Heel Fok! is momenteel kansloos. Die centrale gametopics gaan ook (weer) nergens meer over.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:10 schreef Chocobo het volgende:
Ik snap die mensen ook niet hoor,.... checken altijd de index voor nieuwe topics ofzo? En dan nog geeuwen ook he,....Kansloos die mensen
Ben al een tijdje op semi non actief,.... mijn Fallout 3 posts zijn tvp's maar ja,.... het is inderdaad kansloos. Hier is hier wat minder druk dan normaal maar serieus,.... Gijsjes vind ik echte game-kenners!quote:Op donderdag 11 september 2008 19:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heel Fok! is momenteel kansloos. Die centrale gametopics gaan ook (weer) nergens meer over.
http://www.gamekings.tv/index/videos/vooruitblik-op-fable-2/quote:Op donderdag 11 september 2008 19:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ben al een tijdje op semi non actief,.... mijn Fallout 3 posts zijn tvp's maar ja,.... het is inderdaad kansloos. Hier is hier wat minder druk dan normaal maar serieus,.... Gijsjes vind ik echte game-kenners!
quote:Op donderdag 11 september 2008 19:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
http://www.gamekings.tv/index/videos/vooruitblik-op-fable-2/
quote:Op donderdag 11 september 2008 19:17 schreef Chocobo het volgende:
Die Struik postte ook,... ben zo'n sucker voor LE's
[ afbeelding ]
Wat wil je op je boterhammetje hebben... pindakaas of smeerworst? En wil je ook een Wicky hebben? En als tussendoortje heb ik een plakje ontbijtkoek erbij gedaan. Dag schat werkse vandaagquote:Op donderdag 11 september 2008 19:16 schreef Chocobo het volgende:
Die lunchbox he,... ik staar er al naar sinds de aankondiging
[ afbeelding ]
De meeste LE's heb ik besteld voor 64 euro,.... die 6 Euro extra vind ik niet erg Gijsquote:
Ik neem hem mee,.... dan weet je datquote:Op donderdag 11 september 2008 19:20 schreef Quinny het volgende:
[..]
Wat wil je op je boterhammetje hebben... pindakaas of smeerworst? En wil je ook een Wicky hebben? En als tussendoortje heb ik een plakje ontbijtkoek erbij gedaan. Dag schat werkse vandaag
Beelden zijn heftig,... maar ik moest mute gebruiken Gijs,.... niet vol te houdenquote:
Commentaar is te stom voor woorden idd.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Beelden zijn heftig,... maar ik moest mute gebruiken Gijs,.... niet vol te houden
Als je maar niet denkt dat ik je boterham ga klaarmakenquote:Op donderdag 11 september 2008 19:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik neem hem mee,.... dan weet je dat
quote:Op donderdag 11 september 2008 19:31 schreef Quinny het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat ik je boterham ga klaarmaken
De bekende game-dip. Even een maandje wat anders doen, dan gaat het vanzelf weer kriebelen.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:32 schreef Bastard het volgende:
Fallout 3 heeft mn intresse en ook Far cry... maar eerlijk gezegd kijk ik er gewoon niet naar uit... wat is er mis met mij
Gamen boeit me gewoon weinig ofzo.. ff een uurtje golfen is lekker, maar hoef het niet af te maken.
Ff lekker wat rondjes racen, en dan is het klaar.. Halo weer een maand of meer niet aan gehad..
Ben klaar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |