Iets uit 2007 is niet oud he.quote:Op donderdag 11 september 2008 15:26 schreef debbie_19 het volgende:
Wil hij het misschien liever over het werk hebben dan?en hoe was het oude GRTDOJW?
Was dat zo anders? God hoe was dat dan?
Ik las anders wel net dat een zeker iemand zei dat jij het oude GRTDOJW mistequote:
quote:Op donderdag 11 september 2008 15:28 schreef Crazy-M het volgende:
Ik zit een jaar lang in dit topic, en moet zeggen dat ik het wel goed vind zo ...
Ik mis dit soort topics in zijn algemeenheid voor deze reeks enzo ff rondje lopenquote:Op donderdag 11 september 2008 15:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik las anders wel net dat een zeker iemand zei dat jij het oude GRTDOJW miste
wtfquote:Op donderdag 11 september 2008 15:29 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ik mis dit soort topics in zijn algemeenheid voor deze reeks enzo ff rondje lopen
/ignorequote:Op donderdag 11 september 2008 15:30 schreef debbie_19 het volgende:
Ahum.....daar gaan we weer
ATTENTIE ATTENTIE OVER 60 MINUTEN IS DEBBIE WEER VRIJ
IK HERHAAL OVER 60 MINUTEN IS DEBBIE WEER VRIJ
VOLGENDE BERICHT OVER 15 MINUTEN
90 minutenquote:Op donderdag 11 september 2008 15:30 schreef debbie_19 het volgende:
Ahum.....daar gaan we weer
ATTENTIE ATTENTIE OVER 60 MINUTEN IS DEBBIE WEER VRIJ
IK HERHAAL OVER 60 MINUTEN IS DEBBIE WEER VRIJ
VOLGENDE BERICHT OVER 15 MINUTEN
quote:
O ja..ik moet ook niet vergeten me hond op te halen bij de slagerquote:Op donderdag 11 september 2008 15:36 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga zo me kat maar eens ophalen bij de supermarkt
Mijn kat liep vanochtend mee om mijn zoontje op te halen van school. Maar door de drukte van alle moeders op fietsen durfde hij niet meer mee te lopen naar huis. Dus zwerft hij ergens daar rond.quote:Op donderdag 11 september 2008 15:36 schreef debbie_19 het volgende:
O ja..ik moet ook niet vergeten me hond op te halen bij de slager
quote:Op donderdag 11 september 2008 15:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn kat liep vanochtend mee om mijn zoontje op te halen van school. Maar door de drukte van alle moeders op fietsen durfde hij niet meer mee te lopen naar huis. Dus zwerft hij ergens daar rond.
mwah hij is niet zo gevaarlijk hoorquote:Op donderdag 11 september 2008 15:38 schreef debbie_19 het volgende:
gevaarlijk ook nog
ik hoop dat je hem snel vindt
das flauwquote:
hehe eindelijk aan het eindequote:
S6 met miauwquote:Op donderdag 11 september 2008 15:46 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga er vandoor... ik voel me hier ook niet echt gewenst....
Bedankt en
quote:Op donderdag 11 september 2008 15:46 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga er vandoor... ik voel me hier ook niet echt gewenst....
Bedankt en
quote:Op donderdag 11 september 2008 15:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jij bent echt een übersadist
Tuurlijk heb je kind voorrang, en je bent gewoon goed voor de gezelligheid hoor, zoals wij allemaalquote:Op donderdag 11 september 2008 15:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neuh.. heb ook nog een kind dat aandacht wil
Dus dan ben ik nog ergens goed voor..
Wie een topic opent voor een ander...quote:Op donderdag 11 september 2008 15:51 schreef debbie_19 het volgende:
Waar is Crazy-M? O wee als hij eerder naar huis is dan ik
Als jij het zegt....quote:Op donderdag 11 september 2008 15:51 schreef Sm0keZ het volgende:
Tuurlijk heb je kind voorrang, en je bent gewoon goed voor de gezelligheid hoor, zoals wij allemaal
Hoe laat ging jij ook alweer naar huis?quote:Op donderdag 11 september 2008 15:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wie een topic opent voor een ander...
Volgende week? Gewoon, iedere dag om 14:15quote:Op donderdag 11 september 2008 15:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hoe laat ging jij ook alweer naar huis?
Nee vandaagquote:Op donderdag 11 september 2008 15:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Volgende week? Gewoon, iedere dag om 14:15
quote:
En wat ben jij zaterdag aan het doen terwijl ik heerlijk aan het relaxen ben? En zondag?quote:
In het begin was je soms nog wel lief tegen me...quote:Op donderdag 11 september 2008 15:56 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
En wat ben jij zaterdag aan het doen terwijl ik heerlijk aan het relaxed ben? En zondag?
En volgende week woensdag?![]()
![]()
![]()
![]()
OMGquote:
Zet em op smokey...ik vind mannen die hard werkenquote:Op donderdag 11 september 2008 15:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
In het begin was je soms nog wel lief tegen me...
Haha dan ben je bij mij aan het verkeerde adresquote:Op donderdag 11 september 2008 15:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Zet em op smokey...ik vind mannen die hard werken
quote:Op donderdag 11 september 2008 15:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Haha dan ben je bij mij aan het verkeerde adres
ikke tot half 6quote:
quote:Op donderdag 11 september 2008 15:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
had ook geen andere opmerking verwacht
Hoeveel vakantie heb jij gehad dan?quote:Op donderdag 11 september 2008 16:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Maar nu mag het wel hoor, veel werken. Heb laatst zóveel vakantie gehad dat ik er echt niet meer mee kan zitten
Genoeg voor onderstaande dingen (in chronologische volgorde)quote:Op donderdag 11 september 2008 16:01 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hoeveel vakantie heb jij gehad dan?
was aan het bellenquote:
Hoeveel weken zijn dat bij elkaar?quote:Op donderdag 11 september 2008 16:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Genoeg voor onderstaande dingen (in chronologische volgorde)
- Zwarte Cross
- Mimizan (zuid frankrijk) surfen enzo
- Monaco
- Rimini (italie)
- Bardolino (italie)
- Decibel Outdoor (plus bijbehorend weekend Beekse Bergen)
- Heemskerkse feestweek(jaarlijkse traditie
)
Hoeveel weken zijn dat bij elkaar?quote:Op donderdag 11 september 2008 16:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Genoeg voor onderstaande dingen (in chronologische volgorde)
- Zwarte Cross
- Mimizan (zuid frankrijk) surfen enzo
- Monaco
- Rimini (italie)
- Bardolino (italie)
- Decibel Outdoor (plus bijbehorend weekend Beekse Bergen)
- Heemskerkse feestweek(jaarlijkse traditie
)
5.5 weekquote:Op donderdag 11 september 2008 16:03 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hoeveel weken zijn dat bij elkaar?
5.5 weekquote:Op donderdag 11 september 2008 16:03 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hoeveel weken zijn dat bij elkaar?
Ik heb 8 weken vakantie per jaar staan, maar ik heb er maar 3 opgenomenquote:
Ieder jaar?quote:Op donderdag 11 september 2008 16:04 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik heb 8 weken vakantie per jaar staan, maar ik heb er maar 3 opgenomenmaar heb straks met kerst weer 2 weken
Ik zei al tegen dinges hier...o wee als hij eerder dan mij weg is gegaan!quote:Op donderdag 11 september 2008 16:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
was aan het bellen
sorry mevrouw
Dinges?quote:Op donderdag 11 september 2008 16:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik zei al tegen dinges hier...o wee als hij eerder dan mij weg is gegaan!
ja dat zeg ik niet, straks zitten hier collega'squote:Op donderdag 11 september 2008 16:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ieder jaar?![]()
Netjes... Wat voor werk doe je eigenlijk
je moet ook vaker smsenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |