag! Ook weer allemaal dvd's opnieuw aan het kijken zeker? (LOTR, Godfather, MI2.. vond ik zelf enorm cool op zon nieuwe tv)quote:Op maandag 15 september 2008 09:17 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja las ik.
Dimplus 35,-
Speel de laatste tijd veel CoD4 prachtig op m'n nieuwe tv.
Nadeel is dat het erg snel went. Het duurt niet lang of je weet niet beter. En dan gaat dat iets groter scherm er toch weer verleidelijk uitzien.quote:Op maandag 15 september 2008 09:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag! Ook weer allemaal dvd's opnieuw aan het kijken zeker? (LOTR, Godfather, MI2.. vond ik zelf enorm cool op zon nieuwe tv)
Prison break seizoen 2.quote:Op maandag 15 september 2008 09:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag! Ook weer allemaal dvd's opnieuw aan het kijken zeker? (LOTR, Godfather, MI2.. vond ik zelf enorm cool op zon nieuwe tv)
Ik heb toch nog steeds regelmatig dat ik denk "wat een beeld!", geniet er nog steeds van.quote:Op maandag 15 september 2008 10:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nadeel is dat het erg snel went. Het duurt niet lang of je weet niet beter. En dan gaat dat iets groter scherm er toch weer verleidelijk uitzien.
Over films gesproken. Dit weekend The Island gezien. Ik had er geen hooggespannen verwachtingen van, maar was toch aardig verrast.
Ik wil stiekem een PS3 kopen om Blu Ray te kunnen gaan kijkenquote:Op maandag 15 september 2008 09:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zorg dan wel dat je een flinke Full HD TV heb. Ik heb zelf een 32" HD Ready TV en zie vrij weinig verschil tussen BlueRay en DVD.quote:Op maandag 15 september 2008 12:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil stiekem een PS3 kopen om Blu Ray te kunnen gaan kijkenDat is nog gaver dan DVD's op een groot scherm kijken
Roy heb toch zo'n flinkerd dacht ik van Samsung.quote:Op maandag 15 september 2008 13:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zorg dan wel dat je een flinke Full HD TV heb. Ik heb zelf een 32" HD Ready TV en zie vrij weinig verschil tussen BlueRay en DVD.
Ja, dan zie je het wel.quote:
En inFamous komt volgend jaar!quote:Op maandag 15 september 2008 14:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, dan zie je het wel.
PS3 is sowieso wel een goede aankoop. Reguliere DVD's worden geupscaled.
Dat is toch weer de zoveelste GTA-kloon?quote:Op maandag 15 september 2008 14:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
En inFamous komt volgend jaar!Die game wordt echt gaaf
Ja, net als Fallout 3quote:Op maandag 15 september 2008 14:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat is toch weer de zoveelste GTA-kloon?
quote:
quote:Op maandag 15 september 2008 14:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb je Crackdown gespeeld? Iemand hier trouwens?
Dat Cell shaded spel.. ik heb de demo kort gespeeld.. er op gepoept en de hele hype die het spel heeft gekregen nooit begrepen.quote:Op maandag 15 september 2008 14:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kreeg harde bolletjes poep alleen al van de demo. De 9 van Eurogamer is van het pad als je het mij vraagt!quote:Op maandag 15 september 2008 14:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
FALLOUT 3quote:
Gijs. Ik ben hypedquote:Op maandag 15 september 2008 14:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
FALLOUT 3De previews van de laatste tijd
[ afbeelding ]
Wat is de beste preview dan lees ik die ook ffquote:Op maandag 15 september 2008 14:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
FALLOUT 3De previews van de laatste tijd
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 september 2008 14:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik begin na het lezen van een aantal previews zelf een beetje geinteresseerd te raken in Far Cry 2.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Hier vind je toch wel alles. Drie jaar werkquote:Op maandag 15 september 2008 14:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat is de beste preview dan lees ik die ook ff
Gewoon een combinatie van persoonlijke en goede smaak. Je mist het laatstequote:Op maandag 15 september 2008 15:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik voel me een beetje een outsider hier af en toe
Haha ja Gijs. Iedereen zijn eigen mening, ik lach ook steeds om die reacties van jullie. Ik bedoel kijk nou:quote:Op maandag 15 september 2008 15:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gewoon een combinatie van persoonlijke en goede smaak. Je mist het laatste
Ach Gijs,... ieder zijn game toch? Ik snap jou keuzes niet en jij de mijne niet. Fallout 3 en Far Cry 2 lijken me echt ijzersterke games. Daar heb ik nou een 360 en PS3 voor gekocht!
Wii kopen?
quote:Op maandag 15 september 2008 14:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:
quote:Op maandag 15 september 2008 14:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat Cell shaded spel.. ik heb de demo kort gespeeld.. er op gepoept en de hele hype die het spel heeft gekregen nooit begrepen.
Ik zit dan te gniffelen achter mn PC hoor. Die onwetendheidquote:Op maandag 15 september 2008 14:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kreeg harde bolletjes poep alleen al van de demo. De 9 van Eurogamer is van het pad als je het mij vraagt!
Ah, beetje zoals dat ruimtespel van begin dit jaar.. keuzes maken en de gevolgen er van zien, dat in een sausje van Oblivion maar dan in de future.quote:Op maandag 15 september 2008 15:13 schreef Chocobo het volgende:
Laatste Nederlandse preview!
http://www.insidegamer.nl/xbox360/fallout3/impressies/22010
[ afbeelding ]
Leeftijdsverschil Gijs.. ik ben de periode dat ik Spiderman strips las voorbij gegaan.. toen vond ik het te cool het idee van wolkenkrabbers beklimmen.quote:Op maandag 15 september 2008 15:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Haha ja Gijs. Iedereen zijn eigen mening, ik lach ook steeds om die reacties van jullie. Ik bedoel kijk nou:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik zit dan te gniffelen achter mn PC hoor. Die onwetendheid
Kort samengevat,... ja eigenlijk welquote:Op maandag 15 september 2008 15:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ah, beetje zoals dat ruimtespel van begin dit jaar.. keuzes maken en de gevolgen er van zien, dat in een sausje van Oblivion maar dan in de future.
Me like
Ik proest ook nog wel eens aan het einde van de avond als ik het topic doorlees en twijfel om de topickiller te helpen of nietquote:Op maandag 15 september 2008 15:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Haha ja Gijs. Iedereen zijn eigen mening, ik lach ook steeds om die reacties van jullie. Ik bedoel kijk nou:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik zit dan te gniffelen achter mn PC hoor. Die onwetendheid
Inderdaad,.... meer een first person adventure! En sandbox betekent niet altijd auto's stelen uiteraard. Met goede A.I. en setting kan sandbox meesterlijk zijn. Echt doen wat je wilt,.....quote:Op maandag 15 september 2008 15:27 schreef Strolie75 het volgende:
Ik vind het wel gaaf dat je twee fracties kunt gebruiken/misbruiken in Far Cry 2 om je uiteindelijke doel te bereiken. Het is dus niet helemaal een sandbox game. Edge heeft het over 50 uur gameplay!
Precies.. dus meer hoef ik er niet over te lezen zeg maar.. naakt spelen..quote:Op maandag 15 september 2008 15:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kort samengevat,... ja eigenlijk wel![]()
Zie het als een futuristische Oblivion met verbeterde gameplay en veel betere battle engine waarin tijdens development rekening is gehouden met de tekortkomingen van Oblivion. Tevens werkt de third person view deze keer welSoort Gears of War over de schouder view.
_____O_____quote:Op maandag 15 september 2008 15:28 schreef Bastard het volgende:
Vanavond eerst Orange Box bestellen.
Godverquote:Op maandag 15 september 2008 15:28 schreef Bastard het volgende:
Vanavond eerst Orange Box bestellen.
Dat doe ik ook. Eind oktober en november worden qua releases belachelijk. Maar van dec. t/m maart verschijnt er tot RE5 niks.quote:Far Cry komt tegelijk uit met fallOut zon beetje toch?
Dan koop ik eerst Fallout en tegen de kerst Far Cry wel eens.
Kijk eens op hun site, ik koop elke maand het blad.quote:Op maandag 15 september 2008 15:30 schreef Chocobo het volgende:
Strol,... link naar de Edge preview?
Precies.. en het gevaar bij mij altijd is dat als ik 2 goede games heb liggen, dat ik ze geen van beide de aandacht geef die ze verdienen.. dan wissel ik steeds.quote:Op maandag 15 september 2008 15:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Godver
[..]
Dat doe ik ook. Eind oktober en november worden qua releases belachejk. Maar van dec. t/m maart verschijnt er tot RE5 niks.
Kon hier niks vinden!quote:Op maandag 15 september 2008 15:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kijk eens op hun site, ik koop elke maand het blad.
whahahahahahahahaquote:
OMGquote:Op maandag 15 september 2008 16:18 schreef Bastard het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_billy_vliegen_.html
Monsterlijke val zeg![]()
Pijn aan zn voeten, scheenben, ribbenkast, rug en overduidelijk gezicht schat ik zo
Ja spel voornamelijk gekocht voor de Halo 3 beta.quote:Op maandag 15 september 2008 14:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb eigenlijk alles al verkocht wat ik wilde verkopen.quote:Op maandag 15 september 2008 20:19 schreef gijsje79 het volgende:
@Strol.
Heb hier wel Condemned liggen, heb je misschien wat te ruil?
Wordt ook weer een topperquote:Op maandag 15 september 2008 20:42 schreef kepler het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Fable 2
Godverquote:Op maandag 15 september 2008 20:42 schreef kepler het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Fable 2
Omdat er geen echte game is die ik lekker speel lig ik tegenwoordig voor 22:30 in bed. Dat is erg vroeg voor me. Maar nog steeds kom ik er om 07:30 pas kreunend uitrollen hoor,.... met rugpijnquote:Op dinsdag 16 september 2008 08:05 schreef Bastard het volgende:
Ik ben wel meer een ochtendmens
Vind het zonde om savonds naar bed te gaan, maar ik hoef er maar in te liggen en ik slaap.. half uurtje voor de wekker wakker worden, heerlijk!
Vorige week sliep ik wel kut, door dat stoppen met roken denk ik.. heel licht slapen en je de pleuris zweten.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 08:04 schreef Chocobo het volgende:
Flinke recessie op komst. Koopkracht kansloos naar benenden. Straks een mooi voorleesstukje uit het eindeloze bezuinigingsverhaal,....
Zie ik onderaan deze pagina een banner staan op FOK!. Chevrolet Captiva te koop. Nu met speciale internet aanbieding. Alleen hier verkrijgbaar,.... 30.995 Euro.
Alleen hier ook,.... rightspeciale aanbieding
Net als Dreft,.... is ook altijd nieuw,.... upgraden ook wekelijks met formules. Mijn dreft in de kast is dus eigenlijk alweer oud,... en slecht,.....
Ik wordt zo SCHIJTZIEK van reclames en politiek in dit land,... ZO FUCKING EXTREEM SCHIJTZIEK!!!!
2200 uur naar bed, 0600 weer op.quote:Op dinsdag 16 september 2008 08:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Omdat er geen echte game is die ik lekker speel lig ik tegenwoordig voor 22:30 in bed. Dat is erg vroeg voor me. Maar nog steeds kom ik er om 07:30 pas kreunend uitrollen hoor,.... met rugpijn
Ik moet echt gaan sporten!
Jaaaaaaa je zit goed,.... je voelt hem. Net als ik. De KANSLOZE humor van 2e hands bedenkers? Je ziet ze om de vergadertafel zitten,... Jaaaaa dat vinden ze leuk. Dat wordt echt lachen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 08:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat zeg ik!! "Dat gelul de hele dag! "
Word ook schijtziek van radio 538, dat getetter van reclame .. die woordenbrij die over je heen word gekotst. Vanmorgen zitten tellen, 16 artikelen worden je aangeprezen in 5 minuten tijd, en dat ieder kwartier!... word er zooo moe van. Mn mobieltje is alweer oud, mn auto is niet goed, moet andere kleding hebben, mn kont word schoner met page.. bullshit de hele tijd door op een quasi grappige manier ten gehore gebracht.
Kom je thuis.. zet je tv aan.. weer reclame!! Ok dan een rust momentje pakken, nieuws... weer allemaal bullshit!!
Trek dat gewoon af en toe niet meer.. laat de boel maar instorten, here jezus had gelijk door zichzelf namens de mensheid op te offeren "wij weten ook niet beter" .
Het is tijd voor armageddon, verlos ons!
Ik zag gister reclames voor een tandenborstel. Iets van Oral B uniek. Kon je kiezen uit een van 13 tandenborstel met een designprintje. Een designprintje. OP JE FUCKING TANDENBORSTEL! DAT DING MOET WIT ZIJN EN MIJN TANDEN BORSTELLEN! KLAAR! IK HOEF ER GEEN FASHION STATEMENT MEE TE MAKEN! EN IK BEN NIET UNIEK ALS MILJOENEN ANDEREN OOK MET ZO’N PRINTJE RONDLOPEN DUS NOEM HET DAN OOK NIET UNIEK!!!!quote:Op dinsdag 16 september 2008 08:26 schreef Bastard het volgende:
Ja Gijs ik snap m hoor... je word er knetterbek van .. nog zo 1 !! "Die gaat blijven hangen jongens, dat wordt leuk!"
Gehersenspoeld door mensen die een product willen verkopen, en je eigenlijk willen naaien. Want wat je nu koopt... bijvoorbeeld een ORAL B CROSS ACTION MET DOUBLE PENETRATION ROTATION .. is over een half jaar poep. Dan moet je de EXTREME OUTDOOR ROTATING RATATATATA hebben namelijk.. die is alleen nu voor slechts 150 euro te verkrijgen, koop je hem nu maak je tevens kans op een ROZE PS3!! Kopen kopen kopen.
En Tsja die andere Oral B die je voor 90 euro kocht, die kan dan wel bij het grof vuil.
Consumptiemaatschappij.
whehehehehe,... ik lach er ook nog steeds om,... maar dat komt voornamelijk door jouquote:
House kun je downloaden of voor een paar tientjes importeren via Play.quote:Op dinsdag 16 september 2008 08:38 schreef Chocobo het volgende:
Ik voel me zo simpel op die momenten,.... alsof ik alles wel zou willen filteren. Maar ja,... ik kan moeilijk een sticker op mijn TV plakken met 'Nee,... geen ongewenste reclame hier'. Maar het zou wel fijn zijn.
DAAR kan ik ZO kwaad om worden,.... ruil dan eens een keer. Ik geef toe,.. ik heb het niet slecht, maar tering sommige mensen wel hoor,... mensen die KEIHARD werken om een vakantie naar Belgie te kunnen betalen,..... het gaat een zwaar jaar worden.quote:Op dinsdag 16 september 2008 08:33 schreef Strolie75 het volgende:
En dan komt een Bos of een JP weer vertellen dat het allemaal tussen onze oren zitten en wel meevalt. Dat arbeid weer gewaardeerd moet worden.
Down ook alleen nog maar en importeer,.... ben er klaar mee. Maar ja,... moet toch tanken he!quote:Op dinsdag 16 september 2008 08:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
House kun je downloaden of voor een paar tientjes importeren via Play.![]()
Gijs, wat is het alternatief? Het is toch allemaal kut. VVD heeft nu een grote bek, maar zo gauw ze weer in de regering kunnen is het daar ook afgelopen mee. Wilders en Verdonk, populisten en opportunisten. Zo instabiel als de pest. Ze stellen zaken wel aan de kak, maar met concrete oplossingen komen ze niet. Ik ben in Japan geweest. Tien keer zo veel inwoners als hier, alles dicht op elkaar gebouwd. Maar de infrastructuur en het OV zijn perfect. Mensen gaan respectvol met elkaar om (geven n nemen). Waarom kan dat hier niet? Politieke is kut in Nederland, maar de mentaliteit van een groot deel van de bevolking ook.quote:Op dinsdag 16 september 2008 08:43 schreef Chocobo het volgende:
DAAR kan ik ZO kwaad om worden,.... ruil dan eens een keer. Ik geef toe,.. ik heb het niet slecht, maar tering sommige mensen wel hoor,... mensen die KEIHARD werken om een vakantie naar Belgie te kunnen betalen,..... het gaat een zwaar jaar worden.
Toch vraag ik me af,.... hoelang pikt Nederland dit nou nog? Oh ja,..... we pikten het even niet meer op een gegeven moment. Maar die arme man werd afgeschoten op een Mediapark in Hilversum. En dat pikten we ook gewoon,............ we pikken alles.
Je ziet het buitenland ook lachen,... laatst vroeg de Top Gear redactie zich af hoe lang we het nog pikken om in die eindeloze files te staan en maar dik betalen,... Tevens dat we trots mogen zijn op het kleinste land in de wereld met de meeste flitsers
Het is spam zeg ik je Gijs. Mafia die geld aan het verdienen is. Ongewenste mail in je mailbox mag niet, maar gehersenspoeld worden achter je TV wel? Bied dan een andere of nog een optie aan. Maar nee,.... dat kan nietquote:Op dinsdag 16 september 2008 08:46 schreef Bastard het volgende:
Een sticker op je tv plakken!!Ik zeg geniaal!!
"Nee geen reclame, JA normale programma's"
Maar inderdaad... ik zit dan ook te kijken.. en vraag me af "gevleugelde inlegkruisjes met lavendel? WTF ? " Die reclames zijn niet voor mij bedoelt..
En toch.. de verpakking is het halve werk.. koop schoonmaakmiddel in de winkel wat pak je? Juist datgene wat er lekker uit ziet... en de naam Ajax heb je duizend en 1 keer gehoord op de tv, bekend merk, eigenlijk kocht je het al jaren? En je pakt het mee.
En het groene flesje wat er naast staat, wat het zelfde doet voor de helft van het geld, wat.. ok minder lekker ruikte als je schoonmaakt, laat je staan.
Reclames zijn zooo sneaky.. kijk maar naar de spullen in je huis... je word genaaid zonder dat je het door hebt.
Waarom heb je anders een Philips frituurpan staan? "Lets make things better" staat er bij "We kopen deze, die is goed" .. right
Of hoezo die Sony? Omdat iedereen sony heeft.. zal wel goed zijn dan.
En natuurlijk heb je een Gilette sensor excel mach 3 super staan in je kastje, beter als die andere saaie verpakking. Sterker nog, je denkt er niet eens bij na en hebt het waarschijnlijk blind gepakt... je had het al duizend keer gehoord die naam,.. eigenlijk kocht je het al voor je geboorte.. sterker, het is je geboorterecht!
Er zit een “uit” knop op die TV Gijsjes.quote:Op dinsdag 16 september 2008 08:50 schreef Chocobo het volgende:
Het is spam zeg ik je Gijs. Mafia die geld aan het verdienen is. Ongewenste mail in je mailbox mag niet, maar gehersenspoeld worden achter je TV wel? Bied dan een andere of nog een optie aan. Maar nee,.... dat kan nietJe MOET het bekijken,.... alle zender stemmen dat goed op elkaar af.
Het is opzet!quote:Op dinsdag 16 september 2008 08:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het is spam zeg ik je Gijs. Mafia die geld aan het verdienen is. Ongewenste mail in je mailbox mag niet, maar gehersenspoeld worden achter je TV wel? Bied dan een andere of nog een optie aan. Maar nee,.... dat kan nietJe MOET het bekijken,.... alle zender stemmen dat goed op elkaar af.
Ik moet eerlijk zeggen. Ik kijk maar twee programma's. House,... en Expeditie Robinson,.... maar dat laatste begint ook goed te falen. Gamen is mijn ontspanning,... en door dit topic van de laatste paar dagen heb ik er vreselijke zin inquote:Op dinsdag 16 september 2008 08:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Er zit een “uit” knop op die TV Gijsjes.
Dan maar een keer niet kijken naar Million Dollar Wedding.
Wat??? Whahahahahhaaquote:Op dinsdag 16 september 2008 08:52 schreef Chocobo het volgende:
Dat Xbox topic,.... lees de laatste 3 pagina's net door. Zie Strol heerlijk posten en vragen en of tips vragen,... en wat krijgt hij,....
"Hou je bek joh kankerventje,... kankernerd."
Die burgemeester ook. Typisch PvdA. Erom heen lullen, bagatelliseren, afdoen als gevoel. En ook maar herhalen dat het aantal incidenten met 30% is afgenomen. ALS CONCREET WANGEDRAG BLIJKBAAR ZO VAAK VOORKOMT DAT JE ER VOLDOENDE HEBT OM STATISTISCHE UITSPRAKEN OVER TE DOEN DAN ZIJN HET GEEN "INCIDENTEN" MEER KLAPLUL! DAN IS HET EEN TREND! Kijk dat filmpje op Geenstijl anders eens. Zelf de Marokkanen in die buurt zeggen dat dat tuig keihard moeten worden aangepakt.quote:Op dinsdag 16 september 2008 08:51 schreef Bastard het volgende:
net als bij die arme buschauffeurs in Gouda. Is allemaal niet waar "Het is een gevoel"" .
Whahahaha,... zo waar. Alles ligt open Gijs. Wist je dat we het land zijn met de laagste kilometer snelheid en de meeste drempel en flitsers,... en hoe slecht drempels wel niet voor je auto zijn.quote:Op dinsdag 16 september 2008 08:51 schreef Bastard het volgende:
Oh ja... nog een leuke.. het verkeer..
Ik cross aardig door het land, kom ook naast de snelweg.. maar werkelijk.. OVERAL OMLEIDINGEN!!!!! Files, stoplichten, rotondes, omleidingen, overal wegwerkzaamheden.
Laatst in Alphen.. NA DE FUCKING VAKANTIE SLUITEN ZE EEN TOCH AL DRUKKE WEG GEWOON AF!!!
En dat ze aan het werk zijn... nee... helemaal niet. Staat gewoon een pijl op de weg... die kant op moet je. Hop.. over de weg met de drempels, doei schokbrekers.
Ik denk wel eens dat ze het expres doen he.. dat ze je echt gek maken.. reclames die om je heen blaten, wegomleidingen, stil staan, werkdruk hoger, minder kunnen uitgeven en maar knijpen en maar lachen en dan "HET ZIT ALLEMAAL TUSSEN JE OREN" ... net als bij die arme buschauffeurs in Gouda. Is allemaal niet waar "Het is een gevoel"" .
Ik zweer het je,..... lees het eens,.. KANSLOOS!!quote:
Ben klaar met dat topic. Gaat nergens meer over. Kleuterklasjes. Andere topics trouwens ook. Laatst in het DS topic een mod (!) die vraagt om een site waar hij illegale games kan downloaden. Als hij er op wordt aangesproken delete hij alle posts. :’)quote:Op dinsdag 16 september 2008 08:52 schreef Chocobo het volgende:
Dat Xbox topic,.... lees de laatste 3 pagina's net door. Zie Strol heerlijk posten en vragen en of tips vragen,... en wat krijgt hij,....
"Hou je bek joh kankerventje,... kankernerd."
Zooooo kansloos,.... ik snap dat echt niet. Worden we oud? Komt wijsheid echt pas na je 25e?
Hahahhaha... wat slecht zeg ..quote:Op dinsdag 16 september 2008 08:56 schreef Chocobo het volgende:
Strol doet lekker zijn ding. HL2 promoten,.. C&C vragen stellen en hop,... twee kankers naar zijn hoofd
whahahahahahahahahahaquote:Op dinsdag 16 september 2008 08:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ben klaar met dat topic. Gaat nergens meer over. Kleuterklasjes. Andere topics trouwens ook. Laatst in het DS topic een mod (!) die vraagt om een site waar hij illegale games kan downloaden. Als hij er op wordt aangesproken delete hij alle posts. :’)
Kwestie van tijd totdat je gamesessie onderbroken wordt voor een reclameboodschap.quote:Op dinsdag 16 september 2008 08:53 schreef Chocobo het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen. Ik kijk maar twee programma's. House,... en Expeditie Robinson,.... maar dat laatste begint ook goed te falen. Gamen is mijn ontspanning,... en door dit topic van de laatste paar dagen heb ik er vreselijke zin in
Naajaaaaquote:Op dinsdag 16 september 2008 08:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ben klaar met dat topic. Gaat nergens meer over. Kleuterklasjes. Andere topics trouwens ook. Laatst in het DS topic een mod (!) die vraagt om een site waar hij illegale games kan downloaden. Als hij er op wordt aangesproken delete hij alle posts. :’)
Ik had dit gemeld via het uitroepteken knopje,.. meld een topic. Anoniem en normaal,... maar nee,.... niemand doet er wat aan.quote:Op dinsdag 16 september 2008 08:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hahahhaha... wat slecht zeg ..
Moet er om lachen.. maar het is sneu dat er niemand wat van zegt... het is gewoon normaal.. en geen mod in de buurt, of misschien wel.. eindredactie games zag ik ergens.. het hoort er bij.
Tegen die bagger valt toch niet meer op te moderaten Gijs. Jij hebt een gezellig subforum, maar GAM is het afvalbakje van Fok! geworden.quote:Op dinsdag 16 september 2008 08:58 schreef Bastard het volgende:
Hahahhaha... wat slecht zeg ..
Moet er om lachen.. maar het is sneu dat er niemand wat van zegt... het is gewoon normaal.. en geen mod in de buurt, of misschien wel.. eindredactie games zag ik ergens.. het hoort er bij.
whahahaha,... midden in een eindbaas. Koop eerst deze tandpasta om verder te gaanquote:Op dinsdag 16 september 2008 08:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kwestie van tijd totdat je gamesessie onderbroken wordt voor een reclameboodschap.
Dat is de keuze van de mod.quote:Op dinsdag 16 september 2008 09:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Tegen die bagger valt toch niet meer op te moderaten Gijs. Jij hebt een gezellig subforum, maar GAM is het afvalbakje van Fok! geworden.
Ik denk dat jij, ik en Roy GAM niet zover hadden laten zinken.quote:
quote:Playing through The Force Unleashed for a second time, I was reminded of Dan's neat summary of Assassin's Creed on PC as "a 6/10 experience wrapped up in a 9/10 game engine".
Ja gisteravondquote:
HL2 verkopenquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:06 schreef Bastard het volgende:
Magneet stuurde nog een berichtje om hem over te nemen... maar die zag ik pas vanmorgen
Ik ben weer eens begonnen met C&C3. Blijf ook wel een topper.quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:08 schreef Bastard het volgende:
Ben benieuwd.. ben die lara ook gestart in Peru.. beter als het huis.
Vind m te chaotisch.. heb je iets nodig moet je nadenken hoe je het bouwt en daar weer de voorwaarden voor scheppen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben weer eens begonnen met C&C3. Blijf ook wel een topper.
Tankjes bouwen.
Je gaat er geen spijt van krijgen. Het is de grootste, langste en coolste FPS die ik kenquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:38 schreef Bastard het volgende:
kheb er 35 euro voor betaald incluis verzendkosten, minus 20 spaarpunten.
Ik heb hem 2x full price gehaald. Een keer voor de Xbox, en in keer voor de 360.quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:38 schreef Bastard het volgende:
kheb er 35 euro voor betaald incluis verzendkosten, minus 20 spaarpunten.
Spel staat niet voor niets op de 5e plaats als beste spel aller tijden Gijsquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:44 schreef Bastard het volgende:
Sjemig.. .word toch echt heel benieuwd.. de hype zwakt niet af. Geen onvertogen woord van jullie...
Pfff…ik kan hele lofzangen schrijven. Ander moet je m’n review van de Xbox-versie er eens bijhalen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:44 schreef Bastard het volgende:
Sjemig.. .word toch echt heel benieuwd.. de hype zwakt niet af. Geen onvertogen woord van jullie...
quote:Critical response
Half-Life 2 became one of the most critically acclaimed video games in history. It is currently one of the highest ranking PC games at Game Rankings with an average critic score of 96%. Sources such as GameSpy,[39] The Cincinnati Enquirer,[40] and The New York Times[41] have given perfect reviewing scores, and others such as PC Gamer and IGN[42] gave near-perfect scores (it was one of only four games ever to get 96% from PC Gamer UK, the best score they have ever awarded, and the game is only one of three games ever to get a near perfect score, 98%, from PC Gamer US),[citation needed] while the game became the fifth title to receive Edge magazine’s ten-out-of-ten score.[43] Critics who applauded the game cited the advanced graphics and physics[41] along with the relatively low system requirements.[44] Maximum PC awarded Half-Life 2 an unprecedented 11 on their rating scale which normally peaks at 10, and named it the "best game ever made."
Awards
Half-Life 2 earned over 35 Game of the Year awards,[11] including Overall Game of the Year at IGN, GameSpot’s Award for Best Shooter, GameSpot’s Reader’s Choice - PC Game of the Year Award, Game of the Year from The Academy of Interactive Arts & Sciences, and "Best Game" with the Game Developers Choice Awards, where it was also given various awards for technology, characters, and writing. Edge magazine awarded Half Life 2 with its top honor of the year with the award for Best Game, as well as awards for Innovation and Visual Design. The game also had a strong showing at the 2004 BAFTA Games Awards, picking up six awards, more than any other game that night, with awards including "Best Game" and "Best Online Game."[45]
Guinness World Records awarded Half-Life 2 the world record for "Highest Rated Shooter by PC Gamer Magazine" in the Guinness World Records: Gamer's Edition 2008.
http://en.wikipedia.org/wiki/Half-Life_2
Gewoon laten overkomen Gijs. En genieten.quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:03 schreef Bastard het volgende:
Goh leuk is dat wel.. kga gewoon 1 van de beste spellen allertijden deze week spelen.. en ik ben gewoon een Half Life 2 n00b
Heerlijk!
En Noot vind hem saaiquote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is meer dan een spel. Het is een belevenis.
Deels.. weet niet meer waar ik gestopt benquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:08 schreef Strolie75 het volgende:
B. Heb je Half Life 1 wel gespeeld? Anders moet je even het verhaal nalezen op wiki. Je haalt dan meer uit deel 2.
http://en.wikipedia.org/wiki/Half_life_(game)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |