Hulde!!quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:27 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb gister 19 uur gewerkt, vandaar.
jij bent gek!quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:41 schreef ebeaydojraes het volgende:
tsk. ik heb net sinds zondag 53 en half uur gewerkt, reistijd niet meegerekend.
Keigoei? Kom je ineens uit brabantquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:58 schreef TJDoornbos het volgende:
Speelde jij maar bij Fey, je knikt hem keigoei binnen!!
Werk je eigenlijk op vaste locatie of via detachering en mag je iedere dag het hele land doorscheuren?quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:46 schreef Fugie het volgende:
ik werk standaard 42 uur
Maar veel langer dan 40 uur werk ik niet, krijg ik toch niet betaald
ik zit nu al een jaar bij hetzelfde bedrijf, maar daar komt binnenkort weer verandering in.quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Werk je eigenlijk op vaste locatie of via detachering en mag je iedere dag het hele land doorscheuren?
das lekkerquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:19 schreef Isegrim het volgende:
Ik werk zo lang als nodig is. De ene dag is dat meer dan de andere dag. Mijn leidinggevende is van mening dat je werkt tot je klaar bent. En als dat betekent dat je éérder weggaat, dan is dat ook prima.
Sakura (Aert van Nesstraat) is me 2 keer heel goed bevallen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:14 schreef WHATSHESAID het volgende:
Weet iemand waar je in Rotterdam lekker Japans kunt eten? Ik weet Sumo en Shabu wel te vinden, maar is het eten daar goed? En kun je als vegetarier (dus ook geen vis) een beetje aan je trekken komen bij deze twee restaurants?
Sumo is mij erg goed bevallen. Was erg lekker. Qua niet-vis eeters is er wel genoeg keuze, maar voor de herbivoren onder ons zou ik het zelf niet weten maarrrr het hele menu staat op de website (restaurantsumo.nl ofzoquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:14 schreef WHATSHESAID het volgende:
Weet iemand waar je in Rotterdam lekker Japans kunt eten? Ik weet Sumo en Shabu wel te vinden, maar is het eten daar goed? En kun je als vegetarier (dus ook geen vis) een beetje aan je trekken komen bij deze twee restaurants?
Er was een botenparade op het Rijn Schie kanaal / Delftsche Schie, misschien dat dat het was.quote:Op zondag 21 september 2008 14:12 schreef Isegrim het volgende:
Weet iemand wat dat met die sirenes gister was? Ik was aan het begin van de middag op de boerderij, tussen R'dam en Delft en ik hoorde continu (Amerikaanse!) sirenes...
dat is met drumfanfaresquote:Op zondag 21 september 2008 16:36 schreef thomasss het volgende:
Gisteren was de Military Street Parade dacht ik? Misschien dat dat het was?
Moeten ze dan ook over een muurtje springen, in een sloot belanden, hun benen breken, en zulks?quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:12 schreef Fugie het volgende:
militairy is volgens mij ook een drum discipline, net zoals het een discipline in de paardensport is
dit zijn idd de bands van de koninklijke land-lucht macht en marechausseequote:Op dinsdag 23 september 2008 10:12 schreef Fugie het volgende:
militairy is volgens mij ook een drum discipline, net zoals het een discipline in de paardensport is
Hoe weet je datquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:31 schreef ebeaydojraes het volgende:
HSL is duur. nee dank je. neem wel de lange route.
Staat in het hah-bladquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:41 schreef Koewam het volgende:
Ik wil uitproberen! Hoe kom je aan kaarten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus jij neemt paard en wagen ipv de metro?quote:Op woensdag 24 september 2008 00:00 schreef ebeaydojraes het volgende:
dan nog. call me old-fashioned. ik doe dingen graag op de trage manier
.
Ik heb ook geen rijbewijs. Groenlinks had een paar jaar terug toch wedstrijden door Rotterdam georganiseerd, per fiets, OV en auto... Op de langere afstanden was OV het snelste, anders de fiets, fiets het goedkoopst, auto traagste en duurste optie. Ik zie dus ook geen enkel nut om binnen nu en korte tijd een rijbewijs te halenquote:Op woensdag 24 september 2008 09:56 schreef ebeaydojraes het volgende:
nee, ik fiets. Scheelt me 40 euro in de maand ... aangezien ik geen reisgeld krijg (9,87km van werk :S) ...
al moet ik zeggen dat ik met de fiets inclusief wachttijden vaak sneller op plaats bestemming ben.
ik doe graag dingen op me gemak. rustig. ik heb de tijd . (en ik heb geen rijbewijs)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |