Heel Fok! is momenteel kansloos. Die centrale gametopics gaan ook (weer) nergens meer over.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:10 schreef Chocobo het volgende:
Ik snap die mensen ook niet hoor,.... checken altijd de index voor nieuwe topics ofzo? En dan nog geeuwen ook he,....Kansloos die mensen
Ben al een tijdje op semi non actief,.... mijn Fallout 3 posts zijn tvp's maar ja,.... het is inderdaad kansloos. Hier is hier wat minder druk dan normaal maar serieus,.... Gijsjes vind ik echte game-kenners!quote:Op donderdag 11 september 2008 19:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heel Fok! is momenteel kansloos. Die centrale gametopics gaan ook (weer) nergens meer over.
http://www.gamekings.tv/index/videos/vooruitblik-op-fable-2/quote:Op donderdag 11 september 2008 19:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ben al een tijdje op semi non actief,.... mijn Fallout 3 posts zijn tvp's maar ja,.... het is inderdaad kansloos. Hier is hier wat minder druk dan normaal maar serieus,.... Gijsjes vind ik echte game-kenners!
quote:Op donderdag 11 september 2008 19:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
http://www.gamekings.tv/index/videos/vooruitblik-op-fable-2/
quote:Op donderdag 11 september 2008 19:17 schreef Chocobo het volgende:
Die Struik postte ook,... ben zo'n sucker voor LE's
[ afbeelding ]
Wat wil je op je boterhammetje hebben... pindakaas of smeerworst? En wil je ook een Wicky hebben? En als tussendoortje heb ik een plakje ontbijtkoek erbij gedaan. Dag schat werkse vandaagquote:Op donderdag 11 september 2008 19:16 schreef Chocobo het volgende:
Die lunchbox he,... ik staar er al naar sinds de aankondiging
[ afbeelding ]
De meeste LE's heb ik besteld voor 64 euro,.... die 6 Euro extra vind ik niet erg Gijsquote:
Ik neem hem mee,.... dan weet je datquote:Op donderdag 11 september 2008 19:20 schreef Quinny het volgende:
[..]
Wat wil je op je boterhammetje hebben... pindakaas of smeerworst? En wil je ook een Wicky hebben? En als tussendoortje heb ik een plakje ontbijtkoek erbij gedaan. Dag schat werkse vandaag
Beelden zijn heftig,... maar ik moest mute gebruiken Gijs,.... niet vol te houdenquote:
Commentaar is te stom voor woorden idd.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Beelden zijn heftig,... maar ik moest mute gebruiken Gijs,.... niet vol te houden
Als je maar niet denkt dat ik je boterham ga klaarmakenquote:Op donderdag 11 september 2008 19:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik neem hem mee,.... dan weet je dat
quote:Op donderdag 11 september 2008 19:31 schreef Quinny het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat ik je boterham ga klaarmaken
De bekende game-dip. Even een maandje wat anders doen, dan gaat het vanzelf weer kriebelen.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:32 schreef Bastard het volgende:
Fallout 3 heeft mn intresse en ook Far cry... maar eerlijk gezegd kijk ik er gewoon niet naar uit... wat is er mis met mij
Gamen boeit me gewoon weinig ofzo.. ff een uurtje golfen is lekker, maar hoef het niet af te maken.
Ff lekker wat rondjes racen, en dan is het klaar.. Halo weer een maand of meer niet aan gehad..
Ben klaar![]()
Kijk je uit dat je niet klaarkomt met al die geile limited edition spellenquote:
quote:Op donderdag 11 september 2008 19:32 schreef Bastard het volgende:
Fallout 3 heeft mn intresse en ook Far cry... maar eerlijk gezegd kijk ik er gewoon niet naar uit... wat is er mis met mij
Gamen boeit me gewoon weinig ofzo.. ff een uurtje golfen is lekker, maar hoef het niet af te maken.
Ff lekker wat rondjes racen, en dan is het klaar.. Halo weer een maand of meer niet aan gehad..
Ben klaar![]()
Het duurt toch ook al evenquote:Op donderdag 11 september 2008 19:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
De bekende game-dip. Even een maandje wat anders doen, dan gaat het vanzelf weer kriebelen.
Ik denk dat we daar toch echt te oud voor worden Gijs. Maar ik weet wat je bedoeld,.... heb het deze zomer ook gehad zo nu en dan. Vorig jaar helemaal. Maar ja,.... het is en blijft een heerlijke hobby. Eenmaal in een goed spel,.... dan zit het echt in je hoofd.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:36 schreef Bastard het volgende:
Ik word ook niet meer gehyped omdat ik niet meer in GAM kom .. dat scheelt ook wel ... check geen gamesites.
Trek GAM gewoon niet meer.
Ja klopt.. dan ben je er dag en nacht mee bezigquote:Op donderdag 11 september 2008 19:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik denk dat we daar toch echt te oud voor worden Gijs. Maar ik weet wat je bedoeld,.... heb het deze zomer ook gehad zo nu en dan. Vorig jaar helemaal. Maar ja,.... het is en blijft een heerlijke hobby. Eenmaal in een goed spel,.... dan zit het echt in je hoofd.
Gewoon een game uitkiezen die je aanspreekt en dan lekker gamen tot je hem zat bent. Ik ben ook klaar met van release naar release rennen.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:53 schreef Bastard het volgende:
Ja klopt.. dan ben je er dag en nacht mee bezig![]()
Ik heb hetzelfdequote:Op donderdag 11 september 2008 19:32 schreef Bastard het volgende:
Ben klaar![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2008 08:46 schreef Bastard het volgende:
Nou je bent er nog net bij, anders had je een heel topic gemist
Laraquote:Op vrijdag 12 september 2008 07:55 schreef gijsje79 het volgende:
Laat Fallout en GoW2 eerst wel voorbij gaan.
Ga eerst voor:
Far Cry 2
CoD5
Tomb Raider Underworld
Grappig hoe verschillend de gamessmaak van de Gijsjes eigenlijk is, die games lijken me allemaal meer van hetzelfde.quote:Op vrijdag 12 september 2008 07:55 schreef gijsje79 het volgende:
Laat Fallout en GoW2 eerst wel voorbij gaan.
Ga eerst voor:
Far Cry 2
CoD5
Tomb Raider Underworld
Na Uncharted ben ik verwend. Ik betwijfel of Underworld dat niveau weet te halen.quote:
Ik voor Fable II, Chrono Trigger en Guitar Hero World Tourquote:Op vrijdag 12 september 2008 08:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Grappig hoe verschillend de gamessmaak van de Gijsjes eigenlijk is, die games lijken me allemaal meer van hetzelfde.
RACE Proquote:Op vrijdag 12 september 2008 08:58 schreef Bastard het volgende:
Ik wil gewoon nog een monster race spel, maar ja die is er voorlopig ook niet geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |