Het was ook zoooo lekker warm in m'n bedje! Ik heb me mooi omgedraaid en ben weer in slaap gevallen op de hiphop beats van BB. Jeweettooggg!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:54 schreef warrel het volgende:
[..]
Het was zo vroeg vanmorgen, en het was nog zo donker, en toen zat ik zo in de trein, en toen was ik heel jaloers op m-kay die nog lekker in z'n bedje aan het stinken was..![]()
![]()
Alsof het nog donker was toen jij in de trein zatquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:54 schreef warrel het volgende:
[..]
Het was zo vroeg vanmorgen, en het was nog zo donker, en toen zat ik zo in de trein, en toen was ik heel jaloers op m-kay die nog lekker in z'n bedje aan het stinken was..![]()
![]()
Het zag anders wel zwart van de mensen, waardoor ik genoodzaakt was om 1e klas te reizen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Alsof het nog donker was toen jij in de trein zat
Altijd balen zoiets jaquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:46 schreef warrel het volgende:
[..]
Het zag anders wel zwart van de mensen, waardoor ik genoodzaakt was om 1e klas te reizen.![]()
Zal tijd worden, ik wacht er al anderhalve week opquote:Geachte heer DH,
Zojuist is uw order verzonden.
U kunt uw order derhalve zeer spoedig verwachten.
Belangrijke richtlijnen:
* Controleert u voordat u de productverpakking opent goed of u datgene heeft ontvangen dat u besteld heeft.
* Producten waarvan de productverpakking is geopend komen namelijk niet in aanmerking voor retournering.
* Incomplete leveringen dienen binnen 2 dagen gemeld te worden.
* Mocht e.e.a. bij u aangeboden worden en u ziet hersteltape of beschadigingen aan de doos vermeldt u dit dan op de vrachtbrief die getekend dient te worden voor ontvangst.
Met vriendelijke groet,
en wat is 'er'?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:49 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zal tijd worden, ik wacht er al anderhalve week op
Ikeaquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:26 schreef mcDavid het volgende:
De groeten van Seekfam achter de service-balie van de ikea.
Sinds de Owee niet meer. Ze hebben daar echt goed(koop) spul. En blijkbaar gaat half studerend Delft daar ook eten.quote:
Ja je kan daar ook echt voor een prikkie redelijk uitgebreid dineren volgens mijquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:54 schreef TheAgent het volgende:
[..]
Sinds de Owee niet meer. Ze hebben daar echt goed(koop) spul. En blijkbaar gaat half studerend Delft daar ook eten.![]()
Ik heb 'm nu binnen, zo op het oog heb ik geen dooie pixel kunnen ontdekken. Morgen maar eens alles nachecken via een programmaatje.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:32 schreef Loveless85 het volgende:
netjes, ik had hiervoor een Samsung SyncMaster, hopen dat je geen dooie pixel hebt (of extra garantie)
Ik ben blij dat ik jaartje extra pixelgarantie heb genomen bij Alternate, want schijnt dat veel fabrikanten 1 dode pixel niet reden genoeg vinden om een hele nieuwe te regelen
Hebbie geen programma'tje voor nodig joh, gewoon ff in paint heel de achtergrond zwart maken, opslaan, en dan met windows-viewer openen en diavoorsteling doen, dan is dus heel je scherm zwart, zie je het snel zat of er ergens nog lichte puntjes zittenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:22 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb 'm nu binnen, zo op het oog heb ik geen dooie pixel kunnen ontdekken. Morgen maar eens alles nachecken via een programmaatje.
Gaat lekker ze gangetjequote:
Ja wanneer is je tijger uitgerekend?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Gaat lekker ze gangetjedruk bezig met voor bereiden op papa-zijn
En hoest met jou? Woon je nog steeds bij het station? Relatie? Bier
21 januari uitgerekendquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja wanneer is je tijger uitgerekend?
Ja prima hoor; beetje studeren, beetje relatiën, beetje bieren, helemaal goed
Oooh, spannendquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
21 januari uitgerekenddus nog ongeveer 3 maandjes te gaan
Sow de tering inderdaad!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:54 schreef TheAgent het volgende:
[..]
Sinds de Owee niet meer. Ze hebben daar echt goed(koop) spul. En blijkbaar gaat half studerend Delft daar ook eten.![]()
Ik denk niet dat het de NS is die het spoor opgebroken heeft hoorquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:53 schreef Loveless85 het volgende:
Bleegh, volle tram vanaf den haag naar Delft omdat de NS zo nodig alles plat moet leggen
De ProRail dinges danquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het de NS is die het spoor opgebroken heeft hoor
Ja, vond je het wat?quote:
Een rofl in z'n gezicht.quote:
Respect.quote:
Bartje en ik hebben em versierd met roze stipjes.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:41 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan met haar fiets
Lief he?!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:22 schreef m-kay het volgende:
[..]
Bartje en ik hebben em versierd met roze stipjes.. En een koek op de reflector.
Dat had ik gezegd ja.quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:07 schreef warrel het volgende:
m-kay, had jij gisteravond gezegd dat we samen gingen eten vanavond? ik weet het niet meer![]()
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:22 schreef m-kay het volgende:
[..]
Bartje en ik hebben em versierd met roze stipjes.. En een koek op de reflector.
Hij was een trouwe, loyale en nimmer aflatende vriendquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:07 schreef m-kay het volgende:
En met twee dikke vonken was daar het einde van onze 25 jaar oude Philips tv. Vroeger was alles beter. RIP. Hij was okay. Bloemetje voor je msn naam..
.
.
Saai avondje dan zo zonder TVquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:07 schreef m-kay het volgende:
En met twee dikke vonken was daar het einde van onze 25 jaar oude Philips tv. Vroeger was alles beter. RIP. Hij was okay. Bloemetje voor je msn naam..
.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |