Iets uit 2007 is niet oud he.quote:Op donderdag 11 september 2008 15:26 schreef debbie_19 het volgende:
Wil hij het misschien liever over het werk hebben dan?en hoe was het oude GRTDOJW?
Was dat zo anders? God hoe was dat dan?
Ik las anders wel net dat een zeker iemand zei dat jij het oude GRTDOJW mistequote:
quote:Op donderdag 11 september 2008 15:28 schreef Crazy-M het volgende:
Ik zit een jaar lang in dit topic, en moet zeggen dat ik het wel goed vind zo ...
Ik mis dit soort topics in zijn algemeenheid voor deze reeks enzo ff rondje lopenquote:Op donderdag 11 september 2008 15:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik las anders wel net dat een zeker iemand zei dat jij het oude GRTDOJW miste
wtfquote:Op donderdag 11 september 2008 15:29 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ik mis dit soort topics in zijn algemeenheid voor deze reeks enzo ff rondje lopen
/ignorequote:Op donderdag 11 september 2008 15:30 schreef debbie_19 het volgende:
Ahum.....daar gaan we weer
ATTENTIE ATTENTIE OVER 60 MINUTEN IS DEBBIE WEER VRIJ
IK HERHAAL OVER 60 MINUTEN IS DEBBIE WEER VRIJ
VOLGENDE BERICHT OVER 15 MINUTEN
90 minutenquote:Op donderdag 11 september 2008 15:30 schreef debbie_19 het volgende:
Ahum.....daar gaan we weer
ATTENTIE ATTENTIE OVER 60 MINUTEN IS DEBBIE WEER VRIJ
IK HERHAAL OVER 60 MINUTEN IS DEBBIE WEER VRIJ
VOLGENDE BERICHT OVER 15 MINUTEN
quote:
O ja..ik moet ook niet vergeten me hond op te halen bij de slagerquote:Op donderdag 11 september 2008 15:36 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga zo me kat maar eens ophalen bij de supermarkt
Mijn kat liep vanochtend mee om mijn zoontje op te halen van school. Maar door de drukte van alle moeders op fietsen durfde hij niet meer mee te lopen naar huis. Dus zwerft hij ergens daar rond.quote:Op donderdag 11 september 2008 15:36 schreef debbie_19 het volgende:
O ja..ik moet ook niet vergeten me hond op te halen bij de slager
quote:Op donderdag 11 september 2008 15:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn kat liep vanochtend mee om mijn zoontje op te halen van school. Maar door de drukte van alle moeders op fietsen durfde hij niet meer mee te lopen naar huis. Dus zwerft hij ergens daar rond.
mwah hij is niet zo gevaarlijk hoorquote:Op donderdag 11 september 2008 15:38 schreef debbie_19 het volgende:
gevaarlijk ook nog
ik hoop dat je hem snel vindt
das flauwquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |